کیا

کیا استینگر 2022 پهن‌پیکر؛ تیونینگ مخصوص سما برای خداحافظی

نمایشگاه سما پذیرای طیف وسیعی از خودروها خواهد بود و یکی از آن‌ها کیا استینگر ۲۰۲۲ وایدبادی است. همان‌طور که می‌دانید این رویداد خودرویی بهترین فرصت برای نمایش محصولات تیونینگ شده خواهد بود. از سویی دیگر، تولید استینگر توسط کیا به زودی پایان خواهد یافت و این چهادر اسپرت کره‌ای، از بازار جهانی خداحافظی خواهد کرد.

کیت خاص استینگر توسط آدرو تولید می‌شود و سایر ادوات آن را ملوین جی رومن که استاد دانشگاهی در کالیفرنیاست انجام داده. رومن هر سال همراه دانشجویان خود در نمایشگاه سما حضور پیدا می‌کند و برای رویداد امسال تصمیم گرفته پروژه خاص خودش را بسازد.

خودرویی که مشاهده می‌کنید بر پایه کیا استینگر ۲۰۲۲ استاندارد شکل گرفته و ابتدا کیت پهن‌پیکر و سفارشی آدرو روی آن سوار شده است. این کیت شامل قوس‌های چرخ جدید، نمای جلوی بازنگری شده به همراه اسپلیتر فیبر کربنی، رکاب‌های جانبی جدید و دیفیوزر عقب فیبر کربنی خواهد بود. آنچه باعث وحشی‌تر شدن ظاهر سدان اسپرت کره‌ای‌ها می‌شود رینگ های جدید با پره‌های مشکی و عناصر مسی و کالیپرهای ترمز قرمز برمبو است. کیا استینگر ۲۰۲۲ پهن‌پیکر تغییرات دیگری را نیز به نمایش می‌گذارد. برای مثال کاپوت فیبر کربنی فورج کاری شده، درب پشتی فیبر کربنی و بال عقب جدید با طراحی خاص جزو این موارد هستند. سقف استینگر نیز از فیبر کربن فورج کاری شده سود می‌برد هرچند حدس می‌زنیم این تنها یک پوشش ساده یا لایه‌ای نازک از کربن باشد.

تکمیل کننده تغییرات خودروی موردبحث نیز چراغ‌های LED در چراغ‌ها، جلوپنجره و ورودی‌های هوای روی سپر جلو خواهند بود. به نظر نمی‌رسد این خودرو تغییر خاصی را در بخش قوای محرکه تجربه کرده باشد هرچند نیاز چندانی هم به این کار نیست زیرا نسخه پایه استینگر از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتار ۴۲۲ نیوتون متر استفاده می‌کند و نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو نیز در دسترس است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۳۶۸ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتون متر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. کاراکتر

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    امیدوارم در راه نمایندگی دست انداز نباشد چون هر هفته که میره فراخوان کفش گیر میکنه

    موافقم 41
    مخالفم 32
    1. کاراکتر

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (24 ديدگاه)

      یادتونه موتور ترند بعد از گرفتن دلار های کره ای چطوری درمورد استینگر مینواخت؟
      الان مثل بازنشسته ها نشسته کنار پارک های چوسان و برای بقیه هم برندی های شکست خوردش از خاطرات جوانیش میگه 😂

      موافقم 36
      مخالفم 8
      1. MC20

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1606 ديدگاه)

        کاراکترجان 2 تا کامنت دادی یکی از یکی بی نظیرتر … آفرین به این حضور ذهن و تیزهوشی و ذوق و طنازی شما … عالی نواختی برادر … عالی در حد ارکستر سمفونیک تهران … کنترپوان شاعرانه ای رقم زدی … خوشمان آمد …

        موافقم 16
        مخالفم 5
      2. 4wheeled

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (125 ديدگاه)

        خاطرات جوونی رو گفتی یاد LFA افتادم که انداختنش تو خانه سالمندان توکیو اونجا کنار باقی ماشینا و دارن مسخرش میکنن که این همه هزینه کردن واست تهش هنوز مدل های صفر کیلومترتو کسی گردن نگرفته 🤣

        موافقم 7
        مخالفم 31
        1. MOHAMMAD.n.r

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          LFA توقف تولید نشد!! از اول یک خودروی تولید محدود بود! ۵۰۰ عدد نسخه معمولی، ۵۰ عدد نسخه نوربرگرینگ!
          اینکه اسم LFA رو میارید و میگید توقف تولید شد فراری و لامبو میزنن زیر گریه. خیلی تفاوت هست بین خودروی تولید محدود با ماشین تولید انبوهی که بازار نداره و حذف میشه!

          LFA که زمانی صفر کیلومترش حدود ۳۰۰K قیمت داشت الان در نمونه های کارکرده حدود ۷۰۰K و تعداد محدودی که در نمایندگی صفر باقی موندن بالای یک میلیون دلار قیمت میخورن!!!

          مدل های صفر کیلومتر رو کسی گردن نگرفته؟😂😂😂 خاک میخوره؟؟؟😂 مسخرش میکنن؟😂
          کیا از خداشه استینگر رو اینجوری گردن نگیرن! خاک بخوره! مسخره بکنن!! ولی ۳ ۴ برابر قیمت کارخانه فروش بره!!😂 ولی متاسفانه بعد از توقف تولید نمایندگی ها باید بنر بزنن بشتابید بشتابید فروش ویژه استینگر!! یکی بخر ۳ تا ببر!!😂 یه استینگر بخرید! کل اعضای خانواده استینگر سوار بشید!

          موافقم 14
          مخالفم 1
        2. حمزه آجرلو

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (70 ديدگاه)

          سلام ، آقای محترم ، از همه جا بی خبری ، ال اف ای رو الان یک میلیون دلار خواهش میکنن ، خیلیااا ، اشکال نداره ، بی خبری دیگه . هم کاررا جی تی و هم ال اف ای ، بینهایت مشتری خواهان داره ، ولی گیر نمیاد . یک بچرخ تو چهارتا سایت معتبر و چهار تا مجله خارجی و چهار تا رفرنس و چهار تا با تجربه و چهار تا کار بلد ، … ، خودت ببین ، اصلا نیاز به بحثی نداره ، واضح واضحه ، یا یه سرچ ساده کن ، حتی به فارسی هم شاید بیاد ، یا به انگلیسی خودتو مشتری ال اف ای معرفی کن ، نظر چهار تا نمایندگی رو بپرس .

          موافقم 7
          مخالفم 0
        3. MOHAMMAD.n.r

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          ارادت جناب آجرلو
          موافقم باهاتون
          LFA , کررا جی تی، دوج وایپر، فورد جی تی و… خودرو هایی بودن که مردم سالها بعد فهمیدن چه الماس هایی هستن

          موافقم 3
          مخالفم 0
      3. محمدرضا

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        خب موتور ترند از lfa بیشتر تعریف کرد ولی هیچ کس حاظر به خریدش نشد هنوز بعد از سال ها نمونه های صفر کیلومترش داره توی نمایندگی های لکسوس خاک میخوره.

        موافقم 1
        مخالفم 13
        1. MOHAMMAD.n.r

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          خاک میخورن چون کمتر کسی یک میلیون دلار پول داره بده نسخه معمولی ال اف ای بگیره.
          چون کمتر کسی توان خرید نسخه نوربرگرینگ رو با قیمت حدود ۱.۵ میلیون دلاری داره!
          موتور ترند تعریف کرد چون واقعا تعریف داشت، همه تعریف میکنن، حتی بعد از سالها! نه بعد از گرفتن پول تبلیغ و… چند سال بعد سکوت کنن!!
          جرمی کلارکسون در یکی از مصاحبه هایی که مردم باهاش داشتن در یک کافه و به دور از فضای تبلیغات گرند تور و آمازون وقتی ازش سوال شد اگر قرار باشه یک ماشین انتخاب کنی با هر قیمتی چی انتخاب میکنی؟؟ LFA!!
          ما که آرزوی شنیدن صداش رو از نزدیک داریم

          موافقم 1
          مخالفم 1
    2. Nima

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (77 ديدگاه)

      😐🤦‍♂️

      موافقم 11
      مخالفم 0
    3. پیام

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1559 ديدگاه)

      آخه یه مسئله هست! اگه کیا و هیوندای فراخوانای جزئی ندن مجبورن مثل تویوتا بزرگترین فراخوانای تاریخ رو بدن! پس تصمیم گرفتن که خطای احتمالی رو بررسی کنن. شما نگران هیوندای نباش چون اگه پیشرفت نمی‌کرد الان روز به روز ماشین جدید بیرون نمیداد بیرون و ماشینش خودروی سال اروپا نمی‌شد، افتاد؟!

      موافقم 8
      مخالفم 23
    4. kamranmz

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (22 ديدگاه)

      کاراکتر
      یه لینک واست گذاشتم رفت تایید
      بعد اینکه دیدیش بیا بحث ادامه بدیم .

      موافقم 2
      مخالفم 12
    5. محمدرضا

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      همیشه ۱۰ کامنت اول مطالب کره ای هیتر های ژاپنی فن هستن🤣

      شما باعث نابودیه کره ای ها شدین
      فروش۱.۵میلیون کره ای در سال ۲۰۲۱ توی بازار آمریکا رو به ۱.۵هزار در سال ۲۰۲۲ کاهش دادین🤣

      موافقم 5
      مخالفم 13
    6. Amirreza.M

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (272 ديدگاه)

      یه ژاپن فن افراطی جدید یا شایدم یه اکانت جدید از یه ژاپن فن افراطی قدیمی

      موافقم 7
      مخالفم 0
    7. Mgh

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (13 ديدگاه)

      چقدر زشته

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. AMANTE

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    یک سوالی توی ایران پهن کردن ماشین مجاز هست؟ بعد اسپیسر هایی که در ایران هست به نظرتون قابل اعتماد هستن.

    موافقم 14
    مخالفم 2
  3. amir1400

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    کیا استینگر یه تلاش ناموفق برای شکست دادن تویوتا کمری trd بود که کیا وقتی تو سال ۲۰۱۸ معرفیش کرد خیلی امیدوار بود که بتون سگمنت سدان های اسپرت ارزون قیمت رو بدست بیاره ، ولی خب با وجود غول هایی مثل تویوتا و هوندا تو بازار آمریکا و علاقه شدیدی که آمریکایی ها به ژاپنی ها دارند ، کره ای ها موفق نشدن ، به هر حال فراموش نکنیم که صنعت خودرو کره جنوبی هم وجودش رو مدیون ژاپن هست ، به طوری که میشه گفت هیوندا اون اوایل یه جورایی فرزند خلف میتسوبیشی بود

    موافقم 25
    مخالفم 17
    1. amir1400

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      کره ای ها در طی سال های اخیر پیشرفته قابل توجهی داشتن ، به طوری که : هیوندایی که سال ۲۰۱۶ جزو ۳۰ خودروساز با ارزش جهان نبود الان طبق چیزی که نشریه فوربس ۲ هفته پیش منتشر کرد ارزش هیوندا نسبت سال مدت مشابه سال پیش حدود ۲۷ درصد بیش تر شده و تونسته دو پله به بالا صعود کنه و الان در رتبه ۱۳ با ارزش ترین خودروسازان جهان قرار داره
      محض اطلاع باید بگم طبق این لیست رتبه های یک تا پنج این ها هستن :
      ۱- تسلا موتورز با حدود ۱ تریلیون دلار ارزش
      ۲- گروه خودروسازی تویوتا با حدود ۳۸۷ میلیارد دلار ارزش
      ۳- گروه فلوکس واگن با حدود ۳۲۸ میلیارد دلار
      ۴- فراری با ۲۵۸ میلیارد دلار
      ۵- دایملر با ۲۴۴ میلیارد دلار آمریکا ارزش

      موافقم 10
      مخالفم 0
    2. kamranmz

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (22 ديدگاه)

      “”””” به هر حال فراموش نکنیم که صنعت خودرو کره جنوبی هم وجودش رو مدیون ژاپن هست ، به طوری که میشه گفت هیوندا اون اوایل یه جورایی فرزند خلف میتسوبیشی بود “””””

      واقعا تا کی میخواین به این حرفاتون ادامه بدید ؟
      بابا کدوم مدیون عزیز من ؟
      مجموع فروش سه برند نیسان و هوندا و سوبارو و میتسو به زور به گروه هیوندای میرسه .
      سهم گروه هیوندای از بازار آمریکا 11.4 درصد در فصل سوم 2022
      فقط تویوتا ازش جلو هستش
      اون هم تفاوت آنچنانی نداره
      قطعا در سه چهار سال آینده از تویوتا هم جلو میزنه
      هیوندای فرزند میتسو هستش ؟ :))
      حالا میشه بگی میتسو چند درصد بازار دستش بود ؟
      بس کنید تو رو خدا واقعیت رو ببین دوست عزیز.
      کرخ خیلی وقته از جاپن جلو زده عزیز من

      موافقم 6
      مخالفم 16
      1. phonix

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1798 ديدگاه)

        خندت نمیگیره میگی فصل سوم؟
        عزیز فروش رو در یک سال مالی ملاک قرار میدن
        یکم صبر کن شاید تا پایان سال حداقل جایگاه شما رفت بالا

        موافقم 3
        مخالفم 1
    3. M

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (189 ديدگاه)

      اصلا استینگر و کمری ربطی به هم ندارن
      استینگر یک تلاش ناموفق از طرف کیا بود به رهبری بیرمن در سگمنت sport executive car
      که حتی اسم پروژه هم M3 بود که بگن ماشین رقیب بی ام و هست و به خاطر برند کیا و قیمت بالا شکست خورد ربطی به کمری نداره
      قیمت کمری trd از 34 هزار دلار شروع میشه تا 41 که همه مدل ها 6 سیلندر هستند
      اما استینگر 4 سیلندر از 36 هزار تا شروع میشه تا 51 هزار تا
      که تقریبا نزدیک 340 بی ام و قیمت گذاری شده

      موافقم 2
      مخالفم 11
      1. کرگدن باواریا

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (578 ديدگاه)

        ینی مدیر عامل کیا با سیلی صورتشو سرخ نگه داشته که فکر میکنه رقیب m3 هست

        موافقم 12
        مخالفم 3
    4. kamranmz

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (22 ديدگاه)

      “”””” به هر حال فراموش نکنیم که صنعت خودرو کره جنوبی هم وجودش رو مدیون ژاپن هست ، به طوری که میشه گفت هیوندا اون اوایل یه جورایی فرزند خلف میتسوبیشی بود “””””

      واقعا تا کی میخواین به این حرفاتون ادامه بدید ؟
      بابا کدوم مدیون عزیز من ؟
      مجموع فروش چهار برند نیسان و هوندا و سوبارو و میتسو در حد و حدود فروش همون گروه هیوندای میشه .
      سهم گروه هیوندای از بازار آمریکا ۱۱.۴ درصد در فصل سوم ۲۰۲۲
      فقط تویوتا ازش جلو هستش
      اون هم تفاوت آنچنانی نداره
      قطعا در سه چهار سال آینده از تویوتا هم جلو میزنه
      هیوندای فرزند میتسو هستش ؟ :))
      حالا میشه بگی میتسو چند درصد بازار دستش بود ؟
      بس کنید تو رو خدا واقعیت رو ببین دوست عزیز.
      بازار آزاد و رقابتی و مصرف کننده حقیقی داره داد میزنه که آقا جان کره جنوبی از جاپن کلی جلو زده و فقط آلمان و آمریکا رو کنار خودش میبینه
      تیترو ببین
      استینگر
      به به

      موافقم 6
      مخالفم 9
    5. Opinion

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (50 ديدگاه)

      علاقه شدید امریکایی ها به ژاپنی ها رو توی تیتر و امار دیروز پدال دیدیم؟ “ژاپنی ها بازنده بزرگ بازار امریکا”
      بزار حداقل چند روز از اون مطلب بگذره
      کسی هم مدیون کسی نیست،فعلا که خودروسازی میتسوبیشی در برابر هیوندای جوکی بیش نیست،جوایز و فروش و غیره گویای همه چیز هست
      صنعت کره هرچی هست مدیون خودشه،چه کره چه هر کشور دیگه
      دلیل توقف تولید و فروش لندکروز و ماکسیما و اف جی چی بود؟

      موافقم 6
      مخالفم 15
    6. 4wheeled

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (125 ديدگاه)

      اکانت اصلیت کدومه حالا؟ چند روزه با این اسم اومدی

      موافقم 2
      مخالفم 14
    7. kamranmz

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (22 ديدگاه)

      در ضمن پایین هم گفتم یه جاپنی فن هیچ وقت نباید حرف از کاهش یا عدم فروش و شکست یه محصول بزنه :))
      چون یهو ممکنه خاطره SC و GS و … یادآوری بشه :)))
      تک تک محصولاتی که اینجا و در پاسخ به محمد ان آر گفتم یا خط تولید و کلا بند و بساطشون جمع شده یا به دلیل شکست های سنگین کلا از طرف لکسوس محدود شدن :)))
      شرمنده همشون یادم نمیاد انقد آمار زیاده دیگه از دستم در رفته :)))
      دلیل فروش کمری هم دو چیزه :
      یک : پروپاگاندا و مافیای احزاب رسانه ای که تویوتا از پشت پرده در جهت اهداف و امیال خودش اونا رو میچرخونه .
      دو : این ماشین به دلیل اینکه توی کشور آمریکا تاکسی حساب میشه و اکثر ناوگان حمل و نقل و تاکسیرانی کمری استفاده میکنن طبیعیه فروشش بالاتر باشه .
      هیچ چیز خاصی اتفاق نیفتاده .

      موافقم 2
      مخالفم 12
    8. حسین

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1094 ديدگاه)

      امیر با این کامنتت چنان سوزشی راه انداختی که طرف همه اکانتهای فیک رو آورد وسط 😂

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        کل سابقشون روی هم ۳۰۰ تا نمیشه😂

        موافقم 7
        مخالفم 0
      2. Royal Driver UK 70

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1293 ديدگاه)

        وای خدا😂😂 پدال هم از دست رفت

        موافقم 2
        مخالفم 0
  4. kamranmz

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (22 ديدگاه)

    استینگر خارق العاده بود و یک معیار در این کلاس . ولی متاسفانه سیاست ها و باندهای مافیایی کثیف پشت پرده نذاشتن به حقش برسه …

    موافقم 8
    مخالفم 33
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      جنایی نکن قضیه رو
      این ماشین رو همه مجلات خودرویی و حتی گرند تور!!! تبلیغ کردن.
      هزارتا جایزه بهش دادن با پول و…
      ولی اون چیزی نبود که تبلیغ میشد، الکی بزرگش کردن در حالی که جالب نبود…
      به نسبت بقیه خودرو های کیا خوب بود و پیشرفت قابل توجهی حساب میشد ولی در مقابل سایر رقبا حرفی برای گفتن نداشت…

      موافقم 12
      مخالفم 3
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        کیا k9 هم وضع خوبی نداشت.
        قرار بود توقف تولید بشه
        از اون خبری نیست؟

        موافقم 9
        مخالفم 0
        1. Opinion

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (50 ديدگاه)

          رفته کنار اف جی کروز و ماکسیما
          لندکروز هم که با پس گردنی انداختن بیرون از امریکا،فروشش از سگ شیتزو تریر کمتر بود

          موافقم 3
          مخالفم 14
        2. kamranmz

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (22 ديدگاه)

          محمد جان دیگه یه جاپونی فن هم که نباید حرف از وضع بد محصولات و توقف تولیدش بزنه :)))
          زشته بابا گل به خودی نزن دیگه :))
          باشه آقا کیا توی فروش استینگر و K9 به مشکل خورده ، لکسوس که چندین نسل هستش توی بعضی محصولاتش حماسه آفرینی میکنه :)))
          GS
          Gx
          LX انقد ملت به LX محل نذاشتن لندکروز رو از آمریکا بیرون کشید تا LX رو به زور بندازه به مشتری :))))
          LFA
          SC
          حالا بریم جلو یا کافیه ؟ :)))

          موافقم 2
          مخالفم 14
        3. 4wheeled

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (125 ديدگاه)

          لکسوس LFA راست میگه هنوز نمونه صفرش موجوده؟

          موافقم 0
          مخالفم 10
        4. MOHAMMAD.n.r

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          اسم این مدل ژاپنی هایی که گفتی کره توی عمرش نتونسته بسازه، کدوم خودروی شاسی مستقل رو داره؟؟؟
          ماکسیما قراره برقی بیاد!! فقط درون سوز تولید نمیشه!
          اف جی هنوزم صفر تولید میشه و استرالیا و آسیا فروش داره!!
          Gx تولید میشه و به نسبت سگمنت فروش خوبی داره! توقع فروش در حد هافبک ارزون ct نداشته باشید.
          لندکروز رو کشید بیرون چون قیمت نزدیک lx داشت و مردم ترجیح میدادن lx بخرن تا لندکروز!! مگه کره ای هست که بخواد غالب کنه ماشیناش رو
          لندکروز هم که فعلا باید مدت زیادی انتظار کشید و تو نوبت بود!!! تقاضا بیشتر از ظرفیت تولید!!!

          جالب تر اینجاست که فروش لندکروز سال های اخر حدود ۱۰ هزار در سال بود، در امریکا، ولی فروش کیا استینگ و کی ناین در سال کمتر از ۲۰۰ ۳۰۰ دونه هست!!😂😂 تفاوت از زمین تا آسمان هست! یکی با فروش ۱۰ هزارتایی میگه دیگه به بازار عرضه نمیکنم و میدم بقیه کشور ها!! اون یکی با فروش ۲۰۰ عددی هنوز امیدواره!😂
          اونی که در سال ۱۰ هزار فروخته قیمت سه برابری هم داشته!!

          Lfa هم یه کامنت جدا میگم.

          موافقم 9
          مخالفم 0
        5. MOHAMMAD.n.r

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          LFA توقف تولید نشد!! از اول یک خودروی تولید محدود بود! ۵۰۰ عدد نسخه معمولی، ۵۰ عدد نسخه نوربرگرینگ!
          اینکه اسم LFA رو میارید و میگید توقف تولید شد فراری و لامبو میزنن زیر گریه. خیلی تفاوت هست بین خودروی تولید محدود با ماشین تولید انبوه!!
          LFA که زمانی صفر کیلومترش حدود ۳۰۰K قیمت داشت الان در نمونه های کارکرده حدود ۷۰۰K و تعداد محدودی که در نمایندگی صفر باقی موندن بالای یک میلیون دلار قیمت میخورن!!!

          حالا استینگر توقف تولید بشه قیمتش ۳ ۴ برابر میشه یا یک سوم؟؟؟

          موافقم 6
          مخالفم 0
        6. MOHAMMAD.n.r

          ۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          بله نمونه صفرش موجوده
          ولی
          با قیمت ۴ برابر قیمت کارخانه!!
          روز به روز هم میره بالا قیمتش.

          موافقم 7
          مخالفم 0
    2. Ferrari

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (28 ديدگاه)

      این ماشین اومده بود رقیب ب‌ام‌و M4 باشه 😂

      موافقم 7
      مخالفم 2
    3. کیان

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      حتما اینم کار امریکا بوده ؟! امریکا و صهیونیست و … ؟!

      موافقم 13
      مخالفم 2
    4. کرگدن باواریا

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (578 ديدگاه)

      مافیا کثیف و پشت پرده ؟ بیخیال !
      بازار جهانی درش به هر خودرو سازی بازه این ماشین برخلاف تبلیغات کیا همچین هم قابل مقایسه با ۳۳۰ بی ام و و امثالش نیست ! چه در پرفورمنس چه هندلینگ
      یه سدان نیمه اسپورت که دیفرانسیل عقب بودنش بیشتر برای سواری شهری مناسبه نه پیست و دنات..
      قیمتشم مناسب نیست ۴۵ هزار دلآر بدی به ماشین اسپرت که آرم kia روش باشه !

      موافقم 11
      مخالفم 0
  5. Alan.r

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    حال به هم زنه‌🤮🤮
    در برابر رقباش هیچی نیست
    (راستی نمای عقبش هم از دوج کپی کردن)

    موافقم 10
    مخالفم 2
  6. Free

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    این مدل بهش نمیاد

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. MC20

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1606 ديدگاه)

    ماشینی که اعتبار برند ترمزهاش ” برمبو ” ، بسیار بسیار بسیار بیشتر از اعتبار برند خودش باشه و مدیران بی تجربه اش هم در تبلیغاتش ، با ” اعتبار برند ” ترمزهاش مانور بدن … معلومه تولیدش سریع متوقف می شه … این خاصیت برمبوعه … در کوتاه ترین زمان و در جا متوقف می کنه … دمت گرم برمبو ، واقعا دمت گرم … سریع استینگر رو متوقف کردی :)) … کیا ، با کله رفت(ن) توو شیشه …

    موافقم 13
    مخالفم 2
  8. Afg

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    این خیلی خوب شده برای خداحافظی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. Afg

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    دوستم تو ونکوور یه کامیون هیوندای داره تو کانادا اکثر کامیونهای بی دماغ مال شرکت هیوندای هست

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. SS

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (740 ديدگاه)

    با توجه به تبلیغات گسترده و سرمایه گذاری زیادی که کیا روی این پرچمدار کرده بود شکست بزرگی بود برای هیوندای-کیا
    شاید اگر نسل جدید جنسیس کوپه یا مشابه اون رو به جای استینگر رونمایی میکردن با توجه به اینکه 370z خیلی قدیمی شده بود و رقیب جدی دیگه ای (حساب ماسل کارها جدا) هم وجود نداشت تبلیغ برند و موفقیت بیشتری میداشت

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. kamranmz

      ۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (22 ديدگاه)

      کیا عقلش رو از دست نداده به خاطر یه ماشین که فقط 28 دستگاه توی سه ماهه اول 2021 فروخته هزینه صرف توسعه یه محصول کنه :))))
      370z خودش داشت خودزنی میکرد نیازی به یه رقیب از جانب کیا نبود :))))

      موافقم 2
      مخالفم 7
  11. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    همین یدونه خوب بود که رفت

    موافقم 2
    مخالفم 0
  12. ilia2008

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (163 ديدگاه)

    چرا rgb گذاشته برای فن هاش :/ مگه کیس کامپیوتره

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا