خودروهای سنگینسایر خودروهای آمریکایی

معرفی کامیون الکتریکی و جدید نیورون Torq

همانند بسیاری از استارت آپ های الکتریکی دیگر، نیورون EV می‌خواهد تا حد ممکن در سرخط خبرها حضور داشته باشد.


زمان‌بندی معرفی پیکاپ/ون الکتریکی T-One این شرکت به معرفی جهانی تسلا سایبرتراک نزدیک بود و واضح است که چنین کاری اتفاقی نبوده است. هم‌اکنون این شرکت که مقرش در کالیفرنیا قرار دارد اما توسط چینی‌ها حمایت می‌شود از کامیون الکتریکی تورک خود رونمایی کرد. ظاهراً این کامیون الکتریکی رقیب کامیون تسلا Semi خواهد بود.


تا به اینجا یک پروتوتایپ از این کامیون تولید شده که مورد برجسته آن کابینی با موقعیت مرکزی راننده و کابین جادار برای استراحت و خواب در پشت صندلی راننده می‌باشد. فضای استراحت و خواب عقب از سیستم اطلاعات سرگرمی سطح بالا به همراه سیستم صوتی فراگیر، ارتباط اینترنت، فضای ذخیره‌ای زیاد و تخت سود می‌برد.


همانند پیکاپ/ون T-One، کامیون تورک نیز از شاسی متمایز با قطعات بدنه تعویض‌پذیر با تعویض راحت سود می‌برد. این امر باعث می‌شود اپراتور بتواند کاربردی بودن خودرو را تنظیم کرده و در زمان‌های لازم محفظه بار را گسترش دهد.


به لطف دوربین‌های بی‌سیمی که اطلاعات خود را از طریق یک برنامه به صفحه‌نمایش مرکزی می‌فرستند، راننده می‌تواند دید ۳۶۰ درجه به اطراف داشته باشد. این امر باعث افزایش ایمنی شده و همچنین بنا به گفته‌ی نیورون، موقعیت مرکزی راننده باعث ایجاد توازنی خوب بین میدان دید، هندلینگ و تجربه رانندگی درگیر کننده می‌شود.


این کمپانی همچنین می‌گوید کابین برای هماهنگی با سیستم‌های خودران آینده ساخته شده است. داشبورد مینیمالیستی تورک را می‌توان با استفاده از صفحات نمایش موجود هم کنترل کرد.

سیستم مرکزی بکار رفته در این کامیون با هرگونه دستگاه شخصی، گجت ها، اینترنت و شبکه‌های مدیریت حمل‌ونقل قابل هماهنگی است. نیورون EV به مشخصات عملکردی محصول جدید خود اشاره‌ای نداشته اما گفته کامیون الکتریکی تورک راندمان انرژی خوبی داشته و می‌تواند با یک‌بار شارژ مسافت‌های طولانی را طی کند.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مهراد

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (755 ديدگاه)

    همه باید در حد توانشون از الکتریکی سازی کامیونا حمایت کنن اگر میخوان هوای سالم تنفس کنند / یه کامیون دیزلی مدرن میتونه تا 30 برابر یه خودروی بنزینی مدرن هوارو آلوده کنه و از اون بدتر نوع آلودگی دیزلی ها بسیار خطرناک تر از بنزینی هاست (( گوگرد فراوان و نیترات و … بسیار خطرناک تر از دی اکسید کربن است ))

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهردادكمال

      ۲۳ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (203 ديدگاه)

      مسئله مهم اینه خود منابع برق آیا خود منبع تولید برق هم سبز است!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. مهراد

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (755 ديدگاه)

    اینارو گفتم که فکر کنید یه کامیون مایلر و یا خاور داغون با تکنولوژی عهد عتیق میتونه تا چند برابر یه خودرو سواری آلودگی تولید کنه ، راحت برید رو ۱۰۰ برابر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    کامیون نیکولا خوشکلتر از اینه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی

    ۲۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    نمیدونم چه اصراری دارن طراحی فضایی بزنن یکم طبیعی تر بسازین میفهمید که منظورم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا