خودروهای چینی

معرفی KX11، کراس‌اوور جدید و قابل‌توجه جیلی

جیلی پس از انتشار تیزری در سال گذشته، کراس‌اوور جدید خود را معرفی کرده است که فعلاً با کُد KX11 شناخته می‌شود. در جلوی این کراس‌اوور جدید چینی جلوپنجرهٔ بزرگ و برجسته‌ای به چشم می‌خورد که با چراغ‌های نسبتاً ساده‌ای احاطه شده است و تا حدودی کراس‌اوورهای ولوو را به یاد می‌آورد. داخل این چراغ‌ها نیز دی‌لایت‌های LED به چشم می‌خورد. پروفیل جانبی KX11 نمای ساده‌ای دارد و صرفاً خط شانهٔ برجسته‌ای که دورتادور خودرو کشیده شده به همراه شیب ملایم سقف در قسمت انتهایی از نکات قابل‌ذکر این قسمت هستند.

در عقب کراس‌اوور جدید جیلی سپری با خروجی‌های هوا و تریم کرومی شیک جلب‌توجه می‌کند که در کنار چراغ‌های باریک متصل‌به‌هم، شیشهٔ شیب‌دار عقب و اسپویلر روی سقف، نمای مناسبی را ایجاد کرده است. KX11 از کابین بسیار مدرن و جالبی هم برخوردار است که چشمگیرترین ویژگی آن قسمت شیشه‌ای بزرگ و عریضی روی داشبورد است. این قسمت دو نمایشگر را در خود جای داده که یکی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دیگری برای سرنشین جلو در نظر گرفته شده است. در مقابل راننده نیز نمایشگر سومی به‌عنوان صفحه آمپر جای گرفته است.

به گفتهٔ جیلی، این کراس‌اوور جدید روی پلت‌فرم CMA ولوو ساخته شده که در پولستار ۲، ولوو XC40 و مجموعه‌ای از دیگر محصولات جیلی و لینک‌ اند کو به کار رفته است. گفته می‌شود KX11 با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه خواهد شد که ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. علاوه بر این، یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم وجود خواهد داشت که به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو به همراه یک موتور الکتریکی مجهز می‌شود. این نسخه مجموعاً ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۱۵ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت.

هرچند فعلاً چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود جیلی KX11 در ماه آوریل (فروردین) در نمایشگاه خودروی شانگهای برای اولین بار به نمایش عمومی درآمده و مشخصات کامل آن اعلام شود. قرار است تولید این خودرو در سه‌ماههٔ سوم امسال آغاز گردد.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه

  1. رضا

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (15 ديدگاه)

    حقیقتا افرین
    جیلی واقعا رو به جلو داره میره

    موافقم ۶۷
    مخالفم ۸
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5283 ديدگاه)

      آقا رضا
      دقیقاً یادم هست زمانی که اومده بود ایران ، نگاه‌ها به مانند تمام چینی‌های بی‌کیفیت دیگر بود ، ولی تا شروع به فروش کرد و همه فهمیدند واقعاً نسبت به بقیه‌ی چینی‌ها کیفیت بالاتری داره ، جلوی عرضه‌اَش را مافیا‌های بزرگ واردات و منتاژ خودروسازی گرفتند تا آشغال‌های خودشون را بفروشند و یا رقیبی نباشه برای خودروهای نامدار اقتصادی اما گران‌تر !!!

      این را مطمئن باشید ، هیچگاه خودروی خوب چینی در ایران عرضه نمیشه ، چون مافیای قدرتمند و بانفوذ در ایران ، سودش در این هست که ارزان‌ترین خودروهای بی‌کیفیت چینی را قالب کنند به مردم چون انحصار دست خودشونه !

      اگر غیر از این بود ، ما شاهد ورود و منتاژ برندهای قویتر چینی بودیم و نه این بی‌کیفیت‌های چینی !

      دیدید وقتی محصولات چری تصادف کوچکی هم میکنند ، مثل شیشه سپرشون میشکنه ، دیگه تا ته خط را برید ببینید چه خبررررررره !!!!

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۶
      1. ارسلان

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (49 ديدگاه)

        من فکر میکنم توی چینی های وارد شده به ایران بسترن از بقیه شون بهتر ظاهر شده و بی ۳۰ تونسته از بخش تست تصادف ان کاپ چین ۵ ستاره ایمنی رو بگیره کلیپ هاش توی اینترنت هست میتونید ببینید موقع تصادف مثله بقیه خودروهای ایمن غیر چینی اتاق دست نخورده میمونه و مچاله نمیشه و ضربه با از بین رفتن بخش جلویی دفع میشه
        من شنیدم گیبرکس شش سرعته آیسن ژاپن + موتور تنفس طبیعی میتسوبشی بخش فنی ش رو قابل اطمینان کرده من که تجربه نکردم ولی از گیربکس ش و از ترمز هاش خیلی تعریف میکنن مخصوصا از گیربکس ش
        امکانات خوبی هم براش در نظر گرفتن مثلا EBD و TCS و DAC و ESC داره
        همه چیز روی کاغذ خوب به نظر میرسه ولی خودم مشتاقم یه روز تست کنم ببینم شایعات درست میکن یا نه
        در کل به نظره من از بقیه چینی های در ایران و همچنین ماشینای فرانسوی تو ایران بهتر باید باشه / طراحی مختص خودش هم داره بی ۵۰ رو که ایتال دیزاین براش طراحی کرده بود بی ۳۰ رو نمیدونم

        موافقم ۶
        مخالفم ۴
  2. محمد

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (608 ديدگاه)

    از خوبای چینه این جیلی ولوو خوب میتونه کمک کنه

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۴
    1. Hadi

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2161 ديدگاه)

      هر چی بنز داره پسرفت می‌کنه جیلی داره پیشرفت میکنه…
      ولی انصافاً خوب شده 👍

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۳
  3. HamidReza

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1151 ديدگاه)

    به طور ویژه ای از آئودی الگو گرفته ( عقبش رو)
    بقیه چیزاش هم شبیه بقیس تا حدی …
    اما اینتریورش جذابه …

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۱۶
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5283 ديدگاه)

      اونی که از آئودی و محصولات آلمانی الگو میگیره ، شرکت کیا و بخصوص جنسیس هست !
      این شرکت بیشتر از کشورهای آسیای شرقی الگوبرداری میکنه و هدفش هم رقابت با کره‌ای‌ها و ژاپنی‌هاست !

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۳
  4. مهدی

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (842 ديدگاه)

    یکی دو سال پیش بود گفتم تا ده سال دیگه چین تو خودروسازی از روی بقیه رد میشه… حالا یکم زمان عقب و جلو میشه اما این اتفاق میفته

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۱۲
  5. parsa_ashgh.mashine

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (62 ديدگاه)

    سلام واقعا افرین به جیلی واقعا طراحی خیلی باور نکردنی داره
    ارهع عقبش ائودی q8 است ولی کم کم چینیا دارن کپی کاری رو میگذارند کنار وقتی هوندا hrv رو دیدم فکر کردم سال ۲۰۱۶ است و یک چری جلوم گذاشتن . وقتی اینوو میبینم فکر می کنم ائودی سال ۲۰۲۴ است

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۲
  6. Ramin

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1297 ديدگاه)

    کم کم نظرم داره در مورد جیلی عوض میشه.
    ماشیناش خوبه. خوشم اومد.
    جیلی ماشین های جدید خیلی تولید نمیکنه. یه دونه تولید میکنه خفنه.

    خداوکیلی عکس دوم که داخل ماشینه رو بییند. خداوکیلی با قیمت ۲۵ هزار دلار بده ؟؟
    با ۵ سال گارانتی ؟؟

    دوستانی که میگید چینی بده… من دارم به عقل شما ها شک میکنم.

    و من همچنان منتظر UNl سدان هستم…. 😴😴😴😴😴😴😴

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۱۱
    1. OMID

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2043 ديدگاه)

      قیمت نزده که

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
  7. T.C.B.K

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو ۲۳۰ اسب قدرت و گشتاور ۳۵۰ نیوتون گشتاور

    این خودرو به صورت پلاگین هیبرید احتمالا عرضه میشود با پیشرانه ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر توربو با ۲۵۵ اسب و گشتاور ۴۱۵ نیوتون متر

    احتمالا قیمتش بین ۱۸ الی ۲۶ هزار دلار باشه. خداویکلی موتورش خیلی خوبه.

    طراحی جذابه. کلا عالی 👌👌👌👌

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۸
    1. پایدار

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (174 ديدگاه)

      بقران لنگه نداری تو 😂😂😂

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۰
    2. ツSAMURAIツ

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      رامین وقتی اکانت فیک میزنی حداقل لحن حرف زدنت رو عوض کن

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۱
      1. میثم

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1321 ديدگاه)

        😂😂😂😂😂😂
        خیلی تابلوست

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۱
      2. R@m!n

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        وقتی از ۴۰ رد میشی یه سری چیزا دیگه عوض نمیشه

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۰
        1. Ramin

          ۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1297 ديدگاه)

          دقیقا.
          رسیدن به مرز ۵۰ سالگی معیابی داره و مزایا.

          معیایبش اینه
          سوتی تایپی میدی و نمیتونی خوب ببینی و فکر رفاه و آسایش خودت هستی.

          .

          اما مزایاش اینه.
          افراد و چیز های مسخره رو از فاصله ۱ کیلومتری تشخصی میدی…

          و اینکه من اکانت فیک ندارم. اون tcbk یه کی دیگس… با من اشتاه نگیرید.

          ولی چه قدر کامنتاش شبیه منه ؟؟؟

          # خودمان باشیم.

          پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

          موافقم ۶
          مخالفم ۱۲
    3. OMID

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2043 ديدگاه)

      با یه اکانت بیا

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
  8. علی

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (165 ديدگاه)

    چین حتی اگه به حد آلمان ها هم برسه
    باز انتخابم آلمانی هاست (کلا هرچی غیر چینی 😜)

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲۲
  9. زیزیگولو

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1766 ديدگاه)

    حیف پول👎👎👎👎

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۹
  10. 2646

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (235 ديدگاه)

    شما بین bmw سری ۷ ولکسس ls500 کدوم رو انتخاب میکنید ?
    من bmw رو انتخاب میکنم .
    دوست دارم نظر شما رو هم بدونم.

    علی جان
    این سوال رو از من تو پست (معرفی بهترین خودروهای کانسومر ریپورتز برای سال ۲۰۲۱) پرسیدی، با اجازه ات اینجا جواب میدم.
    قبل از هر چیزی بگم، سدان های فول سایز اصلا کلاس خودرویی مورد علاقه من نیستن. سن و سال این روزهام بیشتر به انتخاب بین BMW 528 و Lexus GS250 می خوره تا بین سری هفت و لکسوس ال اس. تو انتخاب بین BMW 528 و Lexus GS250، قطعا انتخابم ۵۲۸ هست، حتی ۵۲۳ برادرم رو هم به Lexus GS250 ترجیح میدم.

    تو کلاس سدان های فول سایز، با اینکه BMW یکی از برندهای مورد علاقه من تو ایران هست، اما به نظرم BMW لوکس ساز خوبی نیست و هیچ وقت BMW رو به عنوان یه ماشین لوکس نمی خرم. برای من سدان های BMW بعد از سری ۶، تموم میشه، پس بین Lexus LS و BMW 7 انتخابم لکسوس هست اگرچه MB S-class و Maserati Quattroporte و Audi A8 رو به جفت شون ترجیح میدم.

    از اون جایی که نسل جدید Lexus LS وارد نشده، عکس هاش رو تو اینترنت دیدم. زیاد از طراحی بیرون لکسوس خوشم نمیاد، به نظرم لکسوس برای این کلاس بیش از حد طراحی های شلوغی داره. شبکه های هوا دو طرف سپر جلو به نظرم اصلا برای یک خودروی لوکس خوب نیست، طراحی چراغ عقب اش رو هم دوست ندارم، کروم کاری های ماشین هم به نظرم بیش از اندازه است. حس من به لکسوس ال اس، مثل آدم های تازه به دوران رسیده است که با پوشیدن لباس های عجیب و غریب و آویزون کردن کلی طلا و نقره به خودشون می خوان پولدار بودنش رو نشون بدن ولی اگر دقت کنی طراحی بنز، مازراتی، آئودی و بی ام و تو این کلاس خیلی همه چیز اندازه است. نیومدن لوکس بودنش رو تو چشم بیننده کنن. در مورد لکسوس، چراغ های جلو بعد از فیس لیفت ۲۰۲۱ رو به قبل اش ترجیح میدم.

    تو بحث فضای داخلی، واقعا طراحی Lexus LS قبل از قیس لیفت رو دوست دارم و به نظرم بعد از مرسدس بنز اس کلاس نسل قبلی، زیباترین طراحی داخلی رو تو این کلاس داره. یه حس و حال آمریکایی فوق العاده داره که من رو یاد کادیلاک سویل پدرم تو دوران بچگیم میندازه. البته تو طراحی کابین نقاشی های روی داشبورد جلوی کمک راننده و اهرم های دایره ای تنظیم حالت رانندگی بالای آمپرها رو دوست ندارم. حس می کنم لکسوس خواسته با این دسته ها و اون شبکه های روی سپر جلو، یه سری اِلمان اسپرت به ماشین اضافه کنه که رنج سنی خریدارها رو بیاره پایین تا فروش محصول اش بیشتر بشه، اما گند زده!

    لکسوس ال اس ترکیب رنگ چرم های داخلش هم فوق العاده است و طرح چوب هاش هم خیلی دوست دارم. با توجه به تجربه ای که از لکسوس ها داشتم، مطمئن هستم کیفیت متریال اش اگر بنز و بی ام و و مازراتی بالاتر نباشه، پایین تر نیست. تو بحث طراحی داخلی هم، به نظرم لکسوس ال اس بعد از فیس لیفت ۲۰۲۱، با جداشدن مانیتور وسط از طراحی کلی، اون یک دستی و هماهنگی اش رو از دست داده و به نظرم خراب کرده.

    موافقم ۳
    مخالفم ۹
    1. R@m!n

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      اومدی زیر پست مهم ترین ماشین دهه راجب بی ام و لکسوس حرف می زنی ؟؟ اصن اونا قابل رقابت با جیلی هستن ؟؟

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱
      1. 2646

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (235 ديدگاه)

        رامین جان
        قصدم خدای نکرده جسارت به خودروهای چینی نبوده و نیست! تو اون پستی که این سوال ازم پرسیده شد، تعداد کامنت هام زیاد بود و ارسال کامنت های بعدی سخت میشه. اینجا نوشتم که اگر بچه ها سوالی یا نکته ای در مورد کامنت من داشتن، بتونم جواب بدم.

        موافقم ۲
        مخالفم ۵
        1. R@m!n

          ۳ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (540 ديدگاه)

          بابا شوخی می کنم 😂

          موافقم ۶
          مخالفم ۲
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5283 ديدگاه)

      کاربر ۲۶۴۶
      کسی که در این کلاس حق انتخاب داشته باشه ، بیشتر پول برند و شرکت سازنده را میده !

      اگر سوار محصولات لکسوس شده باشی ، متوجه هستی که لکسوس در بحث سواری اگر بیشتر از آلمانی‌ها نباشه ، کمتر هم نیست !
      اگر اشتباه نکنم که پدال چند وقت پیش مقاله‌اش را گذاشت ، در سال ۲۰۲۰ در اَمر پرفروش‌ها ، برای اولین بار لکسوس پس از بنز دوم شدند و bmw سوم (( اگر اشتباه میکنم اصلاح کنید )) !

      اما یه عُرفی هست در دنیا و جا افتاده که در سری خودروهای لوکس لاکچری شرکت‌ها ، ابتدا پرچم دست بنز S هست و باقی رقبا در یو سطح برای دوم شدن رقابت میکنند !

      اگر بنا به انتخاب باشه :
      ۱ – بنز S
      ۲ – سری ۷
      ۳ – A8
      ۴ – LS
      ۵ – باقی رقبا …. از تمام کشورها
      جدول فروش هم همین را میگه و تقسیم شده بر اساس این ۴ خودروی لاکچری !

      موافقم ۷
      مخالفم ۲
      1. 2646

        ۳ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (235 ديدگاه)

        اینکه کامنت های شما چقدر درست هستن و آیا بر اساس تجارب عملی زده شدن به کنار، تو خود متن کامنتت هم تناقض وجود داره!
        * اول کامنت نوشتی : (کسی که در این کلاس حق انتخاب داشته باشه ، بیشتر پول برند و شرکت سازنده را میده !)
        * بعد در ادامه توضیح دادی : (در سال ۲۰۲۰ در اَمر پرفروش‌ها ، برای اولین بار لکسوس پس از بنز دوم شدند و bmw سوم)
        برند لکسوس از برندهای آئودی و بی ام و اعتبار بیشتری داره؟ این حرفت در مورد هیوندا سنتینیال صدق می کنه که تو برندهای لوکس تازه وارد شده اما برند هیوندا به عنوان یک برند اقتصادی کره ای در جایگاه خودروهای لوکس قرار نمی گیره نه در مورد مقایسه این خودروها.
        در ضمن اگر کامنت من رو خونده بودی، متوجه می شدی که فرد دیگری از من نظرخواهی کرده بود؛ نگفته بود میزان فروش جهانی یا اعتبار این برندها در چه وضعی است، پرسیده بود که بین Lexus LS و BMW 7xx کدوم رو انتخاب می کنم.

        در مورد جمله (اگر سوار محصولات لکسوس شده باشی ، متوجه هستی که لکسوس در بحث سواری اگر بیشتر از آلمانی‌ها نباشه ، کمتر هم نیست !)، اگر هنوز از کامنت های من متوجه نشدی که سوار شدم، داشتم یا نداشتم و چند تا داشتم، فکر نمی کنم تو آینده هم متوجه بشی، برای همین تلاشی نمی کنم برای فهموندن بهت. هر جوری که دوست داری برای خودت حساب کن.
        در مورد مقایسه کیفیت سواری لکسوس با بنز و بی ام و، هم در مورد تفاوت ساختار قطعات تعلیق و هم در مورد سیستم های نظارتی شون کلی توضیح دادم که می تونی بری مجددا با دقت بیشتری بخونی.
        پلت فرم لکسوس از تویوتا گرفته میشه و خیلی از قطعات جلوبندی، کمک فنرها و … لکسوس و تویوتا مشترک هستن، این ادعای تو، در واقع اینه که سواری تویوتا از آلمانی ها بهتر است! که اگر کسی ۵ دقیقه تجربه رانندگی با این ماشین ها رو داشته باشه، می دونه که چقدر جمله ات غلط هست.
        در نهایت اگر کسی از شما نظرخواهی کرد، شما هم لیست انتخاب ها و دلایل هات رو بگو.

        موافقم ۲
        مخالفم ۵
  11. net

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    چراغ متصل عقب برای سدان زیبا میشه و برای کراس اور مثل پورشه و رنو و ایودی و لینکن و همین جیلی جالب نیست

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  12. برقیه جارو برقی BG

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    پلتفرم ولوو xc40
    چراغ جلو هم یه نمه اشکودایی میزنه
    چراغ عقب هم یه نمه پورشه ای

    انصافا این چینیا تو عکس خوشگلن در واقعیت اشغال کاملا به قول زیزیگولو حیف پول
    ۲۶۴۶ یه بار دیگه میگم واقعا اطلاعاتت بالاست
    لکسس ls500 خوشگله اما از نظر لوکس بودن و کیفیت سری هفت حرف اول را نمی زند ایا
    واقعا اطلاعات دوستان پدالی هر کدام در هر زمینه واقعا عالی و کاربردیه ممنون از همه

    جناب رامین تا وقتی سلاطین امریکایی و اروپایی هستن گمان نکنم نگاهم بره سمت اسیایی ها اللخصوص چینی های

    ازاین به بعد لقب چینی ها
    It is beautiful in the photo, but in reality it is full of problems
    در عکس خوشگل اما در واقعیت پر از مشکل مخفش رو به صورت عشقی bpp انتخاب کردم
    از این به بعد لقب برقی ها
    Electric cars are like a pain, but they are incurable
    خودر های برقی مانند درد هستند ان هم از نوع بی درمان لقب به صورت عشقی epi
    از این به بعد لقب بنزینی ها پر قدرت
    See the power John Baba
    قدرت را ببین جون بابا لقب به صورت عشقی pjb

    امید وارم از این لیست لذت برده باشید دوستار شماBG(برقیه جارو برقی

    موافقم ۵
    مخالفم ۱۰
    1. 2646

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (235 ديدگاه)

      برقی جارو برقی عزیز
      قربون اون اسم جذاب و گوگولیت برم، لطف داری به من، ممنون

      به عنوان یه دوستار بی ام و، باید بگم به نظر من کیفیت و متریال BMW تو سگمنت لوکس جزو پایین ترین هاست. تو پست قبلی نظرم رو در مورد کیفیت متریال ماشین های لوکس گفتم:
      * پورشه ۱۰
      * لکسوس ۸.۵
      * بنز و آئودی ۷ (البته مرسدس بنزهای سری designo package داستان شون فرق می کنه و به نظرم از لکسوس بالاترن)
      * بی ام و ۶
      * فولکس واگن ۵
      قطعا بخشی از این نمره ها سلیقه ایه و ممکنه هر فرد معیارهای خودش رو برای نمره دهی داشته باشه ولی بعید می دونم جایگاه BMW بالاتر بیاد.
      تیکه آخر کامنتت هم زیبا بود، سعی می کنم حفظ کنم که بعدا ازشون استفاده کنیم …

      موافقم ۱
      مخالفم ۴
  13. شهرام

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (23 ديدگاه)

    جیلی چرا داره به سمت کپی کاری میرهههههههههههه
    جلوش که ولووئه
    عقبش هم که آئودی و پورشه

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
    1. ツSAMURAIツ

      ۳ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      همش ولوو هستش
      رو پلتفرم xc40 ساخته شده

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
  14. Benz309 1974

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (665 ديدگاه)

    جیلی تو چینی ها خوب داره پیشترفت میکنه.

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  15. فرهاد

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (106 ديدگاه)

    وقتی شرکت یا ملت یا شخصی درک اینرو داشته باشه که تعامل با دنیای خارج از هر لحاظ موجب پیشرفت میشه درهای ارتقا باز میشه. دنیای کارهای انفرادی پشت درهای بسته سالهاست که از بین رفته. هر وقت ماه هم به این سطح از درک رسیدیم پیشرفت خواهیم کرد.

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  16. رامتین

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    جیلی واقعا داره عالی کار میکنه و پیشرفتش قابل محسوسه. قشنگ مشخصه علم و تکنولوژی ولوو را به ارث برند.

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  17. محمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اقا باورتون نمیشه چند وقت پیش پمپ بنزین توصف بودم با۴۰۵ یه وانت کاپرا بد جور پیچید طوری که چرخ جلوش از ماشین من جلوتر بود فرمون وکه کامل گرفت حرکت کرد گفتم یاخدا داره میاد روکاپوت همزمان صدای شکستگی وصروصدا پیچید منم بوق ویسره کردم از ترس یارو ایستاد رفتم پایین دیدم رکاب کاپرا مثه شیشه خورد شده ریخته کف زمین سپر پژو هم یکم خط افتاده باورم نمیشد رکاب کاپرا پودر شد چینی هارو تانخوری ندانی مخصوصا قدیمیها کیفیت درحد هیچه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا