ایسوزو

ایسوزو MU-X آرکتیک تراکس با تجهیزات آفرود معرفی شد

شعبه روسی شرکت آرکتیک تراکس از پکیج تیونینگ جدید خود برای ایسوزو MU-X رونمایی کرد. این تیونر قبلاً وانت پیکاپ ایسوزو دی مکس AT35 را در بازارهای مختلفی عرضه کرده بود بنابراین حالا زمان ارتقای نسخه شاسی‌بلند این خودرو فرا رسیده است.

ایسوزو MU-X در سال ۲۰۲۰ به عنوان رقیب فورد اورست، میتسوبیشی پاجرو اسپرت و تویوتا فورچونر معرفی شد. شایان ذکر است همه این خودروها بر پایه وانت‌های تولیدی شکل گرفته‌اند. به همین خاطر با یک شاسی‌بلند فریم نردبانی توانا روبرو هستیم اما خب همیشه هستند افرادی که به دنبال محصولی با توانایی‌های ویژه آفرود می‌گردند و اینجاست که آرکتیک تراکس وارد میدان می‌شود. یکی از موارد برجسته این خودرو به لاستیک‌های ۳۵ اینچی و رینگ‌های ۱۷ اینچی مربوط می‌شود که از MU-X یک پاگنده واقعی ساخته‌اند. به منظور جای گرفتن این چرخ های بزرگ زیر خودرو شاهد قوس چرخ های جدید هستیم. از دیگر تغییرات بصری MU-X می‌توان به اسنورکل همرنگ بدنه، گل پخش‌کن‌های جدید، فلاپ محافظ و وینچ برقی با قابلیت کشش ۵.۶ تن اشاره کرد.

لاستیک‌های جدید به همراه سیستم تعلیق هوی دیوتی ارتقا یافته باعث شده‌اند ارتفاع این خودرو از سطح زمین به رقم قابل‌توجه ۲۷۸ میلی‌متر برسد که نسبت به ارتفاع ۲۳۵ میلی‌متری مدل استاندارد از سطح زمین بهبود محسوسی را نشان می‌دهد. زاویه حمله این خودرو بجای ۲۹.۲ به ۳۶.۲ درجه رسیده و زاویه فرار نیز عدد ۳۰.۹ درجه را نشان می‌دهد. زیر کاپوت MU-X آرکتیک تراکس پیشرانه ۴ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل قرار دارد که قدرت ۱۸۷ اسب بخاری و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. شایان ذکر است گیربکس دستی فقط با پیشرانه کوچک‌تر ۱.۹ لیتری توربودیزل در دسترس خواهد بود. این کیت هم‌اکنون قابل سفارش بوده و کار نصب آن روی خودرو ۲۰ روز طول می‌کشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. AMIR / ARMI

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    این سبک خودرو ها پهنای کمی دارن
    و ارتفاع زیاد که زشتشون میکنه
    پرادو پاجرو فورد اورست مخصوصا فورچونر اگه از نزدیک ببنید میفهمید چی میگم

    موافقم 17
    مخالفم 9
    1. phonix

      ۲۴ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      پرادو رو همه فکر کنم دیدن اتفاقا برای افرود عالیه پهنای زیاد تو افرود دردسر میشه

      موافقم 10
      مخالفم 3
    2. Iman99

      ۲۵ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      از یه حدی که بگذره و پاگنده میشن واقعا بده دیگه از تناسب خارج میشه تو آفرود هم بعضی جاها نه تنها جواب نمیده بلکه عملکرد ضعیفی هم نشون میدن
      بحث پهن شدن هم جداست چون وقتی پهن تر میشن خودشون هم بزرگتر میشن این برای اجتناب از پاگنده شدنه که خوب هم هست و در نهایت باعث آفرود بهتر میشه چون تناسب بهتر میشه و دیگه پاگنده نیست

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. meysam

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    عین خود روسها خشنه

    موافقم 7
    مخالفم 2
  3. Reza Waffen SS

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    انتظارشو نداشتم از ایسوزو

    موافقم 1
    مخالفم 6
  4. Avan

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (79 ديدگاه)

    خوشم اومد،جذابه

    موافقم 7
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا