بوگاتی

بوگاتی، آماده تولید دومین رده محصول خود

به نظر می‌رسد که بوگاتی در حال آغاز یک رنسانس بوده و می‌خواهد دومین محصول خود پس از شیرون را نیز تولید نماید. این برند در سال‌های اخیر شایعات مربوط به تولید یک سدان یا شاسی‌بلند را رد کرده اما هم‌اکنون نفر شماره یک بوگاتی یعنی آقای استفان وینکلمن خاطرنشان ساخته زمان تولید محصول دیگری فرا رسیده است: “از نظر من بوگاتی آماده‌ی تولید محصول دیگری است.”


البته تولید این خودرو یک شبه رخ نخواهد داد زیرا کمپانی مادر یعنی فولکس‌واگن برنامه‌های مهم‌تری دارد. مدیرعامل بوگاتی می‌گوید منتظر دریافت سرمایه‌گذاری لازم به منظور توسعه‌ی دومین محصول خود بوده اما این موضوع کمی طول خواهد کشید زیرا فولکس‌واگن در حال سرمایه‌گذاری سنگین روی تکنولوژی‌هایی همچون خودروهای خودران و الکتریکی می‌باشد.


اگر تولید چنین خودرویی تأییدیه‌های لازم را دریافت کند انتظار تولد یک سوپر سدان چهار درب همچون کانسپت Galibier 16C 2009 را نداریم زیرا بازار روی خوش‌تری به شاسی بلندها نشان می‌دهد بنابراین از نظر تجاری، تولید یک قدبلند فوق لوکس و بسیار سریع توجیه بیشتری خواهد داشت.


اگرچه این موضوع کاملاً منطقی به نظر می‌رسد اما شرایط سورپرایز کننده‌ای وجود دارد زیرا اخیراً تصاویری جاسوسی از خودرویی منتشر شده که بسیاری از افراد معتقدند سدان بوگاتی است.


اما خبر رسمی این است که بوگاتی می‌خواهد چندین فرم بدنه را امتحان کرده و نیم‌نگاهی هم به تقاضای مشتریان در سراسر جهان داشته باشد. وینکلمن می‌گوید با اینکه افراد زیادی سدان رویال ۱۹۲۷ را بسیار دوست دارند اما از نظر اقتصادی تولید یک شاسی‌بلند بهتر خواهد بود.


اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا برخی خبرها نشان می‌دهند که بوگاتی برنامه‌های بزرگی برای تولید نسخه‌های جدید از شیرون دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Tesla1

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (186 ديدگاه)

    دوستان با اینکه هنوز این عکس دومی و سومی و همچنین شش و هفت تایید نشده و صرفا یه رندر هست ولی اگه دقت کنید طرف روی رنو کولئوس اونو طراحی کرده کافیه این عکسو ببینیند از جلوش فقط اون چراغ نازکی که تو کولیوس هست مونده ولی از بغل عین کولیوس هست مخصوصا اون بخش سیاه تو گوشه در راننده همچنین سقف و رکاب ماشین عین کولیوس هست. شاید براتون جالب باشه !
    https://www.google.com/search?q=renault+koleos&client=tablet-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgsO-T1bndAhVllYsKHReHDs8Q_AUIESgB&biw=1280&bih=800#imgrc=W2rreWPqw78RRM:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      دقیقا ایده پردازی یه مشتاق بوگاتی هست، با تصاویر وفرم بدنه رنو کولئوس
      و کمی هم شاسی بلندهای ب‌ام‌و (چراغ گرد داخل سپر جلو)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. بهنام

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    از پدال بعید بود رندری که روی رنو کولیوس کار شده بود و توی فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفته بود رو بیاد کار کنه اونم انقد زیاد. به هر شکل انگار تب شاسی بلند سازی مثل یک اپیدمی در حال سرایت به همه ی کمپانیهاست و برندهای افسانه ای مثل بوگاتی رو هم شاید دچارش بشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. madjidiano rolambo

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      شرکت های خودروسازی باید به تقاضای مشتریانی پاسخ بدن که دارن با تزریق سرمایه و خرید محصولات؛ زنده نگهشون میدارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. mahdy

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    بوگاتی تو دیگه نه
    جان مادرت تو دیگه تو این کلاس نیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین دهمرد

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    مسخره بازی در نیار دیگه.فولکس اینهمه زیر شاخه لوکس داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا