لینکلن

قیمت و مشخصات لینکلن ناتیلوس 2019

لینکلن ناتیلوس ۲۰۱۹ سال پیش در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی شد و هم‌اکنون اعلام شده که قیمت پایه این کراس اوور در بازار آمریکا برابر با ۴۰۳۴۰ دلار است.

لینکلن ناتیلوس 2019
این خودرو که اساسا نسخه فیس لیفت شده و تغییر نامه یافته‌ی MKX می‌باشد ۱۳۰۵ دلار گرانتر از مدل قبلی بوده ولی دارای برخی تغییرات می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی لوکس‌تر نزدیک به محصولات جدیدتر لینکلن همچون کانتیننتال و نویگیتور اشاره کرد.


جدای از بهبود طراحی ظاهری، نسخه پایه ناتیلوس دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی جدیدی است که قدرت ۲۴۵ اسب بخاری دارد. این پیشرانه قدرت کمتری در مقایسه با نمونه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری قبلی دارد اما به تکنولوژی استارت/استاپ و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدید مجهز شده است. این نسخه به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود اما با پرداخت ۲۴۹۵ دلار می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.


ناتیلوس از تجهیزات مناسبی سود می‌برد که شامل درب پشتی برقی هندزفری و رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی می‌باشد. رانندگان همچنین به پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، سیستم تهویه خودکار دو ناحیه‌ای، اپل کارپلی و اندروید اتو دسترسی خواهند داشت. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به تکنولوژی کاهش صدای فعال، صندلی‌های برقی جلو با تنظیم در ۱۰ جهت و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو و یک ساب ووفر اشاره کرد. همچنین سطح وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده همچون هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و پایش نقاط کور در ناتیلوس بکار رفته‌اند.

لینکلن ناتیلوس 2019
بهای مدل ناتیلوس سلکت از ۴۴۵۴۵ دلار آغاز می‌شود و از کابینی سود می‌برد که دارای صندلی‌های چرمی، غربیلک فرمان گرم شونده و ستون فرمان تلسکوپی برقی می‌باشد. دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این نسخه عبارتند از شارژر بی‌سیم گوشی، چراغ‌های جلوی LED، سیستم امنیتی ارتقا یافته و…


اما نسخه رزرو این خودرو با قیمت ۴۸۸۷۵ دلاری لوکس‌تر بوده و دارای سقف شیشه‌ای پانورامیک و رینگ‌های ۲۰ اینچی می‌باشد. داخل کابین نیز صندلی‌های گرم و سرد شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده و سیستم صوتی با ۱۳ بلندگو نصب شده‌اند.

لینکلن ناتیلوس 2019
نهایتا به نسخه پرچم‌دار ناتیلوس بلک لیبل می رسیم که با قیمت پایه ۵۶۸۹۵ دلار خودنمایی می‌کند. بدون هیچ‌گونه تعجبی این خودرو بیشترین تجهیزات را داشته و با سیستم تعلیق تطبیقی و رینگ های ۲۱ اینچی عرضه می‌شود. دیگر تجهیزات برجسته این نسخه شامل پوشش سقف آلکانترا، تریم چوب ویژه و پوشش چرم کابین می باشد. همچنین سیستم نورپردازی داخلی، سیستم صوتی مرغوب با ۱۹ بلندگو و کف‌پوش‌های ویژه در ناتیلوس بلک لیبل به چشم می‌خورند.


خریدارانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند می‌توانند پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۱۴ نیوتون متری را انتخاب کنند. این پیشرانه در تریم سلکت و بالاتر عرضه شده و بهای پایه آن ۴۶۶۱۵ دلار می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. حميد

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    إز وقتی طرح جلو پنجره لینکلن عِوَض شده خیلی بهتر به نظر میاد
    طراحی داخلی شیکی هم داره
    مبارک خریدارهاش

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. مصطفی افتخاری

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خیلی شبیه کوپا فلگشیپ هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. ایمان

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    ظاهری زیبا و قدرتی مناسب مبارک صاحبان آمریکایی !!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. v e n o m

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    فوق العاده اس !! کیفت و طراحی عالی
    اگه قیمتشو با دلار 8 هزار تومن حساب کنیم ، بازهم نزدیک به صد و خورده ای میلیون تومن از سانتافه ای که تو ایرانه ارزونتر در میاد :|

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. محمد رضا

      ۹ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (804 ديدگاه)

      مگه گفته ۱۵ هزار دلار که میگی صدو خرده ای
      کفش ۴۰هزار تاس که میشه۳۲۰ میلون تومن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. Mohamad

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (85 ديدگاه)

    شیر اداشو در میاره
    شمشیر صداشو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمدرضا فنا

    ۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اونوقت آیا باید بگیم مرگ بر آمریکا ؟!!!!!!!
    همین آمریکایی که با شیطان برابر میدوننش زندگی رو برای مردمش بهشت وار ساخته .
    ولی غصه نخوریم لینکلن نداریم پراید که داریم
    اونا امنیت ندارن ولی ما داریم
    خیلی دارم جلوی خودمو میگیرم فحش ندم !!!!!!!
    آیا مثل همیشه سکوت ؟!!!!!!!
    باشه نژاد آریایی بالأخره حقشو پس میگیره

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا