فورد

معرفی فورد اکسپیدیشن نسخهٔ کینگ رانچ، لوکس‌تر و مجهزتر

سال‌ها پیش کسانی که خواهان یک پیکاپ یا اس‌یووی لوکس از فورد بودند باید سراغ مدل کینگ رانچ (King Ranch) می‌رفتند اما هنگامی‌که نسخه‌های حتی لوکس‌تری ارائه شدند، نام کینگ رانچ بخشی از جلوه و شکوه خود را از دست داد. حال فورد با معرفی اکسپیدیشن نسخهٔ کینگ رانچ به دنبال رفع این مشکل است. مثل نسخه‌های قبلی، این نسخه هم از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است که میراث کار سخت سبک زندگی مزرعه‌ای آمریکایی را تعریف می‌کند.

این خودرو در بیرون با تریم خاکستری سنگی در سپرها، قاب آینه‌های جانبی و رکاب‌هایی که حالا به‌صورت برقی بیرون می‌آیند به همراه رینگ‌های آلومینیومی ۲۲ اینچی و نشان‌های King Ranch، از دیگر نسخه‌ها قابل‌تشخیص است؛ اما مطمئناً ویژگی اصلی نسخهٔ کینگ رانچ کابین و تودوزی چرمی منحصربه‌فرد آن است. در اکسپیدیشن این نسخه از چرم پریمیوم دل‌ریو با دوخت متضاد برخوردار شده درحالی‌که لوگوی King Ranch هم در پشتی صندلی‌ها کار شده است.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی برجستهٔ اکسپیدیشن کینگ رانچ نیز می‌توان به تریم چوبی، پارکابی‌های کینگ رانچ، صندلی‌های خلبانی ردیف دوم تاشو برقی و مجموعهٔ سیستم‌های کمک‌رانندهٔ Co-Pilot360 اشاره کرد. برای این خودرو همچنین کنترل مداوم کمک‌فنرها، آینهٔ جانبی سمت راننده تیره شونده و سیستم دید ۳۶۰ درجه هم ارائه شده است.

اما علاوه بر معرفی نسخهٔ جدید کینگ رانچ، فورد به‌روزرسانی‌هایی را هم در تیپ بالا ردهٔ پلاتینوم اعمال کرده است. این تیپ در بیرون به رینگ‌های بازطراحی شده مجهز شده و در داخل هم تودوزی چرمی گسترش یافته و حالا قاب بالایی صفحه آمپر و طرفین کنسول مرکزی را پوشانده است.

مثل دیگر نسخه‌های اکسپیدیشن، زیر کاپوت کینگ رانچ هم همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۶ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند و سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود.

فورد امید زیادی به موفقیت این نسخهٔ کینگ رانچ دارد زیرا تیپ‌های بالایی اکسپیدیشن محبوبیت بیشتری در بین خریداران دارند تا جایی که از هر پنج اکسپیدیشن فروخته‌شده، یکی از تیپ بالا ردهٔ پلاتینوم است و نزدیک به ۶۰ درصد از خریداران نیز تیپ‌های لیمیتد یا پلاتینوم را انتخاب کرده‌اند.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. mohammad

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    چه خوشکله…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مزدا

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2032 ديدگاه)

    خدایش واسه خودش غولی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین دهمرد

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2430 ديدگاه)

    عکس اولی مخصوص والپیپره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    چه عظمت و ابهتی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Farzad

    ۷ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    طراحی فوق العاده عالی هم بدنه هم کابین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا