بیوکهیوندای

دوئل بیوک ریگال و جنسیس G70

به یکی دیگر از قسمت‌های دور ششم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال رسیدیم که به گروه سدان‌های کامپکت لوکس اختصاص دارد. در دوئل پنجم این گروه شاهد رقابت میان کادیلاک ATS و آکورا TLX بودیم. در این دوئل مجموعاً تعداد ۱۵۳۹ رأی به ثبت رسیده است که از این میزان کادیلاک توانست با دریافت ۱۱۴۰ رأی و یا کسب ۷۴ درصد از کل آراء پیروز رقابت شده و جواز حضور در مرحلهٔ بعدی را کسب کند درحالی‌که آکورا با کسب تنها ۳۹۹ رأی از گردونهٔ رقابت‌ها خارج شد. حال امروز در ششمین دوئل گروه سدان‌های کامپکت لوکس بیوک ریگال و جنسیس G70 در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

مرسدس بنز C کلاس

لکسس IS

ب‌ام‌و سری ۳

اینفینیتی Q50

مرسدس بنز C کلاس

ب‌ام‌و سری ۳

آئودی A4

ولوو S60

جگوار XE

آلفارومئو جولیا

؟

آلفارومئو جولیا

کادیلاک ATS

آکورا TLX

فولکس‌واگن آرتئون

کیا استینگر

کادیلاک ATS

فولکس‌واگن آرتئون

جنسیس G70

بیوک ریگال

آئودی A5 اسپرت‌بک

ب‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه

؟

؟

بیوک ریگال

ریگال نام بسیار باسابقه‌ای در بین محصولات بیوک است. نسل اول این خودرو برای اولین بار به‌عنوان یک سدان لوکس در سال ۱۹۷۳ معرفی شد. این یک خودروی دیفرانسیل عقب بزرگ بود که تا سال ۱۹۷۷ در دو نسخهٔ سدان و کوپه تولید شد. سپس در سال ۱۹۷۸ نسل دوم به بازار آمد که همچنان ترکیب دیفرانسیل عقب آن حفظ شده بود؛ اما در نسل سوم که در سال ۱۹۸۸ معرفی شد، ریگال به یک سدان کامپکت دیفرانسیل جلو تبدیل شد. این رویه در نسل بعدی هم ادامه یافت درحالی‌که در این نسل نسخهٔ کوپه هم کنار گذاشته شد؛ اما با خاتمهٔ تولید نسل چهارم ریگال در سال ۲۰۰۴، برای چند سال خبری از این خودرو نبود تا اینکه نسل پنجم آن در سال ۲۰۰۸ بازگشت؛ اما این نسل در اصل نسخهٔ تغییر برند داده‌شدهٔ اوپل اینسیگنیا بود که در ایالات‌متحده به‌عنوان نسل پنجم بیوک ریگال ارائه شد. امسال اما ریگال به ایستگاه ششم خود رسیده و نسل ششم آن در آوریل امسال در ایالات‌متحده رونمایی شد. این نسل که برخلاف نسل قبلی در دو نسخۀ سدان و استیشن در در ایالات‌متحده عرضه میشود، در ابتدا تنها با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه شد اما در بین مدل‌های نسل قبلی ریگال یک نسخهٔ اسپرت بنام GS هم وجود داشت که به‌تازگی این نسخهٔ اسپرت برای نسل جدید هم ارائه شده است و ما نیز در این دوئل همین مدل را شرکت داده‌ایم. ریگال GS جدید برخلاف نسل قبلی به یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی مجهز شده که همان موتور بیوک لاکراس و شورلت کامارو RS است. خروجی این موتور در ریگال GS معادل ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور است. نسخه‌های معمولی ریگال در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند اما نسخهٔ GS به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است.

جنسیس G70

هیوندای برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ از نام جنسیس برای یک سدان متوسط لوکس استفاده کرد اما چند وقتی است که این سازندهٔ کره‌ای، جنسیس را به‌عنوان یک برند لوکس مجزا تأسیس کرده است. نخستین خودروی این برند، سدان فول سایز لوکس G90 بود که در اصل نسل دوم هیوندای اکوس یا سنتنیال محسوب می‌شد. سپس نسل دوم هیوندای جنسیس نیز به برند جنسیس منتقل شده و با نام G80 به بازار عرضه شد؛ اما به‌تازگی این برند نوپای کره‌ای سومین محصول خود را هم با نام G70 معرفی کرده است که در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ با معرفی کانسپتی خبر از ساخت آن داده بود؛ بنابراین G70 تجربه و سابقهٔ بسیار کمتری نسبت به رقیب کهنه‌کار خود در این دوئل دارد. این خودرو که یک سدان کامپکت لوکس است، کوچک‌ترین محصول جنسیس محسوب می‌شود. جنسیس G70 بر روی پلت‌فرم مشترکی با کیا استینگر ساخته شده و اشتراکات زیادی با آن دارد به‌گونه‌ای که دقیقاً همان سه پیشرانهٔ استینگر برای G70 هم ارائه شده است. یکی از این سه موتور دیزلی بوده و از نوع ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل است. موتور بنزینی اول نیز یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۶۰ اسب بخار قدرت است؛ اما در صدر پیشرانه‌های G70 و همین‌طور استینگر، یک موتور ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو قرار دارد. این موتور که در مدل بالا ردهٔ G70 Sport ارائه می‌شود و برای رقابت ما هم انتخاب شده است، ۳۷۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این سدان لوکس کره‌ای برخلاف رقیب آمریکایی، خودروی دیفرانسیل عقب است و هر سه موتور آن با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد. برای انتقال نیروی هر سه موتور نیز یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی

 

بیوک ریگال GS

جنسیس G70 اسپرت

پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 ۳.۳ لیتری V6
تنفس طبیعی توئین توربو
قدرت ۳۱۰ اسب بخار ۳۷۰ اسب بخار
گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر ۵۱۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب/چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۵ ثانیه ۴.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر (ترکیبی) ۱۱.۲ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۷۲۵ کیلوگرم ۱۷۷۵ کیلوگرم
طول ۴.۹۰ متر ۴.۶۸ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۸۳ متر ۲.۸۳ متر
قیمت پایه ۴۰,۰۰۰ دلار ۴۰,۰۰۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9874520]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(Chevy Nova

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    بىوک رگال تنفس طبىعى رو انتخاب مىکنم که خىلى هم زیبا هست

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. PaRHaM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      منم ریگال??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali(Chevy Nova

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        فداى تو داش پرهام گل

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. me84

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1772 ديدگاه)

          .
          منم بیوک

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Carbonado Aventador

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        درسته که جنسیس موتور پر قدرت تر و ارزش خرید نسبت به قیمت بیشتری داره ولی خب من هیچ وقت گردن کلفت آمریکایی رو با تازه به دوران رسیده کره ای عوض نمیکنم!!!!

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Sajjad

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1867 ديدگاه)

          حرفت جوری بود جیگرم حال اومد!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. بهرام

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (112 ديدگاه)

      با احترام به بیوک من به جنسیس رای دادم چون برندی که مدت زیادی از جداییش از هیوندای نمیگذره ولی داره با غول های خودرو سازی رقابت میکنه و این یعنی موفقیتت ????

      موافقم 1
      مخالفم 1
    3. نت

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (363 ديدگاه)

      هیوندای گرنجور 2017 نسل قبلی و هیوندای سانتافه اسپرت 2018 عشق هست=بقیه محصولات هیوندای بدرد نمیخوره=این دو ماشین زیباترین ماشینای جهان هستند

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. (Ali(Chevy Nova

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    دوستان امروز هم 2 تا نظر سنجى و هم یه بحث فنى داریم
    1. 1933 cadillac fleetwood لاىک
    2. duesenberg sj dual cowl phaeton 1932 دىس لاىک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (Ali(Chevy Nova

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    نظر سنجى بعدى
    1. buick regal 1976 لاىک
    2. pontiac gp 1976 دىس لاىک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PaRHaM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      علی جان ببخشید یک سوال داشتم ازتون
      شما تا حالا با FSE 846 مواجه شدید؟
      میدونین چیه؟
      اگه بله ممنون میشم ی توضیحی در موردش بدید?
      این سوال رو برای عبارت
      QHJ 481 هم دارم
      خیلی ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali(Chevy Nova

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        پرهام جان والا نه
        من چىزى ازش نمىدونم
        اگه کسى مىدونه خوشحال میشم توضىح بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAHDI . VENOM-DEMON

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1477 ديدگاه)

          من فقط اینو پیدا کردم:
          شرکت تویوتا، موتور تزریق مستقیم D۴ را در سال ۲۰۰۰ در خودروی تویوتا آونسیس معرفی کرد (موتور AZ تویوتا). تویوتا از ترکیب دو سیستم تزریق مستقیم و غیرمستقیم در موتور ۲GR–FSE V۶ استفاده کرد، که از دو انژکتور برای هر سیلندر استفاده می‌کرد، یک انژکتور تزریق در پورت معمولی و یک انژکتور تزریق مستقیم جدید.

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. amin

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      علی آقا سلام،داداش تعمیرکار خوب جیپ تو تهران سراغ دارید؟برای ویلیز میخوام،ترجیحا سمت شمال شهر،که آدم وارد و منصفی باشه
      سپاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali(Chevy Nova

        ۲۴ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        امىن جان شرق سراغ دارم
        سمت مترو دانشگاه علم و صنعت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amin

          ۲۴ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          آدرسش رو لطف میکنی؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. افشار

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ترجیح میدم با ۴۰۰۰۰ دلار بیوک بگیرم تا جنسیس تنفس طبیعی بودن مصرف کمتر برند اصیل تر و شناخته شده تر طراحی شیک مخصوصا داخلش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد رضا

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (82 ديدگاه)

      بله شما برند اصیل میخری ولی اصالتا یه محصول به نام اوپل اینسیگنیا با برچسب بیوک ریگال!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hosein

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (313 ديدگاه)

        اوپلم اصیله.دست جنرال موتور بود اونم اصیله

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد رضا

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (82 ديدگاه)

          در اصالت اوپل هیچ شکی نیست ولی منظورم اینه که دلیل انتخاب غلطه، چونکه برند بیوکه و اصیل ولی محصول اوپله و اصالت اوپل داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد رضا

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (82 ديدگاه)

          انتخاب محصول بر مبنای اصالت برند اشتباهه، چونکه اوپل اینسیگنیا بر روی پلت فرم جنرال موتور بنا شده و خیلی از محصولات بر اساس پلت فرم کمپانیهای دیگه ساخته شده، پس صحبت از اصالت بی معنیه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Hosein

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (313 ديدگاه)

        کی گفت فقط اصالت،از باقی نظرها چی کم داره،شصت اسب بخار ،۱۳۰نیو تن متر گشتاور بیشتر،در عملکرد ۰/۳ ثانیه سریعتر مزیته واسه جنسیس؟یا واسه بیوک که مصرف کمتری داره؟انتخاب من تو این قسمت این دو تا نیستن ولی از جنسیس بخاطر کپی کاریهاش خوشم نیومد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد رضا

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (82 ديدگاه)

          منم از هیچ کدومشون خوشم نمیاد. اصلا کاری به هیچ کدومشون ندارم، ولی نظرات رو تا پایین بخون خیلیا بی دلیل حرف از اصالت میزنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. بهروز

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (145 ديدگاه)

        محمدرضا:
        قربون آدم چیز فهم.
        مردم جوری با تعصب خاصی از شرکت‌های کره حرف میزنن آدم شاخ در میاره بخدا اکثر اونایی که به بیوک رای دادن اگه امکان انتخاب بین این دو در واقعیت رو داشتن جنسیس رو انتخاب میکردن.
        من جنسیس رو دوست همنطور که عاشق بنز و رنجروور هستم.
        یه سوال چرا ملت در مورد تسلا نمیگن برند بی اصالت؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد رضا

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (82 ديدگاه)

          از قدیم گفتن داشتم داشتم حساب نیست، دارم دارم حسابه. الان کمپانیهای جدیدتر چی ندارن که قدیمیا دارن؟ اصالت؟!
          من خودم بنز دارم و عاشق بنز هستم ولی از یه محصول بنز نام میبرم که اصلا اصالت بنز نداره! وانت ایکس کلاس.
          در آخر منظورم اینه که دلیل انتخاب من اصالت بنز نیست بلکه دوام و کارایی محصولات بنزه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ali

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (14 ديدگاه)

      ترجیح بده پژو ۴۰۵ رو بگیر از بیوک هم‌ اصل تر هست موتورش هم اخر تنفس طبیعی هست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. (Ali(Chevy Nova

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    خوب برسىم به بحث فنى امروز
    دوستان امروز مىخوام در مورد موتور 400 اسمال بلاک شوى صحبت کنم
    موتور 400 سال 1970 تولىد شد و تا سال 1981 هم در خط تولید بود
    قدرت این موتور در بىش ترىن حد به 265 اسب مىرسىد
    موتور 400 در واقع همون 350 شوى هستش با این تفاوت که سىلندرهاش قطر بىشترى داره و در واقع استروکر موتور 350 هستش
    3 موتور 305 . 350 و 400 شورولت در واقع یکى هستن و فقط ساىز سىلندرهاشون فرق داره
    حجم موتور 400 شورولت 6/6 لىتر هست اما جزو موتورهاى بىگ بلاک حساب نمىشه و این در صورتى هست که موتور 400 پونتىاک که حجم برابرى با موتور 400 شورولت داره جزو بىگ بلاک ها هست
    علت اىنکه موتور 400 شوى از لحاظ حجم و اندازه از ىه موتور اسمال بلاک بوجود اومده اما 400 پونتىاک از پاىه ىه موتور بىگ بلاک بود
    نکته دىگه اونکه اهل فن معتقد هستن موتور 400 شوى بخاطر اىنکه استروکر موتور 350 هستش ضخامت دیواره سىلندرش کمه و همىن رو مشکل اون مىدونن در حالى که موتور 400 پونتىاک این مشکل رو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ابولفضل نصیری

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (161 ديدگاه)

    خودمم نمیدونم چرا در حضور یک آمریکایی چرا!! ولی انتخاب من جنسیس اصلا قابل مقایسه نیستن ولی اگه بخوام تو ایران سوارشم با ایران کیفیت بنزین رگال به صرف تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      این عکس پروفایلت خیلی قشنگه

      کلودیو ماکیزیو ، یکی از بهترین هافبک های جهان
      خوشحالم که یک یوونتوسی این جاست
      آقام جی جی بوفون ،دنیل ده روسی ، جورجیو کیه لینی و آندره بارزاگلی جزو محبوب ترین فوتبالیستا برام بودن که هر 4 تاشون بعد از حذف ناباورانه ی دیشب از فوتبال خداحافظی کردن

      این 3 روز اخیر برام تلخ ترین روزای سال بودن

      تعداد زیادی از هموطنای عزیزمون رو به خاطر زلزله از دست دادیم ، خدا همشون رو بیامرزه و به بازماندگان صبر عطا کنه ،
      این قضیه خیلی داغونم کرد.

      تا خواستم یه ذره فکرم رو جمع کنم ایتالیا هم از جام جهانی حذف شد
      در عرض 3 روز دوبار اشک به چشام اومد

      * البته حذف ایتالیا در برابر از دست رفتن یک تار مو از سر یک هم وطن هیچ ارزشی نداشت
      چه برسه به جان یک انسان.

      ولی به هر حال مزید بر علت شد و ناراحتیم رو بیشتر کرد
      برای کسی مثل من که 22 سال با فوتبال ،که بخش مهمیش فوتبال ایتالیا بوده، زندگی کرده ، دیشب یکی از تلخ ترین شب ها بود.

      از طرف خودم بابت زلزله ی کرمانشاه به همه ی عزیزانی که داغ دار شدن تسلیت میگم
      خدا صبرشون بده

      من خودم تجربه ی زلزله ی بم رو دارم و میدونم چه بلایی سر آدم میاره
      ان شا الله هیچ جای دنیا برای هیچ کس پیش نیاد
      نمیشه تعریفش کرد
      کسی که تجربش کرده دیگه هرگز اون آدم قبلی نمیشه. وحشتی که موقع لرزیدن زمین با آن شدت به روح انسان مسلط میشه فلج کنندست و غیرقابل شبیه سازی.

      خدا رو 100 هزار مرتبه شکر که زلزله ی اخیر ساعت 9 شب بود و اکثریت بیدار بودن
      بم ساعت 5/5 صبح بود ، دقیق یادمه صدای آرامش بخش نماز خوندن پد ربزرگم در اتاق عقب خونه ای که 20 دقیقه بعد دیگه نه خودش بود ، نه برادرم بود و نه از اون خونه و اتاق چیزی باقی مونده بود. همه چیز خاک شد و رفت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهروز

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (145 ديدگاه)

        خدا رحمتشون کنه.
        زندگی در جریانه رفیق میدونم تو آینده خیلی سختیها و مصیبت ها خواهیم دید اما امیدوار دیگه همچین سختی بزرگی نبینی نه فقط شما بلکه همه ملت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          خدا همه ی رفتگان شما رو بیامرزه
          انشاالله دیگه هیچ غم و اندوهی دل مردم مهربان سرزمینمون رو به درد نیاره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ابولفضل نصیری

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (161 ديدگاه)

        گریه دیشب ارباب یه طرف حذف از جام جهانی یه طرف ,ولی یه چیزش خوبه اونم اینه که با خداحافظی دیشبش حداقل برای خدافظی نزدیکش از یووه و دنیای فوتبال اماده میشیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۲۳ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          حیف که سایت ماشینیه
          بحث فوتبالی مزاحم اعضاست
          وگرنه خیلی حرفا بود که بزنم.

          خوشحال شدم از صحبت باهات دوست یوونتوسی عزیز

          موفق باشی
          Forza Azzurri
          Forza Juventus

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Kamran cooper

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    جنسیس پر تلاش و قابل احترامه تصاویر و اعداد جدول هم این رو تایید میکنن ولی من بیوک رو بیشتر دوست دارم.سادگی و اصالتش قابل چشم پوشی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیرحسین (Lion26)

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (257 ديدگاه)

    بیوک.

    Just France and Japan

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مجید سبزواری

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (82 ديدگاه)

    جنسیس انتخاب بهتریه
    تنها برتری ریگال مصرف سوختشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ARIAN

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (11 ديدگاه)

      به نظر من که تنها برتری جنسیس شتابشه
      چون حداکثر سرعت و قیمتشون برابره
      ولی در عوض بیوک مصرف کمتر و وزن کمتری داره. طولشم بیشتره که احتمالا باعث افزایش فضای بار یا سرنشینا میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهين

        ۲۳ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (856 ديدگاه)

        به نظر من جنسیس از لحاظ ظاهری کاملا برتره.ولی همه چیز به نوشته های روی کاغذ خلاصه نمیشه.انتخاب من به سختی بیوک بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. حمیدرضا

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    هر دو هم زیبان هم بسیار کارامد در عین لوکس بودن اگر رو علاقه باشه چون بیوک رو دوست دارم میخاستم همینجوری انتخابش کنم ولی بی انصافی بود مشخصات رو که خوندم با توجه به توربو بودن جنسیس و شتاب نه چندان متفاوت و البته مصرف سوخت بهتر بیوک در عین هم قیمتی به بیوک رای دادم هرچند میدونم از نظر اپشن ممکنه پشت سر جنسیس بایسته
    طراحی داخل بیوک خیلی چشم نوازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ارش

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    ترجیح میدم به سالها قدمت و تجربه و برند با اصالت رای بدم.بیوک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Amir

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    جنسیس خیلی سرتر از بیوکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. پیام اکرمی پور

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1390 ديدگاه)

    از همه لحاظ جنسیس برتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ابولفضل نصیری

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (161 ديدگاه)

    فک کنم مصرف سوختش رو اشتباه زدید الان تو جی دی پاور نگاه کردم مصرف بیوک بیشتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امیر

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    اینکه جنسیس برند لوکس شد عالیه وداره به سرعت پیشرفت میکنه دمش گرم رگال واقعا زیباس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ابی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    دوستان تعصب رو بزارین کنار
    این یک نظرسنجی در مورد خودروی بهتر هستش نه اصالت و قدمت
    همیشه یه عده توی نظرسنجی ها بحث اصالت و قدمت رو میارن وسط . انگار هیچ برند جدیدی امکان نداره بهتر باشه
    قطعا جنسیس توی این نظرسنجی انتخاب بهتریه از هر لحاظ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hosein

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (313 ديدگاه)

      اشتباهتون همینجاست دیگه.شما اون قسمت پایین متن و نمیخونید که تو همه دوئل ها نویسنده تذکر میده که:
      (این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟) یکی از معیارهاش جذابیت و طراحی بدنس که شما دارید میگید هر کی از اونی که من خوشم اومد،خوشش نیاد پس متعصبه و در اشتباهه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. M.us

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    احساس میکنم طراحی داخلی جنسیس شبیه ماشین های آلمانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Amin

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    جالبه همه گیر دادن به این مسئله ی مزخرف اصالت اما هیچ کس اشاره نمیکنه که جنسیس دف عقبه و بیوک دف جلو!
    چیزی که خیلی مهمه تو این سگمنت،مثلا می تونید سری ٣ رو دف جلو تصور کنید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alireza

      ۲۳ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (162 ديدگاه)

      دمتگرم خیلی خیلی حال کردم اصالت کلمه ایه که جرمی کلارکسون باب کرده هر کی میخواد بگم من خیلی بارمه و ماشین بازم اصالت اصالت میکنه ماشین یه تکنولوژیه که قابل پیشرفته اسب اصیل ترکمن نیس که حتما با اصالت یا بی اصالت باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAHDI . VENOM-DEMON

      ۲۴ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      امین بیوک چهارچرخ متحرکه
      دوباره بخون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. محمد رضا

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (82 ديدگاه)

    بیوک برند قدیمیتری هست ولی این بیوک ریگال در اصل بیوک نیست و نسخه ریبج شده اوپل اینسیگنیا هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mohammad_FM 480

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    جنسیس از نظر فنی واقعا برتری داره نسبت به رگال ولی طراحیش مخصوصا جلوش زیاد جالب نیست(نمیگم بده!)
    ولی رگال طراحی ساده و سنگین تری داره که واقعا قشنگتره بنظرم .مخصوصا تو قسمت عقب…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. کیوان

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (166 ديدگاه)

    این اصالت همه رو خسته کرده نمیشه که همش بگیم بنز و بی ام دبلبو کمپانی های جدید از جهت تکنولوژی خیلی پیشرفت کردند و میتونند از قدیمیها سبقت بگیرند الان لکسوس اینفینیتی سنتینیال از همه مهمتر تسلا امده قدیمیها باید بجنبند واگرنه عقب میمونند من جنسیس را انتخاب میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ali a

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    جنسیس انتخاب بهتریه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Anderiaski

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    قربون دهات که چیکارا نمیکنه به جنسیس رأى میدنو میگن بهتره دفاع هم میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (297 ديدگاه)

    این خیلی واضحه که جنسیس بهتره،بعضیا هم میخوان کم نیارن هی اصالت اصالت میکنن!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا