سایر خودروهای آمریکایی

نهایی شدن قرارداد تولید فیسکر اوشن توسط مگنا

فیسکر با امضای پیش‌نویس توافق‌نامه‌ای که به این شرکت اجازه می‌دهد با سازندگان تراز اول محصولات الکتریکی رقابت کند همکاری خود با شرکت مگنا اینترنشنال را عمیق‌تر کرد.

با نهایی شدن این قرارداد تولید فیسکر اوشن تمام الکتریکی از ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ در کارخانه تولید کربن خنثی مگنا در گراز اتریش شروع خواهد شد.

این توافق‌نامه شامل میزان تولید برنامه ریزی شده، هزینه‌های تولید، پارامترهای کیفیتی و فازهای برنامه‌ریزی و عرضه اصلی بوده و دربرگیرنده تمامی سرمایه‌گذاری‌های تأسیسات شامل بخش بدنه است که تا سال ۲۰۲۹ معتبر خواهد بود. همچنین این قرارداد فرصت افزایش حجم تولید اوشن در صورت نیاز را فراهم ساخته است. از طرف دیگر امکان تولید دیگر محصولات مبتنی بر پلتفرم مشترک توسعه یافته توسط فیسکر و مگنا نیز وجود دارد.

فرانک کلین رئیس مگنا اشتایر با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

روش سیستم‌های خودروی کامل ما تمامی عناصر سبدمان را ترکیب کرده و باعث شده مگنا از نظر راندمان، قابلیت اطمینان در بحث عرضه و سرعت تولید وضعیتی بسیار رقابتی داشته باشد. همکاری ما با فیسکر مثالی بسیار بارز از توانایی‌های منحصربه‌فرد مگناست زیرا از نظر تولید کلاس جهانی در سطحی بالا قرار دارد.

زیرساخت فیسکر اوشن معماری الکتریکی توسعه یافته به همراه مگناست که با نام FM29 شناخته می‌شود. این شرکت به دنبال عرضه اوشن با قیمت پایه ۳۷۴۹۹ دلاری در آمریکا پیش از اعمال مشوق‌ها می‌باشد. قیمت این خودرو در آلمان هم زیر ۳۲ هزار یورو خواهد بود.

هنریک فیسکر گفته است:

روش تولید ما با همکاری شرکایی همچون مگنا تقویت شده و فیسکر را به سوی تاریخ تحویل برنامه‌ریزی شده اوشن هدایت کرده است. از تیم تولید اتریش گرفته تا تیم مهندسی نرم‌افزار در سان‌فرانسیسکو، فیسکر به سرعت در حال آماده شدن برای تولیدی کلاس جهانی و پایدار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهردادکمال

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1817 ديدگاه)

    موفقیتش با این قیمت تضمین شده اس منتها اگه به قولشون عمل کنند

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. محمد مختاری آذر

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    چند ساله که فیسکر میخواد اوشن رو تولید کنه هنوز نکرده ولی اون فیسکر کارمایی که زده بودند زیاد بد نبود حالا مونده به اقای هنریک فیسکر رییس این کمپانی اگر هم نمیدانستید هنریک فیسکر یک طراح خودرو است

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. میثم

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    صرفا ساختن یه خودروی برقی مزیت رقابتی خاصی نداره
    باید دید از نظر تکنولوژی باتری و سیستمهای نرم افزاری چی برای گفتن دارن
    اما قیمت خیلی خوبی داره که میتونه تضمین فروشش باشه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    فیسکر رو بیخیال،اونم با این قیمت، اصلا خیلی هم گمنامه…

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا