مینی

قیمت و مشخصات مینی کوپر SE مدل 2020

مینی کوپر SE 2020 الکتریکی از ماه مارس ۲۰۲۰ و با قیمت پایه‌ی ۳۰۷۵۰ دلاری (شامل ۸۵۰ دلار هزینه‌های تحویل) وارد نمایندگی‌های فروش این شرکت در آمریکا خواهد شد. بسته به محل زندگی خریدار، مشتریان می‌توانند از حداکثر تخفیف مالیاتی فدرال به مبلغ ۱۷۹۰۰ دلار برخوردار شوند.


این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی که نیروی خود را به چرخ های جلو منتقل می‌کند سود برده است. قدرت این پیشرانه برابر با ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۲۷۰ نیوتون متر می‌باشد. یک مجموعه باتری ۳۲.۶ کیلووات ساعتی نیز وجود دارد که اگرچه فعلاً برد رسمی آن توسط EPA اعلام نشده اما مینی آن را حدود ۱۸۳ کیلومتر اعلام کرده است. این هاچبک شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۹ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است.


این خودرو را می‌توان با استفاده از شارژر ۷.۴ کیلوواتی در عرض ۴ ساعت شارژ کرد هرچند با استفاده از شارژر سریع‌تر می‌توان ۸۰ درصد باتری را تنها در عرض ۳۵ دقیقه شارژ نمود.


ارتفاع این خودرو ۱۸ میلی‌متر بیشتر از نسخه استاندارد کوپر است که همین امر باعث ایجاد فضای لازم برای جای گرفتن باتری‌ها می‌شود. البته فضای بار پشت صندلی‌های عقب همان ۲۱۱ لیتری است که در مدل‌های درون‌سوز دیده می‌شود.


مینی الکتریکی به‌صورت استاندارد با برخی ویژگی‌های پیشرفته عرضه می‌شود. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی مجهز به ناوبری، بلوتوث و اپل کارپلی سود می‌برد. سیستم تهویه مطبوع و صندلی‌های جلوی گرم شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، چراغ‌های جلوی LED و آینه‌های گرم شونده تنها بخشی از امکانات این خودرو محسوب می‌شوند.


از نظر طراحی ظاهری تفاوت زیادی بین مدل الکتریکی و دیگر نسخه‌های کوپر وجود نداشته و مهم‌ترین آن‌ها درگاه شارژ سمت سرنشین است. این کمپانی همچنین جلوپنجره‌ی خودرو را بسته است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. راشا

    ۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (27 ديدگاه)

    چقدر گرافیک چراغ عقب ها جالب و خفنه! (پرچم بریتانیا)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۱۰ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (259 ديدگاه)

    با این تخفیفها که خیییلی قیمتش میاد پایین! فکر کنم تو ترجمه یه دونه 1 اول رو اشتباه گذاشتید.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. سردبیر

      ۱۰ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. دقیقا همین 17900 دلار تخفیف در متن اصلی ذکر شده. این هم لینک منبع: motor1
      گفته شده قیمت این خودرو به زیر 19 هزار دلار می رسه. البته این تخفیف فقط در برخی ایالت ها هست.
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا