کیت بدنه فوق‌العاده خاص لیبرتی واک برای اوراکان

تیز مثل چاقو!
اگر یک کمپانی تیونینگ وجود داشته باشد که بداند محصولات استاندارد لامبورگینی را چگونه به نمونه‌هایی فوق‌العاده خاص تبدیل کند احتمالاً آن شرکت لیبرتی واک خواهد بود.


این تیونر ژاپنی به خاطر کیت‌های بدنه‌ی پهن خود برای محصولات متنوع شناخته شده است. یکی از مشهورترین کیت‌های بدنه‌ی مشهور این تیونر برای اوراکان توسعه یافته که کاملاً گیرا بوده و رندرهایی از آن توسط لیبرتی واک منتشر شده است.


این کیت که Silhouette Works GT نام گرفته از سپر و اسپلیتر جلوی متمایز، کاپوت فیبر کربنی و قوس‌های چرخ متمایز تشکیل شده است. با تماشای پروفایل جانبی این سوپرکار ایتالیایی فورا متوجه رکاب‌های جانبی متفاوت و قوس‌های چرخ عقب پف کرده خواهید شد. یکی از متمایزترین ویژگی‌های این کیت بدنه‌ی پهن قوس‌های چرخی است که فاقد پرچ‌های آشکار می‌باشد. همه می‌دانیم که یکی از ویژگی‌های اصلی کیت‌های قبلی لیبرتی واک استفاده از پرچ‌های آشکار در بدنه‌ی خودروها بوده است.


اگر فکر می‌کنید نمای جلو و جانبی این خودرو بسیار چشمگیر است پس بهتر است نگاهی هم به نمای عقب بیندازید که یک بال بزرگ و تیغه‌ی کوسه‌ای بزرگ از سقف تا پوشش پیشرانه گسترش یافته است. لیبرتی واک همچنین دیفیوزر عقب سفارشی و خروجی‌های اگزوز بزرگی را برای اوراکان در نظر گرفته است.


این تیونر قیمت کیت یاد شده را اعلام نکرده اما گفته که آن را در نمایشگاه SEMA لاس‌وگاس معرفی عمومی خواهد کرد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. OMID-LAMBO
    سوابق: (306 دیدگاه) ,

    ناموسا تغییراتی که امثال منصوری , و نوویتک و هامان روی ماشینا انجام میده کجا لیبرتی وااک کجا ؟؟
    ماشین رو در حد عرض خیابون پهنش میکنه
    در حد ماشینای فرمول یک ارتفاشو میاره پایین
    بعد میگه چیکار کنم ضایع تر از این بنظر برسه ؟ یه نفر ازون پشت میگه لاستیکارو تا میتونی بچپون توی گلگیر !!!

    پاسخ
    1. Amir.z
      سوابق: (139 دیدگاه) ,

      ببخشیدا اما منصوری هم اونطوری ماشینو فوق العاده نمیکنه
      مثلا پورشه پانامرا منصوری واقعا افتضاح بود اما خب کارای خوبی هم داره
      لیبرتی واکم تو این کیت خیلی اغراق کرده
      اما به شخصه از بقیه کیتای لیبرتی واک خوشم میاد
      کیتش برا فراری 458 واقعا قشنگ بود اما این اوراکان دیگه خیلی اغراق شده توش

      پاسخ
    2. محمد
      سوابق: (1407 دیدگاه) ,

      هرکدوم ویژگیهای خاص خودشونو دارن
      اگه اینجوری بود منصوری و هامان و… نباید اصلا مشتری داشته باشن
      اینکه کارای لیبرتی رادیکال‌تره رو قبول دارم
      و شمشیر ۲ لبه هم هست
      اما اکثرا لبه جذاب و گیرای طراحیهای رادیکالش به چشم میاد
      و این هنر لیبرتی هست
      .
      فقط یکی اینکه خذف پَرچ‌های آشکار که روی لامبو انجام داده رو بیشتر میپسندم
      مگر در خودروهای عضلانی آمریکایی و تعدادی خودرو خاص
      .
      یکی هم اینکه فرم طراحی خودروهای لامبو به شکلیه که اونو تبدیل به بهشت آرزوهای تیونرها میکنه
      فرم ماشینهای لامبو بشدددت تیون پذیره

      پاسخ
  2. charger
    سوابق: (310 دیدگاه) ,

    خیلی هم زشته
    کیت های لیبرتی واک فقط به درد هاچبکای ژاپنی میخوره

    پاسخ
  3. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (1980 دیدگاه) ,

    با این ارتفاع ، جنبه کاربری هم داره ؟

    من که فکر نمیکنم به هیچ کاری بیاد ، به کار پیست هم نمیخوره ، دیگه کاملاً چسبیده به زمین .

    این خودرو خودش خشن هست ، اما وقتی چنین تیونینگ خشنی هم روش سوار میکنند ، بیشتر جواد میشه تا اینکه زیبا بشه .

    تیونینگ این مدلها خودروها کار هر کسی نیست ، بنظر ساده میاد ، اما کاملاً مشکله .

    پاسخ
    1. Amir.z
      سوابق: (139 دیدگاه) ,

      قابل توجه شما که این ارتفاع صد درصد پنوماتیک هست و استاتیک نیست
      پس خیالتون بابت جنبه کاربردیش راحت باشه
      با این حرفتون که تیونیگ سوپرکار ها کار سختی هست کاملا موافقم

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.