متفرقه

لغو جشنواره پبل بیچ 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا

پس از لغو یا تعویق برگزاری رویدادهای خودرویی در سراسر دنیا، یک جشنواره مهم دیگر هم تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت. مسئولان برگزاری جشنواره خودرویی پبل بیچ اعلام کردند مراسم امسال که قرار بود شانزدهم آگوست برگزار شود به خاطر بحران شیوع کرونا در سراسر دنیا لغو شده است.

امسال قرار بود هفتادمین سالگرد برگزاری این جشنواره جشن گرفته شود اما هیچ‌چیزی طبق برنامه پیش نرفت. این سالگرد مهم در پانزدهم آگوست ۲۰۲۱ گرامی داشته می‌شود و مراسم نیز همان زمان برگزار خواهد شد. افرادی که قبلاً بلیت‌های این جشنواره را خریداری کرده بودند سال بعد خواهند توانست با همین بلیت‌ها در پبل بیچ حضور یابند. اگر هم افراد تمایلی به شرکت در جشنواره سال آینده نداشته باشند می‌توانند بهای بلیت خود را پس بگیرند.

مدیرعامل پبل بیچ با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

قلب من همراه تمامی افرادی است که در برگزاری این جشنواره دخیل بوده و افرادی که تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفته‌اند. بسیاری از شرکت‌کنندگان در حال کار روی محصولات خاص خود بودند و این یک فرصت برای آن‌ها بود. برخی از شرکت‌کنندگان نیز در حال انتقال محصولات خود به اینجا بودند. همین قضیه درباره داوران بین‌المللی نیز صدق می‌کند.

فرایند انتخاب خودرو اخیراً تکمیل شده بود. دست‌اندرکاران برگزاری پبل بیچ همچنین گفته‌اند اوایل ماه جاری به شرکت‌کنندگان اطلاعات لازم را داده‌اند. نامه‌ی پذیرش آن‌ها در سال آینده نیز معتبر خواهد بود.

پیش از اعلام خبر لغو برگزاری پبل بیچ ۲۰۲۰ دو رویداد خودرویی بزرگ یعنی نمایشگاه ژنو و دیترویت نیز لغو شده‌اند. همچنین نمایشگاه خودروی نیویورک که قرار بود هفته پیش برگزار شود در ماه سپتامبر آغاز بکار خواهد کرد و نمایشگاه پکن نیز از ۲۵ سپتامبر تا ۵ اکتبر پذیرای عموم خواهد بود.

حتی نمایشگاه خودروی پاریس نیز تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت و اگرچه برخی بخش‌های این رویداد خودرویی برگزار خواهد شد اما بخش اصلی نمایشگاه لغو شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (522 ديدگاه)

    با خوندن این دست از اخبار فقط میتونم بگم لعنت به چین کومونیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Malt hill

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    حالا چرا گذاشتید روی چمن؟!
    خز نیست¿¡

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. masoud

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (23 ديدگاه)

    ردیف اول سمت چپ
    سدان نقره ایه.اسمش و مدلش؟
    بنظر میاد اینفینیتی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا