بی ام ولامبورگینینیسان

سرشاخ شدن بی‌ام‌و M5 CS با اونتادور SVJ و GT-R نیسمو در پیست درگ

CS یکی از چشمگیرترین خودروهای پرفورمنسی است که تاکنون توسط ب‌ام‌و ساخته شده است اما این ماشین در برابر سوپرکارهای واقعی چگونه عمل خواهد کرد؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، کارواو M5 CS را در برابر لامبورگینی اونتادور SVJ و نیسان GT-R نیسمو قرار داده است. هرچند M5 CS یک سدان پیست محور است اما بهترین مهندسی موتوراسپرت تیم افسانه‌ای ب‌ام‌و M5 را نشان می‌دهد. پایه و اساس این خودرو همان M5 کامپتیشن است اما برای بهبود پرفورمنس، مجموعه‌ای از ارتقاءها را تجربه کرده است.

در ابتدا، مهندسان با استفادهٔ گسترده از فیبر کربن، وزن M5 CS را ۱۰۰ کیلوگرم نسبت به کامپتیشن کاهش داده‌اند. علاوه بر این، قدرت موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو هم با ۱۰ واحد افزایش به ۶۳۵ اسب بخار رسیده است. ترمزهای کربن سرامیکی بزرگ‌تر و تنظیم مجدد سیستم تعلیق برای عملکرد بهتر در پیست هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات M5 CS هستند. در این ماشین نیروی موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF و سامانهٔ xDrive به هر چهارچرخ تحویل داده می‌شود. به لطف این ترکیب، M5 CS می‌تواند قدرت چشمگیر موتور V8 خود را به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر تنها ۲.۶ ثانیه‌ای تبدیل کند. چنین شتابی برای یک سدان لوکس ۱۸۲۵ کیلوگرمی واقعاً چشمگیر است.

سوپرکار پرسروصدای لامبورگینی اونتادور SVJ یکی از رقبای M5 CS در این درگ است. این خودرو طبق فرمول سنتی سوپراسپرت‌ها ساخته شده و استایلی فوق‌العاده را با یک پیشرانهٔ V12 تنفس طبیعی که در وسط نصب شده ترکیب کرده است. این نیروگاه ۶.۵ لیتری در این نسخه ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک تک کلاچه متصل شده تا نیروی عظیم خود را به هر چهارچرخ برساند.

و در آخر به نیسان GT-R نیسمو می‌رسیم که یکی از محبوب‌ترین خودروها در مسابقات درگ محسوب می‌شود. این ماشین اما سیزده سال است که روی خط تولید قرار دارد و به همین دلیل در مقایسه با رقبای خود کاملاً کهنه شده است ولی بااین‌حال هنوز هم در پیست درگ حرف‌هایی برای گفتن دارد. در سینهٔ GT-R نسل R35 یک موتور ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته که ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک مثل دو خودروی دیگر به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

خب با توجه به مشخصات خودروها، آیا ب‌ام‌و M5 CS می‌تواند در ۴۰۰ متر لامبورگینی اونتادور SVJ و نیسان GT-R نیسمو را مغلوب کند؟ پاسخ این سؤال را در ویدئوی زیر ببینید.

مشخصات فنی

ب‌ام‌و M5 CS

لامبورگینی اونتادور SVJ

نیسان GT-R نیسمو

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو ۶.۵ لیتری V12 ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۶۳۵ اسب بخار ۷۷۰ اسب بخار ۶۰۰ اسب بخار
گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر ۷۲۰ نیوتن متر ۶۵۲ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۷ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۱۸۲۵ کیلوگرم ۱۶۵۰ کیلوگرم ۱۷۰۳ کیلوگرم
قیمت ۱۴۳,۹۹۵ دلار ۵۲۵,۴۶۵ دلار ۲۱۲,۵۳۵ دلار

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. Kf

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (312 ديدگاه)

    شمارو نمیدونم ولی من GTR معمولی رو بیشتر از نیسمو میپسندم

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۵۸
    1. shirko

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (98 ديدگاه)

      یا خدا این لامبورگینی چه طراحی و صدای جذاب و زیبایی داره .

      موافقم ۴۸
      مخالفم ۹
    2. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1143 ديدگاه)

      قطعا نیسمو ولی عجیب گرونتره که ۸۰ درصد اگه پول خرید داشته باشم معمولی میخرم
      ولی درکل حاضرم نیسمو دسته دو بخرم بجا معمولی نو

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۴
    3. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1143 ديدگاه)

      دوست دارم وایسم پرو مغرور بگم جی تی ار اما نمیتونم
      بیش از حد پیر شده ولی هنوز چیزی از جذابیتش برا من یکی کم نشده
      پس جی تی ار ❤

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۱۸
      1. Kf

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (312 ديدگاه)

        یاد جواد خیابانی افتادمااا😂

        موافقم ۱۵
        مخالفم ۲
        1. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

          ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (1143 ديدگاه)

          😐
          گلبم گرف

          موافقم ۹
          مخالفم ۲
    4. محمدهادی

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (787 ديدگاه)

      مثل این میموند که بگی من مرسدس معمولی رو بیشتر از Amg یا بی ام و رو بیشتر از سری M میپسندم!!
      خب معلومه که این لاین از سازنده ها ارتقاء یافته ترین و تنظیم شده ترین خودروی اون سازندست
      چرا باید بدت بیاد ازش؟؟

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۰
      1. Kf

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (312 ديدگاه)

        سواری نیسمو درسته سریع تره ولیی خیلییی خشک ترهه منظورم GTR هست
        البته کسایی ک چنین کلاسیو انتخاب میکنن زیاد سواری راحت براشون مهم نیست
        واسه همین گودزیلا معمولی پسندمه

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۱
  2. مردیم از خوشی

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (868 ديدگاه)

    واقعا این bmw ارزش اینقدر پول را داره ، یه سدان خانوادگی با توانایی های یه سوپر اسپرت

    دلیلی برای خرید نیسان نمی بینم 😑 اگه قراره ۲۱۲ هزار دلار پول بدم خب یه ۹۱۱ توربو s میخرم

    موافقم ۷۹
    مخالفم ۱۳
    1. 2311

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (445 ديدگاه)

      اینجوری ببینیم تسلا مدل اس پلد گزینه بهتریه ولی خب هیچکدوم ازین دوتا حس یه سوپراسپرت رو القا نمیکنن، بیشتر ماشین دیلی درایون. هرچقدر هم هندلینگ خوبی داشته باشن تهش از یه کیمن یا کوروت ضعیف تره

      موافقم ۵
      مخالفم ۲۶
  3. میثم

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2852 ديدگاه)

    انتخاب من BMW

    موافقم ۶۶
    مخالفم ۱۳
  4. Jdm باز

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (844 ديدگاه)

    تو درگ ها که m5 cs دوم شد
    تو رولینگ هم بار اولش همه رو نابود کرد
    تو تست ترمز هم که بهتر از بقیه بود
    انتخابم بین اینا m5cs هست قیمتش از همه کمتره و واقعا رقیب سوپر اسپرت ها هستش
    من باشم پول این gtr nismo رو میدم یدونه ۹۱۱gt3 یا ۹۱۱turbo s میگیرم چون واقعا این نسلش دیگه قدیمی شده و نیاز به یه بروز رسانی حسابی داره

    موافقم ۴۴
    مخالفم ۱۴
    1. بهنام

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (151 ديدگاه)

      جی تی آر رو باید بگیری با بین ده تا هجده هزار دلار تیونینگش کنی ، بین دو تا سه برابر قدرتش رو بیشتر کنی ،بدون نگرانی از آسیب به موتور تقریباً همه ی رقبا رو رنده کنی .
      شاید انتخاب خودم در حال حاضر نباشه ولی هستن کسانی که جی تی آر تیونینگ رو میپرستن .

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۱۴
      1. Ali

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (295 ديدگاه)

        آره. داج وایپر هم یک همچین چیزیه خوراکش تیونینگه هرچی تیونش می کنن آخ نمیگه واقعا یه وحشی تمام عیاره با موتور ۱۰ سیلندرش همه رو شکست داده تو تیونینگ تنها موتور های همی گردن کلفت امریکایی هستن که تونستن وحشی تر از اون باشن ولی بازم من هنوز خودشو بیشتر دوست دارم کلا تیون اصولی جوابه ولی هزینه های زیادی هم ممکنه داشته باشن

        موافقم ۹
        مخالفم ۸
      2. Jdm باز

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (844 ديدگاه)

        دقیقا
        قابلیت های تینونگش تو تاریخ بی نظیره و بنظرم نباید فابریکشو مینداختن جلوی svj

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۱
        1. Iman99

          ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (687 ديدگاه)

          موتور ۸ سیلندر همی امریکایی قابلیت تیونیگش تو تاریخ بی نظیره

          موافقم ۹
          مخالفم ۳
      3. فرامرز

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (1485 ديدگاه)

        اتفاقا تو یکی از همین درگ های کارواو یه جی تی آر تیون شده گیربکسش به فنا رفت! تا وقتی خود شرکت دقیق و مهندسی شده تیون میکنه هیچ علتی نداره دست به موتور و گیربکس ماشین زد. مطمئن باش بعد این همه سال اگه جا داشت یه گودزیلای ۲۰۰۰ اسبی بدون دردسر تولید بشه میشد

        موافقم ۵
        مخالفم ۲
        1. Iman99

          ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (687 ديدگاه)

          موتور ۸ سیلندر همی امریکایی قابلیت تیونیگش تو تاریخ بی نظیره .
          تنها موتور هایی هم که کارخونه ای و استاندارد گارانتی دارن و بیش از ۱۰۰۰ اسب قدرت میدن موتور های ۸ سیلندر امریکایی هستن مثل رم تی آر ایکس هنسی که از طرف کارخانه گارانتی هم داره با بیش از از ۱۰۰۰ اسب یا مثلا موتور بوگاتی
          لامبورگینی هوراکان و داج وایپر هم هرکدوم با موتور ۱۰ سیلندر خودشون بهترین موتور های تیونینگ پذیر هستن موتور های ۶ سیلندری هم هستن که تا این محدوده تیون میشن ولی بازم به پای این موتور های ۱۰ سیلندری که گفتم نمیرسن
          چون در محدوده ۳۰۰۰ اسب با بوستی که به موتور ۶ سیلندر وارد میشه خیلی سریع از بین میرن و راحت متلاشی میشن تنها موتور های ۱۰ سیلندری مثل هوراکان و داج وایپر هستن که بهتر هستن
          و همچنین موتور های ۸ سیلندر همی امریکایی با قابلیت تیونینگ بی نهایتشون

          موافقم ۴
          مخالفم ۸
      4. Iman99

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (687 ديدگاه)

        موتور ۸ سیلندر همی امریکایی قابلیت تیونیگش تو تاریخ بی نظیره .
        تنها موتپر هایی هم که کارخونه ای و استاندارد و گارانتی دارن بیش از ۱۰۰۰ اسب قدرت میدن موتور های ۸ سیلندر امریکایی هستن مثل رم تی آر ایکس هنسی که از طرف کارخانه گارانتی هم داره با بیشز از ۱۰۰۰ اسب یا مثلا موتپر بوگاتی
        لامبورگینی هورامان و داج وایپر هم هرکدوم با موتور ۱۰ سیلندر خودشون بهترین موتور های تیونینگ پذیر هستن موتور های ۶ سیلندری هم عستن که تا این محدوده تیون میشن ولی بازم به پای این موتور های ۱۰ سیلندر نمیرسن
        چون در محدوده ۳۰۰۰ اسب با بوستی که به موتور ۶ سیلندر وارد میشه خیلی سریع از بین میرن و راحت متلاشی میشن تنها موتور های ۱۰ سیلندری مثل هوراکان و داج وایپر هستن که بهتر هستن
        و همچنین موتور های ۸ سیلندر همی امریکایی با قابلیت تیونینگ بی نهایتشون

        موافقم ۲
        مخالفم ۶
    2. datsun

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2373 ديدگاه)

      Gtr پایه قیمتش ۱۰۰ هزار دلاره تو بازار ژاپن و آمریکا تقریبا از لحاظ شتاب و سرعت با مدل نیسمو تقریبا برابره نیسمو اصلاحاتی برای پیست انجام شده که گرونتره تو این درگ از رفتار راننده معلومه چقد راننده خوبیه واقعا

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۴
  5. mos

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (645 ديدگاه)

    از اون کسی که راننده جی‌تی‌آر بود مشخص بود نتیجه درگ قراره چی بشه

    ضمنأ وزن جی‌تی‌آر تو جدول اشتباه زده شده، ۱۷۵۴ کیلوگرمه نه ۱۹۰۳.

    موافقم ۹
    مخالفم ۷
    1. مردیم از خوشی

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (868 ديدگاه)

      حتی اگه جی تی تر از همه سریع تر بود بازم نمی تونم یا این ظاهر قدیمی کنار بیام با این پول میشه فراری خرید

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۸
    2. 2311

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (445 ديدگاه)

      همین راننده با ۹۱۱ توربو اس(با قیمت نزدیک به GTR نیسمو) تایم ۱۰.۲ میزنه و دیمن رو شکست میده، پس صرفا GTR قدیمی شده ))))))))=

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱۰
      1. mos

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (645 ديدگاه)

        شما درگ هایی که این یارو Yanny توش حضور داره رو ببینی کاملا مشخصه راننده حرفه ای نیست و ««معمولا»» لانچ های خوبی نمی‌کنه.
        بله جی‌تی‌آر قدیمی شده و استفاده از لانچ کنترلش خیلی سخت تر از پورشه ست ولی بازم دلیل نمیشه اینجوری خراب کنه.

        موافقم ۹
        مخالفم ۷
        1. mos

          ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (645 ديدگاه)

          https://youtu.be/If38HXa9jUA

          نمونش اینجا که راننده آئودی R8 بود و تو هر ۳ تا درگ نتونست لانچ خوبی بکنه

          موافقم ۸
          مخالفم ۶
  6. King Godzilla

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (718 ديدگاه)

    مسخره ترین درگ تاریخ

    نه به خاطر باخت جی تی آر

    به خاطر اینکه یه سدان رو انداختن با یه سوپر اسپورت نیم میلیون دلاری و اون سوپر اسپرت هم افتاده با یه ماشینی که ۴ سیلندر کمتر داره

    حال بهم زن ترین لانچ تاریخ با gtr انجام شد

    ببین بیمر و لامبو چقدر بدبختن که با ماشینی درگ انداختن که موتورش نصف اونا هم نیست

    یه مدل جی تی آر دیدم ۸ سیلندر موتورش نیمدونم چیه ولی میدونم ۸۳۰ اسب قدرت داره با توربو سینگل

    اونو بندازین ببین نمتیجه دوست داشتنی میشه

    وقتی یه ماشین ۴ سیلندر از اون هیولا و ۲ سیلندر از بیمر کم داره و تازه به خاطر یه سری چیز های پشمکی قدرت و سرعتش محدود شده چرا باید انتظار برد داشت؟

    این گودزیلا اگه تقویت بشه حاضرم شرط ببندم svj رو هم شکست خواهد داد به خاطر فن بودنم نمیگم

    ظرفیت موتور رو دیدم

    در ضمن داشتم در مورد درگ احمقانه مت واستن بیکار میگفتم

    که سدان و سوپر اسپورت و کوپه رو انداخته به هم

    پس فردا میبینیم تویوتا تاندرا رو انداخته با پاگنی زوندا r و کیا k5

    یه خدا قسم دختر کوچیکم آیلار هم میشست پشت جی تی آر بهتر لانچ میکرد

    در ضمن راننده چقدر شبیه دوناروماست

    موافقم ۸
    مخالفم ۴۴
    1. King Godzilla

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (718 ديدگاه)

      خدایی ۱۰ منفی؟

      عاقلانه اس یه کوپه و یه سوپر اسپرت و یه سدان باهم درگ بندازن؟

      موافقم ۴
      مخالفم ۱۹
      1. میثم

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (2852 ديدگاه)

        تو این درگ هم اصلا کلاس ماشین مطرح نیست
        اولویت اصلی پرفورمنسه اونم بصورت فابریک کارخونه
        BMW تو این درگ یه سدان معمولی نیست.
        خیلی از سوپر کارها رو نابود کرده
        تقریبا همه میدونن من فن ژاپنی‌ام
        ولی این BMW با این پرفورمنس و قیمت واقعا شاهکاره

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۱
        1. King Godzilla

          ۱ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (718 ديدگاه)

          میثم جان طبق کامنتایی که ازت دیدم متوجه شدم خیلی منطقی هستی

          ولی این کامنتت همه اونارو با خاک یکسان کرد

          اخه ام۵ فایو سی اس با لامبو

          اصن قیمتش مغز نزاشته برام

          موافقم ۴
          مخالفم ۱
      2. محمدهادی

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (787 ديدگاه)

        سوپر سدانی مثل ام فایو سری سی اس بله
        تاحدی با نیم نگاهی برای همین کار ساخته شده
        در افتادن با سوپر کارها و نزدیک بودن هرچه بیشتر به اونها برای متعجب کردنشون

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۰
    2. 2311

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (445 ديدگاه)

      اگه جی تی آر میبرد همین مت واتسون میشد بهترین و معتبر ترین برگزار کننده درگ
      “ببین بیمر و لامبو چقدر بدبختن که با ماشینی درگ انداختن که موتورش نصف اونا هم نیست”
      ببین شما چقدر بدبختی که بهونه کم آوردی میگی تعداد سیلندر، همه چیز به تعداد سیلندره؟
      شما نه سیستم پرخوران جی تی آر رو میبینی نه وزن بی ام و رو
      اگه هم تایم جی تی آر براتون عجیبه بذارید یادآوری کنم، زمین خیسه

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۲
      1. King Godzilla

        ۱ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (718 ديدگاه)

        هه یه جور میگی سیستم پر خوران انگار ۴ تا توربو داره

        با منطق تو درگ پراید و ماکسیما همم عجیب نیست که

        یعنی چی ربطی به سیلندر نداره😐

        ئزن بی ام وه؟

        حساب نکردی دوتا سیلندر بیشتر داره و دو سیلندر بیشتر یعنی قدرت بیشتر؟

        با منطق تو درگ پارس هم با شیرون اس هیچ اشکالی نداره

        از پدال هم انتظار نداشتم

        من ۶۳۰ تا کامنت داشتم الان شده ۶۰۷

        اون بار هم از ۶۷۰ شدم ۵۸۰

        چرا آخه؟

        موافقم ۳
        مخالفم ۳
        1. King Godzilla

          ۱ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (718 ديدگاه)

          نمیدونم فن کدوم کشوری ولی دوستانی که دیس میدن میدونم خیلیاشون آمریکایی فن ان

          میخوام بدونم اگه چلنجر هلکت جای نیسمو بود هم رفتارشون اینطوری بود؟

          قطعا نبود اقای امیر آرمی برامون از مفاهیم کشش و نکشش صحبت میکرد

          یا آۀمانی فن های عزیز که معروفن به گسل

          موافقم ۳
          مخالفم ۳
    3. Jdm باز

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (844 ديدگاه)

      چرا بهش دیس دادید؟؟
      درست ترین کامتتی بود که دیدم

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  7. Hamid

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2159 ديدگاه)

    جایی که جی تی ار باشه من ماشینی بجز اونو نمیبنم …
    حالا میخواد لامبو یا بی ام و باشه …
    البته که بنظر من جی تی ار معمولی خیلی ارزش خرید بالاتری نسبت به نیسمو داره …
    بی ام و هم مثل همیشه عالی …
    واقعا عجیبه این ماشین …
    لامبو هم …
    چیزه …
    خوشگله!

    موافقم ۷
    مخالفم ۱۶
  8. مهردادکمال

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1084 ديدگاه)

    دنیا شانس اورده که بی ام و سوپر اسپرت سبک موتور وسط نمیسازه چون همین حالاشم با یه سدان خانوادگی بزرگش داره یک لامبورگینی تا دندان مسلح رو به چالش میکشه

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۵
  9. viper2

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (484 ديدگاه)

    جی تی ار . با تکنولوژی ۷ ۸ سال پیش و تقریبا هیچ اپدیتی و وزن ۱۹۰۳ کیلوگرمی و قدرت کمتر و تعداد سیلندر کمتر و حجم موتور کمتر و ایرودینامیک نسباتا ضعیف تر تونسته پا به پای اینا بیاد و طبیعی هست که یکمی عقب بیوفته . بعدشم شما پتانسیل تقویت موتور جی تی ار رو با بی ام و و لامبورگینی مقایسه میکنید؟؟؟؟؟ یه بی ام و بیارید که ۳۵۰۰ اسب از موتورش بگیرن و توی درگ استفادش کنن .

    موافقم ۸
    مخالفم ۶
    1. Iman99

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (687 ديدگاه)

      بعنوان یه امریکایی باز که قبولت هم دارم ولی از شما بعیده وزن جی تی آر رو اشتباه بنویسید وزن جی تی آر ۱۹۰۳ کیلوگرم نیست ۱۷۴۵ تقریبا باید باشه
      درمورد پتانسیل تیونینگ هم خود ۸ سیلندر های قوی امریکایی واقعا قابلیت های تیونینگشون تو تاریخ بی نظیره و پتانسیل بینظیری تو تیونینگ دارن و بالاترین قدرت تو تیونینگ ازشون استخراج میشه ولی مقایسه بین ماشین ها با محوریت این موضوع اشتباهه

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. viper2

        ۱ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (484 ديدگاه)

        شما لطف داری .
        بله درست میفرمایید ‌ . موتورای امریکایی مثل یه کاغذ a3 میمونن که کامل سفیده . و تیونر میتونه یه خط روش بکشه یا کامل سیاهش کنه .
        در رابطه با وزن ببخشید اشتباه شد . چون تو ویدیو نوشته بود ۱۹۰۳ . منم فکر کردم واقعا ۱۹۰۳ کیلو هست .

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. ارش

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1500 ديدگاه)

    بی ام و چه شتاب خارق العاده ای داشت .

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱
  11. محمدهادی

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (787 ديدگاه)

    من که درکل یه بی ام و باز تیرم
    ولی وجدانا جایی که نماینده ی ۱۲سیلندر ناااابی از سلطان دلها لامبورگینی باشه
    خب قلبا دوست دارم دقیقا همین نتیج یی که بدست اومد بیاد🤟😅
    ینی برنده شدن این هم رزم همیشگی فراری ها
    و نزدیک بودن هرچه تمام تر بی ام و به اون
    اینجوری به هر دو خواسته ی قلبم رسیدم😅🤟✊🔥❤️

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  12. Ehsan

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اخه این چه بی ام و ای بود
    یه بی ام و ام۸ کامپتیشن آلپینا بود لامبورگینی تو اینه بقل هم دیده نمیشد

    موافقم ۰
    مخالفم ۸
  13. amir

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (61 ديدگاه)

    انتخابم m5cs

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  14. BoZo

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظرم اصلا ورژن نیسمو جی تی ار با این قیمتش ارزش خرید نداره طرف یه مدل معمولی جی تی ار بخره ۲۰ هزار دلار پول بزاره میتونه ۱۲۰۰ اسب تقریبا بگیره اون موقع هست که جی تی ار ارزش خرید پیدا میکنه

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  15. Amir

    ۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    BMW همیشه ماشیناشو از همه نظر بهترین میسازه سرعت امنیت طراحی و هر چیز دیگه

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  16. Alireza

    ۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو همه درگ ها لامبورگینی همه رو لوله کرد ایول بهش

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  17. پیام

    ۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    BMW m5cs انصافا نسبت به پولش خیلی ماشین عالیه یک سدان بیاد با سوپر اسپرت درک بندازه واقعا محشره. عاشق هر سه تاشون هستم

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  18. ایلیا

    ۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    شاید حرف قبول نکنید ولی GTR قبلی باحال تر از نیسمو بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۲
  19. محمد

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فقط بی ام دبلیو

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  20. Lambo

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فقط لامبورگینی ولاغیر

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  21. عاشق لامبرگینی

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عشق اول و اخر فقط لامبرگینی
    گاو وحشی همرو جررررررر داد🤩
    ولی خیلی گرونه
    از قیمت هیچ دفاعی ندارم
    اما صداش خوب گوش کنین تو درگ فققط و فقط صدای لامبرگینی که میاد
    جی تی ار هم خوبه هنوز زندست
    بی ام و هم ناموسا چی زده 😳 دمش گرم

    ولی در نهایت سلطان اونتادور جر داد و برد
    دیگه چی بگم از لامبرگینی

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  22. عاشق لامبرگینی

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سایت پدال ۲ تا خواهش دارم
    ۱ اگه میشه ادرس یوتویوب اینا رو بدین (خودتون میدونید کیو میگم)
    ۲ اگه میشه رقابت بین بوگاتی شیرون . اونتادور svj . فراری لا فراری رو بذارید خیلی برام جا سواله کی سریع تره خواهشا🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
    عاشق این ۳ تا برندم اول با اختلاف لامبرگینی

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  23. آلمانی باز

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آخه نگاه کن اون ام فایو لعنتی رو!
    از همه سنگین تر و ارزون تره ولی بازم تو لانچ هیچکی بهش نمیرسه
    یعنی بنازم مهندسی آلمان

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  24. پوریا چالش sv

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    Bmwعشق اصلا نگم براتون ولی بدون تعصب svjشاهکارره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا