فورد

معرفی فورد اِج 2021 با صفحه‌نمایش استاندارد 12 اینچی!

فورد اِج ۲۰۲۱ با صفحه‌نمایش استاندارد ۱۲ اینچی که جایگزین نسخه ۸ اینچی قبلی شده عرضه می‌شود. این صفحه‌نمایش هم‌اکنون از نرم‌افزار Sync 4A برخوردار بوده و از ناوبری با اطلاعات ترافیکی و خطرات آنلاین سود می‌برد.

صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این خودرو به مالکان اجازه می‌دهد آن را به دو پنجره مجزا جدا کرده و در عین اینکه از ویژگی‌ای همچون ناوبری استفاده می‌کنند اقدام به تعویض موزیک نیز بکنند. نرم‌افزار یاد شده همچنین از اپل کارپلی و اندروید اتوی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این سیستم حتی به تشخیص صوتی نیز مجهز شده است.

در کابین اج ۲۰۲۱ همچنین دو پورت جدید USB اضافه ‌شده و تعداد آن‌ها در کل به ۴ عدد رسیده است. از جمله رنگ‌های جدید کابین می‌توان به رنگ سرامیکی برای تریم تیتانیوم الیت اشاره کرد.

بدنه‌ی این شاسی‌بلند تغییرات چندانی نداشته و رنگ‌های جدید خاکستری کربنیزه شده و لیتیومی ارائه شده‌اند. همچنین ۹ نوع رینگ مختلف با ابعاد ۱۸ تا ۲۱ اینچی نیز وجود دارند.

قبلاً شایعاتی درباره بازنشسته شدن اج در سال ۲۰۲۳ و جایگزینی آن با محصول جدیدی به گوش رسیده است. این خودروساز سال پیش تعداد ۱۳۸۵۱۵ دستگاه از اج را فروخت که آمار قابل‌احترامی بوده اما نسبت به فروش ۲۴۱۳۸۸ دستگاهی اسکیپ و فروش ۱۶۸۳۰۹ دستگاهی اکسپلورر در همان سال عدد کمی محسوب می‌شود. شیوع ویروس کرونا نیز باعث شده فروش این خودرو در سه‌ماهه سوم امسال به ۷۶۸۶۲ دستگاه برسد که افت ۲۳.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

با حضور برانکو و برانکو اسپورت تازه‌نفس در سبد محصولات فورد به نظر می‌رسد فرصت مناسبی برای معرفی محصولی جدید که پرفروش‌تر از اج باشد وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Mohammadreza

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (870 ديدگاه)

    شخصا این نوع قرار گیری صفحه نمایش رو خیلی بهتر از نوع قرار گیری صفحه نمایشی هایی مانند تسلا مدل 3 میدونم که انگار یه تبلت رو با چسب چسبودن رو داشبورد

    موافقم 22
    مخالفم 10
    1. MaF

      ۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      اره من واقن احساس میکنم هر لحظه ممکنه صفش بیافتهD

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4452 ديدگاه)

    یه کراس اوور با چهره شیکو ورزشی که با بروز رسانیایی که در بیرونو داخل کابین نسبت به نسلای قبلش داشته زیباتر شده

    موافقم 17
    مخالفم 4
  3. /AMG_73/JUST_AMG/SLS/CLS/G///_\\\||///

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    کابین تسلا مد شده؟
    عجیبه

    موافقم 13
    مخالفم 4
    1. Amin-MC20

      ۹ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      متاسفانه باید بگم بله همه دارن صفحه یقور میزارن وسط داشبورد

      دقت کردین تسلا داره به هرچی جذابیت ماشینه گنندددددد میزنه؟یکی جذابیت دکمه های مکانیکی یکی جذابیت تعویض دنده استارت خودرو گاز درجا دادن ایلان ماسک یعنی خاااااااکککک توو سررتتتتتتت با افکار مزخرفتتتتتتت

      موافقم 6
      مخالفم 8
  4. net

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    پره های رینگش قشنگه اگر رینگ خاکستری بود زیباتر میشد.خط سفید سرتاسر نازک اطراف شیشه دربها و دو لوله اگزوز دایره ای خوبه.اگر اطراف جلوپنجره خط سفید نازک نداشت زیباتر میشد.اگر چراغ عقب بجای رنگ سفید رنگ قرمز داشت خیلی قشنگتر میشد.این مدل صفحه نمایش عمودی که روی داشبورد ماشینهای رنو و ولوو و این فورد اج هست جالب نیست و اگر همین صفحه نمایش افقی مستطیلی روی داشبورد بود زیباتر بود.طراحی چراغ باریک جلو و جلوپنجره خوبه

    موافقم 3
    مخالفم 2
  5. no4

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    به نظرم کابین با ماشین همخونی نداره
    کابینش بر عکس ظاهر پر ابهتش خیلی سوسولیه !!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. Ramin

    ۹ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    کابین تسلا به هر ماشینی نمیاد
    از نظر من صفحه نمایش 17 اینچی تسلا مدل s و x خیلی به داخل ماشین میاد
    ولی این صفحه نمایش به ماشین فورد نمیاد

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا