فورد

یونیفورم مجازی پلیس بر تن فورد موستانگ مک ای!

شما انتظار نخواهید داشت که فورد موستانگ مک ای در دنیای واقعی به دنبال مجرمان خطرناک برود، این‌طور نیست؟ البته که نه اما خب بجای نمایش برخی از محصولات غیرواقعی ما تصمیم گرفته‌ایم یونیفورم پلیس را به‌صورت مجازی بر تن این خودروی تازه‌نفس بکنیم.


این رندر مجازی از شاسی‌بلند الکتریکی فورد دارای رنگ بدنه‌ی مشکی و پوشش خاص خودروهای پلیس آمریکا می‌باشد. در نمای جلو یک گارد محافظ، چراغ‌های روی ستون A و چراغ‌های اضطراری روی سقف دیده می‌شوند. رینگ‌ها هم ظاهر ساده‌تری داشته و خبری از زرق‌وبرق مدل‌های معمولی و شخصی نیست.


فقط زمان به ما خواهد گفت که آیا موستانگ مک ای شانه‌به‌شانه‌ی دیگر خودروهای الکتریکی همچون تسلا مدل S و X در خیابان‌ها به دنبال ایجاد نظم و انضباط خواهد بود یا خیر. تا آن زمان شما باید به دنبال اخبار نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۹ باشید که هم‌اکنون برخی از مهم‌ترین اخبار دنیای خودرو را به خود اختصاص داده است؛ اما برای دیدن محصول جدید فورد از نمای جدید باید تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتظر بمانید تا بتوانید مک ای را در نمایندگی‌ها تماشا کنید؛ و اگر هم به این خودرو علاقه‌مند باشید می‌توانید ۵۰۰ دلار سپرده را به فورد داده و جزو اولین مشتریان این خودرو باشید.


با قیمت پایه ۴۳۸۹۵ دلاری برای مدل Select مالک خودرویی دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک خواهید شد که از پیشرانه‌ی الکتریکی ۲۵۵ اسبی و باتری ۷۵.۷ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. مدل دیفرانسیل عقب شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۶ ثانیه‌ای داشته و برد آن حدود ۳۷۰ کیلومتر است. مدل چهار چرخ محرک شتاب ۵.۵ ثانیه‌ای داشته و برد آن ۳۳۸ کیلومتر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    به نکته جالب مک ای توجه کردید که رو مانیتور یه ولوم فیزیکی هستش قشنگ با مانیتور یکپارچس چجوری اینکارو کردن.در ضمن سیستم ساینس4 که رو این ماشین قرار داره یکی از خفنترین سیستمهای اطلاعات و سرگرمی چندین عملکرد رو با هم انجام میده مثل pc

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MOHAMMAD.DEMON

    ۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    ظاهر خیلی دوست داشتنی داره
    کاملا ویژگی های قابل رقابت با مدل y رو داره
    قیمت خوبی داره و کاملا آینده نگرانه هست
    و نیومده کاراکتر خاص خودشو داره بر خلاف ماشین های الکتریکی اروپایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۶ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (420 ديدگاه)

      چیزی که یادم رفت بگم
      از نمای بیرون یه کراس اوور کوپه هست مثل (ایکس ۶ )
      ولی فضای داخلی بزرگی داره که باعث میشه
      هم ظاهر زیبا و اسپورت داشته باشه
      هم کاربردی باشه بر خلاف ( ایکس ۶ ) که فضای داخلی رو قربون ظاهر بیرونی کرده

      فقط کسی می‌دونه سیستم خودران براش در نظر گرفته شده یا نه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا