خودروهای چینی

هونگچی E-HS9، شاسی‌بلندی قابل تامل از چین!

همه می‌دانیم که چینی‌ها در سال‌های اخیر سازنده برخی از خودروهای لوکس و الکتریکی احساس‌برانگیز بوده‌اند. از جمله لوکس‌ترین برندهای چینی می‌توان به هونگچی اشاره کرد. این برند سال پیش شاسی‌بلند الکتریکی E-HS9 را معرفی نمود و اخیراً یکی از یوتیوبرهای مشهور نیز فرصت بررسی این خودرو را داشته است.

هونگچی E-HS9 با دو نوع قوای محرکه عرضه می‌شود که هر دو شامل دو پیشرانه الکتریکی هستند. نسخه پایه دارای قدرت ۴۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری بوده درحالی‌که مدل پرچم‌دار از قدرت و گشتاور ۵۴۳ اسبی و ۷۵۰ نیوتون متری سود می‌برد. مدل پایه همچنین از باتری ۸۴ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند درحالی‌که مدل پرچم‌دار به باتری بزرگ‌تر ۹۹ کیلووات ساعتی مجهز شده است.

یکی از اولین چیزهایی که در برخورد با E-HS9 متوجه خواهید شد ابعاد بزرگ آن است. در واقع طول ۵۲۰۹ میلی‌متری این خودرو ۵۸ میلی‌متر بیشتر از BMW X7 است. نکته جالب اینکه علیرغم طول بیشتر، فاصله بین محوری هونگچی ۵ میلی‌متر کوتاه‌تر از X7 می‌باشد.

کابین این شاسی‌بلند الکتریکی نیز به شدت لوکس نشان می‌دهد. نمونه تست شده از چرم روشن و برخی تریم های چوبی جذاب سود برده و آنچه در داشبورد خودنمایی می‌کند سه نمایشگر ۱۶.۲ اینچی است که پشت آمپرهای دیجیتالی، نمایشگر اطلاعات سرگرمی و نمایشگر مدیای سرنشین را تشکیل می‌دهند. همچنین یک نمایشگر چهارمی هم در کار است که برای کنترل سیستم تهویه مطبوع بکار می‌رود.

مجری تست کننده در خلال بررسی این خودرو متوجه وزن بالای خودرو شده و همین امر باعث می‌شود سواری چندان اسپورتی را شاهد نباشیم. البته E-HS9 برای رانندگی در اتوبان بسیار نرم و گیرا نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. RKH7787

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (541 ديدگاه)

    من اگه پول هونگچی داشتم حتما بی ام و میخریدم
    کلا می خوام بگم اینو نمیخریدم

    موافقم 57
    مخالفم 19
  2. The man in black

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    من زش خوشم نیومد به نظرم چندان ظاهر زیبایی نداره یه حوریه.

    موافقم 21
    مخالفم 45
    1. پارسا عشق ماشین🗿🗿🗿

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (66 ديدگاه)

      یک حس فیکی میده

      موافقم 39
      مخالفم 30
  3. مسعود

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    افرین به هونگچی
    همه چیز این خودرو عالی و قابل قبول
    ماهم هیچ ما فقط نگاه

    موافقم 53
    مخالفم 12
  4. محمد امین

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2168 ديدگاه)

    خیلی زیبا شده و به نظر با کیفیت هم میاد ، ولی به نظرم زیادی شبیه به رولزرویس کولینان شده …

    موافقم 32
    مخالفم 12
    1. Taha Malek

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (914 ديدگاه)

      طراح هاشون یکیه

      موافقم 10
      مخالفم 1
  5. حسین

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    شبیه کیا… شده.

    موافقم 8
    مخالفم 19
  6. مهدی

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    من هر چیزی رو به یک بی ام و ترجیح میدم مخصوصا این خودرو که فکر نمیکنم از قدرت و کیفیت و راحتی چیزی کم داشته باشه

    موافقم 18
    مخالفم 65
    1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      هعی
      بی ام و بعد خوندن این کامنت سکته ه رو زد

      موافقم 41
      مخالفم 6
    2. حسین

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (225 ديدگاه)

      بی ام و کجا و این کجا؟اصلا آلمان کجا و چین کجا؟البته در بعضی از تکنولوژی ها چین پیشرفت کرده.

      موافقم 17
      مخالفم 8
    3. mohamadreza(TESLA)

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (465 ديدگاه)

      طرف بالاترین بی ام و که سوار شده یه 430iمدل ۲۰۱۷ بوده ( اونم تازه به گفته خودش !!!) بعد اومده میگه من هر چیزی رو به ب ام و ترجیح میدم ….
      تو این ۴_۵ سال که تو سایتم واقعا اعتماد به نفس تو رو توی هیچ کس ندیدم …..
      دادا کسی که توی گاراژش پورشه ۹۱۸ داره اینجوری در مورد غول باواریا به راحتی نظر نمیده بعد تو ( بازم به گفته خودت !!!)با یه ماسل کار قدیمی ۴۰ سال پیش تو گاراژت اینجور اظهار فضل میکنی !!!!!!!
      تو برو تو گاراژت با میل بادامک تو بلوک سیلندر و میله پوشرادت ور برو ….
      تو رو چیکار به این کارااااا !!!!!!

      موافقم 14
      مخالفم 7
      1. مهدی

        ۲۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1590 ديدگاه)

        چه *** داری که کامنت های من رو حفظ کردی و تو ذهنت مونده! 😁
        داداش من نظرمو گفتم چرا اینقدر بهت فشار میاد اخه! از نظرم ماشین زیباتر و راحت تر و به صرفه تری می‌تونه باشه
        در ضمن واقعا بی جهت از این خودروها تو ذهنت فانتزی های غول درست کردی من خیلی ساده تر از شما به خودروها نگاه میکنم

        موافقم 13
        مخالفم 4
  7. M.Kazem.K

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (860 ديدگاه)

    چقدر طراحیش بی هویت و بی تناسبه !!! بهترین متریال و تکنولوژی ها رو تو کابینش استفاده کردن اما بدون ذره ای هماهنگی و زیبایی

    موافقم 21
    مخالفم 41
  8. AMG GT R

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    BMW X7 بهتر هست
    در ضمن فقط دو سه کشور در اروپا مجوز ورود این خودرو رو دادن
    در کل راه زیادی در پیش داره و پختگی بیمر رو نداره

    موافقم 15
    مخالفم 10
  9. امیرحسین

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (300 ديدگاه)

    خب اگر خودروی خوبیه واسه چی باید
    دیگنیتی وارد بشه
    واسه چی باید جنس بنجل سوار شن ملت ما
    از ظاهر کیفیت خوبی داره اما سواری نامشخص
    به هرحال می‌دونم چین هم خودرو های بهتری از اینایی که وارد شده داره
    حالا که نمیشه خودرو های خب اروپایی آمریکایی بشینند ملت حداقل خودروی خوب چینی وارد کنند

    موافقم 16
    مخالفم 6
    1. amiur

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (39 ديدگاه)

      قیمت این هونگچی قابل قیاس با دیگنیتی نیست . چرا اخه باید ب جای دیگنیتی بیاد، این ماشین داعیه رقابت با کله گنده ها رو داره و طبعا قیمتش بالاس.وقتی میگن تیگو 8 توی رنج یک میلیارد و چهارصد میلیون تومن قراره بیاد ، به نظر ایا واقعا میشه به جای دیگنیتی آورد اینو؟

      موافقم 20
      مخالفم 2
  10. (Saeed(peugeot

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (239 ديدگاه)

    انگاری یه جنس بازار مشترکه و فیکه

    موافقم 7
    مخالفم 17
  11. new RAMIN

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    شرط میبندم نصف اونایی که کامنت دادن نه متنو خوندن نه فیلمو دیدن!

    هونگکی فلسفش با هرماشین چینی که فکر میکنید از زمین تا مریخ فرق میکنه…
    حالا چرا؟؟ خب الان توضیح میدم
    محصولات هونگکی کلا پیشرانه 2 لیتری 3 لیتری 4 لیتری دارن.3 لیتری و 4 لیتری،6 و 8 سیلندر هستن.نسخه 2لیتری هم یه سری مدل های هونگکی دارن که مدل پایه هست و 4 سیلندرهست(البته هونگکی L5 موتورش 12 سیلندر هست و هونگکی موتور 12سیلندر هم ساخته) البته ارزونترین محصول هونگکی موتور 1.8 داره. البته هونگکی خودرو برقی هم ساخته قدرت بالای 300 و 400 اسب. نسبت به بقیه چینی ها موتور بهتری استفاده میکنه و مشکل قدرت تعداد سیلندر و حجم موتور نداره.
    البته تعداد سیلندر و حجم موتور به نظرم اندازه گلابی هم ارزشی نداره مهم قدرت و گشتاور خروجی هست ولی یه عده عشق حجم موتور دارن برای همین از نظر حجم موتور سیلندر هونگکی ایراد نداره تقریبا.

    نکته بعد هر مدل از هونگکی اونم تو هر رنج قیمتی کلا چیزی به نام مواد بی کیفیت توش معنی نمیده. وقتی لوکس میسازی چرم جیر مواد نرم چوب حرف اولو میزنه.

    نکته بعد اصالت هست که یه عده فکر میکنن خیلی چیز شاخیه. به نظرم اصالت اندازه هندوانه هم برای من خریدار ارزشی نداره ولی خب هونگکی از نظر اصالت هم مشکلی نداره. جلوپنجره هر مدلیش رو نگاه کنی همه عین هم هستن. تازه اون آرم جلو پنجره رنگ قرمز از 40 سال پیش همین شکل روی محصولات هونگکی بوده.
    از لحاظ خاص بودن هم فقط بدونید از سال 1958 تا سال 2012 هونگکی فقط برای دولت چین ماشین میساخته. امروزه هم همچنان هم برای مردمش ماشین میسازه هم برای دولت. پس خب طبیعتا شما خودرویی دارید میخرید که مقامان دولت استفاده میکنن.
    خب طبیعتا تو چین جایگاه بالایی دارید

    شخصی سازی هونگکی هم تقریبا مناسبه. البته نسخه های لیمیتد شخصی سازیش درحد رولزرویس هست طوری که گل گیاه هم میشه روی سقف بگی برات بزن!

    خلاصه مطالب زیاده و وقت ما کم،ولی هونگکی با فاصله کیلومتری از هر برند چینی دیگه ای بهتره. و با اونا فرق داره. البته این خاص بودن و درجه 1+ بودن(!) بهایی دارد…

    دوست عزیزی که گفتی به جای دیگنیتی اینو بیارن…فقط اینو بدون قیمت هونگکی E HS9 از 79 هزار دلار شروع و به 110هزار دلار ختم میشه.نسخه لیمیتد با داخلی فراتر از رولزرویس(!) حدودا 145هزار دلار قیمت داره…شمارا نمیدانم ولی 99/99 درصد مردم ایران بعید میدونم پولشو داشته باشن.

    این خودرو EHS9 هم به نظرم از تمام رقباش سرتره…
    البته سرتر بودن از اسکالید واگنییر رنجروور کمی جای تفکر و برسی خیلی تخصصی داره ولی از رقبای آلمانیش و ژاپنیش و تاهو و یوکان سرتره. تست دارایوش هم تو اینترنت پره میتونید برید بخونید.

    موافقم 34
    مخالفم 29
    1. بهنام

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (821 ديدگاه)

      اینجا سایت ماشین دوستان هست و برای من به شخصه جای تعجبه چطور یه ماشین باز و علاقه مند به خودرو که حداقل بیست سال با علاقه مندی و کنجکاوی دنیای خودرو رو دنبال میکنه میتونه بگه یه ماشین چینی که نه رگ و ریشه اش معلومه و نه معلومه امتحانشو پس داده به راحتی میگه داخلی از رولز رویس بالاتره؟مگه ممکنه همچنین چیزی ؟اونم ندیده و از تو عکس.گرچه تو همین عکس ها هم مشخصه با یه جنس بدل و فیک طرفیم . اینجا تو این سایت ماشین برای اکثر ما چیزی فراتر از وسیله ی حمل و نقل و رفتن از نقطه ی a به نقطه ی b هست .اینجا ما مطالب مربوط به ماشین های با اصالت و افسانه ای و مورد علاقه مون رو با شور و اشتیاق خاصی دنبال میکنیم و معتقدیم وقت خودمون رو برای علاقه مندیهامون تلف میکنیم .چطور شما میتونین محصول یه کشور با اون سابقه ی افتضاح در کپی رایت و تقلب رو اینجوری تا عرش اعلا ببری ؟ به شخصه چیزی جز یک کالای فیک و یکبار مصرف در این مقاله ندیدم .

      موافقم 18
      مخالفم 18
      1. new RAMIN

        ۲۲ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        @بهنام

        کامنت منو چه طوری خوندی؟ کجا گفتم از رولزرویس سرتره؟ گفتم شخصی سازیش در حد رولزرویس هست اونم فقط مدلهای لیمیتید.

        همین اول کامنتت ثابت کرد بقیه کامنتت رو نباید خوند چون *** بیش نیست!

        من میگم شخصی سازی نسخه لیمیتد درحد رولز هست اقا میگه تو گفتی از رولزرویس سرتره!!!😐

        موافقم 15
        مخالفم 4
      2. محمد

        ۲۲ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (62 ديدگاه)

        اون رامین تمام حرف هاش درسته و اطلاعات کامل..اگه اون اکثریت چیزی از خودرو میدونستند الان یه سانتافه هفت هزار دلاری را پنجاه هزار دلار معامله نمیکردند ماکسیما سه هزار دلاری را بیست هزار دلار نمیخریدند . کلا همه توی توهم سیر میکنند ..هیچ اس یو وی توی دنیا نیست که حریف نسخه فول این خودرو بشه از لحاظ پیمایش، قدرت و شتاب و کیفیت .. یعنی نروژی ها که خط تولید این خودرو را راه اندازی کردند به اندازه تو سرشون نمیشه ؟

        موافقم 17
        مخالفم 3
    2. کامران

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (22 ديدگاه)

      ۱۰ درصد مردم ایران به شدت ثروتمندن و صدها میلیارد و بیشتر سرمایه دارن و به راحتی از پس خرید هرچیزی برمیان چه برسه به این بنجلهای چینی!! جنای نیو رامین! چرا از واژه های گلابی و هندوانه تو یک متن تخصصی ماشین استفاده میکنی؟! واقعا جای تامل داره! تعداد منفی هایی که بهت دادن بی علت نیست! خود چینی ها هم به دنبال خرید محصولات اروپایی و آمریکایی و ژاپنی هستن بعد شما داری واسه برند ناشناس چینی خودت خفه میکنی؟!

      موافقم 1
      مخالفم 19
      1. علی

        ۲۳ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (377 ديدگاه)

        ناشناس نیس

        هونگکی 63سالشه !

        چین خودش 104 سالشه

        فقط چون 9 ساله صادرات و فعالیت جدی رو اغاز کرده یه مشت که هیچی از ماشین نمیدونند میان میگن این چینی فلانه بهمانه

        موافقم 12
        مخالفم 1
    3. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      طبق آمار و ارقام منتشر شده، بخش بسیار زیادی از خودروهای چینی به کشورهایی با بازار نوظهور مانند ایران، افغانستان، برزیل، شیلی، کلمبیا، اکوادور، مصر، فیلیپین، کره شمالی، ترکیه، الجزایر کاستا ریکا، عراق، لیبی، مکزیک، پرو، آفریقا جنوبی، عربستان سعودی و روسیه وارد می‌شود. همانطور که می‌بینید، اکثر مشتریان خودروهای چینی صادراتی، از دل خاورمیانه بر می‌خیزند.
      با احترام به نظر شما ولی یه کشوری که اصل بازارش کشورای جهان سومی هستند به عیچ عنوان با خودروسازاتی که ساهاست در عرصه جهانی برترن نباید مقایسه شه ، بله این خودرو خوبه ولی جوابشو پس نداده و از روی عکس و حتی نمایندگی نمیشه کیفیتش رو توجیه کرد ، خودروساز هایی که میگی این ازشون بهتره تقریبا ۱۰۰ ساله دارن خودشونو اثبات میکنن ، برعکس هونگکی

      موافقم 5
      مخالفم 8
      1. new RAMIN

        ۲۲ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        مجدد مثل یه سری افراد دیگه،همون اول کامنتت ثابت کرد کامننتو باید خوند خندید و رفت!

        (مانند ایران، افغانستان، برزیل، شیلی، کلمبیا، اکوادور، مصر، فیلیپین، کره شمالی، ترکیه، الجزایر کاستا ریکا، عراق، لیبی، مکزیک، پرو، آفریقا جنوبی، عربستان سعودی و روسیه وارد می‌شود)

        کره شمالی!!؟؟؟؟🤣🤣🤣
        دادش کره شمالی گربه وارد بشه کشتنش بعد خودرو؟؟؟

        (با احترام به نظر شما ولی یه کشوری که اصل بازارش کشورای جهان سومی هستند به عیچ عنوان با خودروسازاتی که ساهاست در عرصه جهانی برترن نباید مقایسه شه)

        مکزیک و کاسترایکا و پرو و عربستان سعودی جزوه جهان سوم محسوب میشوند؟؟؟
        عجب!!! از درامد های اونجا خبرداری؟؟میزان تولید ناخالصشونو خبر داری؟جهان سوم؟ ببین چه قدر میخوان چینو بکوبونن که حاضرن دروغ بگن اونم چه دروغی!

        هونگکی سال 1958 تاسیس شد و سال 1962 خودروسازی شو شروع کرد. چون برای دولت ماشین میساخت ماشین هاش همه خوب بودن و زمخت گاری نبود

        هونگکی 65 سال قدمت داره… دست کمش نگیر… مسخرش هم نکن! چون به من ثابت شده هرکسی رو مسخره کنیم و توهین کنیم کائنات بهش بیشتر کمک میکنه تا بیشرفت کنه…

        درضمن بد نیست بدونی هر ماه فقط 10 دستگاه هونگکی EHS9وارد امارات میشه که همش از قبل پیش خرید شده و خودرو وارد نشده خریدارا بردن خونشون! البته قیمتش هم مفت نیست…450هزار درهم…که هم قیمت رنجروور پایه و پورشه تایکان توربو و bmw x7 نیمه فول هست!

        تو عربستان سعودی هم هم بقل فراری و لامبورگینی میباخ رولزرویس ماشیناشو قرار میدن و خریدار های خودشو داره.

        حالا اینارو ول کن…
        فقط دیس هارو بچسب! من 20 تا دیس خوردم جناب اقای مهدی که فرد با سابقه ای تو پدال هست، گفتن بهتر از بیمر هست 40 تا دیس!خسته نباشید دلاوران…

        موافقم 21
        مخالفم 5
        1. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

          ۲۳ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (527 ديدگاه)

          من نگفتم ، سایت خودرو۴۵ ترجمش کرده ، یادم نیست مال چه سایتی ولی معتبر بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. مهردادکمال

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1813 ديدگاه)

    هر چی از نمای جلوش خوشم اومد نمای پشتش ناامید کننده اس

    موافقم 1
    مخالفم 3
  13. Karl Benz

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    یه جورایی ظاهر لوکس و سنگین و نرمی داره
    آینده بهترم میشه

    موافقم 11
    مخالفم 1
  14. امیرعلی

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (310 ديدگاه)

    (نسخه لیمیتد با داخلی فراتر از رولزرویس) جناب رامین هر چی که تا الان درباره چینی ها بگی رو شاید قبول کنم ولی این حرفت واقعا خیالات بود
    کیفیتی فراتر از رولزرویس!!!!! خود میباخ و بنتلی که شاخ های ماشین های لوکس هستند هیچ وقت همچین ادعایی نمی‌کنند بعد شما با همین یک حرفت اومدی کل تاریخچه صنعت خودرو های لوکس رو به خاک و خون کشیدی
    (البته تعداد سیلندر و حجم موتور به نظرم اندازه گلابی هم ارزشی نداره مهم قدرت و گشتاور خروجی هست) یک سوال از شما دارم اگه الان من بر فرض مثال از یک موتور ۲ لیتری قدرت ۳۰۰ اسب بخار که مال یک موتور v6 هست رو بکشم به موتور فشار نمیاد؟ چرا فشار میاد،صددرصد فشاری که به موتور میاد باعث استهلاک وحشتناک اون موتور میشه یکی از دلایلی که ماشین های چینی استهلاک زیادی دارند هم همینه که قدرت یک موتور ۲ یا ۲.۵ لیتری رو از یک موتور ۱.۵ لیتری میکشن که از نظر فنی واقعا مسئله بدی برای ماشین های چینیه
    (این خودرو EHS9 هم به نظرم از تمام رقباش سرتره) طبق پیش بینی ها قیمت پایه کادیلاک لیریک ۵۹ هزاردلار خواهد بود اما قیمت پایه این ماشین از ۷۹ هزاردلار شروع میشه حالا سوالی که پیش میاد اینه که اگه یک کادیلاک لیریک با پکیج باتری قوی تر و ۱۹هزاردلار آپشن بخریم(که با ۱۹ هزار دلار میتونی بهترین آپشن ها رو برای کادیلاک لیریک سفارش بدی که ارزش خرید خیلی بالاتری نسبت به هونگچی داره) خیلی بهتر از این ماشین نمیشه؟ اگه قیمت پایه این ماشین زیر ۶۰ هزاردلار بود حرف برای گفتن داشت ولی توی این رنج قیمتی گزینه های الکتریکی و غیر الکتریکی ( کادیلاک اسکالید ۲۰۲۱،لینکن نویگیتر۲۰۲۱ ‌،رنجروور) خیلی بهتری هستن
    ( از رقبای آلمانیش و ژاپنیش و تاهو و یوکان سرتره) شوخی میکنی؟ از یوکان سرتره؟ شاید بتونم سرتر بودنش از تاهو رو قبول کنم چون اصولا تاهو ماشین لوکس نیست و یک ماشین باز هیچ وقت نمیاد این دو تارو با هم مقایسه کنه ولی اینکه میای میگی از یوکان سرتره خیلی برام خنده داره( فقط یک برتری برای این ماشین در برابر یوکان دنالی ۲۰۲۱ بگو )
    کلا ماشین بدی نیست ولی توی رنج قیمتی خطرناکی پا گذاشته که گزینه هایی با ارزش خرید به مراتب بالاتر وجود داره

    موافقم 14
    مخالفم 7
    1. TOM KRISTENSEN

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (163 ديدگاه)

      از یونان سرتره

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. new RAMIN

      ۲۲ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      @امیر علی.
      کامنتت رو باید خوند و خندید گفت انشاالله روزی دوستان حقیقت رو ببنید! همین اول کامنتت نشون داد الباقی کامنت رو نباید خوند!
      کامنت من=نسخه لیمیتد با داخلی فراتر از رولزرویس
      امیر علی=کیفیتی فراتر از رولزرویس!!!!!

      من کجا گفتم کیفیت؟ گفتم داخلی فراتر از رولزرویس. اونم فقط نسخه لیمتید.منظورم شخصی سازی بود نه کیفیت. اگر هم دقت کنی کلمه کیفیت هم تو کامنتم ننوشتم.
      همین اول کامنتت ثابت کرد بقیه کامنت شما ارزش پاسخ نداره.

      این عکس ها هم هم ببین تا بفهمی دنیا دست کیه…
      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRAZriox7-wzoCJ08Y5o8sL0bVqwVjaYrDYBg&usqp=CAU

      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRv77pUoB_zXDwH1Jb-A8eCH0QkfG5nmJpEHA&usqp=CAU
      شرمنده عکس ها بی کیفیته. کیفیتشون 144p هست. ولی از همین پشت عکس های بی کیفیت جزئیات رو شما ملاحظه بفرما! عکس آخری زیر پایی رو ببین فقط. البته عکس بی کیفیته،میدونم ولی از همین عکس تار الگو رو شما ببین…

      رقیب برقی که این خودرو فعلا زیاد نداره اما از رقبای بنزینی هم از همه شون سرتره به غیر از 3 ، 4 تا ماشین خاص.تو متن هم اشاره شد اصلی ترین ایرادش سنگین بودن هست و اسپرت نیست.در کل خیلی ایراد کم داره. اصلی ترین فاکتور ماشین برقی هم میزان پیمایش هست که این 510کیلومتر به نظرم خوب هست

      موافقم 14
      مخالفم 7
  15. پارسا

    ۲۲ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (282 ديدگاه)

    هر ماشینی از چین بیاد چه عالی چه افتضاح دوستان پدالی هر ماشینی که ذره ای شبیهشون باشه رو اسم میبرن و میگن از این کپی کرده ، بعدم میگن اصالت نداره ، و همین سر هررررر خبری که از ماشین چینی میاد تکرار میشه
    به نظر من ظاهرش از X7 لوکس تره ، داخلش هم شاهانه تره ، اما X7 اسپرت تره و فکر کنم شتابش بیشتر باشه در نسخه های هم قیمت ، تنها چیزی که این ۲تا رو از هم برتر میکنه سلیقه راننده هست که خودم کلا اسکلید برمیدارم تو این سگمنت ، اما هونگچی هم بسیار خودرو خوبیه

    موافقم 8
    مخالفم 2
  16. ایلمان

    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (86 ديدگاه)

    جلو کپی رولزرویس
    عقب اسکالید
    کابین جیپ گرند واگنیر

    موافقم 1
    مخالفم 6
  17. مجتبی

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دورد بر چین چه ماشینی ساخته ما خبر نداریم ماشین چینی در کشور های جهان بهترین و بیشترین فروش رو دارن (گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده)

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا