دوئل بیوک ریگال و جنسیس G70

به یکی دیگر از قسمت‌های دور ششم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال رسیدیم که به گروه سدان‌های کامپکت لوکس اختصاص دارد. در دوئل پنجم این گروه شاهد رقابت میان کادیلاک ATS و آکورا TLX بودیم. در این دوئل مجموعاً تعداد 1539 رأی به ثبت رسیده است که از این میزان کادیلاک توانست با دریافت 1140 رأی و یا کسب 74 درصد از کل آراء پیروز رقابت شده و جواز حضور در مرحلهٔ بعدی را کسب کند درحالی‌که آکورا با کسب تنها 399 رأی از گردونهٔ رقابت‌ها خارج شد. حال امروز در ششمین دوئل گروه سدان‌های کامپکت لوکس بیوک ریگال و جنسیس G70 در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

مرسدس بنز C کلاس

لکسس IS

ب‌ام‌و سری ۳

اینفینیتی Q50

مرسدس بنز C کلاس

ب‌ام‌و سری ۳

آئودی A4

ولوو S60

جگوار XE

آلفارومئو جولیا

؟

آلفارومئو جولیا

کادیلاک ATS

آکورا TLX

فولکس‌واگن آرتئون

کیا استینگر

کادیلاک ATS

فولکس‌واگن آرتئون

جنسیس G70

بیوک ریگال

آئودی A5 اسپرت‌بک

ب‌ام‌و سری 4 گرن کوپه

؟

؟

بیوک ریگال

ریگال نام بسیار باسابقه‌ای در بین محصولات بیوک است. نسل اول این خودرو برای اولین بار به‌عنوان یک سدان لوکس در سال 1973 معرفی شد. این یک خودروی دیفرانسیل عقب بزرگ بود که تا سال 1977 در دو نسخهٔ سدان و کوپه تولید شد. سپس در سال 1978 نسل دوم به بازار آمد که همچنان ترکیب دیفرانسیل عقب آن حفظ شده بود؛ اما در نسل سوم که در سال 1988 معرفی شد، ریگال به یک سدان کامپکت دیفرانسیل جلو تبدیل شد. این رویه در نسل بعدی هم ادامه یافت درحالی‌که در این نسل نسخهٔ کوپه هم کنار گذاشته شد؛ اما با خاتمهٔ تولید نسل چهارم ریگال در سال 2004، برای چند سال خبری از این خودرو نبود تا اینکه نسل پنجم آن در سال 2008 بازگشت؛ اما این نسل در اصل نسخهٔ تغییر برند داده‌شدهٔ اوپل اینسیگنیا بود که در ایالات‌متحده به‌عنوان نسل پنجم بیوک ریگال ارائه شد. امسال اما ریگال به ایستگاه ششم خود رسیده و نسل ششم آن در آوریل امسال در ایالات‌متحده رونمایی شد. این نسل که برخلاف نسل قبلی در دو نسخۀ سدان و استیشن در در ایالات‌متحده عرضه میشود، در ابتدا تنها با یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو ارائه شد اما در بین مدل‌های نسل قبلی ریگال یک نسخهٔ اسپرت بنام GS هم وجود داشت که به‌تازگی این نسخهٔ اسپرت برای نسل جدید هم ارائه شده است و ما نیز در این دوئل همین مدل را شرکت داده‌ایم. ریگال GS جدید برخلاف نسل قبلی به یک پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی مجهز شده که همان موتور بیوک لاکراس و شورلت کامارو RS است. خروجی این موتور در ریگال GS معادل 310 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور است. نسخه‌های معمولی ریگال در حالت استاندارد به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند اما نسخهٔ GS به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است.

جنسیس G70

هیوندای برای اولین بار در سال 2008 از نام جنسیس برای یک سدان متوسط لوکس استفاده کرد اما چند وقتی است که این سازندهٔ کره‌ای، جنسیس را به‌عنوان یک برند لوکس مجزا تأسیس کرده است. نخستین خودروی این برند، سدان فول سایز لوکس G90 بود که در اصل نسل دوم هیوندای اکوس یا سنتنیال محسوب می‌شد. سپس نسل دوم هیوندای جنسیس نیز به برند جنسیس منتقل شده و با نام G80 به بازار عرضه شد؛ اما به‌تازگی این برند نوپای کره‌ای سومین محصول خود را هم با نام G70 معرفی کرده است که در نمایشگاه نیویورک 2016 با معرفی کانسپتی خبر از ساخت آن داده بود؛ بنابراین G70 تجربه و سابقهٔ بسیار کمتری نسبت به رقیب کهنه‌کار خود در این دوئل دارد. این خودرو که یک سدان کامپکت لوکس است، کوچک‌ترین محصول جنسیس محسوب می‌شود. جنسیس G70 بر روی پلت‌فرم مشترکی با کیا استینگر ساخته شده و اشتراکات زیادی با آن دارد به‌گونه‌ای که دقیقاً همان سه پیشرانهٔ استینگر برای G70 هم ارائه شده است. یکی از این سه موتور دیزلی بوده و از نوع 2.2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل است. موتور بنزینی اول نیز یک واحد 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 260 اسب بخار قدرت است؛ اما در صدر پیشرانه‌های G70 و همین‌طور استینگر، یک موتور 3.3 لیتری V6 توئین توربو قرار دارد. این موتور که در مدل بالا ردهٔ G70 Sport ارائه می‌شود و برای رقابت ما هم انتخاب شده است، 370 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور دارد. این سدان لوکس کره‌ای برخلاف رقیب آمریکایی، خودروی دیفرانسیل عقب است و هر سه موتور آن با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شوند اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد. برای انتقال نیروی هر سه موتور نیز یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی

 

بیوک ریگال GS

جنسیس G70 اسپرت

پیشرانه 3.6 لیتری V6 3.3 لیتری V6
تنفس طبیعی توئین توربو
قدرت 310 اسب بخار 370 اسب بخار
گشتاور 380 نیوتن متر 510 نیوتن متر
گیربکس 9 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب/چهارچرخ
شتاب صفرتاصد 5 ثانیه 4.7 ثانیه
حداکثر سرعت 240 کیلومتر/ساعت 240 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 10.2 لیتر (ترکیبی) 11.2 لیتر (ترکیبی)
وزن 1725 کیلوگرم 1775 کیلوگرم
طول 4.90 متر 4.68 متر
فاصلهٔ محوری 2.83 متر 2.83 متر
قیمت پایه 40,000 دلار 40,000 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

59 دیدگاه

  1. (Ali(Chevy Nova
    سوابق: (3235 دیدگاه) ,

    بىوک رگال تنفس طبىعى رو انتخاب مىکنم که خىلى هم زیبا هست

    پاسخ
      1. Carbonado Aventador
        سوابق: (3782 دیدگاه) ,

        درسته که جنسیس موتور پر قدرت تر و ارزش خرید نسبت به قیمت بیشتری داره ولی خب من هیچ وقت گردن کلفت آمریکایی رو با تازه به دوران رسیده کره ای عوض نمیکنم!!!!

        پاسخ
        1. Sajjad
          سوابق: (758 دیدگاه) ,

          حرفت جوری بود جیگرم حال اومد!

    1. بهرام
      سوابق: (84 دیدگاه) ,

      با احترام به بیوک من به جنسیس رای دادم چون برندی که مدت زیادی از جداییش از هیوندای نمیگذره ولی داره با غول های خودرو سازی رقابت میکنه و این یعنی موفقیتت 👌👌👌👌

      پاسخ
    2. نت
      سوابق: (364 دیدگاه) ,

      هیوندای گرنجور 2017 نسل قبلی و هیوندای سانتافه اسپرت 2018 عشق هست=بقیه محصولات هیوندای بدرد نمیخوره=این دو ماشین زیباترین ماشینای جهان هستند

      پاسخ
  2. (Ali(Chevy Nova
    سوابق: (3235 دیدگاه) ,

    دوستان امروز هم 2 تا نظر سنجى و هم یه بحث فنى داریم
    1. 1933 cadillac fleetwood لاىک
    2. duesenberg sj dual cowl phaeton 1932 دىس لاىک

    پاسخ
  3. (Ali(Chevy Nova
    سوابق: (3235 دیدگاه) ,

    نظر سنجى بعدى
    1. buick regal 1976 لاىک
    2. pontiac gp 1976 دىس لاىک

    پاسخ
    1. PaRHaM
      سوابق: (574 دیدگاه) ,

      علی جان ببخشید یک سوال داشتم ازتون
      شما تا حالا با FSE 846 مواجه شدید؟
      میدونین چیه؟
      اگه بله ممنون میشم ی توضیحی در موردش بدید🙏
      این سوال رو برای عبارت
      QHJ 481 هم دارم
      خیلی ممنون

      پاسخ
      1. (Ali(Chevy Nova
        سوابق: (3235 دیدگاه) ,

        پرهام جان والا نه
        من چىزى ازش نمىدونم
        اگه کسى مىدونه خوشحال میشم توضىح بده

        پاسخ
        1. MAHDI . VENOM-DEMON
          سوابق: (1144 دیدگاه) ,

          من فقط اینو پیدا کردم:
          شرکت تویوتا، موتور تزریق مستقیم D۴ را در سال ۲۰۰۰ در خودروی تویوتا آونسیس معرفی کرد (موتور AZ تویوتا). تویوتا از ترکیب دو سیستم تزریق مستقیم و غیرمستقیم در موتور ۲GR–FSE V۶ استفاده کرد، که از دو انژکتور برای هر سیلندر استفاده می‌کرد، یک انژکتور تزریق در پورت معمولی و یک انژکتور تزریق مستقیم جدید.

    2. amin
      سوابق: (621 دیدگاه) ,

      علی آقا سلام،داداش تعمیرکار خوب جیپ تو تهران سراغ دارید؟برای ویلیز میخوام،ترجیحا سمت شمال شهر،که آدم وارد و منصفی باشه
      سپاس

      پاسخ
      1. (Ali(Chevy Nova
        سوابق: (3235 دیدگاه) ,

        امىن جان شرق سراغ دارم
        سمت مترو دانشگاه علم و صنعت

        پاسخ
        1. amin
          سوابق: (621 دیدگاه) ,

          آدرسش رو لطف میکنی؟

  4. افشار
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    ترجیح میدم با ۴۰۰۰۰ دلار بیوک بگیرم تا جنسیس تنفس طبیعی بودن مصرف کمتر برند اصیل تر و شناخته شده تر طراحی شیک مخصوصا داخلش

    پاسخ
    1. محمد رضا
      سوابق: (61 دیدگاه) ,

      بله شما برند اصیل میخری ولی اصالتا یه محصول به نام اوپل اینسیگنیا با برچسب بیوک ریگال!

      پاسخ
      1. Hosein
        سوابق: (180 دیدگاه) ,

        اوپلم اصیله.دست جنرال موتور بود اونم اصیله

        پاسخ
        1. محمد رضا
          سوابق: (61 دیدگاه) ,

          در اصالت اوپل هیچ شکی نیست ولی منظورم اینه که دلیل انتخاب غلطه، چونکه برند بیوکه و اصیل ولی محصول اوپله و اصالت اوپل داره.

        2. محمد رضا
          سوابق: (61 دیدگاه) ,

          انتخاب محصول بر مبنای اصالت برند اشتباهه، چونکه اوپل اینسیگنیا بر روی پلت فرم جنرال موتور بنا شده و خیلی از محصولات بر اساس پلت فرم کمپانیهای دیگه ساخته شده، پس صحبت از اصالت بی معنیه.

      2. Hosein
        سوابق: (180 دیدگاه) ,

        کی گفت فقط اصالت،از باقی نظرها چی کم داره،شصت اسب بخار ،۱۳۰نیو تن متر گشتاور بیشتر،در عملکرد ۰/۳ ثانیه سریعتر مزیته واسه جنسیس؟یا واسه بیوک که مصرف کمتری داره؟انتخاب من تو این قسمت این دو تا نیستن ولی از جنسیس بخاطر کپی کاریهاش خوشم نیومد

        پاسخ
        1. محمد رضا
          سوابق: (61 دیدگاه) ,

          منم از هیچ کدومشون خوشم نمیاد. اصلا کاری به هیچ کدومشون ندارم، ولی نظرات رو تا پایین بخون خیلیا بی دلیل حرف از اصالت میزنن.

      3. بهروز
        سوابق: (28 دیدگاه) ,

        محمدرضا:
        قربون آدم چیز فهم.
        مردم جوری با تعصب خاصی از شرکت‌های کره حرف میزنن آدم شاخ در میاره بخدا اکثر اونایی که به بیوک رای دادن اگه امکان انتخاب بین این دو در واقعیت رو داشتن جنسیس رو انتخاب میکردن.
        من جنسیس رو دوست همنطور که عاشق بنز و رنجروور هستم.
        یه سوال چرا ملت در مورد تسلا نمیگن برند بی اصالت؟

        پاسخ
        1. محمد رضا
          سوابق: (61 دیدگاه) ,

          از قدیم گفتن داشتم داشتم حساب نیست، دارم دارم حسابه. الان کمپانیهای جدیدتر چی ندارن که قدیمیا دارن؟ اصالت؟!
          من خودم بنز دارم و عاشق بنز هستم ولی از یه محصول بنز نام میبرم که اصلا اصالت بنز نداره! وانت ایکس کلاس.
          در آخر منظورم اینه که دلیل انتخاب من اصالت بنز نیست بلکه دوام و کارایی محصولات بنزه.

    2. Ali
      سوابق: (14 دیدگاه) ,

      ترجیح بده پژو ۴۰۵ رو بگیر از بیوک هم‌ اصل تر هست موتورش هم اخر تنفس طبیعی هست .

      پاسخ
  5. (Ali(Chevy Nova
    سوابق: (3235 دیدگاه) ,

    خوب برسىم به بحث فنى امروز
    دوستان امروز مىخوام در مورد موتور 400 اسمال بلاک شوى صحبت کنم
    موتور 400 سال 1970 تولىد شد و تا سال 1981 هم در خط تولید بود
    قدرت این موتور در بىش ترىن حد به 265 اسب مىرسىد
    موتور 400 در واقع همون 350 شوى هستش با این تفاوت که سىلندرهاش قطر بىشترى داره و در واقع استروکر موتور 350 هستش
    3 موتور 305 . 350 و 400 شورولت در واقع یکى هستن و فقط ساىز سىلندرهاشون فرق داره
    حجم موتور 400 شورولت 6/6 لىتر هست اما جزو موتورهاى بىگ بلاک حساب نمىشه و این در صورتى هست که موتور 400 پونتىاک که حجم برابرى با موتور 400 شورولت داره جزو بىگ بلاک ها هست
    علت اىنکه موتور 400 شوى از لحاظ حجم و اندازه از ىه موتور اسمال بلاک بوجود اومده اما 400 پونتىاک از پاىه ىه موتور بىگ بلاک بود
    نکته دىگه اونکه اهل فن معتقد هستن موتور 400 شوى بخاطر اىنکه استروکر موتور 350 هستش ضخامت دیواره سىلندرش کمه و همىن رو مشکل اون مىدونن در حالى که موتور 400 پونتىاک این مشکل رو نداره

    پاسخ
  6. ابولفضل نصیری
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    خودمم نمیدونم چرا در حضور یک آمریکایی چرا!! ولی انتخاب من جنسیس اصلا قابل مقایسه نیستن ولی اگه بخوام تو ایران سوارشم با ایران کیفیت بنزین رگال به صرف تر

    پاسخ
    1. amir
      سوابق: (10319 دیدگاه) ,

      .
      این عکس پروفایلت خیلی قشنگه

      کلودیو ماکیزیو ، یکی از بهترین هافبک های جهان
      خوشحالم که یک یوونتوسی این جاست
      آقام جی جی بوفون ،دنیل ده روسی ، جورجیو کیه لینی و آندره بارزاگلی جزو محبوب ترین فوتبالیستا برام بودن که هر 4 تاشون بعد از حذف ناباورانه ی دیشب از فوتبال خداحافظی کردن

      این 3 روز اخیر برام تلخ ترین روزای سال بودن

      تعداد زیادی از هموطنای عزیزمون رو به خاطر زلزله از دست دادیم ، خدا همشون رو بیامرزه و به بازماندگان صبر عطا کنه ،
      این قضیه خیلی داغونم کرد.

      تا خواستم یه ذره فکرم رو جمع کنم ایتالیا هم از جام جهانی حذف شد
      در عرض 3 روز دوبار اشک به چشام اومد

      * البته حذف ایتالیا در برابر از دست رفتن یک تار مو از سر یک هم وطن هیچ ارزشی نداشت
      چه برسه به جان یک انسان.

      ولی به هر حال مزید بر علت شد و ناراحتیم رو بیشتر کرد
      برای کسی مثل من که 22 سال با فوتبال ،که بخش مهمیش فوتبال ایتالیا بوده، زندگی کرده ، دیشب یکی از تلخ ترین شب ها بود.

      از طرف خودم بابت زلزله ی کرمانشاه به همه ی عزیزانی که داغ دار شدن تسلیت میگم
      خدا صبرشون بده

      من خودم تجربه ی زلزله ی بم رو دارم و میدونم چه بلایی سر آدم میاره
      ان شا الله هیچ جای دنیا برای هیچ کس پیش نیاد
      نمیشه تعریفش کرد
      کسی که تجربش کرده دیگه هرگز اون آدم قبلی نمیشه. وحشتی که موقع لرزیدن زمین با آن شدت به روح انسان مسلط میشه فلج کنندست و غیرقابل شبیه سازی.

      خدا رو 100 هزار مرتبه شکر که زلزله ی اخیر ساعت 9 شب بود و اکثریت بیدار بودن
      بم ساعت 5/5 صبح بود ، دقیق یادمه صدای آرامش بخش نماز خوندن پد ربزرگم در اتاق عقب خونه ای که 20 دقیقه بعد دیگه نه خودش بود ، نه برادرم بود و نه از اون خونه و اتاق چیزی باقی مونده بود. همه چیز خاک شد و رفت.

      پاسخ
      1. بهروز
        سوابق: (28 دیدگاه) ,

        خدا رحمتشون کنه.
        زندگی در جریانه رفیق میدونم تو آینده خیلی سختیها و مصیبت ها خواهیم دید اما امیدوار دیگه همچین سختی بزرگی نبینی نه فقط شما بلکه همه ملت.

        پاسخ
        1. Amir
          سوابق: (10319 دیدگاه) ,

          .
          خدا همه ی رفتگان شما رو بیامرزه
          انشاالله دیگه هیچ غم و اندوهی دل مردم مهربان سرزمینمون رو به درد نیاره

      2. ابولفضل نصیری
        سوابق: (83 دیدگاه) ,

        گریه دیشب ارباب یه طرف حذف از جام جهانی یه طرف ,ولی یه چیزش خوبه اونم اینه که با خداحافظی دیشبش حداقل برای خدافظی نزدیکش از یووه و دنیای فوتبال اماده میشیم

        پاسخ
        1. Amir
          سوابق: (10319 دیدگاه) ,

          حیف که سایت ماشینیه
          بحث فوتبالی مزاحم اعضاست
          وگرنه خیلی حرفا بود که بزنم.

          خوشحال شدم از صحبت باهات دوست یوونتوسی عزیز

          موفق باشی
          Forza Azzurri
          Forza Juventus

  7. Kamran cooper
    سوابق: (115 دیدگاه) ,

    جنسیس پر تلاش و قابل احترامه تصاویر و اعداد جدول هم این رو تایید میکنن ولی من بیوک رو بیشتر دوست دارم.سادگی و اصالتش قابل چشم پوشی نیست

    پاسخ
  8. مجید سبزواری
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    جنسیس انتخاب بهتریه
    تنها برتری ریگال مصرف سوختشه

    پاسخ
    1. ARIAN
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      به نظر من که تنها برتری جنسیس شتابشه
      چون حداکثر سرعت و قیمتشون برابره
      ولی در عوض بیوک مصرف کمتر و وزن کمتری داره. طولشم بیشتره که احتمالا باعث افزایش فضای بار یا سرنشینا میشه

      پاسخ
      1. شاهين
        سوابق: (484 دیدگاه) ,

        به نظر من جنسیس از لحاظ ظاهری کاملا برتره.ولی همه چیز به نوشته های روی کاغذ خلاصه نمیشه.انتخاب من به سختی بیوک بود

        پاسخ
  9. حمیدرضا
    سوابق: (1150 دیدگاه) ,

    هر دو هم زیبان هم بسیار کارامد در عین لوکس بودن اگر رو علاقه باشه چون بیوک رو دوست دارم میخاستم همینجوری انتخابش کنم ولی بی انصافی بود مشخصات رو که خوندم با توجه به توربو بودن جنسیس و شتاب نه چندان متفاوت و البته مصرف سوخت بهتر بیوک در عین هم قیمتی به بیوک رای دادم هرچند میدونم از نظر اپشن ممکنه پشت سر جنسیس بایسته
    طراحی داخل بیوک خیلی چشم نوازه

    پاسخ
  10. ارش
    سوابق: (350 دیدگاه) ,

    ترجیح میدم به سالها قدمت و تجربه و برند با اصالت رای بدم.بیوک

    پاسخ
    1. علیرضا
      سوابق: (171 دیدگاه) ,

      با احترام به نظرتون ولی میشه بپرسم که دلیل خیلی سر بودن جنسیس چیه

      پاسخ
      1. Matador
        سوابق: (10319 دیدگاه) ,

        مشخصات فنی بهتر و علاقه ی شخصی به جنسیس
        از قیافه ی بیوک اصلا خوشم نمیاد
        مخصوصا عقبش
        اختلاف گشتاور هم خیلی زیاده
        جنسیس دیف عقبش با این حجم از گشتاور لذت بالایی رو به راننده منتقل خواهد کرد

        پاسخ
  11. پیام اکرمی پور
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    از همه لحاظ جنسیس برتره

    پاسخ
  12. امیر
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    اینکه جنسیس برند لوکس شد عالیه وداره به سرعت پیشرفت میکنه دمش گرم رگال واقعا زیباس

    پاسخ
  13. ابی
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    دوستان تعصب رو بزارین کنار
    این یک نظرسنجی در مورد خودروی بهتر هستش نه اصالت و قدمت
    همیشه یه عده توی نظرسنجی ها بحث اصالت و قدمت رو میارن وسط . انگار هیچ برند جدیدی امکان نداره بهتر باشه
    قطعا جنسیس توی این نظرسنجی انتخاب بهتریه از هر لحاظ

    پاسخ
    1. Hosein
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      اشتباهتون همینجاست دیگه.شما اون قسمت پایین متن و نمیخونید که تو همه دوئل ها نویسنده تذکر میده که:
      (این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟) یکی از معیارهاش جذابیت و طراحی بدنس که شما دارید میگید هر کی از اونی که من خوشم اومد،خوشش نیاد پس متعصبه و در اشتباهه

      پاسخ
  14. M.us
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    احساس میکنم طراحی داخلی جنسیس شبیه ماشین های آلمانی

    پاسخ
  15. Amin
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    جالبه همه گیر دادن به این مسئله ی مزخرف اصالت اما هیچ کس اشاره نمیکنه که جنسیس دف عقبه و بیوک دف جلو!
    چیزی که خیلی مهمه تو این سگمنت،مثلا می تونید سری ٣ رو دف جلو تصور کنید؟

    پاسخ
    1. Alireza
      سوابق: (114 دیدگاه) ,

      دمتگرم خیلی خیلی حال کردم اصالت کلمه ایه که جرمی کلارکسون باب کرده هر کی میخواد بگم من خیلی بارمه و ماشین بازم اصالت اصالت میکنه ماشین یه تکنولوژیه که قابل پیشرفته اسب اصیل ترکمن نیس که حتما با اصالت یا بی اصالت باشه

      پاسخ
  16. محمد رضا
    سوابق: (61 دیدگاه) ,

    بیوک برند قدیمیتری هست ولی این بیوک ریگال در اصل بیوک نیست و نسخه ریبج شده اوپل اینسیگنیا هست.

    پاسخ
  17. mohammad_FM 480
    سوابق: (528 دیدگاه) ,

    جنسیس از نظر فنی واقعا برتری داره نسبت به رگال ولی طراحیش مخصوصا جلوش زیاد جالب نیست(نمیگم بده!)
    ولی رگال طراحی ساده و سنگین تری داره که واقعا قشنگتره بنظرم .مخصوصا تو قسمت عقب…

    پاسخ
  18. کیوان
    سوابق: (35 دیدگاه) ,

    این اصالت همه رو خسته کرده نمیشه که همش بگیم بنز و بی ام دبلبو کمپانی های جدید از جهت تکنولوژی خیلی پیشرفت کردند و میتونند از قدیمیها سبقت بگیرند الان لکسوس اینفینیتی سنتینیال از همه مهمتر تسلا امده قدیمیها باید بجنبند واگرنه عقب میمونند من جنسیس را انتخاب میکنم

    پاسخ
  19. Anderiaski
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    قربون دهات که چیکارا نمیکنه به جنسیس رأى میدنو میگن بهتره دفاع هم میکنن.

    پاسخ
  20. محمد
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    این خیلی واضحه که جنسیس بهتره،بعضیا هم میخوان کم نیارن هی اصالت اصالت میکنن!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x