فورد

تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای فروش F-150!

با فرا رسیدن مدل جدید خودروهای صفرکیلومتر خودروسازان در حال تلاش حداکثری برای فروش مدل‌های موجود در انبارهای خود هستند. جمعه‌ی سیاه فورد حتی گریبان گیر پرفروش‌ترین محصول شرکت یعنی F-150 نیز شده است. اگر یادتان باشد چند هفته پیش هم این خودرو با تخفیف دیگری عرضه شده بود. هم‌اکنون حداکثر تخفیف فورد برای فروش پیکاپ محبوب خود به حدود ۱۲ هزار دلار رسیده اما این تخفیف با اما و اگر و شرایط زیادی همراه است.


فورد دوست دارد مشوق‌ها و تخفیف‌های خود را مخصوص برخی ایالت‌ها ارائه کند. بی‌شک نیویورک جایی است که جای مانور زیادی برای یک پیکاپ وجود نخواهد داشت اما اینجاست که بهترین تخفیف فورد یعنی مبلغ ۱۱۹۶۰ دلاری ارائه می‌شود. این تخفیف برای F-150 XLT 2019 مجهز به پکیج ۳۰۲A در نظر گرفته شده و البته باید پکیج‌های لاکچری، پاور و نویگیشن را نیز انتخاب کنید. همچنین تنها گزینه برای پیشرانه از نوع ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری اکوبوست خواهد بود. پس اگر به دنبال یک پیکاپ بسیار به خصوص هستید می‌توانید سری به نیویورک بزنید!


اما خریداران دیترویتی هم می‌توانند از تخفیف ۶۲۵۰ دلاری برای همان خودروی یاد شده برخوردار شوند هرچند تنها اجباری که وجود دارد انتخاب پکیج ۳۰۲A می‌باشد. شهروندان لس‌آنجلس هم تخفیف ۷ هزار دلاری برای تمامی مدل‌های F-150 XLT خواهند داشت و این تخفیف در میامی به ۱۱۵۰۰ دلار می‌رسد. موضوع جالب اینکه برخی از مدل‌های سال ۲۰۲۰ این پیکاپ نیز با تخفیف عرضه می‌شوند.


اعمال چنین تخفیف‌هایی در پایان سال اصلاً جدید نیست هرچند فورد با تخفیف قابل‌توجهی که ارائه می‌کند به دنبال فروش بالاتر F-150 است. آمار سه‌ماهه سوم امسال نشان می‌دهد فروش سری F افت ۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش داشته و فروش کلی سری F تا اینجا نیز افت ۲.۴ درصدی داشته است. این افت بزرگی نیست اما با توجه به اینکه F-150 پرفروش‌ترین خودروی فورد است بنابراین هرگونه افت فروش می‌تواند نگران کننده باشد. رم، شورولت و جی ام سی نیز محصولات جدید خود را در سال‌های اخیر عرضه کرده‌اند درحالی‌که F-150 کنونی خودروی سال ۲۰۱۵ می‌باشد هرچند این موضوع به‌زودی و با معرفی نسل بعدی F-150 در اواخر سال ۲۰۲۰ تغییر خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چی بگم چرا این چیزها هیچ وقت برا ما نیست
    شاید لیاقتش رو نداریم نه تخفیف نه کار درست و حسابی نه امیدی به آینده
    ولی خوب باید مثبت نگاه کرد هنوز هم یک لبخند یک کودک یا یک وابستگی یک حیوان خانگی که بی آلایش هست یا نگاه سرد یک دختر زیبا به آدم امید میده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. آرش آمریکایی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (620 ديدگاه)

    اینجا هم بنزین رو میکنن 3000 تومن کسی هم صداش در نمیاد?

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Khosrow

      ۲۴ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      40 سال سوبسید گرفتیم / 8 سال جنگ کردیم / 40 ساله تحریم هستیم / و باز هم نقشه شوم دارن امریکایی ها / دم مسئولین گرم که با این شرایط خوب نگه داشتن اوضاع رو / اخه هم با دنیا طرفن هم با مردم عجیب غریب خودمون ..

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. doubt

        ۲۵ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (257 ديدگاه)

        عجیب غریب تویی. واقعا چی داری میگی!؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Khosrow

          ۲۵ آبان ۱۳۹۸
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          همون Doubt ..

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Mad.z.Max

        ۲۵ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (1840 ديدگاه)

        یعنی دیگه امثال تفکر شما توی این دوره زمانی مخصوصا خیلی نوبره. خیلی!!
        میگن کسی که خودشو به خواب زده، بیدار شدنی نیس، حکایت شماس خسرو

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. net

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    اگر فورد وانت f150 میان سایز تولید میکرد در ابعاد رنجر خیلی فروش میکرد.امریکاییها هم یواش یواش طرفدار وانتهای میان سایز مثل رنجر و هایلوکس و بنز x شدند چون وانتهای فول سایز خیلی بزرگ هستند و وانتهای میان سایز زیباتر هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فراز

      ۲۵ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (6 ديدگاه)

      تنها وانت میان سایزی که زیاد به چشم میخوره تویوتا تاکوما هست. واقعا بقیه رو کسی سوار نمیشه یا معمولا خانومها.بنز هم نیومده هنوز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. soroosh

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (176 ديدگاه)

    ۸ سال جنگیدیم. چهل سال تحریم هستیم. خب مسبب اینها کیه یا چیه؟ والا ملت هیچی نمیگن ی سری هم طلبکار هستن. برو رقم دزدی و اختلاسها رو ببین و خجالت بکش. عراق با این بدبختی چرا تورم نداره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۵ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      اولین دلیلش اینه که بانکهاشون دست دولت نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا