فراری
- معرفی سوزوکی جیمنی ۲۰۲۶ با امکانات جدید
- معرفی بامو M5 با تیونینگ منصوری، قویتر و تهاجمیتر
- معرفی فراری SC40، سوپراسپرت تک ساخت با الهام از F40 افسانهای
- بررسی سی اند سی C&C 480؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت کشنده U پلاس آریا دیزل
- کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
- پژو از اسکوتر پولوشن ایوو ۲۰۲۶ رونمایی کرد؛ محصولی زیبا با امکانات مناسب و ...
- لینکلن کانتیننتال مدل ۱۹۷۹، کوپهای باشکوه که رولزرویس را به چالش میکشید
- تاثیر مکانیزم ماشه بر قطعه سازی؛ لوازم یدکی گران میشود؟
- رونمایی از کالیپر صددرصد بازیافتی برمبو برای کاهش هزینه ساخت و همراهی با ...
- انتخاب خودروی سال ۲۰۲۶ موتورترند
فراری SC40 که به سفارش یک خریدار خاص بر اساس 296 GTB با ۸۳۰ اسب بخار قدرت ساخته شده، سعی در زنده کردن روح F40 افسانهای دارد.
فراری سرانجام از جزئیات اولین خودروی برقی خود پرده برداشت؛ یک هیولای ۱۰۰۰ اسب بخاری که تعریف جدیدی از سرعت و هیجان ارائه میدهد.
کوروت ZR1 با قدرتی ویرانگر، فراری را به چالش کشیده اما مارانلو با سکوت و قدرتی کمتر در مدل جدیدش، این رقیب آمریکایی را نادیده میگیرد.
پیست ۳ کیلومتری فیورانو برای ۵۳ سال معیار خودروهای جادهای و مسابقهای فراری بوده و در ادامه سریعترین فراریها در این پیست را مرور میکنیم.
تیونر آمریکایی 1016 Industries با یک کیت بدنه فیبر کربنی، ظاهری عضلانیتر به فراری SF90 اسپایدر بخشیده اما به قلب ۱۰۰۰ اسب بخاری آن دست نزده است.
منصوری با معرفی محصول جدید خود با نام اکواستر، اولین تیونینگ فراری دودیچی چیلیندری را به نمایش درآورده است.
فراری SF90 با ثبت سرعتی باورنکردنی روی عرشه یک ناو هواپیمابر ایتالیایی، رکورد جدید و غیرمعمولی را به نام خود ثبت کرد.
فراری با رونمایی از ۸۴۹ تستاروسا بهعنوان جانشین هیبریدی SF90، نامی افسانهای را احیا کرده است که ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت دارد.
فراری برای گرند پری مونزا رنگآمیزی خاصی به یاد قهرمانی تاریخی نیکی لائودا در سال ۱۹۷۵ را برای خودروهای فرمول یک خود تدارک دیده است.
یک مشتری ثروتمند با پرداخت ۱.۵ میلیون دلار به کیوانی، فراری پوروسانگوئه خود را به هیولایی منحصربهفرد با قدرت ۹۰۰ اسب بخار تبدیل کرده است.
شرکت تورینگ سوپرلگرا محصول جدید خود را با نام ولوچی۱۲ بارچتا معرفی کرده که تفسیری روباز و مدرن از فراری ۵۵۰ مارانلو دههٔ ۹۰ میلادی است.
نمونهٔ تک ساخت و ویژهٔ فراری دیتونا SP3 با قیمت ۲۶ میلیون دلار فروخته شد و رکورد گرانترین فراری جدید در حراجیها را شکست.
در مسابقهٔ درگ، فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه با موتور V۱۲ و ۸۳۰ اسب بخار قدرت سریعتر خواهد بود یا مکلارن سنا با موتور V۸ و ۸۰۰ اسب بخار؟
سهام فراری با افت بیش از ۱۲ درصدی، بیشترین کاهش خود را از زمان عرضه عمومی در سال ۲۰۱۶ تجربه کرده و تحلیلگران نسبت به حفظ سودآوری این شرکت تردید ...
زیروچنتو 273 پوتنزا یک سوپرکار سفارشی تک ساخت است که توسط مانیفاتورا اتومبیلی تورینو با الهام از فراری 288 GTO بر پایه F8 تریبوتو ساخته شده است.
مدیرعامل فراری شایعات درباره تأخیر توسعهٔ خودروی الکتریکی دوم این شرکت را رد کرد و گفت اصلاً برنامهای برای ساخت این خودرو وجود ندارد.
این فراری 360 مودنا لیموزین با کارکرد تنها 60 هزار کیلومتر و موتور V8 تنفس طبیعی مدتها است که برای فروش گذاشته شده اما خریداری ندارد.
فراری در حال آزمایش جانشین SF90 است. این سوپرکار پلاگینهیبریدی با ترکیبی از طراحی 296 و SF90 XX، قدرت بیشتر و آیرودینامیک پیشرفتهتر ارائه میدهد.
شیائومی SU7 اولترا در مقر فراری در مارانلو دیده شده است. آیا این سدان چینی معیاری برای خودروی الکتریکی آینده فراری است؟
فراری پوروسانگوئه با تیونینگ نوویتک، ظاهری جسورانه پیدا کرده است و حالا شبیه یک هایپرهاچبک با طراحی تهاجمی به نظر میرسد.