بیوک
- راز رکوردشکنی فروش شاسیبلندهای بزرگ جنرال موتورز در خاورمیانه چیست؟
- برای اولین بار، فروش شیائومی YU7 در چین از تسلا مدل Y سبقت گرفت
- وقتی نسل اول گلف در آفریقای جنوبی سرنوشتی مشابه پراید در ایران پیدا کرد!
- نمیدانید کدام شرکت بیمه بهتر است؟ بیمه بازار پاسخ شماست
- موتور چهار چرخ ATV چیست و چه کاربردهایی دارد؟
- بهترین بازی های موتورسواری 2025؛ هیجان روی دو چرخ
- مسیر همکاری صنعت و دانشگاه با کیتونکست کرمان موتور / ثبت نام کیتونکست آغاز ...
- آغاز به کار تعمیرگاه مرکزی دیار خودرو؛ پایان دغدغه مالکان سابرینا و بایک
- ضرورت اعمال محدودیت برای خودروهای درونسوز و تسریع اسقاط فرسودهها
- مقاله تاپ دوربین در خصوص کارکرد دوربین ثبت وقایع خودرو در شب
در یک آزمون مستقل رانندگی خودران در چین، درحالیکه بیوک از جنرال موتورز اول شد، تسلا مدل ۳ با کسب رتبه نهم شکست سختی خورد.
بیوک از یک پکیج ظاهری جذاب برای رگال در چین رونمایی کرد که یادآور افسانهٔ GNX است اما این بازگشت تنها در ظاهر خلاصه میشود.
بیوک که در چین برندی بسیار مطرح و موفق است، در آمریکا یک برند حاشیهای است. راز این تضاد شگفتانگیز و آیندهٔ این برند در دو بازار بزرگ جهان چیست؟
بیوک با معرفی سدان پرچمدار الکترا L7 در چین، فصلی جدیدی را در تاریخ خود گشوده است. این خودرو به قوای محرکه هیبرید بردافزا مجهز است.
بیوک از کابین سدان برقی جدیدش، الکترا L7، پرده برداشت. صندلی بیوزنی ۱۲۰ درجه و سیستم صوتی ۲۷ بلندگو، مهمترین ویژگیهای این کابین لوکس هستند.
بیوک الکترا اوربیت، طرحی چشمگیر است که با الهام از فضاپیماها و مدلهای کلاسیک بیوک دهه ۵۰ ارایه شده است.
جدیدترین و ارزانترین نسخه از مینیون لوکس بیوک با نام لند بیزنس کلاس و قیمت پایهٔ 32 هزار دلار در چین معرفی شده است.
فیسلیفت کراساوور برقی بیوک الکترا E5 با 47 ارتقاء مختلف، اصلاح طراحی و بهبود قوای محرکه برای بازار چین معرفی شده است.
بیوک، برندی که زمانی نماد تجمل آمریکایی بود، حالا به گزینهای اقتصادی با قیمتی نزدیک به خودروهای ارزانقیمت تبدیل شده است. آیا این برند میتواند...
بیوک با رونمایی از کانسپت الکترا GS، آینده طراحی خودروهای برقی خود را به نمایش گذاشت. این سدان لوکس با طول بیش از ۵.۳ متر، رقیبی برای مرسدس S کلاس...
بیوک با مینیون لوکس پلاگینهیبریدی GL8 انکاسا، بار دیگر قلب بازار چین را هدف گرفته است. این خودرو با کابین جادار و فناوریهای پیشرفته، یک ویلای...
آخرین نسل بیوک ریویرا که بین سالهای 1995 تا 1999 تولید شد، هرچند کوپهٔ فوقالعادهای بود اما قربانی تغییر سلیقهٔ بازار شد.
با اینکه سالها است عرضهٔ بیوک رگال در بازار آمریکا خاتمه پیدا کرده است ولی این خودرو همچنان در چین تولید میشود.
در این مطلب نگاهی داریم به اقدامات مؤثری که بیوک برای بهبود و تغییر تصویر خود انجام داده و کوتاهیهایی که در این مسیر داشته است.
رینگبرادرز با رستوماد یک بیوک گرند نشنال مدل 1987، خروجی پیشرانهٔ V6 آن را به 1246 اسب بخار قدرت و 1355 نیوتن متر گشتاور رسانده است.
جنرال موتورز برای مینیون پلاگینهیبریدی لوکس بیوک GL8 از گیربکس دو سرعتهٔ هیبریدی جدید ساخت بورگوارنر استفاده کرده است.
نسل اول بیوک ریویرا که بهعنوان یکی از زیباترین خودروهای آمریکایی تاریخ شناخته میشود، در سال 1965 به لطف پکیج گرن اسپرت، به خودرویی عضلانی تبدیل شد.
جنرالموتورز با معرفی این دو محصول بهدنبال جبران افت فروش خود در چین است.
نسخهٔ جدید مینیون لوکس GL8 بیوک با پیشرانهٔ 1.5 لیتری پلاگینهیبریدی و قیمت پایهٔ 50 هزار دلار راهی بازار چین خواهد شد.
نسل جدید بیوک انکلیو با پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ جدید و تکنولوژیهای پیشرفتهای مثل سیستم خودران سوپر کروز راهی بازار خواهد شد.