شورلت

حراج دو شورولت کوروت C1 استثنایی با پیشرانه‌ی مدرن

دو نمونه برجسته از شورولت کوروت C1 حراج خواهند شد. درحالی‌که نسل جدید کوروت C8 پیشرانه وسط را می‌توان یکی از شاهکارهای معاصر این خودروساز دانست، این C1 بود که با تولدش راه را برای نسل‌های دیگر باز کرد. هر یک از این دو خودرو دارای شباهت‌ها و تفاوت‌هایی هستند که در زیبایی‌شان می‌افزاید.

هر دو خودروی موردبحث در رویداد پالم بیچ ۲۰۲۲ که توسط برت جکسون برگزار می‌شود حراج خواهند شد. خودروی قدیمی‌تر یک کوروت ۱۹۶۱ با رنگ نقره‌ای اوریون است درحالی‌که کوروت دوم مدل سال ۱۹۶۲ است و از رنگ بدنه شامپاینی سود می برد.

قطعاً کوروت C1 یکی از خاص‌ترین کلاسیک‌هایی است که خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. خودروی قدیمی‌تر دارای استایل مرسوم‌تر همچون عناصر کرومی سنتی و پانل سفیدرنگ در بخش کناره است.

کوروت ۱۹۶۲ با تریم رنگ، حذف سپرها و استایل منحصربه‌فرد ورودی هوای به سمت درب‌ها ظاهر متفاوت‌تری به خود گرفته است. این خودرو همچنین فاقد آینه‌های جانبی است و بنابراین از دماغه تا دم خودرو شاهد محصولی سفارشی هستیم.

هر دو خودروی موردبحث اما از قوای محرکه مدرنی استفاده می‌کنند و اگرچه هر دو قدرت بالایی دارند اما کوروت ۱۹۶۲ کمی آرام تر است. پیشرانه ۸ سیلندر LS7 این خودرو قدرت ۵۰۵ اسبی دارد و یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. کوروت ۱۹۶۱ به پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری مجهز شده است و نیروی ۶۵۰ اسبی آن از طریق گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ ها فرستاده می‌شود.

این خودرو همچنین از سیستم تعلیق مستقل آرت موریسون GT اسپرت در جلو سود می برد و قطعاً از این نظر انتخاب موردعلاقه ماست. اگرچه گیربکس این خودرو فقط ۴ دنده دارد و ظاهری برجسته به اندازه مدل ۱۹۶۲ ندارد اما به نظر می‌رسد رانندگی روزمره با آن استرس و نگرانی کمتری خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Aboalfazl demon

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (519 ديدگاه)

    کوروت تا ابد

    موافقم 28
    مخالفم 4
  2. R@m!n

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    تیون های زیادی رو این نسل انجام شده ولی هیچ کدوم همون نسخه فابریک با لاستیک های دور سفید نمیشه.

    موافقم 23
    مخالفم 0
  3. akrh78

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    ماشین کلاسیک تمام ارزشش به اورجینال بودنشه
    هر چیزی غیر این حتی اگه بهتر باشه هم قیمتش رو میندازه

    موافقم 13
    مخالفم 2
  4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    ماشین کلاسیک همون‌طور که دوستان گفتن فابریکش ارزشمند تره نه این جور تیون های عجیب و غریب، البته هرسبکی طرفدار خودشو داره شاید یکی دیگه دوست داشت…

    موافقم 7
    مخالفم 1
  5. matin

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (358 ديدگاه)

    با این تیون ها بیشتر شبیه ماشین های مدرنی میشن که ظاهر کلاسیک دارن اینجوری ذات کلاسیکشون از بین میره

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا