سایر خودروهای آمریکایی

لوسید ایر سافایر صفر تا صد کیلومتر برساعت 1/9 ثانیه ثبت کرد؛ سریعتر از تسلا S پلد

بنابر اخبار رسمی، لوسید ایر سافایر توانسته است در زمان ۱/۸۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر برساعت) برسد. همچنین، سرعت‌گیری صفر تا صد مایل برساعت (۱۶۱ کیلومتر برساعت) ۳/۸۷ ثانیه ثبت شده است.

حدود ۲ ماه از رونمایی ایر سافایر به عنوان قوی‌ترین و سریع‌ترین محصول لوسید می‌گذرد اما اطلاعات رسمی این خودرو تا امروز منتشر نشده بود. مهم‌ترین اطلاعات فنی این خودرو به قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار و نهایت سرعت ۳۲۲ کیلومتر برساعت اشاره دارد.

لوسید ایر سافایر

در سال ۲۰۲۱، نسخه‌ی جدیدی از تسلا مدل S با نام پلد به خط تولید اضافه شد تا قدرت بیشتر و شتاب‌گیری بهتر فراهم کند. تسلا S پلد، ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. شرکت سازنده ادعا می‌کند این خودرو، ۱/۹۹ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد که البته در تست‌های واقعی، معمولا عددی حدود ۲/۳ تا ۲/۵ برای تسلا S پلد ثبت شده است. تسلا S پلد،  ۳۵ هزار دلار گران‌تر از مدل پایه، به قیمت ۱۳۱ هزار دلار فروخته می‌شود.

لوسید ایر سافایر

لوسید ایر سافایر، تست‌های پیش‌تولید را می‌گذارند. این مدل برای رکوردزنی در پیست‌های مختلف نیز آزمایش شده است. احتمالا نسخه‌ی ویژه از سافایر با سیستم تعلیق و ترمز تقویت‌شده برای رانندگی هیجان‌انگیز در پیست سرعت، معرفی خواهد شد.

ایر سافایر، در کلاس سدان لوکس برقی، سنگین‌تر و بزرگ‌تر از تسلا S است. محصول پرچمدار لوسید، خودرویی تولید محدود با آستانه قیمت ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    Woooooooooow

    موافقم 87
    مخالفم 3
    1. هیچکس

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (160 ديدگاه)

      موافقم

      موافقم 38
      مخالفم 1
    2. MILADZM

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (345 ديدگاه)

      حقیقتا لوسید ایر ماشین خوبیه
      هم طراحی بیرونی و هم طراحی کابین بسیار دلچسب و زیبایی داره
      لوسید ایر هدفش زمین زدن تسلا مدل اس بود
      نسخه سافایر هم مستقیم مدل اس پلد رو نشونه گرفته
      اما خب من قبلا هم یک بار گفتم تسلا صرفا یه برند خودروسازی نوین نیست
      برعکس تصور عموم برتری تسلا فقط محدود به شبکه گسترده سوپرشارژ ها و شتاب در خط مستقیم و پرفرومنس نیست
      راحت میشه گفت تسلا مفهوم خودرو رو از اول کوبید و دوباره ساخت
      سیستم تحویل خودرو به روش سنتی و نمایندگی رو به کل عوض کرد و البته برتری تکنولوژیکی ش رو هم نسبت به بقیه نباید فراموش کنیم
      یجورایی میشه گفت تسلا بیشتر از اینکه خودروساز باشه شرکت گسترش دهنده فناوری های نوین و انرژی های پاکه .
      رقابت باهاش به این سادگی که ما فکر میکنیم نیست و برتری های تسلا نسبت به بقیه خیلی گسترده تر از اون چیزیه که ما فکر میکنیم .

      موافقم 43
      مخالفم 13
  2. AHMADREZA

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (878 ديدگاه)

    به نظرم از تسلا مدل S جذاب تره
    چه کابین چه طراحی بیرون

    موافقم 86
    مخالفم 2
    1. TML BN

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      مدل اس اصلا حس خوبی به من القاء نمیکنه
      لوسید حس لوکسی بیشتری داره مدل اس اسپرتی بیشتر

      موافقم 55
      مخالفم 1
      1. Biyop

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (624 ديدگاه)

        من اولین باره به لوسید علاقه مند شدم گفتم بیام یکم راجعش بخونم و واقعا با دیدن عکساش جذبش شدم در حالی که قبلا واسه تسلا چنین حسی نداشتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمدرضا

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1064 ديدگاه)

      خب معلومه با این پول میشه یه s plad یدومه مدل x خرید
      تسلا اگر روزی خودرو ۲۵۰ هزار دلاری تولید کنه دیگه هیچ خودرو سازی به گردش هم نمیرسه

      موافقم 11
      مخالفم 37
  3. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (713 ديدگاه)

    این صفر تا صد هم مثل قبل دیگه برکت نداره

    موافقم 59
    مخالفم 3
  4. AMANTE

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1853 ديدگاه)

    موشک چهار سرنشینه.

    موافقم 42
    مخالفم 0
    1. HS

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (64 ديدگاه)

      داداش لینکی داری از این عکس پروفایلت که با کیفیت باشه بذاری؟
      بدجور میخوامش:)

      موافقم 11
      مخالفم 1
        1. برقیه جارو برقی

          ۲۵ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (256 ديدگاه)

          ممنون از شما اقای اشتری بابت توجه و محبتتون

          موافقم 8
          مخالفم 1
      1. AMANTE

        ۲۵ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1853 ديدگاه)

        HS
        پست اینستاگرامی بود و مال چندماه پیش بود ولی سیو اش کرده بودم فقط باید پیداش کنم.
        پیداش کردم لینک اش رو اینجا یا توی یک پست میزارم.
        البته اگه گذاشتن لینک از اینستاگرام مشکلی نداشته باشه.

        موافقم 7
        مخالفم 0
  5. علی جردن

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (417 ديدگاه)

    پسر خوشگل کی میای ایران چشمون به جمالت روشن شه

    موافقم 37
    مخالفم 1
  6. AMIN

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    شما حاضرید 911 توربو اس بخرید یا این؟

    موافقم 24
    مخالفم 4
    1. Arshia m3csl

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (998 ديدگاه)

      قطعا پورشه ۹۱۱ چون ۹۱۱ رو خیلی دوست دارم و اصالت خاصی داره و طراحی رترو و در عین حال مدرن ۹۱۱ رو خیلی دوست دارم و ۹۱۱ توربو اس خیلی ماشین خاص و زیبایی هست

      موافقم 17
      مخالفم 15
    2. Taha Malek

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (913 ديدگاه)

      هیچ ربطی به هم ندارن

      موافقم 29
      مخالفم 0
      1. AMIN

        ۲۵ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (20 ديدگاه)

        قیمتاشون خیلی هم به هم ربط داره و در ضمن اینو میگن ماشین لوکسیه مگه 911 لوکس و با امکانا نیست؟

        موافقم 2
        مخالفم 9
        1. سوشیانت

          ۲۵ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1781 ديدگاه)

          اگه یه ماشین لوکس میخوای یا باید دنبال شاسی بلند بری یا سدان نه یه کوپه

          موافقم 0
          مخالفم 3
    3. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (526 ديدگاه)

      اصلا ربطی نداره

      موافقم 8
      مخالفم 1
    4. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (526 ديدگاه)

      اصلا ربطی نداره 911 اسپرته این لاکچری اون کوپه هست این سدان

      موافقم 7
      مخالفم 1
    5. Doubt

      ۲۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من 911 gt3 نسخه معمولی
      های های های مردم در فراقش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. SRT

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (605 ديدگاه)

    عالییی
    از بین برقیا از لوسید خوشم میاد هم از نظر طراحی هم پرفورمنس

    موافقم 31
    مخالفم 0
  8. Mad.z.Max

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    واقعا دیوانه وار هست! مخصوصا شتاب صفر تا صد و شصت کیلومترش که کمتر از 3.9 ثانیه هست!! واقعا توی مخیله ی آدم نمیگنجه همچین چیزی.. الان چند دقیقس دارم تصورش میکنم فقط
    اونا کجان و ما کجا
    توی بهترین زمان ممکن در یکی از بدترین نقاط دنیا داریم زندگی میکنیم، خدایا شکرت!

    موافقم 43
    مخالفم 3
  9. Hadi

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (48 ديدگاه)

    درسته این شتاب ها واقعا قابل تقدیره و بیانگره علم و مهندسی هست ولی واقعا کاربردی نیست
    الان شده جنگ جنگ شتاب، هرکی کمتر خفن تر ولی تو دنیای واقعی اصلا نمیشه استفاده کرد مخصوصا اینکه راننده های عادی هم قراره از این شتاب استفاده کنن و خودش میشه مشکل و باعث تصادف
    یا به فرض رانندگی ما خفن، مردم دیگه رانندگیشون خفن نیست و نمیتونن واکشن مناسب داشته باشن، هرچند این خودرو ها رو کنترل شده برنامه نویسی میکنن ولی باز به نظر من کاربردی نیست و بیشتر حالت شومن بودن داره، الان خودرویی قابل ستایش هست که باتریش دیرتر تمام بشه و مسافت بیشتری بره و زودتر شارژ بشه و دیرتر خراب

    موافقم 25
    مخالفم 6
  10. Arshia m3csl

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (998 ديدگاه)

    برعکس تسلا کیفیت و لوکس بودن از سر و روی لوسید ایر میباره ماشین شیک و خوبیه لوسید ایر و کیفیتش هم عالیه و طراحی خاصی هم داره واقعا میشه ترجیح داد لیسیدن ایر رو به تسلا مسخره و زشت لوسید ایر طراحی داخلی هم خیلی قشنگه و یک تلوزیون نداره فقط و صفحه نمایشگر هاش خوب چیده شده ولی بازم اگه ماشین لوکس اسپرت سدان بخرم انتخابم audi s8 هست چون هم سال های زیادی هست که ائودی a8 تو بازار حضور داره و هم ائودی خوب بلده چطور یک ماشین لوکس و اسپرت رو بسازه و لوکس بودن و اسپرت بودن رو ترکیب کنه باهم چون هم تجربه لوکس سازی داره ائودی و هم تجربه اسپرت سازی داره ائودی

    موافقم 18
    مخالفم 3
  11. پارسا

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (282 ديدگاه)

    لوسید بزرگ ترین مشکل تسلا رو نداره
    طراحی افتضاح . چه داخل چه بیرون حد قابل قبولی داره

    موافقم 20
    مخالفم 4
  12. محمد

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1488 ديدگاه)

    فکر کنم اینطوری که شتاب ماشین ها داره میره بالا به جای صفر تا صد باید صفر تا دویست رو ملاک شتاب بذاریم😂 دوستان برای یک ماشین بزرگ و لوکس این شتاب خارق العاده هست صفر تا صد ۱/۸۹ و صفر تا ۱۶۱ ۳/۸۷ !!!!!!! حالا یه عده میگن تو زندگی عادی کاربردی نیست بله تو هشتاد نود درصد اوقات این شتاب به کار شما نمیاد ولی شما از سطح مهندسی لاستیک ، سیستم تعلیق ، شاسی ، آیرودینامیک ، اینورتر و انجین برقی ، باطری و هزاران موارد دیگه که باعث ایجاد این شتاب و تحمل این پرفورمنس میشه لذت ببر ، لوسید فقط تو رانندگی خوردان از تسلا عقب تره و گرنه تو بقیه موارد داره پا به پای تسلا میاد جلو

    موافقم 20
    مخالفم 1
  13. SLR _ 722

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (231 ديدگاه)

    این لوسید خیلی خوب بنظر میرسه . اینکه بی حاشیه هم هست باعث میشه دوست‌داشتنی تر بشه

    موافقم 13
    مخالفم 1
  14. Taha Malek

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (913 ديدگاه)

    ایول لوسید این شرکت عالی کار کرده امیدوارم مدلای جدیدش هرچه سریع تر معرفی بشن اگه همینجور پیش بره صد در صد موفق میشه

    موافقم 11
    مخالفم 1
  15. Just toyota

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    یعنی از ریمک نورا هم سریع تر هست ، چون طبق برسی مت واتسون ریمک در عرض ۲/۱۱ به ۹۶ کیلومتر بر ساعت و در عرض ۴/۳۳ به سرعت ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت رسید ، کاش میگفتن لوسید ۴۰۰ متر هم تو چقدر طی کرده چون ریمک تقریبا تایمش ۸/۶ بود ، این هم احتمالا همون حدود ها بزنه

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. بی خیال اسم

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (790 ديدگاه)

      نورا از این هم سریع تر است…

      موافقم 1
      مخالفم 3
  16. Just toyota

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    منتظر تایکان توربو gt باشید 😈 😎🇩🇪🇩🇪🇩🇪💪

    موافقم 13
    مخالفم 12
  17. مهران

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (605 ديدگاه)

    کابینش عالیه…تسلا که که نشستی پشت ۱۹۲۱😑😅

    موافقم 14
    مخالفم 1
  18. Just toyota

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    آقای اشتری از نظر شما تو مسافت ۴۰۰ متر : سافایر سریع تره یا ریمک نورا ؟

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2265 ديدگاه)

      ریمک در کلاس ابرخودرو با وزن 2150 کیلوگرم قدرت 1914 اسب بخار
      لوسید ایر سافایر وزن 2300 تا 2400 کیلوگرم قدرت 1200 اسب بخار
      ——————–
      نتیجه گیری با خودتون

      موافقم 19
      مخالفم 0
      1. Just toyota

        ۲۵ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        با تشکر فراوان 🙏🙏 ، والا از نظر من رقابت بسیار نزدیکی با هم حداقل تو ۴۰۰ متر دارن ، اون موقع که سافایر رونمایی شد اصلا فکر نمیکردم تو واقعیت هم این حد سریع باشه ، کلا دنیا برقی ها از نظر من داره جذاب میشه واقعا تا ۱۰ سال پیش کی فکرشو می‌کرد سدان لوکس فول سایزی ساخته بشه که تو درگ از همه هایپرکار های بنزینی و هیبریدی سریع تر باشه ، قطعا در آینده محصولات خیلی جذابی از برند هایی مثل پورشه ، بنتلی یا فراری رونمایی میشن که حتی از این سافایر هم احتمال داره سریع تر باشن

        موافقم 13
        مخالفم 1
  19. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    واقعا لوسید در برقی ها یک چیز دیگس

    موافقم 10
    مخالفم 0
  20. amir

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    تو ماشینای برقی خوبه ولی من با این پول یه m5 cs برمیدارم بقیشم یه اس یو وی امریکایی ❤️

    موافقم 4
    مخالفم 3
  21. JDM lover

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    سلام دوستان
    بعد از دوماه برگشتم دوباره به پدال
    کسی به طور خلاصه میتونه بگه تو این دو ماه چه اتفاقاتی افتاد ؟ ( در دنیای خودرو )

    موافقم 6
    مخالفم 1
  22. مهدی

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    اگر اعداد و ارقام نورا واقعی باشه و عملی که اینطور هم بوده نتایج لوسید ایر اشتباه و تبلیغاتی هست. نسبت وزن به قدرت هر دو خودرو در دسترسه میتونید مقایسه کنید و البته از نظر من این نسبت وزن به قدرت تا یه جایی روی شتاب تاثیر گذار هست و بعد از اون دیگه بحث تقسیم وزن و تکنولوژی تایر و آسفالت مهمه که راننده بتونه این همه قدرت لحظه ای رو اعمال کنه و هدر نره

    موافقم 0
    مخالفم 5
  23. GMA

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (727 ديدگاه)

    پادشاه مطلق سدان های الکتریکی

    موافقم 5
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا