تلویزیون پدالخودروهای سنگینمرسدس بنز

مرسدس بنز اکتروس 2021؛ ملاقات با لوکس ترین کامیون دنیا / دوبله فارسی

مت واتسن از سایت Carwow به تازگی سراغ جدیدترین مدل از کامیون مرسدس بنز اکتروس رفته است. فیلم تست و برسی او با دوبله فارسی اختصاصی در کانال پدال در آپارات بارگزاری شده است.

نسل اول از کامیون‌های اکتروس، سال ۱۹۹۶ معرفی شد تا جای‌گزین سری SK شود. نسل جدید اکتروس سال ۲۰۱۱ تا کنون تولید می‌شود. این مدل، سال ۲۰۱۹ تغییر چهره داد و امکانات مدرن به کابین اضافه کرد. امروزه بسیاری از رانندگان جهان، مرسدس بنز اکتروس را با عنوان لوکس‌ترین کشنده‌ی جهان می‌شناسند.

بخش اصلی از فیلم تست و بررسی مت واتسن هنگام ملاقات با اکتروس ۲۰۲۱، به معرفی امکانات داخل کابین اختصاص دارد. در ادامه، او به سراغ نسخه‌ی پروتوتایپ از اکتروس هیدروژنی با قدرت هزار اسب بخاز و گشتاور ۴۰۰۰ نیوتن‌متر می‌رود تا این کامیون جدید را از نظر شتاب و ترمزگیری، آزمایش کند. اکتروس دیزلی که هم‌اکنون در اروپا عرضه می‌شود، مجهز به پیشرانه‌ی ۱۳ لیتر توربوشارژ با قدرت ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن‌متر است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد امین

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2170 ديدگاه)

    سری sk افسانه بود

    موافقم 52
    مخالفم 8
    1. محمد

      ۱۵ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (157 ديدگاه)

      چرا افسانه بود؟ ممکنه توضیح بدید؟

      موافقم 30
      مخالفم 4
      1. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

        ۱۶ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (527 ديدگاه)

        یکی از دلایلش مدل افسانه ای SK 1748 LS V8 بود که با ۱۴.۶ لیتر حجم موتور و سوخت دیزل قدرت حدود ۵۰۰ اسب بخارو میزان گشتاورشم میتونید حدس بزنید ، و لازم به ذکره این مشخصات همشون برای سال ۱۹۸۹ هست ، بعدا هم یه نسخه افسانه ای تر با موتورOM424A V12 ازش بیرون اومد که حدود ۵۳۰ اسب بخار قدرت داشت ، در ضمن درست مثل همین اکتروس اون هم ظاهر زیبا ، کابین استثنایی ، آپشن های راحتی زاد ، استهلاک بینهایت کم و …. داشت که باعث شد چندین بار هم کامیون سال شد ، در کل بنز همیشه کشنده های خیلی خوبی داشته ، یکی دیگه از کشنده های استثنایی بنز سری mk هستن ، مطمئنم که نسخه هیدروژنی اکتروس میتونه انقلابی در موتور های پیل سوختی چه در کشنده ها و چه در ماشین های معمول باشه ، همیونطور که در کلیپ مشاهده کردید تونست با چند ده تن بار به تندی شتاب بگیره و فوق العاده سریع متوقف شه ، انگار نه انگار که کامیونه

        موافقم 81
        مخالفم 4
        1. محمد

          ۱۶ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (157 ديدگاه)

          آقا خیلی ممنون. توی کامیونا رقیبای اصلی کدومان؟ دایملر و ولوو؟

          موافقم 31
          مخالفم 7
        2. مازیار

          ۱۶ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2502 ديدگاه)

          کامیونهای دایملر به لحاظ دوام و بی آزاری یکه تازه
          از قدیم همینطور بوده و یه جمله معروف بین دارندگان کامیون هست که “بنز بهت پول میده”
          ولوو همیشه تو کلاسهای مشابه کمی قدرتمند تر بوده اما از طرف دیگه استهلاک بیشتری داشته، بقول اهل فن برو تر هست اما به همون نسبت هم بیشتر خودشو خرد میکنه
          اسکانیا هم میشه گفت چیزی بین این دو هست
          و کامیونهای آمریکایی هم که مثل سواری هاشون دنیای خاص خودشون رو دارن
          غیر از آمریکا و اروپا هم میشه از ایسوزو نام برد که بیشتر تو کامیونهای سبک فعالیت داره و واقعا شایسته هست

          موافقم 32
          مخالفم 3
        3. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

          ۱۶ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (527 ديدگاه)

          سبک کامیون سازی اروپا و آمریکا بسیار بسیار متفاوته ، حتی خیلی متفاوت تر از ماشیناشون برای همین این دوتا دو دنیای مجزان ، پس میتونین کامیون های اروپایی رو با اروپایی و آمریکایی رو با آمریکایی مقایسه کنید

          موافقم 14
          مخالفم 0
        4. عاشق پدال

          ۱۹ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (259 ديدگاه)

          تو جواب مازیار

          کامیون با این مشخصات خواستی فقط MAN
          بیشتر از بنز پول میده.
          یکی هستش طرف واردات صادرات داره به کشورای اینور اونور. سالها بنز داشت. بنزهاشو صفر از یه کشور همسایه وارد کرده بود. مال ۱۵ سال پیشا هست این وارداتش. اما بعدش رفت یه کشور دیگه ی همسایه و بالای ۱۰ تا MAN اورد. تا الان دارن میچرخن تو کشور و این کشور اون کشور بار میبرن.
          کامیون کاری که فقط پول بده و خرجش نکنی فقط man هست. راحتی man اونقدری هست که اذیت نشی و راحت از گلستان تا بندر عباس بری خسته نشی. راحتی بیشتر از این بیشتر اپشنه و بود و نبودش فرقی نداره. کولر رو بگو. و اگه صاحاب کامیون باشی راننده غلط میکنه سبقت بگیره یا حتی ۵ کیلومتر از سرعت مجاز بیشتر بره. برا همین برو بودن کامیون زیاد مطرح نیست. بیشتر اپشنه تا عملی. وگرنه متعادل کردن بار اونقدر سخته که اصلا با منطق جور در نمیاد نیاز به شتاب داشته باشی.
          رنو و داف و اینا رو کلا فراموش کنین.
          تجربه های کسی رو میگم که بالای بالای ده تا کامیون خریده اورده.
          ۱. اگه پول داری و میخوایی خرج اپشن کنی ولوو
          ۲. اگه پول داری ولی نمیخوایی خیلی خرج اپشن کنی اسکانیا
          ۳. اگه ماشین کاری میخوایی که بهتر از بنز برات کار کنه کمتر سرویس و نگهداری بخواد و سگ جونی و دوام و همه چی رو داشته باشه MAN.
          4. بنز رو فراموش کن

          موافقم 5
          مخالفم 22
        5. Iman99

          ۱۹ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          عاشق پدال بنز رو فراموش نمیکنیم چون بنز هم در حد همون man هست این حرف من نیست حرف اونی که ۱۰ تا کامیون وارد کرده هم نیست حرف آمار و اطلاعات جهانیه بنز هم در حد همون man هست تو بخش کامیون ها و نیازی به اثبات برتری خودش نداره چون همیشه ثابت کرده که مثل یه قطب هست در کنار کامیون های امریکایی بنز و man هردو با هم عالی هستن نمیشه یکیشون رو بگی باید گفت یکی از یکی بهتر هستن
          تو کامیون ها یک قطبش مرسدس بنز هست و man و ولوو و اسکانیا هم هستن ولی بیشتر آلمانی ها مثل بنز و man یک قطب دیگش کامیون های امریکایی هستن
          البته man برتری های زیادی داره و خودش به نوعی بی رقیبه در موتور های دیزلی سنگین و همچنین سیستم های توربین گازی پربازده چون این شرکت یک لیدر و پیشتاز در تو تولید موتور های دیزلی سنگین هست از موتور های دیزلی دیزل ژنراتور تا توربین های گازی مخصوص کشتی و ژنراتور ها و موتور های دیزلی سنگین برای کشتی های سنگین که خودش چندین بخش داره مثل man energy solutions و man turbo و man diesel&turbo و خود بخش کامیون سازی مان
          تو سنگینین ترین کشتی هایی که در جهان میبینی اکثرا موتورشون man هست موتور های بسیار بزرگ دیزلی با قدرت های ۵۰ یا ۶۰ هزار اسب بخار وزن هرکدوم از این موتور ها حدود ۲ هزار تن ممکنه باشه و پیچیدگی های طراحی این موتور ها و فکر و مهندسی که برای این موتور ها گذاشته میشه بسیار بیشتر از موتور های دیزلی کوچیکه چون کوچکترین نقص ممکنه به بزرگترین مشکلات ختم بشه
          زیاد شد صحبتم ولی اگه خودت سرچ کنی اطلاعات زیادی وجود داره در کل خواستم بگم که در دو شرکت بنز و مان بهترین ها هستن و نمیشه گفت اون یکی رو فراموش کنیم و دیگری رو بچسبیم چون واقعا هردو اثبات کردن از بهترین ها هستن
          در کل تو کامیون ها و موتور های دیزلی و توربینی بطور کلی آلمانی ها و امریکایی ها با فاصله زیا بهترین هستن و لیدر و پیشرو و پیشتاز جهانی هستن بعد از اونها هم سازندگانی دیگه هستن ولی به پای اینها نمیرسن

          موافقم 15
          مخالفم 0
  2. شاعر

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (235 ديدگاه)

    کسی میتونه توضیح بده چرا این موتور با این حجم عظیم ۱۳ لیتر با توربوشارژ فقط ۵۳۰ اسب بخار خروجی داره؟ و چطور با این قدرت این همه گشتاور داره؟

    موافقم 13
    مخالفم 11
    1. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      فشار روی موتور توی کشنده ها بسیار بسیار زیاده و اگر تراکم موتور بالا باشه حتی ممکنه موتور بسوزه در شرایط سخت ، پس موتور هارو با تراکم کم میسازن که تحت هر شرایطی کم استهلاک ایمن و قدرتمند باشه

      موافقم 30
      مخالفم 10
      1. Twin H Power

        ۱۶ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (271 ديدگاه)

        اتفاقا احتراق در موتور دیزل در اثر تراکم بالای موتور انجام میشه .
        اسب بخار کمه چون موتور واسه تولید گشتاور ساخته شده و با دور کم کار میکنه ‌و طول شاتون و لنگ های میل لنگش خیلی زیاده که این حالت میشه گشتاور زیاد و اسب بخار کم .

        موافقم 37
        مخالفم 1
        1. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

          ۱۶ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (527 ديدگاه)

          ببخشید من یه لحظه اصن یادم رفت موتور دیزلیه ، به بزرگی خودتون ببخشید

          موافقم 19
          مخالفم 0
    2. AHMET 2002

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      در مورد توربو شارژ که 99 درصد انجین های دیزل مدرن توربو شارژ به همراه اینتر کولر دارن و بر خلاف تصور عموم سبب افزایش کارایی و کاهش استهلاک میشه
      در مورد نسبت حجم به قدرت هم باید بگم که این خاصیت انجین های دیزل شاتون بلنده که قدرت کم و گشتاور زیاد بدن چون که سرعت احتراق گازوعیل تو محفظه سیلندر حدودا یک سوم بنزین هست و همین این امکان رو میده که سیلندر کورس طولانی تری رو طی کنه که طبق قانون اهرم ها سبب افزایش گشتاور میشه و از اون سمت سرعت انفجار کمتر سبب کاهش دور موتور میشه و همینه که رد لاین این مدل انجین ها کمتر از 3000rpm هست( خودش استهلاک رو به شدت پایین میاره تا جایی که عمر مفیده قطعات استانداردشون معمولا یک میلیون کیلومتره) معمولا و در نتیجه قدرت میاد پایین تر البته در نظر داشته باش که قدرت و گشتاور در واقع دو روی یک سکه اند
      همه این موارد در مورد دیزل های شاتون کوتاه خفیف تره

      موافقم 17
      مخالفم 1
    3. Danial

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (466 ديدگاه)

      چون این موتور تولید که شده که بتونه گشتاور بیشتری تولید کنه قرار نیست باهاش 0 تا صد بزنیم قراره باهاش شیب با 40 تن بار ببریم.

      موافقم 10
      مخالفم 0
  3. Mohsen990

    ۱۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (21 ديدگاه)

    هیدروژنیش خیلی عالیه.تست ترمزش که خوب بود با 40تن بار با سرعت 80کیلومتر درساعت 33متری متوقف شد.دمش گرم بنز…

    موافقم 39
    مخالفم 2
  4. Shirko

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (253 ديدگاه)

    به نظرم بهترین کشنده ی دنیاست .

    موافقم 27
    مخالفم 6
  5. ارین صاحب جمعی

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    خیلی جالبه تنها خودروسازی که تو همه چی هست :خودروسازی لوکس فرمول یک کامیون سازی و تریلی سازی و امبولانس سازی نعش کش سازی ( مرسدس استیشن واگن ) چرم سازی عطر سازی اتوبوس سازی مینی‌بوس سازی و کشتی سازی فقط مونده هواپیما سازی که مرسدس و عملا یک کشور کنه کدوم خودروسازی انقدر چیز میز داره ؟؟؟؟🥰🥰🥰😍😍😍🤩😍😍🤣🤣🤣🤣😍😍😍🤩😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤩😍🤩🥰😍🤩😍😍😍😍😍

    موافقم 44
    مخالفم 3
    1. AHMET 2002

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      از پدر خودرو سازی جهان همینم انتظار میره

      موافقم 26
      مخالفم 0
    2. امین

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      مرسدس بنز کالسکه هم میزنه

      موافقم 16
      مخالفم 1
  6. کافر مقدس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    این اصلا لوکس نیست در قیاس با یک سری از محصولات ولو و اسکانیا و ماک و…

    این بیشتر کاربردی هست تا لوکس

    موافقم 10
    مخالفم 49
    1. AHMET 2002

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      دقیقا در مقایسه با بعضی مدل های کنورث چندان لوکس به نظر نمیرسه

      موافقم 9
      مخالفم 14
  7. Ninja

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    درکت نمیکنم چرا میخندی اگه واقعی باشه که باید
    گریه گنیم هرچند واقعی نیست

    موافقم 2
    مخالفم 2
  8. امیرشایان فرازی

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (459 ديدگاه)

    ساخته بابا جان ساخته

    موافقم 3
    مخالفم 1
  9. محمد

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    با تشکر از آقای اشتری برای این تنوع لطفاً از غول های آمریکایی مثل پیتربلت و کنوورث هم مطلب بذارید

    موافقم 12
    مخالفم 2
  10. net

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    تریلی اسکانیا لوکستر و زیباتره.در کابین این بنز تخت تاشو اویزان رو حذف نکرده خیلی خوبه و پرده هم گذاشته برای تخت تاشو برای فضای خصوصی خوبه.چرا بنز از این تبلتهای زشت با حاشیه زیاد در ماشینهای سدان و شاسی بلند و کامیونهای جدیدش دست بر نمیداره.خیلی از تولیدکنندگان تریلی تخت تاشو اویزان رو حذف کردند که خیلی بد هست چون هر دو هم راننده میتونه در کابین بخوابه و هم شاگرد روی تخت اویزان میتونه بخوابه ولی اگر تخت اویزان در کابین کامیون نباشه هنگام خوابیدن همزمان راننده و شاگرد به مشکل برمیخورند.در قسمت اتاق بار که روی لاستیکها پوشش قرار گرفته بد هست و اگر روی سه لاستیک پوشش قرار نگرفته بود و ازاد بود زیباتر میشد

    موافقم 10
    مخالفم 5
  11. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    وقتی کامیونهای آمریکایی هستند زشته از لوکس بودن حرف زد و کامیون مورد اشاره آمریکایی نباشه

    موافقم 6
    مخالفم 24
    1. hssn

      ۱۶ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (477 ديدگاه)

      چرا انقد متعصبی؟ نمیفهمم واقعا

      موافقم 7
      مخالفم 4
  12. net

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    کدام شرکت این تبلتهای زشت با حاشیه زیاد برای بنز تولید میکنه؟قسمت بار که سه لاستیک پوشیده و مخفی شده بد هست اگر اتاق بار پوشش لاستیک نداشت قشنگتر میشد

    موافقم 5
    مخالفم 2
  13. علی

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پشت فرمون1924 یا2624 ایران خودرو که بشینی فکر کن یا میخوان تنبیهت کنند یا عذاب شدید روحی بهت بدهند داخل ماشین که انگار هلی کوپتر روشنه و بدون بار65 تا 70 کیلومتر بیشتر راه نمیره سربالایی هم که میاد جلوش از ترس حرکت نمیکنه با بار هم باید یک حواس به 6 حواست اضاف بشه که یه وقت چپ نشی.

    موافقم 9
    مخالفم 1
  14. محسن

    ۱۶ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.عالیه بیشتر این کلیپها بفرستید .تشکر.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  15. پیام

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز موتودیزل درون سوز و احتراقی است یعنی شروع احتراق در نقطه مرگ بالای پیستون شروع شده و پاشش سوخت تا مقداری از کورس پیستون ادامه داره به همین نیروی موثر روی پیستون ادامه دار هست به همین دلیل گشتاور بیشتری نسبت به موتور بنزینی که با انفجار لحظه ای سوت اتفاق می افتد دارد

    موافقم 3
    مخالفم 0
  16. Ali

    ۱۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (6 ديدگاه)

    مرسدس تو تکنولوژی پیشتاز بوده و هس

    دوتا از رکوردهای بنز تو گینس

    مصرف سوخت صدی :۱۹ و خورده ای با ۴۰ تن بار ناخالص در کشور ایتالیا با پیمایش بیش از ۲۰۰۰هزار کیلومتر

    صعود به ارتفاع ۶۶۷۵، که هیچ موتوری توان کارکرد در اون ارتفاع رو نداره

    موافقم 9
    مخالفم 0
  17. فرزین

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تورو خدا ابن فیلمها رو نزاربن.حالم بد میشه از این همه امکانات و تکنولوژی و راحتی.اونوقت ما بعضیها توی این خراب شده کامیون سوسماری دوره فتحعلیشاه رو سوار میشن

    موافقم 6
    مخالفم 0
  18. Azizi

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کافرها ببین چی ساختن بیایید از ایرانی ها یاد بگیرید ماشین عصر بوق با ده ها برابر قیمت پیش فروش میکنن مردم به خاطرش سر کله میشکنن

    موافقم 6
    مخالفم 0
  19. مهدی

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام برنامه تون عالیه
    من عاشق خودرو های بنز هستم

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا