جگوار

معرفی جگوار I-Pace مدل 2021 با تکنولوژی‌های بیشتر

جگوار کراس‌اوور الکتریکی I-Pace را برای مدل ۲۰۲۱ با تکنولوژی‌های بیشتر و تغییرات ظاهری جزئی معرفی کرده است. I-Pace مدل ۲۰۲۱ به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Pivi Pro مجهز شده که دسترسی به عملکردهای مختلفی را فراهم می‌کند و از طریق یک نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی ارائه می‌شود که به صفحه‌نمایش ۵ اینچی پایینی و صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی می‌پیوندد. این سیستم به‌صورت استاندارد از اندروید اتو، اپل کارپلی و بلوتوث برخوردار است که می‌تواند به‌طور هم‌زمان به دو گوشی متصل شود.

علاوه بر این، یک پد شارژر بی‌سیم سفارشی به زیر کنسول مرکزی اضافه شده است و مودم سیم‌کارتی دوتایی هم امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت ۴G را فراهم می‌کند. در I-Pace سیستم دوربین ۳۶۰ درجه استاندارد است و به لطف آینهٔ دیجیتالی ClearSight، دید عقب هم بهبود یافته است. این آینه از یک دوربین زاویه گسترده استفاده می‌کند که به‌صورت یکپارچه درون ماژول آنتن سقفی خودرو جای گرفته است. همچنین سیستم صوتی Meridian خودرو هم بروز شده و حالا از دو بلندگوی اضافی در سقف برخوردار شده که تعداد کل بلندگوها را به ۱۶ عدد به همراه یک ساب‌ووفر رسانده است. سیستم تصفیه هوای مدرن کابین نیز می‌تواند هوای کابین را پیش از آغاز حرکت خودرو تمیز کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تازهٔ I-Pace مدل ۲۰۲۱ ارائهٔ پکیج جدید Black Pack است که رنگ‌های مختلفی را برای قسمت‌های خاصی از بدنه به همراه دارد. ازجملهٔ این قسمت‌ها می‌توان به قاب جلوپنجرهٔ کرومی نوبل، قاب پنجره‌های جانبی کرومی ساتن، قاب آینه‌های جانبی و دیفیوزر عقب به رنگ خاکستری اطلس و نشان‌های عقب به رنگ مشکی براق اشاره کرد. علاوه بر این، لیست رنگ‌های بیرونی کراس‌اوور الکتریکی جگوار گسترش پیدا کرده و حالا شامل رنگ‌های جدید قرمز کالدرا، آبی پورتوفینو و خاکستری ایگر می‌شود. همچنین رینگ‌های جدیدی هم برای این ماشین قابل انتخاب است.

جگوار I-Pace مدل ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد به شارژر ۱۱ کیلوواتی مجهز شده که در هر ساعت باطری‌ها را به میزان پیمودن ۵۳ کیلومتر شارژ می‌کند. شارژ کامل باطری‌ها با استفاده از این شارژر نیز ۸.۶ ساعت طول می‌کشد. در صورت استفاده از شارژرهای ۷ کیلوواتی این زمان به ۱۲.۷ ساعت افزایش پیدا می‌کند زیرا این شارژرها در هر ساعت شارژی برای پیمودن ۳۵ کیلومتر را فراهم می‌کنند. با شارژرهای ۵۰ کیلوواتی اما می‌توان ظرف ۱۵ دقیقه شارژی برای پیمودن ۶۳ کیلومتر را دریافت کرد درحالی‌که در صورت استفاده از شارژرهای ۱۰۰ کیلوواتی این رقم ظرف ۱۵ دقیقه به ۱۲۶ کیلومتر می‌رسد.

در بخش قوای محرکهٔ I-Pace مدل ۲۰۲۱ اما تغییری صورت نگرفته و این کراس‌اوور بریتانیایی مثل قبل به دو موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. باطری‌های ۹۰ کیلووات ساعتی این ماشین نیز با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن ۴۷۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند. هم‌اکنون جگوار I-Pace مدل ۲۰۲۱ با قیمت پایهٔ ۶۵,۱۹۵ پوند در بریتانیا قابل سفارش است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. جواد خطر

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (255 ديدگاه)

    نمایِ جلوش جالب نیس

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. Amir

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (730 ديدگاه)

    واقعا فوق العادست و به نظرم از خیلی جهات بهتر از تسلا مدل x هستش

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. BMW

      ۴ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (74 ديدگاه)

      خیلی ژشت شده است تسلا مدل x هزار مرتبه از این قشنگ تر است

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. MehdiTurbo

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1920 ديدگاه)

    عجب چیزیه به این میگند جگوار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hadi

    ۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    واقعاً خیلی خوشگله ?…
    از تسلا خیلی سر تره…

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. محمد

    ۵ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا