قیمت ریسپکت پرایم صفر در کارخانه و بازار؛ ۲۵ خرداد ۱۴۰۴
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه-نمایندگی | قیمت بازار |
---|---|---|---|
ریسپکت پرایم II | تیپ ۲ | ۱,۶۷۵,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۶۹۷,۰۰۰,۰۰۰ |
ریسپکت پرایم، سدان گروه بهمن، با طراحی جذاب و امکانات پیشرفته عرضه شده است. این صفحه به ارائه قیمت ریسپکت پرایم ۲ صفر در کارخانه و بازار آزاد اختصاص دارد و نرخها بهصورت روزانه و مرتب بهروزرسانی میشوند.
قیمت ریسپکت پرایم ۲ در کارخانه توسط گروه بهمن بر اساس هزینههای تولید و استانداردهای مونتاژ تعیین میشود. در بازار آزاد، عواملی مانند تقاضای بالا، عرضه محدود و نوسانات ارز باعث اختلاف قیمت میشوند. اختلاف قیمت ریسپکت ۲ کارخانه و بازار حدود ۱۵۰ میلیون تومان است که خرید از کارخانه را مقرونبهصرفهتر میکند. برای اطلاعات بیشتر . خرید از کارخانه، به شرایط فروش و ثبتنام بهمن موتور و برای مقایسه ی نرخ ها به قیمت محصولات بهمن موتور مراجعه کنید.
مشخصات فنی ریسپکت پرایم
مشخصه | جزئیات |
---|---|
پیشرانه | ۱.۵ لیتری توربو (T-GDI) |
قدرت | ۱۵۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور |
گشتاور | ۲۳۰ نیوتنمتر در ۴۵۰۰-۱۷۵۰ دور |
گیربکس | ۹ سرعته CVT (تیپترونیک) |
سیستم انتقال قدرت | دیفرانسیل جلو |
مصرف سوخت ترکیبی | ۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر |
شتاب ۰-۱۰۰ | ۱۰.۸ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت |
حجم باک | ۵۰ لیتر |
وزن خالص | ۱۳۶۰ کیلوگرم |
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) | ۴۶۶۶ / ۱۸۲۵ / ۱۴۸۳ میلیمتر |
فاصله محوری | ۲۷۰۰ میلیمتر |
سیستم تعلیق جلو | مکفرسون |
سیستم تعلیق عقب | چندمیلهای (Multi-Link) |
سایز تایر | ۲۱۵/۵۰ R17 |
جنس رینگ | آلومینیومی |
امکانات ریسپکت پرایم
- ۶ کیسه هوا در ۱۰ نقطه (راننده، سرنشین، جانبی، پردهای)
- سیستم کنترل پایداری (ESC)
- ترمز ABS، EBD و BOS
- سیستم کمکی ترمز اضطراری (EBA)
- سیستم کنترل کشش (TCS)
- سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HAC)
- هشدار باز بودن کمربند ایمنی (جلو و عقب)
- قفل ایمنی کودک برای درها و شیشههای عقب
- کمربند ایمنی سهنقطهای با تنظیم ارتفاع (جلو)
- کمربند ایمنی سهنقطهای با قفل اضطراری (عقب)
- نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی
- دوربین ۳۶۰ درجه
- دوربین ثبت وقایع
- سنسور پارک عقب
- سنسور نور
- سنسور باران
- کروز کنترل
- سیستم تهویه خودکار دوگانه
- دریچه تهویه عقب
- شارژر وایرلس
- سانروف برقی
- استارت دکمهای
- ورود بدون کلید
- فرمان برقی D-Cut با کلیدهای کنترلی
- رینگهای ۱۷ اینچی آلومینیومی
- صندلی راننده برقی با تنظیم ۶ جهت
- گرمکن صندلیهای جلو
- آینههای جانبی برقی با گرمکن و تاشو
- شیشههای دودی عقب
- چراغهای LED (جلو و عقب)
- دیلایت و اتولایت
- آنتن کوسهای
آشنایی کوتاه با ریسپکت پرایم
ریسپکت پرایم، محصول مشترک گروه بهمن و کوین (زیرمجموعه چری)، از سال ۱۴۰۱ در ایران عرضه میشود. این سدان C-segment با طراحی مدرن، کابین جادار و پیشرانه توربو، برای رقابت با سدانهایی مانند فونیکس آریزو ۶ و تارا اتوماتیک طراحی شده است.برای بررسی دقیق تر پیشنهاد میشود مقاله بررسی تخصصی ریسپکت پرایم مطالعه شود.
جمعبندی قیمت ریسپکت پرایم
ریسپکت پرایم با امکانات پیشرفته و شتاب ۱۰.۸ ثانیه، در مقایسه با رقبایی مانند فونیکس آریزو ۵ اسپرت و کی ام سی j7، گزینهای جذاب در رده سدانهای شهری محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین قیمت ریسپکت پرایم، این صفحه را همواره دنبال کنید. بنظر شما کدام سدان در این رده ی قیمتی ارزش خرید بالاتری دارد؟نظرتان راجب این خودرو چیست؟
Mohammad
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴۱۰۰ تومن بزارید روش Kmc J7 بخرید خیلی بهتره
البته اینم خوبه ولی من کی ام سی رو بیشتر ترجیح میدم ظاهرش اسپرت تره
Amiiir
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴تو ایران هیچی سرجاش نیس، الان مدل 402 ریسپکت رو ببری نمایشگاه به قیمت دنا پلاس اتومات برمیدارن، ریسپکت واقعا از آریزو 6 بهتره ولی بازارش خوب نیس، کی ام سی j7 هم که نزدیک 2 تومن شده نمی ارزه، تو رنج قیمتی حدود 1/5 واقعا ریسپکت انتخاب معقولیه
یاشار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴سلام
ما این ماشین ریسپکت ۲ را الان ۱۸ ماه است داریم.
از هر نظر خوبه. سواری خیلی نرمی داره، کولر در تابستان عالی است. شتاب وقتی توربو وارد مدار میشود خیلی خیلی خوب است.
فقط لگ اول توربو را دارد که بعد از یک مدت قلق دستتون میاد که چطوری تو ترافیک رانندگی کنید.
ماشین واقعا تو دستتون است.
به نظر من از j7 و آریزو ۶ که دوستانم دارند خیلی بهتره
مرتضي محمدي
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴فکر کنم یکسری از آپشن ها و مشخصات فنی ذکر شده اشتباه هست. موتور ریسپکت GDI نیست. دوربین ثبت وقایع و تهویه دوگانه هم نداره. لطفا اصلاح بفرمایید
مهدی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ریسپکت پرایم خیلی عالیه ، عالیه ، ممنون بهمن موتور من ۲ ساله دارم عالییییه ، خداییش اگه دنا ۱۳۰۰ است ریسپکت باید ۳ میلیارد تومان باشه
محسن
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴سلام ۲ماه میشه ریسپکت۲ خریدم موقع شتاب اولیه بسیار ضعیف هستش و انگار ماشین خفه میشه یا انگار گیربکس دیر عمل میکنه و شتاب اولیه رو کم کرده ، نمایندگی مرکزی تهران هم برده درست نشده ، بنظر من کارکرده کره ای یا ژاپنی بگیرید از این چینی های صفرکیلومتر آشغال بهتره
حشمت
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴احتمالا ماشین شما مشکل دارد.
ایمان
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴رو حالت اکو این مشکل رو داره زمان شتاب گیری بزار رو حالت اسپرت ماشین پرواز میکنه.رو حالت اکو کاشین رو زیاد محدود کردن ! من بیشتر از حالت اسپرت استفاده میکنم فقط مصرف سوخت بالاتر میره.
مجتبی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴این ماشینها وقتی این قیمت ارزش دارش که تحویل ۲۴ساعته باشه نه یکساله
سود پولتون خودش یه کوییک میشه
جواد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴سلام خداییش ریسپکت از جی 7و تریزو 6خیلی بهتره کن ریسپکت دو داشتم فروختم تریزو 6گرفتم راحتی و نرمی و شتاب ریسپکت یه چیز دیگه بود خیلی اشتباه کردم الان باید با ضرر بدم دوباره ریسپکت بگیرم جی 7هم سوار شدم اشغاله فقط بزک کردن و قشنگ کردم نه جنس داره نه کیفیت و نه قدرت
Mustang
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴چند روز پیش همین ریسپکت با تیپ پنج من مسابقه داد بوی گندی ازش بلند شد انقدر خندیدم