لامبورگینی

تیونینگ لامبورگینی هوراکان اوو با دو توربوشارژر و 1400 اسب بخار قدرت!

شرکت تیونینگ آندرگراند ریسینگ با تجهیز پیشرانهٔ لامبورگینی هوراکان به دو توربوشارژر، قدرت را به عدد فوق‌العادهٔ ۱۴۰۰ اسب بخار رسانده است.

لامبورگینی هنوز به‌طور رسمی با هوراکان خداحافظی نکرده است. اگرچه این مدل مدت‌ها است که از فهرست فروش خارج شده، اما نسخه‌های اوو اسپایدر، تکنیکا، STO، STJ و استراتو همچنان در کارخانه سانتاگاتا بولونیزه تولید می‌شود. هرچند توجهات بیشتر به جانشین این مدل یعنی تمراریو معطوف است ولی حالا هوراکان با یک تیونینگ جنجالی دوباره به تیتر اخبار بازگشته است.

کسانی که با آندرگراند ریسینگ آشنا هستند، می‌دانند که تخصص این شرکت تبدیل خودروهای قدرتمند به شاهکارهایی بی‌نظیر است. این لامبورگینی هوراکان اوو نیز از این قاعده مستثنی نیست. شاید ظاهر آن تفاوت چندانی با نسخه استاندارد نداشته باشد، اما مطمئن باشید با قدرتی خیره‌کننده، عملاً به یک هایپرکار تبدیل شده است. اصلی‌ترین اقدام این تیونر معروف، تجهیز موتور V10 تنفس طبیعی هوراکان به دو توربوشارژر است. به گفته آندرگراند ریسینگ، قدرت این خودرو به عدد جادویی ۱۴۰۰ اسب بخار رسیده که بیش از دو برابر قدرت نسخه استاندارد هوراکان اوو است.

در حالت استاندارد، هوراکان اوو ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارد و به گفتهٔ لامبورگینی، این نسخه از سوپرکار V10 خود می‌تواند به سرعتی بیش از ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد و شتاب صفرتاصد کیلومتر بر ساعت را در تنها ۲.۹ ثانیه طی کند. حالا که این خودرو حدود ۷۷۰ اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد دارد، شتاب صفرتاصد احتمالاً به حدود ۲ ثانیه رسیده است و شاید حتی سریع‌تر از این باشد، چون ۱۴۰۰ اسب بخار عددی نیست که بتوان به‌سادگی از آن گذشت.

علاوه بر قدرت اضافی، این سوپرکار به گیربکس ارتقاءیافته و ویژگی‌های دیگری مجهز شده که آن را به یک هیولای واقعی تبدیل کرده است. آندرگراند ریسینگ این هوراکان اوو را برای فروش عرضه کرده و اعلام کرده که می‌تواند تمام استانداردهای ایمنی دولتی را پاس کند اما قیمت خودرو اعلان نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای
منبع
autoevolution

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. کسرا

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (262 ديدگاه)

    یه ضرب المثل ماشینی هست میگه
    با لامبورگینی بدون سپر عقب مسابقه نده
    والا ۱۴۰۰ تا واسه هوراکان یعنی فراتر از هیولا
    یه هیولای جذاب…

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6558 ديدگاه)

      تو ترافیک باهاش گیر بیوفتی🤣یه نیش گاز بدی ماشین جلویی هاشپک شده🤣

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (6558 ديدگاه)

        ماشین جلویی هاشپک چهار در باشه هاشپک دو در میشه🤣

    2. SRT

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (644 ديدگاه)

      کلا موتور v10 توربو بشه با کسی شوخی نداره
      یه نمونه.ش این،یکی دیگه‌شم وایپر

  2. hosen

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1029 ديدگاه)

    یا خود خدا… چجوری واقعا میشه این حجم از قدرت رو هندل کرد واقعا شوخی نیست

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6558 ديدگاه)

      دو دف باشه راحت میشه
      ولی اگه دف عقب باشه ماشین پرواز میکنه و وقتی میخوره زمین همه زیر بندیاش نابود میشه

  3. ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6558 ديدگاه)

    از عقب تصادف کرده

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. بهراد

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    بچه ها میتونین وصل بشین؟
    تل و این ستا کار می کنن؟
    با چی وصل میشین

    1. A

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کلا نت ملی شده ، هیچی کار نمی‌کنه

  5. OldBoy

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (97 ديدگاه)

    من آخرای کار هوراکان هنوز منتظر بودم یه نسخه تمام فیبر کربنی ازش مثل سستو المنتو تولید بشه با ۹۹۹ کیلو وزن و ۶۴۰ اسب بخار قدرت
    سستو المنتو با اون گیربکس قدیمی و قدرت پایین تر و پلتفرم قدیمی تر گالاردو اونقدر سریع بود دیگه هوراکان یه باس همه فن حریف میشد

  6. 👑🇩🇪PORSCHE🇩🇪👑

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (432 ديدگاه)

    حالا این چیز خاصی برای لامبورگینی نیست و خیلی راحت از همین هوراکان میشه ۲۰۰۰ اسب بیرون کشید
    کلاً خودرو های اروپایی با یه تیون ساده قدرت خیلی زیادی میشه ازشون گرفت و یکی از دلایل هم اینه که خودرو های اروپایی محدودیت خیلی زیادی دارن و با یه تقویت ساده به شتاب و سرعتی غیر قابل باور دست پیدا می کنن در صورتی که خودرو های آسیایی و آمریکایی محدودیت خیلی پایینی دارن و با تقویت های خشن هم زیاد سریع تر نمی شن

    موافقم 3
    مخالفم 4
  7. R

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1402 ديدگاه)

    به این میگن تیونینگ نه امثال لیبرتی واک و منصوری گند میزنن به ظاهر ماشین

    موافقم 1
    مخالفم 2
  8. Vitesse

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (719 ديدگاه)

    اوراکان یه حس خاص و برجسته بودن بینظیری دوران خودش داشت که تمراریو و ربوئلتو نتونستند تکرارش کنند.
    یادمه ۱۰ سال پیش یه فیلم درگ ازش دیدم که با بزرگان دوران مثل پورشه ۹۱۸ مسابقه دادند،
    هرچند مسابقه رو نبرد ولی همونجا بود که عاشقش شدم.

  9. payfast

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (789 ديدگاه)

    اگه روی این سیستم AWD بزاری به احتمال زیاد شاید بتونه بوگاتی شیرون و کونیگزگ اگرا رو هم تو درگ ببره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا