ب ام و

بررسی اجمالی ب‌ام‌و M5 CS

پیش‌ازاین ب‌ام‌و هیچ‌گاه مدل کلاب اسپرت سوپر سدان M5 را تولید نکرده بود. این یک خودرو با ۶۳۵ اسب سرکش است که برچسب قیمتی ۱۴۰۰۰۰ پوندی دارد و ادعا می‌کند می‌تواند در کمتر از ۳ ثانیه خود را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند اما این انتهای کار نیست. ب‌ام‌و با تحقیق بر روی معایب M5 تمامی نقص‌های آن را برطرف کرده خصوصاً در مبحث آئرودینامیکی  که از این منظر اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌توان گفت که این خودرو اکنون بی‌نقص است.

M5 با کد f90 هنگامی‌که پا به جاده‌های انگلستان گذاشت آن احساس به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی را ایجاد کرد

مدل استاندارد آن دارای ۵۹۱ اسب بخار قدرت بود که با سیستم چهارچرخ محرک ترکیب می‌شد و هیولایی را خلق می‌کرد اما خب معایبی ازجمله مبهم بودن سیستم‌های الکترومکانیکی فرمان و سیستم ترمز باسیم و سواری فوق خشک و سنگین داشت.

رمانی که مدل کامپیتیشن پا به انگلستان گذاشت ۶۱۶ اسب بخار قدرت داشت که با سواری سفت و سخت‌تر خود کمی آزار بیشتری داشت.

به سال ۲۰۲۰ می‌رسیم که فیس‌لیفت مهم M5 صورت می‌گیرد که به‌صورت قابل‌توجهی تمامی آن نقص‌ها را برطرف کرده و این قابل ستایش است.

ام فایو کاملاً همان چهار درب سریعی است که از آلمان‌ها انتظار می‌رود با این تفاوت که با تولد مدل سی اس شما تصور خواهید کرد که پشت پورشه  ۹۱۱ مدل جی تی ۳  نشسته‌اید.

اما تردید نکنید این هنوز به‌اندازه مدل‌های معمولی راحت و جادار و فوق‌العاده است. تنها ایرادی که می‌توان از این شاهکار گرفت وزن آن است که کمی بیشتر از نیاز حضور دارد اما باز هم از مدل کامپیتیشن ۱۰ اسب بخار بیشتر و وزن نسبتاً کمتری دارد که در بهبود سواری و هندلینگ و صدا تأثیر بسیار مثبتی گذاشته است.

صرفه‌جویی در وزن این خودرو با وزن ۱۸۲۵ کیلوگرم به‌طورکلی به ۷۰ کیلوگرم ختم می‌شود که ناشی از بدنه پلیمر تقویت شده با الیاف کربن است. همچنین رینگ‌های آلیاژی و ترمزهای سرامیکی کربنی و صندلی‌های ورزشی با اسکلت فیبرکربن است.

پیشرانه ام ۵ سی اس از طریق توربوشارژرهای اصلاح شده و اینترکولر جدید و تزریق سوخت بهتر برای موتور ۴.۴ لیتری وی ۸ آن و همچنین اگزوزهای فعال باعث می‌شود تا آزادانه به دور ۷۰۰۰ رسیده و پیک گشتاور نیز در محدوده وسیع تری نسبت به M5 کامپتیشن در دسترس باشد.

همان‌طور که ب‌ام‌و بیان کرده بود این خودرو فوق‌العاده سریع است و تقریباً هر ناراحتی در آن پوچ به نظر می‌رسد

ازنظر من موتور وی ۸ آن اصیل‌تر از هر زمان دیگری بوده و وقتی حالت را اسپرت می‌کنید صدای گوش‌نوازی تولید می‌کند

ب‌ام‌و سیستم تعلیق را به‌صورت واضحی اصلاح کرده و از برخی قطعات مورد استفاده در ام ۸ گرن کوپه استفاده کرده است که باعث می‌شود که ارتفاع سواری خودرو ۷ میلی‌متر کاهش یابد .

تفاوتی که این خودرو با نسل معمولی خود ایجاد می‌کند این است که خیلی وحشی‌تر و راحت‌تر و بهتر با جاده تماس برقرار می‌کند.

فرمان آن با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴S  در ارتباط است که برخلاف حس آزادتری را ایجاد می‌کند

پس با این توصیف‌ها این مدل یک خودرو راننده محور و لذت‌بخش است که در پروژه خطیر m5 نقش مؤثری را بازی می‌کند.

همچنین سواری آن انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارد که برای راننده بسیار خوشایند است قطعاً این بهترین مدل کلاب اسپرت ب‌ام‌و است که عالی و عالی عمل می‌کند

هنگامی‌که توسط دکمه‌های M1 و M2 حالت رانندگی را تغییر می‌دهید بیش از همیشه با این خودرو برقرار می‌کنید. تمامی این‌ها باعث می‌شود که M5 بیشتر از رقبای خود مؤثرتر و بهتر احساس شود.

صرفه‌جویی در وقت برای تنظیمات آن شامل فرمان و سیستم تعلیق و سرعت و همه چیز را دربر می گیرد و شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌های روی فرمان مود مورد نظر را آسان‌تر از آنکه فکر کنید انتخاب نمایید و دیگر قربانی سختی بیش از حد برای تنظیم و بازگردانی حالت‌ها نخواهید شد.

اگر می‌خواهید این مدل را خریداری کنید باید سریعاً به فکر ۱۴۰۰۰۰ پوند قیمت آن باشید قطعاً این مدل به اندازه gt3 پیست محور و از خصلت‌های آن بهره‌مند نیست اما خب برخی از آن‌ها را نیز پوشش داده است.

پس این یک سدان عالی و متمرکز بر راحتی و سواری لذت‌بخش بوده و سرعت فوق‌العاده‌ای دارد که برای بقای مدل m5 لازم است و سلامت آن را تضمین کرده و قابل ستایش است.

ترجمه: محمد دهقان

منبع
autocar

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (609 ديدگاه)

    این لعنتی هیچ کمبودی در هیچ زمینه ای نداره😍

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
    1. Iman99

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (347 ديدگاه)

      بله کاملا
      ب ام و ام ۵ لیاقت بهترین و کامل ترین سدان جهان رو داره مثل فورد رپتور که لیاقت بهترین و کامل ترین پیکاپ تراک جهان رو داره با همین ب ام و و فورد میتونی توی جاده آنرود و تو آفرود روی همه رو کم کنی و همیشه اول و برتر باشی و بقیه باید برای رده های پایین تر تلاش کنن

      موافقم ۴
      مخالفم ۳
      1. GT

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (360 ديدگاه)

        اگر فکر میکنی سدانی بهتر از این نداریم پس منتظر طوفان AMG GT73 باش تا پادشاه واقعی را ببینی

        موافقم ۰
        مخالفم ۲
        1. Iman99

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (347 ديدگاه)

          ۱۰۰ در ۱۰۰ که مرسدس هم درکنار این ب ام و این لیاقت رو داره این کلا شامل حال همه هم سگمنت های هموطن ب ام و میشه

          موافقم ۰
          مخالفم ۲
        2. Sina10

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1843 ديدگاه)

          به یه دلیل بنز GT4 هرگز نمیتونه با M5 رقابت کنه و این دلیل قیمتشه
          نسخه GT63S قیمتش ۱۵۰ هزار دلار شروع میشه که از رقباش بجز پانامرا با فاصله گرونتره
          نسخه GT73e هم حداقل قیمتش ۱۷۰ یا ۱۸۰ هزار دلاره ( حداقل) پس عملا نمیارزه
          ولی این به معنای بد بودن GT73e یا GT63S نیست ولی خب یه مشکل بزرگ محسوب میشه

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. فرامرز

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1365 ديدگاه)

    از این بهتر نداریم

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
    1. Shirko

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (121 ديدگاه)

      ای کاش جلوپنجرش بزرگتر بود .

      موافقم ۰
      مخالفم ۳
    2. مهردادکمال

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (656 ديدگاه)

      من که میگم بهترین ماشین دنیاس لااقل از این بهتر رو نمیتونم تصور کنم

      موافقم ۱
      مخالفم ۲
  3. امیر

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (443 ديدگاه)

    شاهکار خالص

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
    1. Ninja

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (948 ديدگاه)

      یکی هم بود
      مثل همین بود
      جادار اسپرت
      لنسر خدابیامرز
      پروفایلت رو دیدم یادش افتادم

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
      1. HamiD

        ۶ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1629 ديدگاه)

        داداش درسته لنسر دوست داشتنیه
        ولی خب کیفیت متریال به کار رفته توی ساخت و همچنین قیمت رو نگاه کن!

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  4. Kato

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (151 ديدگاه)

    ایش اح
    آلمانی گرون و پر خرج

    من با پول خرید این ماشین یه لکسوس lc500 میگیرم تا روی هرچی آلمانی کم کنم

    با باقی پولم یه آکورد به عنوان ماشین دوم میگیرم

    موافقم ۲
    مخالفم ۱۰
    1. ماکسیمیلیان

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (159 ديدگاه)

      به جای توصیف نظرات فجیِع غیر قابل باورِ تخیلی ، واقع بین باشیم نه تخریبگر نابینا😔!
      بله! چشمها را بایستی با زمزم زلال شست و طور دیگری نگریست!

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
    2. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1722 ديدگاه)

      میشه زیر پست آلمان ها انقدر کلمه حال به هم زن ایش اه آلمانی گرون و پر خرجو ننویسی ما هم از این حرکات بلدین . لطفا زیر پست آلمانی ها این چرت و پرتا رو ننویس ‌

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
    3. Iman99

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (347 ديدگاه)

      مقایسه لکسس ال یا آکورد با ام ۵ مثل مقایسه دو بز با اسب اصیل مسابقه ای هست
      که همیشه برندس و همه به برتری اون واقف هستن.

      با احترام به هر دو تاشون اصلا قصد توهین به اون دو خودرو که گفتم رو ندارم چون از lc590 و آکورد بدم نمیاد صرفا هدفم پاسخی به گفته های متوهمانه kato بود و خواستم اوج مضحک بودن گفته های سراسر کذب kato رو بهش گوشزد کنم.

      موافقم ۲
      مخالفم ۳
    4. Ninja

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (948 ديدگاه)

      یه لنسر میتونستی بخری البته اگه تا الان تولید میشد ماشین مورد علاقت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. Reza Waffen SS

      ۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2690 ديدگاه)

      چطور میتونی LC 500 رو به شاهزاده ترجیح بدی

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  5. Porsche

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (364 ديدگاه)

    صحیح👌
    میشه بگی با کدوم ماشین ژاپنی میشه مچ آلمانی هارو خوابوند؟🤔

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
    1. مازیار

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (609 ديدگاه)

      دوست من BMW
      عذرخواهی میکنم اما این بحث واقعا ارزش ادامه دادن نداره ها
      ظاهرا اون دوستمون خیلی از آلمان و صنعت خودروسازیش عصبانیه و کاری هم از دست کسی برنمیاد

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
      1. Porsche

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (364 ديدگاه)

        مازیار جان درست می فرمائید
        این آقا رابطه خوشی با ژرمن ها نداره یا زخم خورده اونهاس
        مهم نیست
        هر کسی سلیقه ای داره
        باید احترام بزاریم

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۴ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (200 ديدگاه)

          زخم خورده چیه داداش محمد؟ درظاهر ژاپنی فنه، اما چینی سواره!😑😂 اونوقت از دوتا مقاله وطنی شنیده آلمانیا خرجشون زیاده دیگه هی چیز بی ربط میگه…

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
    2. Mercedes Benz

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (262 ديدگاه)

      دقیقا
      هیچ کدوم از ژاپنی های حالا نمیتونم با آمریکایی ها و آلمانی های الان رقابت کنند
      قبلاً ژاپن جایگاه بالایی داشت هنوز هم داره ولی خب الان دور دور کشور های دیگس
      تنها ژاپنی که بی نظیره
      گودزیلای وحشیه
      هر چند من ۹۱۱ رو بیشتر دوست دارم

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
    3. Mercedes-AMG

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (8 ديدگاه)

      درسته 👌
      عالی بود آقای دهقان تشکر میکنم ازتون
      در مورد این شاهکار بگم
      عالیییهههههه👑💪

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (200 ديدگاه)

      ژاپنیا فعلا خم اندر یه کراون دهه هفتادی هستن نباید با آلمان مقایسه شون کرد…

      موافقم ۱
      مخالفم ۲
    5. Ninja

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (948 ديدگاه)

      نیسان زد ۴۰۰
      منتظر جوابتم
      به قیمت هم توجه کن

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. Ninja

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (948 ديدگاه)

        اها راستی یه رقیبش میتونه ام ۲ جدید باشه شاید از نظر شما برتر باشه ولی از خر نظر من نیسان رو برتر میدونم(نظر شخصی)

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Porsche

          ۴ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (364 ديدگاه)

          من هم گفتم که
          شما درست میگی رقیب این ماشین که شما میگی که از نظر من هم ماشین بسیار خوبیه M2 جدید هست که هنوز معرفی نشده
          با اینکه که زد رو خیلی ازش خوشم میاد ولی m2 رو برتر از اون میدونم

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
      2. akrh78

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (994 ديدگاه)

        بزار بیاد زخمی کن

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  6. MAHDI

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5325 ديدگاه)

    جزو انگشت شما خودروهای که در مجله auto express امتیاز ۵/۵ رو گرفته که فقط شاهکار ها در این مجله این امتیاز رو میگیرن.

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
    1. MAHDI

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5325 ديدگاه)

      مجله car magazine رقابت بین ب ام و M5 CS و آئودی RS E_tron gt رو انجام داده که نتیجه بماند!!!!
      اما همین مجله چند وقت پیش رقابت ب ام و M5 کامپتیشن و پورشه تایکان توربو S و تسلا S پرفومنس و پولستار ۱ انجام داد که نتیجه هم اینطور شدکه M5 کامپتیشن در جایگاه اول //پورشه تایکان توربوS در جایگاه دوم // تسلا S پرفومنس در جایگاه سوم // پولستار ۱ در جایگاه چهارم قرار گرفت.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  7. ماکسیمیلیان

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (159 ديدگاه)

    آنچه خوبان دارند ، تو همه یکجا داری!
    احنست!مرحبا بر این هنر!
    🖌این همان شاهکاریست که از کودکی تا به الان به آن اندیشه میکردم!
    💎این همان گوهر تراش خورده‌ای است که توجهٔ همگان را به خود جلب می‌کند!
    🎨این نهایت هنرییست که میتوان از شاه صنعت خودرو انتظار داشت!
    گمان کنم اینطور که بنده ی حقیر تعریف کرده ام ، کار بعضی از کاربران برای وصف این شاهکار به سهولت انجام میگیرد 😊!

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
    1. ماکسیمیلیان

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (159 ديدگاه)

      اما حیفا حیف که این شاه در حال چیدن مهره های نابودی‌اَش است!

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
    2. Ninja

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (948 ديدگاه)

      واقعا همه چی تمومه منو هی یاد لنسر میندازه
      ولی بقول دوستان ژاپن الان تو دور نیست
      ام ۵ عالی ترین کامل ترین سدان پرفورمنس دنیاست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Mad.z.Max

      ۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1136 ديدگاه)

      آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری..

      راستی، ضامن آهو کجاشه دقیقا؟ چاقو بود ضامن داشت..

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
      1. ماکسیمیلیان

        ۷ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (159 ديدگاه)

        درود.
        عذر خواهی میکنم کاربر گرامی ، بله متاسفانه اشتباها انچه خوبان همه دارند تو یکجا داری را طور دیگری نگارش کردم.
        ببخشید 🌷
        عزیز متوجه منظورتان در سطر آخر نیستم ، کامل تر می‌فرمایید؛
        با سپاس🌷

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
  8. porsche

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (602 ديدگاه)

    من ۹۱۱ توربو اس تولید محدود با قیمتی ۲۰۰۰۰ بیشتر میخرم.

    اما این عشقهههههههه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘

    آلفا جی تی ای هم هست که انتخاب نهایی منه

    آخر خودم هنگ کردم

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3569 ديدگاه)

    به به! محمد جان کجایی برادر؟ سه هفته‌ای بود مطلب نمیزاشتی سایت بدون مطالبت زیاد باحال نیست،سعی کن بیشتر بزاری مام از خوندنش فیض میبریم!😂😍💪
    بابت مقاله هم ممنون…

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  10. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1722 ديدگاه)

    یکی از ستاره های درخشان آسمان تاریخ آلمان👑👑👑🇩🇪🇩🇪🇩🇪

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  11. HamiD

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1629 ديدگاه)

    نهایت یک خودرو برای راندن.

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  12. مهدی

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (985 ديدگاه)

    نقاشی که دنیای خودرو رو زیبا کرد
    در موزه شاهکار هنری این ماشین نگه داری باید بشه

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
  13. M PERFORMANCE

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شاهکار ترین سدان دنیا
    البته جدید ترین رقیبش هم تو راهه یعنی AMG GT73 که اون بی نظیره و رقیب جدی و چالش بر انگیزی هست

    موافقم ۱
    مخالفم ۳
  14. Porsche

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (364 ديدگاه)

    از همگی تشکر میکنم
    نظر لطف همه ی شما عزیزان هست
    ❤🙏🙏🙏🙏❤

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
    1. MAHDI

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5325 ديدگاه)

      سری ۲ جدید رو دوست داری؟؟؟ منکه خیلی دوسش دارم مخصوصا نسخه M240 با اون رنگ جذابش. تو فیلم هاش مشخصه چقدر جذابه این کوپه

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
      1. Porsche

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (364 ديدگاه)

        به شدت!!!
        به نظرم طراحی بی نظیر و زیبایی داره
        دیگه مدل M2 بماند و پروفرمنسش که قطعا حرفی باقی نمیزاره

        موافقم ۳
        مخالفم ۲
  15. Silent

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (247 ديدگاه)

    برا کسی که از باب شکل چراغ و سپر ماشین ها رو نگاه نمی کنه این المانی های جدید “”هیچ “” هستند و ابس!
    بریم سراغ اعداد, صندلی های اسپورت و فیبرکربن بی مقدار همه یعنی هدف بهبود پروفرمونسی که براش ۲۰۰ هزار دلار می خوان پول تلکه کنن…
    m5 C کامپیتیشن ۱۱۰ هزار دلار همین درگ و ۱۱.۱ ثبت کرده بارها
    m5 CS با ۲۰۰ هزار دلار قیمت!!! ۱۰.۹ رو چند روز پیش ثبت کرد در برابر ایودی با شتاب ۳.۲
    همه ی این سر صداها صرفا برا ۰.۲ ثانیه بهبود عملکرد هست؟!
    TESLA پرونده همه اینا رو بست گذاشت کنار که پرفورمنس هیچ المانی گرونی در حد شاسی بلند X پلید(۹.۹) هم نیست چه برسه مدل S.

    موافقم ۲
    مخالفم ۵
    1. Silent

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (247 ديدگاه)

      قصد نداشتم کامنتی بزارم دیدم خیلی نظرات تعصبی شد گفتم یکم رو منطق اعداد و ارقام با TESLA بیشتر آشنا شید. قبل و بعدش همه چی بی مفهوم هست😎

      موافقم ۱
      مخالفم ۳
      1. Mercedes-AMG

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (8 ديدگاه)

        قصد نداشتم جوابتو بدم چون میدونم این بحث بی فایده و بی انتها هست ولی بزار برای آخرین بار جواب حرف های پوچت رو بدم

        اولا که تسلا برقیه و گشتاور آنی و قدرت بیشتری داره د اگه بخوایم معادل سازی کنیم ۱ موتور بیشتر داره (مدل پلاد ۲ تا) این از این

        دلیل دوم
        آخه وقتی از هیچ چیزی اطلاع نداری لازم نیست نظر های بی ربط و اشتباه بدون انکار بدی
        استفاده از فیبر کربن در این جور خودرو بخاطر کاهش وزنه که در متن هم اشاره شده و مثمر ثمر هم بوده اگه وقت کنی و مطالعه کنی

        بعد هم این پولی که شما پرداخت میکنی ارزش بسیار بالایی داره و شما در اصل سود کردی و این گرانی دلیل قابل توجهی داره برای امثال تو

        مورد بعد
        درگی که با rs7 داشت توسط راننده های بی تجربه ثبت شده بود همون طور که در درگ های قبل دیدیم که با چه خودرو های سریعی تایم های بدی ثبت کردن

        آلمانی ها همیشه در اعداد و ارقام خیلی پرفورمنس رو کمتر نشون میدن اما تو عمل قطعا وقتی M5 شتاب ۲.۶ ثبت کنه قطعا این مدل میتونه تایم هایی در همین حوالی به ثبت برسونه

        امیدوارم حداقل خودتو قانع کنی و کامنت های بی ربط و بی محتوا تحویل ندی

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۴ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (200 ديدگاه)

          بخدا قانع نمیشه! ول کن نیست که!

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        2. Silent

          ۴ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (247 ديدگاه)

          قصد ورود نداشتم تا اینکه دیدم یکی تسلا ۵ سال پیش و با m5 سال قیاس کرد!
          اینکه فلان برقی و این درون سوزه مشکل شرکت های جلوپنجره سازی هست که همه رو مسخره کردن یک دهه است و کسی جلوشون رو نگرفته بود نتوووونستن کاری بکنن چون تکنولوزی امریکایی قابل رقابت نیس!
          و در آخر وقتی ماشینی ۲۰۰ هزار دلار قیمتش هست باس یک توجیهی داشته باشه! با منطق المانی ها برا قیمت گذاری TESLA باس ۱ میلیون دلار می شد احتمالا نه ۱۲۰ هزار تا.

          موافقم ۲
          مخالفم ۴
      2. abdi_mahdi

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (386 ديدگاه)

        انصافا کمتر مارو بخندون بهه اون پلاد هم ننازید که عمرش کوتاست درضمن ملاک های زیادی برای خرید یه ماشین هست که تسلا خیلیاشو پاس نمیکنه .

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
      3. amir

        ۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (10 ديدگاه)

        انتخاب ماشین سلیقه ای هستش تو تسلا دوس داری خیلیم عالی منم بیمر و پولم داشته باشم میخرم و این دلیل نمبشه که ما چون خوشمون از یه ماشین نمیاد بده یا گرونه

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    2. GT

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (360 ديدگاه)

      ***ترین مقایسه اینه که یه ماشین با بیش از هزار نیوتون متر گشتاور که در لحظه در دسترس هست رو با یک خودرو بنزینی با گشتاور بسیار کمتر مقایسه کنی، حالا اختلاف قدرت که بماند،تو اگه خیلی ادعا میکنی برو ( پَلید 🤣) رو با پینین فارینا باتیستا، لوتوس اویجا و ریماک نورا مقایسه کن در ضمن اگر در جهان هستی فقط یک چیز بی مفهوم باشه اون حرف های تو هست 😎

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
    3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (200 ديدگاه)

      ″برا کسی که از باب شکل چراغ و سپر ماشین ها رو نگاه نمی کنه این المانی های جدید “”هیچ “” هستند و ابس!″
      برای ما تسلا پوچ تر از همه ماشین های دیگه ست! یه ماشین سدان هدف های مهم تری نسبت به یه عدد شتاب داره،شتاب یه فاکتور پیش پا افتاده ست خیلی از افراد اصلا علاقه ای به سرعت ندارن و بیشتر ظاهر مهمه!
      برای من که تسلا ارزشی درحد پراید داره، طراحی داخلی رو که میبینی آدم دلش میگیره اینقدر که ساده ست!🙄😂😂

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
    4. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1722 ديدگاه)

      آفرین سلطان تسلا 💪😂😂😂

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    5. Iman99

      ۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (347 ديدگاه)

      Silent اصلا فن تسلا نیستی هدفت همینه که این هارو بگی که خود تسلا نفی بشه تو هدفت همینه اگه بگی نه نیست واسم مهم نیست چون گفته های تو خارج از این حالات نیست
      هر ماشین بازی که در دنیای مهندسی خودرو سررشته داره به ارزشمندی و برتری مستدل و آشکار ب ام و پی برده درنتیجه نمیاد از این حرف های متوهمانه بزنه شما دوستان هم گول حرفای silent رو نخورید بنا براین مشخص میشه که هدف silent یه چیز دیگس.
      کاری به تسلا ندارم ولی همونطور که ب ام و این خودروساز آلمانی در همه زمینه ها برتری خودش رو ثابت کرده صنعت خودرو امریکا هم همین برتری رو میتونه داشته باشه

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
    6. Sina10

      ۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1843 ديدگاه)

      دوباره ایشون شروع کرد
      پلاد عملا نسبت به مدل اس عادی فقط سریعتره و همین و بس
      برای همین سرعت هم ۳۰ هزار دلار بیشتر میگیره
      ولی ب‌ام‌و M5برای مدل CS کاملا از نو ساخته و تبدیل به هیولای دیگه‌اش کرده همین قدر پول بیشتر میگیره
      دوم اینکه ب‌ام‌و M5 CS تو آمریکا که بازار اصلیشه ۱۴۰ هزار دلاره نه ۲۰۰ هزار دلار

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  16. محمد مختاری آذر

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (815 ديدگاه)

    واقعا سنگ تمام بی ام و هستش ولی کاش ۷۰۰ اسب بخار داشت بی ام و ارزشش بیشتر از این ها هستش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Sina10

      ۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1843 ديدگاه)

      واقعیتش اینه که قدرت رو همیشه کمتر اعلام میکنن
      این مدل هم به نظر من ۷۰۰ اسب بخار رو داره ولی کمتر اعلام کردن توی M5 عادی هم همین ماجرا وجود داشت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  17. Sina10

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1843 ديدگاه)

    یکی از بهترین های تاریخ
    بدون شک به نظرم از برترین ماشین های بازاره
    قیمتش تو اروپا زیادی گرونه ولی توی آمریکا خیلی خیلی میارزه
    از آخرین ب‌ام‌و های ‌واقعی
    شاهکار تمام عیار

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا