به جرئت میتوان گفت که سری ۱ کمترین جذابیت را در بین مدلهای مختلف بامو داشته اما حداقل فیس لیفت اعمال شده روی این خودرو در اوایل سال ۲۰۱۵ یک بهبود بزرگ نسبت به مدل قبل از فیس لیفت بود؛ اما این شرکت باوارایی در حال کار بر روی مدلی جدید بوده و مطابق انتظارات در نیمهی دوم سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد و به عنوان مدل ۲۰۱۹ به فروش خواهد رسید.
گفته شده استایل ظاهری این خودرو مطابق رویهی کنونی بامو تکاملی خواهد بود بنابراین اگر در آن زمان شاهد مشابهتهای فراوان این خودرو با رندر نشان داده شده در این تصویر بودید سورپرایز نشوید.
باور بر این است نسل جدید سری ۱ با کد F40 در دو نسخهی ۳ و ۵ درب عرضه شود و کمی از نظر ابعادی رشد پیدا کند بنابراین انتظار کابینی جادارتر مخصوصاً برای سرنشینان عقب را داریم.
با توجه به اینکه سری ۱ جدید بر پایهی پلتفرم UKL ساخته خواهد شد ایدهای از قوای محرکهی آن را در دست داریم: پیشرانههای ۳ و ۴ سیلندر توربوی قرض گرفته شده از مدلهای MPV شرکت. طبق معمول پیشرانههای قویتر بهصورت سفارشی در دسترس خواهند بود.
کنار گذاشتن طراحی دیفرانسیل عقب و استفاده از دیفرانسیل جلو بیشک یک پسرفت و قدم رو به عقب برای خودرویی با نهایت لذت رانندگی است اما این موضوع برای افرادی که دنبال یک بامو سطح پایه هستند موضوع مهمی نیست. چرا؟ یک مطالعهی صورت گرفته در سال ۲۰۱۰ نشان داد که ۸۰ درصد مالکان سری ۱ معتقد بودهاند این یک خودروی دیفرانسیل جلو است…!
سیدامین فاخر
۲۰ بهمن ۱۳۹۵قیافش که دقیقا همون مخصوص بازار چینه
ولی بازم اگه بی ام و ساختار دیفرانسیل عقبشو
حفظ کنیه عالی میشه یا حد اقل در کنار مدل عادی
چهار چرخ متحرکش هم باشه
parker
۲۰ بهمن ۱۳۹۵(((مطالعهی صورت گرفته در سال 2010 نشان داد که 80 درصد مالکان سری 1 معتقد بودهاند این یک خودروی دیفرانسیل جلو است)))
این خارجی هایی که این ماشین ها رو اینقدر راحت می خرند ، قدرش رو نمیدونن.
خیلی هاشون اسم این ماشین ها رو درست تلفظ نمیکنن.
محور جلو و محور عقب رو تشخیص نمیدن
بعد ما قطر سر سیلندر این ماشین ها رو هم حفظیم ، هر روز سر اینکه بنز یهتره یا BMW تو سر و کله ی هم میزنیم ، دستمون به لاستیکشون هم نرسید.
نوید جهرمی
۲۰ بهمن ۱۳۹۵بل اکثر الناس لایعلمون
یوسف
۲۰ بهمن ۱۳۹۵به نظرم یه بازنگری اساسی تو طراحی سری یک لازمه چون از اولین نسل سری یک تا الان بی او و هیچ وقت نتونست زبان طراحی خاصشو به خوبی تو قالب یه هاچ بک تزریق کنه (البته نسبت به نسل اول خیلی خیلی بهتر شده). با این حال با رویه ای که تو معرفی سری پنج و هفت دیدیم بعید میدونم تغییر اساسی ای تو طراحی سری یک رخ بده.
علي
۲۰ بهمن ۱۳۹۵bmw کم کم داره سنت شکنی میکنه برای نسل های آیندش از طراحی و رندرهای عکساش میشه فهمید.
استفاده از لامپ های ال ای دی هم کم بعید نیست در جراغهای جلو عقب خودرو.
با تچکر
امیررضا
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶من یادمه حتی از بچگی با دوستام سر اینکه این ماشین یا اون ماشین چند سیلندره چقد قدرت داره و دیفرانسیل جلو هست یا عقب باهم سرو کله میزدیم اونوقت یه مشت احمق بعد از چند سال خرید یه ماشین هنوز نمیدونن دیفر جلو هست یا عقب بنظر من در حق ما خیلی ظلم شده که مارو از ماشینای روز محروم کردن به بهانه اینکه از صنعت داخل حمایت بشه در حالی خودروسازان وطنی پیشرفتی هم نداشتن ما حقمون این نبود