بی ام و

لذت رانندگی با بی ام و M4 تیونینگ AC اشنیتزر

سری M4، یکی از جذاب‌ترین خودروهای بی‌ام‌و در سال‌های اخیر بوده است. این محصول، توسط شرکت‌های مختلف، تیونینگ می‌شود تا علاوه‌بر تجهیزات ویژه برای نمای بیرونی و داخلی، قدرت بیشتری فراهم کند.
بی‌ام‌و M4 از سال ۲۰۱۴ به سبد محصولات شرکت سازنده اضافه شد. این مدل، جای‌گزین M3 دودر است و از نظر ظاهری، چندان متفاوت محسوب نمی‌شود. با تغییر نسل سری ۳ و سری ۴ در سال ۲۰۲۱، امسال مدل جدید M4 هم وارد بازار شد تا یکی از بهترین خودروهای اسپرت دیفرانسیل عقب در بازار جهانی باشد.
مدل استاندارد M4، مجهز به پیشرانه‌ی ۳ لیتر ۶ سیلندر توئین توربوشارژ با قدرت ۴۷۳ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن‌متر است. این خودرو با تجهیزات سری کامپتیشن، ۵۰۳ اسب بخار قدرت دارد و همراه سیستم دو دیفرانسیل X درایو، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۳/۷ ثانیه فراهم می‌کند. آستانه قیمت بی‌ام‌و M4 مدل ۲۰۲۱ در بازار جهانی، ۷۳ هزار دلار است.

بی ام و M4 اشنیتزر نمای پشت
شرکت‌های آلمانی مثل منهارت و اشنیتزر، با تیونینگ و بهینه‌سازی محصولات بی‌ام‌و شهرت جهانی دارند. این شرکت‌ها، مجموعه لوازم متنوع برای افزایش قدرت و گشتاور خودروهای بی‌ام‌و یا دیگر برندهای آلمانی ارائه می‌دهند که شامل کیت بدنه، رینگ و لاستیک، چراغ، ادوات فیبرکربن مخصوص کابین یا بدنه، همراه با قطعات فنی و ارتقای نرم‌افزاری می‌شود.
اشنیتزر (AC Schnitzer) از سال ۱۹۸۷ در آخن آلمان فعالیت می‌کند. بی‌ام‌و M4 تیونینگ این شرکت، سپرهای اختصاصی، رینگ‌های ۲۰ اینچ با برند اشنیتزر، چراغ‌های اسپرت، سقف و بال عقب فیبرکربن و اگزوزهای ویژه دارد. ظاهر این خودرو خصوصا از پشت، تفاوت واضحی با مدل استاندارد M4 نشان می‌دهد. محصول اشنیتزر، ۵۹۰ اسب بخار قدرت ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

در ویدئوی تازه‌ منتشرشده توسط کانال یوتیوب AutoTopNL، بی‌ام‌و M4 تیونینگ اشنیتزر بررسی می‌شود. این خودرو، سرعت‌گیری ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتربرساعت را در زمان ۷/۱۲ ثانیه ثبت می‌کند. براساس آنچه توسط کارشناس برنامه‌ گفته می‌‌شود، مجموعه‌ آپشن‌های ارتقای ظاهری و فنی AC اشنیتزر، گارانتی شرکت بی‌ام‌و را باطل نمی‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    وای چقدر زیبا شده مخصوصا با این رنگ سیلور
    دوستان یک سوال داشتم مربوط به مطلب نیست شما باشید یک عدد دنا صفر کارخانه با قیمت 180 میلیون میخرید یا با همون قیمت میتسوبیشی گالانت مدل 1993؟

    موافقم 15
    مخالفم 0
    1. Aliasn

      ۱۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (93 ديدگاه)

      من باشم گالانت میخرم .

      موافقم 6
      مخالفم 16
    2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2327 ديدگاه)

      دنا دست دوم :)
      البته نمی دونم شما چه طور می خوای دنا صفر 180 میلیون پیدا کنی
      الان پارس صفر کیلومتر حدود 300 تومنه
      گالانت مدل 93 اگر کم کار و تمیز هم بود اصلا فکرش رو نکن، مگر اینکه دوست داشته باشی توی رویاها زندگی کنی و یک گاراژ با ماشین های کلسیونی بسازی که مشتری نداره
      اگر ماشین برای سوار شدن و امورات زندگی می خوای، مواظب باش گول رویاپردازهای اینترنتی و اینستاگرامی نخوری که مثلا ماشین دست دوم 30 سال کارکرده ژاپنی بهتره از صفر ایرانی، این مدل آدمها 90 درصدشون یا پرایدسوارن یا گواهینامه ندارن
      هر ماشینی در هر زمان خواستی بخری، فرقی نمی کنه ایرانی، چینی، ژاپنی، آلمانی؛ اول به فکر قطعات یدکی و تعمیرات باش
      شاید یهو خراب شد یا تصادف اتفاق افتاد. دنبال قطعه و مکانیک دویدن اشتباهه
      نقدشوندگی ماشین در بازار هم بسیار مهمه

      موافقم 47
      مخالفم 0
      1. محمد مختاری آذر

        ۱۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1000 ديدگاه)

        ببخشید آقای اشتری من منظورم قیمت کارخانه دنا هستش که در حدود 180 میلیون هستش نه قیمت بازار

        موافقم 8
        مخالفم 1
      2. Hosein

        ۱۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (103 ديدگاه)

        به آقای اشتری پروفایل جدید مبارک باشه.

        موافقم 6
        مخالفم 0
    3. ارین صاحب جمعی

      ۱۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1074 ديدگاه)

      مگه میشه بی ام و بد باشه

      موافقم 9
      مخالفم 2
    4. آرین

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (444 ديدگاه)

      اگر فرصت خرید دنا با این قیمت رو داری که شک نکن
      در کل، اگر خواستی ماشین دست دوم بخری بهتره 5-20٪ قیمت خرید رو بسته به تمیزی ماشین، نگه داشته باشی برای مخارج فنی و ظاهری. در مورد ماشین‌های ایرانی با این کار از صفرش بهتر میشه.
      قبل از خرید ماشین‌های قدیمی هم جست‌و‌جو کن ببین چقدر دسترسی به قطعات وجود داره و با چه قیمتی. من قصد خرید سیویک داشتم برای استفاده عادی و از چند نفر صاحب این ماشین پرسیدم، قطعات فنی برعکس قطعات بدنه نسبتا در دسترس هست ولی جیبت خالی میشه. نتیجه این که منصرف شدم ولی اگر از پس هزینه‌ها برمیومدم قطعا یه ژاپنی 30 سال کار رو به یه ایرانی صفر ترجیح میدادم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MHMD

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (68 ديدگاه)

    تصویر برای M3 هست
    پدال از تو بعیده …

    موافقم 2
    مخالفم 14
  3. محمد

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (35 ديدگاه)

    امیدوارم یه روزی طوری بشه ملت ما حسرت چیزهای خوب و زیبا رو نداشته باشن، حتی اگه نتونن بخرن حداقل ببینند. نه ایکه یه سری برای منافع خودشون بیان خودروهای چینی رو با جار و جنجال تبلیغ کنند، آقا خودروی لوکس توربو شارژ دار موتورش اینه و امکاناتش اون، چقدر قدرت داره ۱۱۷ اسب بخار. حتی ۵۰۰ متر هم نمیشه باهاش رفت.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  4. ارین صاحب جمعی

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    وقتی اومد همه کوبیدنش ولی الان که کلا همش خبر خوب ازش میاد همه عاشق نسل جدید شدن و خوب تو بحث موتوری و پیشرانه که فرشته ها هم حریف بیمر نیستن ولی کلا من زشتی نمیبینم و نمیشه گفت زشتی جسورانه و آینده دار هست شاید در نگاه اول تو ذوق میزد ولی انقدر لعنتی ویژگی های خوب داره که ،،،،

    موافقم 4
    مخالفم 0
  5. Mercedes Benz

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (69 ديدگاه)

    یکی از ماشین هایی که من دوست شون دارم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا