شورلت

شورولت کوپو کامارو 2020، ادای احترام به جان فورس افسانه‌ای

جان فورس اوایل سال جاری صد و پنجاهمین مسابقه فانی کار را برنده شد و شورولت نیز با معرفی شورولت کوپو جان فورس ادیشن ادای احترامی به این اسطوره‌ی مسابقات درگ داشته است.


کوپو کامارو جان فورس ادیشن ۲۰۲۰ که در نمایشگاه SEMA معرفی می‌شود خودرویی تک دستگاهی بوده و از بدنه‌ای دو رنگ با عناصر قرمزرنگ و گرافیک پرچم آمریکا روی کاپوت استفاده کرده است. محصول جدید شورولت همچنین کاملاً متمایز است زیرا نشان فورس روی کاپوت، داشبورد، صندلی و گلگیرهای عقب به چشم می‌خورد.


این خودروساز آمریکایی به جزئیات زیادی اشاره نکرده اما گفته که پلاک هویت کوپو فورس ۲۰۲۰ روی خودرو نصب شده و ماه ژانویه در حراجی برت جکسون حضور خواهد یافت. عواید حاصل از فروش این خودرو نیز به مدارس تعلق خواهد گرفت.


فورس در بیانیه‌ای گفته است:

این یک کوپو کامارو با ظاهر فوق‌العاده است و من از کمک به طراحی این خودرو لذت برده‌ام. کوپو کامارو قبلاً خودروی نیرومندی بوده اما این یکی خاص‌تر است زیرا از سایرین پشتیبانی خواهد کرد و به آن بسیار اعتقاد دارم.


اما کوپو کامارو را می‌توان به پیشرانه‌ی ۳۵۰ اصلاح شده‌ای مجهز کرد که دارای سوپرشارژر مگنوسان و همچنین سرسیلندر جدید LSX-SC می‌باشد. مشتریان همچنین می‌توانند پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۴۲۷ با پکیج مسابقه‌ای را سفارش دهند. این پکیج شامل قطعات فیبر کربنی، دو باتری و کوپلینگ با تعویض سریع برای پیشرانه سوپرشارژردار می‌باشد.


تنها ۶۹ دستگاه از کوپو کامارو تولید خواهد شد و با طیف متنوعی از رنگ‌ها شامل طرح جدید مشکی و نقره‌ای الهام گرفته از مدل جان فورس ادیشن در دسترس خواهند بود. مشتریان این خودرو همچنین می‌توانند ۷ رنگ هریتیج برگرفته از رنگ‌های کامارو ۱۹۶۹ را سفارش دهند.


شورولت جدای از کوپو کامارو طیف دیگری از خودروهای سفارشی را در SEMA به نمایش خواهد گذاشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سیلورادو ۲۵۰۰ HD کارهارت ادیشن، کامارو LT1 کانورتیبل کانسپت، سیلورادو میدنایت ادیشن، کلرادو ZR2 2021 و چندین دستگاه کوروت اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    مشخصات فنی خوفناکی باید داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مسعود

    ۱۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    بازم به کوییک تیپ R ما نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۱۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    بازم به کوئیک خودمون تایپ R نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا