بی ام ونیسان

درگ بی ام و M5 CS و نیسان GT-R تیون شده با نتیجه‌ای سورپرایز کننده!

همه ما می‌دانیم که M5 CS یکی از مخوف‌ترین محصولات BMW بوده و در واقع قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروی تاریخ این برند محسوب می‌شود. البته M5 CS هنوز هم سدانی بزرگ و سنگین‌وزن محسوب می‌شود و شاید به همین خاطر برخی افراد فکر کنند باواریایی ها نمی‌توانند در برابر یک سوپرکار تمام عیار قد علم کنند، این‌طور نیست؟ خب ما درباره هر سوپرکاری صحبت نمی‌کنیم بلکه منظورمان نیسان GT-R مشهور است. گودزیلایی که مشاهده خواهید کرد نسخه تیون شده بوده و گیراتر از هر زمان دیگری نشان می‌دهد.

خب همیشه اوضاع آن‌گونه که به نظر می‌رسد پیش نمی‌رود زیرا مسابقه درگی که مشاهده خواهید کرد باعث سورپرایز برخی افراد خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که نسل فعلی GT-R R35 کاملاً سالخورده بوده و سن آن به حدود ۱۳ سال می‌رسد.

در واقع این مسابقه بین خودرویی که اوایل سال جاری میلادی و مدلی که ریشه‌هایش به سال ۲۰۰۸ بازمی‌گردد برگزار شده است. البته GT-R در روی کاغذ مزیت‌های زیادی دارد زیرا از نظر قدرت و گشتاور برتر از M5 CS می‌باشد. با قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری حاصل از نصب کیت مرحله ۵ شرکت JRM ریسینگ روی گودزیلا، این سوپر اسپورت ژاپنی ۲۳ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متر برتر از BMW می‌باشد. همچنین باواریایی ها کمی سنگین‌تر از رقیب هستند که این نیز کفه رقابت را به نفع نیسان سنگین‌تر می‌کند.

با این وجود هنوز هم در شگفتیم که چرا گودزیلا این درگ را به BMW می‌بازد مخصوصاً اینکه استارت بهتری نسبت به حریف خود داشته است. M5 CS به سرعت جبران مافات کرده و پیش می‌افتد و نهایتاً در مسابقه اول پیروز می‌شود. درگ رولینگ داستان دیگری دارد زیرا سوپرکار ژاپنی‌ها همچون موشک پرتاب شده و تنها در سرعت‌های بالاتر است که M5 CS بخش اعظم آب رفته را به جوی بازمی‌گرداند.

این حقیقت که M5 CS می‌تواند شانه‌به‌شانه سوپرکارها بتازد احساس‌برانگیز است. این سدان پرفورمنس در عین اینکه عملکرد جذابی دارد می‌تواند چهار نفر را در کمال راحتی و ایمنی به مقصد برساند.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. [email protected]@DRZ

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (246 ديدگاه)

    هیولایی به مولا ….

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۲
    1. محمدهادی

      ۲۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (796 ديدگاه)

      عججب محصول ماندگاری شد ام فایو با این نسل آخر و این ورژن طلایی سی اس…

      موافقم ۸
      مخالفم ۰
  2. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1143 ديدگاه)

    نیسان تولید جی تی ار رو متوقت کنی سنگین تری
    هیچوقت جی تی ار رو اینقدر ضعیف در مقابل رقبا ندیده بودم
    همیشه در طول تاریخ جی تی ار هیولا بوده
    اما این اآخرای ار ۳۵ ……..

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۱
  3. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    من اولین بار که دیدمش عاشقش شدم
    بعد ها که ریویو هاشو دیدم فهمیدم چقد گاده!
    و بیرون و داخلش هم بسیار زیباست… داخلش قشنگ حس یه ماشین سوپر لوکس و بیرونش حس یه ماشین خیلی خوفناک…. یعنی هم طراحی هم پرفورمنس هم امکانات واقعا محشره….
    خدایی خیلی خوبه این بی ام و!

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۴
  4. 1123

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (447 ديدگاه)

    فی الواقع ام۵ سریع نیست جی تی آر بشدت کنده

    موافقم ۵
    مخالفم ۲۷
    1. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1143 ديدگاه)

      با اینکه نسبت به رقبا کنده ولی هیچوفت بهش نگو کند مایی که هر روز سوار ماشین ۱۰۰ اسبی میشیم
      سوار این ماشین باشیم ……
      هرچند این ماشین رو از ۱۳ سال پیش انگار مستقیم اوردن اینجا
      موقعی که گودزیلا معرفی شد ام ۵ این بود
      https5://images.app.goo.gl/RhdyytzFU85sne39A
      عدد ۵ رو پاک کن لینک رو سرچ کن

      موافقم ۳
      مخالفم ۵
    2. محمد امین

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      داداش تایم ۱۰.۶ داره توی ۴۰۰ متر ، چه طور میگی سریع نیست ….

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۲
      1. 1123

        ۲۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (447 ديدگاه)

        نسبت به الکتریکی ها مقایسه ش کنید)):

        موافقم ۰
        مخالفم ۸
    3. AMG GT R

      ۲۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1074 ديدگاه)

      عجب
      تایم ۱۰.۶ داره فقط ۰.۳ از اونتادور svj کند تر هست
      بهش لقب قاتل سوپر اسپرت دادن

      موافقم ۹
      مخالفم ۱
  5. ۱۳

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (43 ديدگاه)

    M5 CS

    ارواحنافداه

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
  6. mm-yarlou

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (218 ديدگاه)

    M5 Cs داره مهندسی آلمانی رو به رخ کشور های دیگه میکشه کاری که همین جی تی آر ۱۰ سال پیش انجام می‌داد یعنی سوپر اسپرت که ۱۰ سال پیش سوپر کار ها رو شکست میداد و تو شتاب اولیه نابودشون میکرد الان خودش از یک سدان البته نه یه سدان معمولی شکست میخوره اگر نیسان میخواد که نسل جدیدgtr رو بسازه و معرفی کنه مجبور خودرویی بسازه که که ۰تا ۹۶ رو زیر ۲.۵ ثانیه پرکنه وگر نه نمیتومه به نظر من جانشین خلفی برای نسل قبلیش باشه

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  7. سیاوش

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (35 ديدگاه)

    یه جوری گفتن تیون شده گفتم الان دو سه هزار اسبی قدرت داره بیست اسب که چیزی نیست تیون gtr حداقل برا دست گرمی باید ۵۰۰ تا بره بالا

    موافقم ۳
    مخالفم ۶
  8. حسین نیک اریا

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من تو درگ از صفر راننده نیسان یه دنده قبل پر کردن زود سبک کرد صداش میاد انگار محاله که از صفر اینجوری بخوره این نیسان با این مشخصات صفر تا صد زیر سه ثانیه داره پس حداقل تا صد باید جلو میافتاد خیلی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Iman99

      ۲۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (691 ديدگاه)

      ب ام و هم صفر تا صد زیر سه ثانیه داره و هم شتاب بهتری داره با وزن بیشتر کلا ب ام و خیلی بهتره

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
  9. مهدی

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میبینم گودزیلا دوست ها دنبال بهونه الکی میگردند از همون ابتدای تولید از m5 میخورد هر کی میگه نه شماره تلفنش رو بده تا با واتساپ بفرستم

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  10. سپهر

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (150 ديدگاه)

    ماشین فقط المانی،ب ام و یه چرخش به کل ماشینای ژاپنی میرزه

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  11. ارین صاحب جمعی

    ۴ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (734 ديدگاه)

    جونم آلمان 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪

    موافقم ۲
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا