خودروهای چینی

معرفی نسخهٔ کشیدهٔ شاسی‌بلند لوکس هونگچی HS7 پلاس در نمایشگاه پکن

هونگچی فاصلهٔ محوری شاسی‌بلند لوکس HS7 خود را افزایش داده و آن‌را با نام HS7 پلاس در نمایشگاه پکن رونمایی کرده است. به فاصلهٔ محوری این نسخه ۵۰ سانتیمتر اضافه شده که این افزایش را می‌توان در قسمت ستون‌های B خودرو مشاهده کرد. غیرازاین اما HS7 پلاس در ظاهر هیچ تغییری نسبت به نسخهٔ معمولی نداشته و هنوز هم به همان جلوپنجرهٔ عظیم با خطوط عمودی کرومی مجهز است.

در طرفین این جلوپنجرهٔ بزرگ چراغ‌های LED قرار گرفته‌اند و در پایین آن‌هم ورودی‌های هوایی با تریم کرومی به چشم می‌خورد که بر هویت لوکس خودرو تأکید دارند. پله رکاب‌های یکپارچه که موجب سهولت در ورود و خروج می‌شوند به همراه ریل‌های روی سقف از ویژگی‌های پروفیل جانبی این کراس‌اوور لوکس چینی هستند درحالی‌که در عقب هم نواری که چراغ‌ها را به هم متصل کرده و یک دیفیوزر با سر اگزوزهای یکپارچه جلب‌توجه می‌کنند.

HS7 پلاس در داخل فضای پای بسیار زیادی را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد. در اینجا صندلی‌ها از نوع شخصی یا خلبانی هستند که توسط یک کنسول مرکزی با صفحه‌نمایش یکپارچه از هم جدا شده‌اند. همچنین قسمت سرنشینان عقب نیز توسط یک پارتیشن با طراحی داشبورد مانند از قسمت راننده جدا شده است. نمونه‌ای که در نمایشگاه پکن به نمایش درآمده در داخل به تودوزی دورنگ سبز و کرمی با تریم طلایی مجهز است که تضاد جالبی را ایجاد کرده است.

زیر کاپوت هونگچی HS7 پلاس یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 سوپرشارژ قرار گرفته که ۳۳۲ اسب بخار قدرت و ۴۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده که نیرو را به هر چهارچرخ انتقال می‌دهد. قیمت این نسخهٔ کشیده فعلاً اعلام نشده اما نسخهٔ معمولی HS7 با قیمتی از ۲۷۵,۸۰۰ یوآن معادل ۴۰,۶۰۰ دلار تا ۴۵۹,۸۰۰ یوآن معادل ۶۷,۷۰۰ دلار در چین عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    سم پاچیه این نمایشگاه تمومی نداره

    موافقم 26
    مخالفم 24
    1. تحت پیگرد

      ۱۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (352 ديدگاه)

      بابا بیخیال یاد بگیریم یکم به پیشرفت دیگران احترام بذاریم خود ما که هیچی نیستیم هنوز داریم پراید وانت میزنیم بعد اگه بفهمن ما با این وضعمون به اونا ایراد میگیریم غش غش بهمون میخندند.

      موافقم 54
      مخالفم 6
      1. رامین

        ۱۰ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        ما که اصن حساب نمیشیم ولی اینی که چین داره انجام میده پیشرفت نیست. هیچ احمقی نمیاد تو دنیا 60 70 هزار دلار بده ماشین چینی

        موافقم 29
        مخالفم 24
        1. REZA

          ۱۰ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (132 ديدگاه)

          عزیز من الان توی ایران ماشینای چینی میلیاردی شدن مردم هم دارن مبخرن اینم نه لوکسای چینی اشغالای چینی مثل این هونگچی که بیاد سه چهار میلیارد میرن پول میدن و میخرن نقدی اونجا که از دم قسط هست لیزینگ و اجاره به شرط تملیک حالا ما احمقیم یا اونا

          موافقم 30
          مخالفم 0
        2. تحت پیگرد

          ۱۰ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (352 ديدگاه)

          برو ببین تو چه فاصله کوتاهی و از موتور سه چرخ رسیدن به این ها بعد بگو پیشرفت نیست بله الان قطعاً با اروپایی ها نمی تونن رقابت کنند ولی بیست یا سی ساله دیگه اصلا قابل تصور نیست به کجا میرسند.

          موافقم 29
          مخالفم 0
        3. حسن

          ۱۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (326 ديدگاه)

          بازار خودروی چین یک بازار رقابتی هست طبیعتا اگر فروش نداشته باشه ورشکست میشه،همین چند روز پیش خبر ورشکستگی لیفان اومد.هونگچی بیشتر برای مقامات خود چین خودرو تولید میکنه.

          موافقم 6
          مخالفم 0
  2. مسعود

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (222 ديدگاه)

    چرا یه عده از دوستان نمیخوان قبول کنن که صنعت خودرویی چین با سرعت زیاد در حال رشد و پیشرفته …!!!!

    موافقم 36
    مخالفم 5
    1. مهرداد كمال

      ۱۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1808 ديدگاه)

      خب حق بهشون بایس داد چون ماشینای بی کیفیت چینی دیدیم و قطعا اگر این مدل های جدید چینی رو از نزدیک ببینیم یقینا نظرمون عوض میشه

      موافقم 24
      مخالفم 1
  3. نامجو

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    انقدری که چینی ها در این نمایش خودروی لوکس معرفی کردن صنعت خودروی آمریکا و آلمان و ژاپن در تاریخ پربارشون جمعا به این اندازه خودروی لوکس معرفی نکردن.

    موافقم 24
    مخالفم 0
  4. دی جی70

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    اره دیگه اینا نتیجه خوردن ماهی های خلیج فارس اونا فسفرمیره تو مغزشون اینجا سوسیس بندری میزنیم نتیجه اش میشه تیبا

    موافقم 23
    مخالفم 4
  5. حسین دهمرد

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2430 ديدگاه)

    نه اینکه بد باشه ها ولی اون قسمت وسطش که بهش اضافه کردن باید اندازه ی پهنای در عقب باشه تا قشنگ به نظر بیاد هرچند اینجور طراحی های لیموزین مانند حتی روی سدانها هم همیشه خوب در نمیاد. خصوصا اینکه احتمالا حدود هشتاد هزار دلار هم درمیاد

    موافقم 8
    مخالفم 0
  6. جواد خطر

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (255 ديدگاه)

    اَگِ این ماشینو بِخَری بِبَری خیابون بِ هَرکی بگی اِسمِ ماشین چیِ خَندَش میگیرِ

    موافقم 9
    مخالفم 9
    1. 73_AMG///

      ۱۰ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      والا
      آخه این چه اسمیه
      هونگچی؟؟؟؟؟؟

      موافقم 4
      مخالفم 2
  7. حمید

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    الان همه دارند موبایل شیایومی و هواییی میخرند راحت فرقی هم با سامسونگ نداره این ماشینها هم با هیوندا و کیا و پژو و رنو

    موافقم 4
    مخالفم 17
  8. حسن

    ۱۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    مرحبا چین ملتی باسابقه تمدن۱۲۰۰۰هزارساله وقطب اقتصادقدیم چندصدسالی واگذارکرده بودبه غرب حالا داره پس میگیره البته غربیا هم خیلی جوگیرشده بودن کلی نزاد پرست بازی دراوردن

    موافقم 6
    مخالفم 16
  9. پیمان

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    برای رضای خدا تو کامنتا ماشین ها چینی ول کنید قضاوت این غرب و شرق رو، چین جمعیتش یک پنجم دنیاست تقریبا، خوب مطمئنا برتری بازار و نیروی کار داره، اصلا چنتا سیستم متفاوتن هر کدوم خوبی بدیا خودشو داره هیچکدوم کامل نیست مقایسه هم نمیشه کرد به راحتی. ماشین ها هم دیگه درکل همه خوبن بجز ایرانیا، علم هم اونقدر پیشرفت کرده که همه خودرو ها نسبتا کارایی و طراحی خوبی دارن.

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا