جیپ

جیپ رنگید ایمپالس، خودرویی جذاب برای بازار ایتالیا

همه به خوبی می‌دانیم که وقتی یک خودرو مدت زیادی در بازار حضور دارد شرکت سازنده اقدام به ارائه نسخه‌های سفارشی از آن می‌کند تا وضعیت رقابتی محصولش را در بازار حفظ کند. جیپ رنگید حدود ۷ سال است که در بازار حضور دارد و اخیراً میزان معرفی نسخه‌های سفارشی آن افزایش یافته است. مدل برنز ادیشن بازار مکزیک و آیسلندر بازار آمریکا از جمله این خودروها هستند. حالا نوبت به بازار ایتالیا و مدل سفارشی با نام ایمپالس و نشان لوکی رسیده است.

پس از معرفی رنگید هایپر در سال ۲۰۱۸ برای گرامی داشت اکران فیلم اونجرز، جیپ یک‌بار دیگر با استودیوی مارول برای تولید این کراس اوور ساب کامپکت سفارشی همکاری کرده است. این خودرو رنگید ایمپالس نام داشته و از نشان لوکسی روی درب عقب برای اعلام عرضه سری لوکی در دیزنی پلاس سود برده است. این سریال نهم ژوئن منتشر شده و دارای ۶ قسمت در فصل اول خواهد بود. قبلاً سه فصل این سریال منتشر شده و چهارمین فصل نیز از سی‌ام ژوئن در دسترس خواهد بود.

خودروی موردبحث بر پایه تریم فول لیمیتد بنا شده و با پیشرانه توربودیزل ۱۳۰ اسبی یا ۱۹۰ اسبی پلاگین هیبریدی در دسترس است. افرادی که به سیستم چهار چرخ محرک علاقه دارند باید نسخه الکتریکی شده را انتخاب کنند زیرا نسخه مجهز به پیشرانه مولتی جت فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو در دسترس است.

رنگید ایمپالس لوکی نشان دارای تجهیزات زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، آینه‌های برقی و گرم شونده، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، کف‌پوش ضدآب صندوق‌عقب، رینگ‌های ۱۸ اینچی، نمایشگر ۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

رنگید در حال حاضر کوچک‌ترین محصول جیپ بوده اما در سال ۲۰۲۲ محصول کوچک‌تری تولید خواهد شد. ظاهراً این محصول جدید از پلتفرم CMP پژو-سیتروئن استفاده خواهد کرد. نسخه هیبریدی این خودرو نیز ظاهراً به‌صورت چهار چرخ محرک تولید خواهد شد. گفته شده نسخه‌های مخصوص آلفارومئو و فیات نیز عرضه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. مک وال

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (217 ديدگاه)

    یکی از مواردی که این اواخر کاربران پدال شاکی بودند، ریپلای زدن به کامنت اول بود که متاسفانه انقدر زیاد شده که دیگه حجم کامنت اول و دوم باعث میشه کامنتهای آخر خوانده نشه و سایر کاربران خسته بشن.
    راه حلش اینه که کامنتهای جدیدتر بالاتر باشه، یعنی با آمدن کامنت جدید، کامنت قبلی به زیر بره.
    مسئولین محترم سایت پدال، لطفا این شیوه را اعمال نمایید 🙏

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. mahan

      ۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز ما کامنت میداریم تا نظر خودمون بگیم نه اینکه ببینیم دیگران چه نظری نسبت به کامنت ما دارن برای دیگران که کامنت نمیذاریم.بنظرم زیاد داریم روی این قضیه کش میدیم.

      موافقم 4
      مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4457 ديدگاه)

    جیپ رنگید از همون ارتفاع و عرض و طول مدل ایکس جی چروکی استفاده میکنه و راحتی رو واسه راننده و سرنشین فراهم میکنه ….. تو طراحی این ماشین از المان های آشنا استفاده شده و مواردی مثل چراغای جلوی نورافکن و جلو پنجره هفت قسمتی و خطوط درها و طرح X چراغای عقب تو رنگید ایمپالس قابل توجه هستشو همینطور با توجه به قابلیت فوق العاده جیپ رنگید تو آفرود و خارج از جاده مهندسای طراح جیپ سعی خودشون رو کردن تا قابلیتای جاده سفتو سختو حملو نقل شهری به عنوان انتظارت اصلی از این مدل برآورده بشه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (10061 ديدگاه)

    دنده دستی بنزینی این خودرو را در استانبول سوار شدم ، سواری معمولی‌ای داره اما حجم داخلیش نسبت به اتاق کوچکش بسیار عالیه حتی برای هیکل‌های درشت !
    مصرف سوخت شهری حدود ۶ لیتر میسوزونه و حجم موتور کمی داشت اما کشش بسیار خوب .

    از همه مهمتر کیفیت متریالش از پلاستیک‌های خشک هست که دل آدم را ریش میکند مثل محصولات وطنی !
    اما به شدت کاراکتر دوست داشتنی‌ای داره و به شخصه که باهاش ارتباط برقرار کردم و دوست داشتنیه که میشه گفت یه جیپ بانمک که مخصوص خانواده‌ها ساخته شده بدون خشونت آفرودی برادرانش !

    موافقم 2
    مخالفم 2
  4. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    خوبه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. mahan

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    یک جیپ ارزان و سبک میتونست برای جوانان ایرانی ماشین خوبی باشه میون انبوه مزخرفات چینی اما خب نشد …

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. هژبر

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (75 ديدگاه)

    وقت بخیر
    جا داشت داخلش رو هم کمی آبی میکردند مثلا با دوخت آبی صندلیها یا اضافه کردن رنگ آبی ب بعضی از ادوات
    OIIIIIIIO

    موافقم 1
    مخالفم 1
  7. امیرحسین

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (300 ديدگاه)

    هر چ دنبال جذابیت این خودرو گشتم موفق نشدم

    موافقم 0
    مخالفم 2
  8. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    ماشین اقتصادی خوبیه،میتونست گزینه خوبیم برای شروع جیپ سواری در ایران باشه اما حیف نصیبمون نشد…

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا