معرفی رنو کپچر S ادیشن: پیشرانه قوی‌تر، تجهیزات بیشتر

رنو می‌خواهد با معرفی مدل سفارشی کپچر S ادیشن خریداران جوان‌تر را به خرید این خودرو راغب نماید.


این کپچر سفارشی که قبلاً در دسترس بوده بهای پایه 23300 یورویی داشته و پیشرانه 120 اسب بخاری آن به یک گیربکس دستی یا اتوماتیک EDC متصل است.


خریداران همچنین می‌توانند نسخه دیزلی dCi با قدرت 110 اسبی را بخرند که قیمت پایه 26100 یورویی دارد. دیگر مدل عرضه شده نیز از نوع بنزینی با قدرت 150 اسب بخاری بوده و قوی‌ترین مدل نام می‌گیرد. بهای پایه این نسخه 24600 یورو بوده و دارای همان گیربکس‌های یاد شده می‌باشد.


رنو کپچر S ادیشن با رنگ بدنه منحصربه‌فرد آبی در دسترس بوده و سقف نیز رنگ مشکی یا خاکستری را به خود می‌گیرد. همچنین 7 رنگ متمایز دیگر نیز برای این خودرو ارائه شده است. نشان‌های S ادیشن، عناصر محافظتی خاکستری رنگ روی درب‌ها و رکاب‌ها به همراه رینگ‌های 17 اینچی جدید از دیگر ویژگی‌های متمایز این خودرو می‌باشند.


پوشش چرم و آلکانترا با دوخت‌های آبی در کابین بکار رفته و یک سیستم اطلاعات سرگرمی R-Line با صفحه‌نمایش 7 اینچی، اندروید اتو، بلوتوث و ناوبری تام تام نیز از دیگر برجستگی‌های کابین هستند. فضای اطراف ورودی‌های هوا با رنگ مشکی، کف‌پوش‌های خاص، دوربین دنده‌عقب و حسگرهای پارک نیز بدون دریافت هزینه‌ای بیشتر نصب شده‌اند.


لیست آپشن های رنو کپچر S ادیشن عبارت‌اند از سانروف شیشه‌ای ثابت، سیستم صوتی مرغوب Bose، صندلی‌های جلوی گرم شونده، عناصر کابین آبی‌رنگ، قطعات آبی‌رنگ بدنه و لاستیک زاپاس کوچک‌تر.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

11 دیدگاه

  1. رامتین
    سوابق: (1339 دیدگاه) ,

    بنظر دوستان فارغ از اندازه خودرو ,و سگمنت، در رنج 120 تومن مزدا3 نیو خودروی بهتری هست یا پژو2008? البته عملکرد پژو بین خریدارهاش در صفحات تلگرام ، فوق العاده بوده خصوصا درمورد شتاب 8 ثانیه و گیربکس روان و مصرف خوب ..

    پاسخ
    1. علیx76
      سوابق: (404 دیدگاه) ,

      من پژو ۲۰۰۸ رو انتخاب میکنم ب این دلایل
      اولا ک ماشین به روز تریه
      دوما شتاب و کشش و مصرف بهتری داره
      سوما مشکل ارتفاع مزدا رو نداره از طرفی ارتفاعشم اونقد زیاد نیست ک هندلینگش خیلی ضعیف شه(هرچند از مزدا ضعیف تره)
      در مورد کیفیت فنی و داخلش اطلاعی ندارم
      ولی مزایای مزدا بازار دست دوم و قطعات و تعمیر کار بهترو اتاق جا دار تره(نور چراغای جلوشم ک محشره)

      پاسخ
    2. حامد
      سوابق: (573 دیدگاه) ,

      هیچوقت یه ژاپنی رو هر چند ک مونتاز باشه به یه فرانسوی اونم پژو ترجیح نده

      پاسخ
  2. حمید ع
    سوابق: (167 دیدگاه) ,

    مزدا3 خیلی بهتره رفیق..مزدا3 تو کلاس خودش فقط با گلف قابل و سیویک قابل مقایست.حتی همین مدلی که تو کشور عزیزمون تولید میشه که متاسفانه 2نسل بعدشم عرضه شده.ای کاش مزدا3 تو ایران با موتور 2.5لیتری عرضه میشد.فکرشو بکنین تعرفه 10فقط درصد بود و برای مثال مزدا6…,cx5 و cx7 و cx9 و RX5 و.. و محصولات تویوتا و هوندا و نیسان .با قیمت واقعی عرضه می شدن..بازم کسی سمت محصولات فرانسوی و کره ای میرفت؟!!

    پاسخ
  3. حمید ع
    سوابق: (167 دیدگاه) ,

    دوستان عذر خواهی میکنم..اشتباها بجای MX5 تایپ کردم RX5.

    پاسخ
  4. ahmad
    سوابق: (227 دیدگاه) ,

    این رنو کپچر خیلی باحاله از استایلش خوشم میاد .

    پاسخ
  5. (Saeed(peugeot
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    با تمام احترامی که برای ژاپنی ها دارم ولی اروپایی یه چیز دیگس….من تویوتا و مزدا رو دوس دارم….ولی دیوانه وار عاشق خودرو های فرانسوی ام…..خصوصا پژو سیتروئن…و بقیه فرانسوی ها ۲۰۰۸ ماشین فوق العاده ای هست …ایمنی …شتاب…امکانات و طراحی داخلی i-cokpit که داره محشره و این نسل مزدا یه کم قدیمیه واسه رقابت با پژو ۲۰۰۸ هر چند تو کلاس هم نیستند.

    پاسخ
  6. مهدی
    سوابق: (261 دیدگاه) ,

    من با ۲۰۰۸ حدود ۱۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم هر چند با مزدا ۳ رانندگی نکردم ولی باید بگم ۲۰۰۸ ماشین بسیار خوشدستی بود کابین جذاب و کیفیت مقبولی داشت شتاب گیری عالی بود و هندلینگ هم از عمده کراس ها بهتر بود من ۲۰۰۸ را به تیپی از مزدا که داخل ایران هست ترجیح میدم ولی قطعا مزدا ۳ تیپ ۳ و ۴ از ۲۰۰۸ سرتره

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.