لامبورگینی

تیزر مرموز لامبورگینی، در نمایشگاه فرانکفورت چه خواهیم دید؟

به نظر می‌رسد لامبورگینی برنامهٔ ویژه‌ای را برای نمایشگاه فرانکفورت امسال تدارک دیده است زیرا این شرکت به‌تازگی در یک توئیت، تیزر مرموزی را منتشر کرده است. لامبورگینی در مورد این خودرو هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده و صرفاً گفته است «چیز جدیدی در انتظار شما است. چشمان خود را به آینده باز کنید و آن‌را ببینید». هرچند لامبورگینی می‌خواهد علاقه‌مندان را منتظر نگه دارد اما گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این محصول جدید می‌تواند هایپرکار تولیدی محدودی باشد که با الهام از کانسپت ترزو میلنیو ساخته شده است. در همین حال، با نگاه به تیزر می‌توان شباهت‌هایی را با کانسپت مذکور مشاهده کرد.

خودرویی که در این تیزر دیده می‌شود شباهت قابل‌توجهی به کانسپت ترزو میلنیو دارد زیرا هردو خودرو ارتفاع پایین، طراحی سقف دو حبابی و گلگیرهای جلوی تقریباً عمودی دارند. دی‌لایت‌های LED این خودرو نیز با تقلید از ترزو میلنیو طراحی شده‌اند ولی در اینجا تفاوتی دیده می‌شود زیرا بخش داخلی دی‌لایت‌ها در کانسپت صاف هستند درحالی‌که در تیزر به سمت پایین زاویه دارند. درهرحال فعلاً اطلاعات بسیار کمی از این محصول جدید لامبورگینی در دست است اما طبق گزارش‌ها ظاهراً این خودرو با کد LB48H شناخته می‌شود به قوای محرکهٔ هیبریدی با پیشرانهٔ V12 مجهز است.

هرچند هنوز هیچ‌یک از این گزارشات تأیید نشده‌اند اما گفته می‌شود هایپرکار تولید محدود لامبورگینی حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و حدود ۲.۵ میلیون دلار قیمت خواهد داشت. طبق گزارش‌های قبلی، لامبورگینی سال گذشته این خودرو را برای خریداران احتمالی به نمایش درآورده است؛ بنابراین احتمالاً تمامی نمونه‌های این هایپرکار فروخته شده‌اند. برنامهٔ کنفرانس‌های مطبوعاتی نمایشگاه فرانکفورت نشان می‌دهد که لامبورگینی قرار است در روز ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) رویدادی را در ساعت ۱۱ صبح به‌وقت محلی برگزار کند. پس باید حدود بیست روز دیگر صبر کنیم تا پی به راز محصول مرموز لامبورگینی ببریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ساسان

    ۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    امیدوارم لامبورگینی بتونه انجینهایv12وv10خودشو حداقل برای یک نسل دیگه حفظ کنه…امیدوارم فولکس واگن متقاعد بشه که لامبورگینی با این نعره های موتورش شخصیت خاص برند لامبورگینیو پیدا میکنه وعلا بدون اینها قطعا تنها خودروی خوبیه نه یک لامبورگینی خوب…این کانسبت هم پیشدرامدیه بر جانشین اونتادور.امیدوارم فولکس هرچه زودترتکلیف لامبورو روشن کنه.یا واگذارش کنه به یک شرکتی که قدر این اعتبار واینحجم از محبوبیت یک برندو بدونه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. مهراد

    ۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (760 ديدگاه)

    آخ آخ تپش قلبم سرعت گرفت

    لامبورگینی استاده ساخت خودروهای تولید محدوده مثل چنتناریو ، رونتون ، سستو المنتو ، وننو
    اینم حتما یه خودروی فوق سطح بالای چند میلیون دلاریه
    چه شود ??

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Abbas

    ۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    دیه تا ۲۰ روز آینده رو همش باید تو کما بگذرونم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. علی

    ۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (223 ديدگاه)

    فقط چشم های آونتائور

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. OMID

    ۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    رقابت واقعی لامبو از الان شروع میشه?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    ما که آماده ایم
    واسه سفینه فضایی جدید لامبو

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا