پورشه

حضور پورشه 911 کررا 4S در گاراژ تِک آرت

تک آرت پکیج تیونینگ خود برای نسل جدید پورشه ۹۱۱ را معرفی کرد. این پکیج تقریباً تمامی جنبه‌های نسل ۹۹۲ این خودروی افسانه‌ای را شامل می‌شود.


کار را با ظاهر خودرو آغاز می‌کنیم که در آن شاهد وجود قطعات جدید از جمله اسپویلر جلوی ۵ تکه‌ای با اسپلیتر یکپارچه، بدنه‌ای دو رنگ، تریم جانبی متفاوت برای ورودی‌های هوا، رکاب‌های جانبی تیز، دیفیوزر عقب، اسپویلر روی سقف و بال عقب ثابت هستیم.


اما بال عقب ثابت با بازوهایی به بدنه متصل شده که از جنس پلی کربنات مقاوم و شفاف هستند. افرادی که خواهان ظاهر بالغ‌تری برای ۹۱۱ خود هستند می‌توانند اسپویلر عقبی را سفارش دهند که روی مدل استاندارد پورشه سوار شده است. این تیونر همچنین رینگ‌های فورج کاری شده‌ی جدیدی را برای این خودرو تدارک دیده که دیتونا II نام دارند. این رینگ‌ها که مختص ۹۱۱ جدید هستند از نظر طراحی ما را به یاد نمونه‌های کلاسیک پورشه ۹۹۶ می‌اندازند.


این رینگ‌ها با ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی برای چرخ های جلو و عقب ارائه شده و می‌توانند به‌صورت تک‌رنگ یا دو رنگ سفارش داده شوند. یک سیستم تعلیق اسپورت و سفارشی هم وجود دارد که ارتفاع خودرو را تا ۳۰ میلی‌متر پایین می‌آورد.


اما تک آرت کابین را نیز بی‌نصیب نگذاشته و از چرم و پشم ویژه برای پوشش برخی بخش‌ها استفاده کرده است. از جمله آپشن های این بخش نیز می‌توان به رکاب‌های داخلی کربنی و نورانی، پدال‌های آلومینیومی، فرمان اسپورت و دست‌ساز و… اشاره کرد.

اما می‌رسیم به بخش مهم ماجرا یعنی پرفورمنس! تک آرت کیت خود برای ۹۱۱ کررا ۴S را عرضه کرده که باعث افزایش ۶۰ اسب بخاری قدرت و ۸۰ نیوتون متری گشتاور می‌شود. به این ترتیب ۹۱۱ کررا ۴S تک آرت قدرت کل ۵۱۰ اسبی و گشتاور ۶۱۰ نیوتون متری دارد. موضوع جالب اینکه قدرت یاد شده تنها در حالت‌های اسپورت و اسپورت پلاس قابل‌دستیابی بوده و بنابراین در حالت نرمال خبری از افزایش قدرت نخواهد بود.


تک آرت همچنین سیستم اگزوز اسپورت با سوپاپ‌های دینامیک را ارائه کرده که صدای پرطنینی برای این خودروی اسپورت آلمانی به ارمغان می‌آورند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۱۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    حیف نیست الان جواهر رو به این شکل در بیاری. پورشه 911 جدید دیوانه کننده است اونقدر که جذابه.پس نیازی به این تغیرات نداره.!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۰ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      انصافا رینگ های باحالی داره رنگ طلایی بهش میاد .آدمو تو خماری میزاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۱۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    تک ارت قشنگ رخ اینو برگردوند به 2 نسل قبلش / لعنتیه عطف به ما سبق ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Alireza

    ۱۰ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (631 ديدگاه)

    من ک خوشم اومد رنگش قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. الیور اویست

    ۱۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (25 ديدگاه)

    چقدر خوشکل شده مخصوصا رینگ طلایی .بال عقب هم خیلی بهش میاد .غولی شده برا خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محسن

    ۱۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (148 ديدگاه)

    رینگ فورج کاری شده یعنی چی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. P.K.H

    ۱۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    رینگ زیاد هماهنگ با ماشین نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا