ب ام و

ب ام و ۲۰۱۴ X5 وارد خط تولید شد

اولین ب ام و X5  مدل ۲۰۱۴ در Spartanburg ، کارولینای جنوبی خط مونتاژ را طی کرد تا یک قدم دیگر به بازار نزدیک  شود .این در حالیست که نسل دوم X5 تا ۲۸ ژوئن در این سایت تولید می شد .

11526477511755448593

اولین مدل  نسل جدید که از خط تولید خارج شد ،  X5 M50d بود که راهی اروپا خواهد شد . این مدل به منظور جلب حداکثر توجه به رنگ  Mineral White در آمده و کابین نیز با چرم Nappa Mocha  پوشیده شده است . اما آخرین مدل از نسل قبلی یک ب ام و  xDrive50i به رنگ نقره ای متالیک و پکیج M Sport بود . این خودرو به احتمال فراوان به مجموعه ی خودروهای تاریخی ب ام و خواهد پیوست و در موزه ی BMW در مونیخ به نمایش گذاشته خواهد شد .

نسل جدید X5 پاییز امسال روانه ی بازار می شود و با سه موتور در دسترس خواهد بود :

  • موتور ۴.۴ لیتری V8 Twin Turbo با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر
  • موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر TwinPower Turbo با قدرت ۲۵۸ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر
  • موتور دیزل ۳ لیتری ۶ سیلندر مجهز به سه توربو شارژر با قدرت ۳۸۱ اسب بخار و گشتاور ۷۴۰ نیوتن متر
برچسب ها

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه

  1. ناصر

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (191 ديدگاه)

    ۴۵۰ اسب و سه نوع پیشرانه که یکیشون هم دیزله!!!
    فقط میتونیم بگیم مثل همیشه زیبا و با اصالته و باز مثل همیشه باید حسرت داشتنشو بخوریم

    1. slr722

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1351 ديدگاه)

      از بی ام و ممنونم که بد ۵ سال و حتی بیشتر اون جلو داشبرد عهد بوق عوض کرد…

      بی ام و مچکریم…

  2. xsajad

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    اوه اوه شاهکاری دیگر از ماشین های المانی واقعا طراحی بسیار زیبایی داره شاید بعضی از دوستان بگویند بی ام وه نیازه به تغییر در طراحی هاش داره اما از نظر من اصلا لازم به این کار نداره چون طراحیش بسیار شیک هست

  3. moein

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (558 ديدگاه)

    حرف نداره
    نسبت به نسل قبلی چه از نظر ظاهر چه از نظر فنی بهتر شده
    فقط خدا کنه با جلو داشبردش بشه کنار اومد!!

    1. حمید

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      سالهاست همه با فرمان چهار پره بنز که مثل یه آدمه با دستها و پاهای باز از هم که خیلیم بدقوارست و چهارتا کلید هم مثل زیگیل از زیر بغلش زده بیرون کنار اومدن. با داشبورد ب ام و راحت تر میشه کنار اومد .

  4. امیرحسین

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    چوب تو (…) بنز میکنه.عالیه

    1. HASSANBMW

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (401 ديدگاه)

      نه تا این حد!!!
      به اعصابتون مسلط باشین!!!

    2. علی

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (514 ديدگاه)

      طراحی مثل همیشه عالی اما:
      بی ام و که همیشه توی راندمان موتور کلی حرف واسه گفتن داره چرا اینجوری کرده؟ ۳لیتر با توربو دو قلو فقط و فقط ۲۵۸ اسب؟
      بی ام و برای رقابت با بنز و پورشه باید فکری به حا موتورهاش بکنه چون با حجم موتور یکسان حداقل ۱۰۰ اسب بخار باهاشون فاصله داره

      1. اسکالید

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (278 ديدگاه)

        با احترام به بی ام و ۳۳۵ و ۶۵۰ باید عرض کنم بی ام و فکر بکنه یا نکنه در حد بنز نیست ، هالا هی زور بگید که benz یا bmw ، اصلا این عبارت بنز بهتر است یا بی ام و ، به کار میره فقط به خاطر اینکه هر دو هموطن هستند وگرنه بی ام و کجا و بنز کجا ، باید بگیم بی ام و بهتر است یا تویوتا، بنز هم سلطان

        1. احمدرضا خواجه زاده

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (1029 ديدگاه)

          بله بله بهترین موتور ساز دنیا که با اختلاف ۳۳ جایزه بهترین موتور ساز اوله باید از بنز در س بگیره

      2. مهدی

        ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (14 ديدگاه)

        سلام دوست عزیز
        این موتور یه موتور دیزلیه بهتر به گشتاورش یه نگا بکنی

  5. S

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    انصافا خیلی شکیل طراحی شده.

  6. علی دادا

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    درد وبلای خط تولیدتون بخوره تو سر همه خطوط تولید(کپی کاری) سمبل کن

  7. AMIN

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    چراغ عقب که همون قبلیس… چراغ جلو هم خیلی فکر کردن چسبوندنش به یکی از کلیه هاش…
    هیچ نوآوری تو طراحی نسبت به نسل قبل نیست
    دقیقا همون پلت فرم قبلی(اگه معترضید دوستانه واسه حرفتون دلیل بیارین)
    البته مرسدس ام ال هم در کنار این رقیبش زیاد چشم نواز نیست… ولی حداقل تغییرات زیادتری نسبت به قبلش کرده
    اینگار آلمانیا تو طراحی شاسی بلند زیاد جالب نیستن
    ولی رقیبش، رنجروور واقعا ماشین شیک و با استایلیه…
    ولی از لحاظ فنی موتورهای سرحالی روش گذاشتن…

  8. احسان

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2735 ديدگاه)

    ظاهر خشن ترش نسبت به نسل قبل واقعا جذابه بخصوص با اون جلو پنجره کرومی…اماده زیر و رو کردن شهر و بیابونه.تنها چیزی که نیاز داره یه شیرمرد تا موتورش رو به خشم بیاره….که البته اون شیرمرد باید یه خرپول از مال دنیا بی نیاز باشه

  9. جلال

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (587 ديدگاه)

    نسبت به نسل قبل تغییراتش خیلی کمه و به هیچ عنوان مثل نسل جدید رنجروور انقلابی نیست….
    با این حال میتونم بگم ۵درصد زیباتر شده نه بیشتر

  10. فقط سری۳

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (127 ديدگاه)

    من واقعا ازماشینsuvزیاد خوشم نمیاد ولی suvهای بی ام و واقعا عالی هستن

  11. MAHDI

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    نمای کلیش با حفظ خط مشی طراحی bmw به روز شده پس همچین تکراری هم نیست یه طراحی پخته فقط ای کاش یه جای بهتر واسه مه شکن انتخواب می کردن نمی دونم فلسفه گذاشتنشون اونجا چیه

  12. مهزیار

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (349 ديدگاه)

    حالا الآن یه چی بگم همه میتوپین بم…
    ولی اصلا دوست ندارم نگاهش کنم.
    دوست دارم طراحشو ببینم ازش بپرسم اون چراغ گردالیا چیه چپوندی تو سپر؟
    انگار ماشین وسط دستگاه پرس بوده.
    آقایون اینجا نمیومدیم که تا گفتن بنز یا ب ام و بگیم به به عالیه فلان چون ب ام و یا بنزه. لطفا دقیقا بررسی کنید به زوایا خطوط و خیلی چیزا نگاه کنید. تو ذهنتون مدل های دیگه بیاد بعد متوجه میشید که چقدر این ماشین بازگشت به عقبه. برای اینی هم که ماشن جذاب بشه همه یاد گررفتن تازگی ها یه ذره شیب میدن به چراغا الکی خشن میشن.
    دوستانی هم که میخوان حسرت بخورن هی حسرت بخورن
    بازم منظورمو نرسوندم

  13. امین

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    براش آرزوی موفقیت میکنم ….
    از نسل قبلش بهتره ولی هنوز جا داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X