کرایسلر

حراج یک پلیموث همی‌کودا مدل ۱۹۷۰ با تنها ۴۵۰۰ کیلومتر کارکرد!

نسل سوم پلیموث باراکودا در سال ۱۹۷۰ به بازار آمد. این خودرو که اشتراکات فراوانی با دوج چلنجر داشت، با پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌شد اما مدل‌هایی از باراکودا که به پیشرانهٔ V8 همی مجهز بودند، همی‌کودا نامیده می‌شدند. همی‌کودا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین محصولات تاریخ پلیموث محسوب می‌شود و حالا یک دستگاه از آن به حراج گذاشته می‌شود. این همی‌کودا مدل ۱۹۷۰ بوده و تنها ۴۵۰۰ کیلومتر کارکرد دارد.

این خودرو در سپتامبر سال ۱۹۶۹ تولید شده و به کِبک کانادا فروخته شده است. البته این همی‌کودا با استفاده از قطعات اصلی موردبازسازی قرار گرفته است. بدنهٔ این ماشین با رنگ قرمز رالی رنگ‌آمیزی شده و برچسب‌های مشکی‌رنگی هم این رنگ را تکمیل کرده‌اند. زیر کاپوت این ماسل کار جذاب نیروگاه عظیم ۷ لیتری V8 همی کرایسلر قرار گرفته که با کاربراتور چهار دهنه، ۴۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. رینگ‌های رالی که با لاستیک‌های گودیر پوشیده شده‌اند هم قدرت موتور را به آسفالت جاده منتقل می‌کنند.

این همی‌کودا مدل ۱۹۷۰ در داخل هم از وضعیت مطلوبی برخوردار است و قطعات پلاستیکی و تودوزی چرمی مشکی‌رنگ از خصیصه‌های اصلی آن هستند. دسته‌دندهٔ Pistol Grip و تریم چوبی هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه کابین این ماشین هستند. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های این همی‌کودا نیز می‌توان به پلاک‌های اصلی زیر کاپوت، دو سر اگزوز، سپرهای الاستومری و پین‌های کاپوت اشاره کرد. این ماسل کار سرحال اواسط ماه سپتامبر به حراج گذاشته می‌شود و انتظار می‌رود با قیمتی بین ۱۶۵ تا ۱۸۰ هزار دلار فروخته شود.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه

  1. ممد ژانگولر

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (733 ديدگاه)

    چقدر زیباست

    1. مزدا

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1497 ديدگاه)

      اینو باید بزاری تو پذیرای خونه بهش نگا کنی

  2. کافر مقدس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (629 ديدگاه)

    نیم میلی متر درز ی چیزی پیدا نکردم

    1. reza s4

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (129 ديدگاه)

      اون چیزی که شما دنبالشی فقط مخصوص شرکت بین المللی آشغال سازی ایرانخرو و سایپاس
      اما اگر ریز بین باشی عکسی که از صندوق عقب اونی کع روش نوشته hemi ی درز نیم میلی دارع
      که ما ی سمند ۰ سال ۹۶ خریدیم بیشتر از این بود 🙂

      1. حسین دهمرد

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (974 ديدگاه)

        چه جوونای چشم پاکی داریم. احسنت به این چشما:)

  3. ماشین باز

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    واقعا همچین ماشینی با این کارکرد فقط باید بزاری تو کلکسیونت نگاش کنی از صدتا بوگاتی ارزش بیشتری داره کلاسیک بازا میفهمن چی میگم
    نمیگم ماشینای به روز بدن اونا هم عالین منظورم باید همچین جواهری هم تو کلکسیون در کنار بوگاتی یا سایر خفنا باشه

  4. فری

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (232 ديدگاه)

    از ۷ لیتر فقط ۴۰۰ اسب میگرفته کاربراتور ۴ دهنه وای چه خفن

    1. OMID

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1270 ديدگاه)

      پنجاه سال پیش بوده ها

  5. امیر

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2245 ديدگاه)

    جذاب و دوس داشتنی!
    خدا از همینا نصیبمون‌کنه

  6. Farzad

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    کوه عضله با یه V8 شگفت انگیز ، سلطان دود کردن لاستیکها ، که خوراکش درگ و لانچ زدنه …

  7. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3209 ديدگاه)

    بَه بَه
    جونم
    نوشِ جونِ خریدارش
    الماس زیر خاکیه لامصب .

  8. رزیتا

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (413 ديدگاه)

    تو ایرانم هرزگاهی پیکانهای مدل دهه پنجاه که بعضیا اون سالها خریدن و تو پارکینگ خونه هاشون خوابوندن و هرگز ازش استفاده نکردن پیدا میشه که با مبالغ بالایی هم خریدو فروش میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X