لکسس

لکسس GS پیش از مرگ سیاه‌پوش شد!

لکسس برای سدان دیفرانسیل عقب خود در ایالات‌متحده نسخهٔ ویژهٔ تولید محدودی بنام Black Line ارائه کرده است. این می‌تواند به‌نوعی مراسم سوگواری برای مرگ GS باشد زیرا لکسس گفته است که تولید این خودرو در آگوست امسال پایان خواهد یافت. به گفتهٔ این شرکت، در بخش سدان‌ها که فروش آن‌ها رو به کاهش است، GS طی چند سال گذشته فروش بسیار پایینی داشته است.

نسخهٔ Black Line که بر اساس مدل GS350 F Sport ساخته شده، در بیرون به تریم مشکی براق در جلوپنجره، قاب آینه‌های جانبی و اسپویلر لبهٔ درب صندوق مجهز شده است. این GS ویژه همچنین روی رینگ‌های مشکی‌رنگ پنج پرهٔ دوتایی قرار گرفته و برای بدنهٔ آن‌هم دو رنگ سفید اولترا و خاویاری در نظر گرفته شده است.

در داخل GS Black Line نیز چرم قرمزرنگی در غربیلک فرمان، کنسول مرکزی و رو دری‌ها کار شده است. علاوه بر این، صندلی‌ها با چرم مشکی‌رنگ و دوخت قرمز پوشیده شده‌اند درحالی‌که دوخت قرمز در قسمت‌های دیگر مثل داشبورد، غربیلک فرمان و دسته‌دنده هم به چشم می‌خورد. در همین حال، با استفاده از فیبر کربن و آلکانترا، کابین خودرو تزئین شده است. لکسس همراه با این سدان ویژه، دو چمدان ساخت Zero Halliburton را هم ارائه می‌کند که منحصراً برای این خودرو طراحی و ساخته شده‌اند.

GS Black Line به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 با ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و در هردو نسخهٔ محرک عقب یا چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود. نسخهٔ محرک عقب این ماشین ظرف ۵.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. از GS Black Line تنها ۲۰۰ دستگاه ساخته می‌شود که از تابستان امسال به بازار عرضه خواهند شد و قیمت آن نیز در زمانی نزدیک به عرضه اعلام می‌گردد.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه

  1. فرشاد

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (131 ديدگاه)

    تیتر خیلی خلاقانه بود

  2. محمد

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (251 ديدگاه)

    حقیقتا حیفه منقرض بشه…

    1. فرید

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (52 ديدگاه)

      سدان های با شکل و مشخصات و قیمت بهتر تو بازار هست. پس چندان غیر طبیعی نیست که این سدان از رده خارج شود.

  3. MAHDI

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (4364 ديدگاه)

    خدا صبرش بده!!! یعنی عزیز از دست داده!!!!!

  4. sina

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2012 ديدگاه)

    چقد این سدان دوست داشتنی بود.
    حیفش
    البت ES میتونه جاشو به نحو احسن پر کنه تو نشخه F با چهار چرخ متحرک ولی خب سدان دیفرانسیل عقب معنی واقعی ماشین هست

  5. بهنام

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    جی اس وارد شده به ایران نسخه های با پکیج اف اسپرت علیرغم پیشرانه ی دونیم لیتری البته شش سیلندر بسیار عالی بودن و بنظرم بعد از فیس لیفت زیباییشو از دست داد. تجربه ی رانندگی با این مدل رو دارم و بسیار فراتر از حد انتظار برای من بود. آنقدری که به مالک ماشین گفتم خوب کردی بجای سری پنج اینو گرفتی هر چند اون شتابش بهتره.

  6. NAVID۰۰۹۸

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3209 ديدگاه)

    GS شکست فروش را به جان خرید برای برادرش ES .
    خود شرکت لکسوس چند وقت قبل اعلام کرده بود که در پدال هم مقاله‌اَش گذاشته شده بود .
    شما در نظر بگیرید ES هم قدرت بالای GS را دارد و هم لوکس بودن LS را .

  7. محمد

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (245 ديدگاه)

    خب انگار با منطق بعضیا که زیر پست عدم تولید نسل بعد استینگر خودشونو خفه کردن اینم ماشین جالبی نبود و به ته خط رسید

  8. Hadi

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (436 ديدگاه)

    با شکوهه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X