هوندا

تیزر کانسپت جدید و الکتریکی هوندا برای بازار چین

هوندا اولین جزئیات از خودروهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی پکن ۲۰۲۰ را اعلام کرد. این رویداد خودرویی قرار است از ۲۶ سپتامبر تا ۵ اکتبر برگزار شود.

ستاره غرفه‌ی هوندا در چین کانسپتی جدید خواهد بود. این خودرو آغازگر راه تولید اولین محصول الکتریکی این برند در چین می‌باشد. کانسپت یاد شده فعلاً نامی نداشته و برای اولین بار در نمایشگاه پکن رونمایی خواهد شد. ژاپنی‌ها تیزری از این خودرو را منتشر کرده‌اند.

در این تصویر نمای جلوی خودرو با چراغ‌های LED و نوار روشن بالایی دیده می شود و تأکید همه آن‌ها روی لوگوی نورانی هونداست. در این تصویر تاریک نمی‌توانیم چیز زیادی را ببینیم اما به نظر می‌رسد خبری از جلوپنجره نیست زیرا با یک خودروی الکتریکی روبرو هستیم. از دیگر جزئیات قابل‌مشاهده این خودروی مفهومی می‌توانیم به مه شکن‌های LED، خیزهای تیز روی کاپوت و رینگ‌های چند پره اشاره کنیم.

با توجه به تناسبات این خودرو می‌توان گفت جدیدترین کانسپت هوندا شاید یک سدان یا حتی کراس اووری کوپه خواهد بود اما همه‌چیز را تا چند روز دیگر در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ خواهیم فهمید.

هوندا جدای از این خودرو اقدام به نمایش CR-V پلاگین هیبریدی در پکن خواهد کرد. این خودرو اولین محصول پلاگین هیبریدی ژاپنی‌ها در بازار چین می‌باشد. مدل‌های الکتریکی شده متنوع دیگری هم به همراه مدل‌های تولید انبوه جدید در این رویداد خودرویی به نمایش درمی‌آیند.

هوندا CR-V هیبرید

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۰ در ابتدا قرار بود ماه آوریل برگزار شود اما به خاطر شیوع کرونا برگزاری آن به تاریخ جدید موکول شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. میثم

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    حدود سال 86 یه همسایه داشتیم پسرش تو کانادا مکانیک بود. یه بار که اومده بود ایران ازش پرسیدم سخت جون ترین ماشینی که تا حالا دیدی چی بوده؟
    گفت نمیتونم با قطعیت بگم ولی ماشینای هوندا خیلی دیر به دیر میان تعمیرگاه.
    صحبتی از ماشینای دیگه نکرد ولی از هوندا بخصوص آکورد خیلی تعریف میکرد. حالا نمیدونم هوندا رو خیلی دوست داشت یا واقعا راست میگفت. چون تا جایی که من میدونم تویوتا بخصوص کرولا از اون اول به کم خرجی و سخت جونی معروف بوده ولی اسمی از برندهای دیگه بجز هوندا نیاورد.
    میگفت هوندا، بی ام و ژاپنیه. پرفورمنس خوب با هزینه پایین.

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا