پورشه

شتاب‌گیری جذاب و هیجانی پورشه 918 اسپایدر

تولید پورشه ۹۱۸ اسپایدر در سال ۲۰۱۵ خاتمه یافته و ژرمن‌ها از آن زمان تاکنون سوپرکار جدیدی را از آن زمان تاکنون تولید کرده است؛ اما این خودروی هیبریدی پرفورمنس شگفت‌انگیزی دارد. در ویدئوی جدیدی که توسط زمین‌های تست جانی بومر منتشر شده شاهد حرکت پرسرعت این خودرو هستیم. در پایان مسافت ۳.۷ کیلومتری این مسیر مستقیم، پورشه به سرعت باورنکردنی ۳۴۵.۰۷۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد که در واقع همان حداکثر سرعت خودروست.

اگر این خودرو آشنا به نظر می‌رسد دلیلش آشنایی قبلی پورشه ۹۱۸ اسپایدر با زمین‌های تست جانی بومر است زیرا قبلاً هم شاهد شتاب گیری این سوپرکار در این مجموعه بوده‌ایم. این خودرو قبلاً به خاطر کمبود کشش به سرعت ۳۳۳ کیلومتر در ساعت دست یافته بود.

به عنوان یادآوری باید دانست پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۶ لیتری تنفس طبیعی پورشه قدرت ۵۹۹ اسبی داشته و دو پیشرانه الکتریکی دیگر نیز خروجی ۲۸۲ اسبی را ارائه می‌کنند که کل قدرت این مجموعه به ۸۷۴ اسب بخار می‌رسد. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند.

زمین‌های تست جانی بومر در واقع مسیری بتنی در مرکز فضایی کندی است که فضایی ایده آل برای تست خودروهای پرسرعت می‌باشد. این مسیر در کل ۴.۸ کیلومتر طول داشته و در هر طرف مسیر نیز فاصله‌ی ۳۰۵ متری آسفالتی وجود دارد. تنها ۶.۳ میلی‌متر اختلاف ارتفاع در کل مسیر وجود داشته که آن را به یکی از تخت‌ترین و صاف‌ترین مسیرهای بتنی دنیا تبدیل کرده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ارشیا

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    از اس وی جی سریعتر

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      یع شوخی
      فک کنم مک لارن ۷۲۰ اس تقویت از این سرعت بالاتری رو زد ( یا من اشتباه متوجه شدم؟!)

      موافقم 3
      مخالفم 1
    2. Reza

      ۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      برادر این خودرو ۳۴۵ رو زد درحالی که تاپ اسپید اونتادور ۲۰۱۲ هستش ۳۷۰ کیلومتر که تست هم شده حالا نسخه SVJ که دومین نسخه ریسینگ اونتادور بعد از نسخه SV هستش باید سرعتش بالای ۳۷۰ باشه .

      حالا شما چطور اذعان میکنید که این خودرو سریع‌تر از SVJ هستش؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. ارشیا

        ۵ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1745 ديدگاه)

        من حد اکثر سرعت تو این مسیرو گفتم اونتادور تو اینجا ۳۳۷ کیلومتر رفت تو پدالم مو جود هست اگه به حد اکثر سرعت باشه که اونتادور اس وی جی خیلی از ماشینارو میزاره تو جیبش

        موافقم 3
        مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    بهترین هایپر کار دنیا پورشه 918!!!
    بررسی تک به تک پورشه 918 و فراری لافراری و مکلارن P1 در برنامه تاپ گیر و رقابت این 3 هایپرکار در قسمت اول گرندتور یکی از جذاب ترین رقابت هایی خودرویی بود که دیدم،اونم تو ایام عید بود که یه جمعی نشسته بودیم لحظه شماری میکردیم که کدوم یک از این 3 خودرو تایم سریع تری رو در پیست ثبت میکنه!!!! یادش بخیر پدر بزرگم آخر با سبکی که خودش میگه گفت:: هیچی وانت تویتا نمیشه!!!! ?
    (تویوتا)

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. Joker

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (522 ديدگاه)

    تا به امروز فقط دوتا خودرو تو این مسیر به سرعت بیش از ۳۴۰ کیلومتر رسیدن که اولیش بوگاتی شیرونه که تونست ۴۲۰ کیلومتر ثبت کنه دومیشم هم همین ۹۱۸ با ۳۴۵ کیلومتره،بقیه همه مالیدن…

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      720s هم 353 زد (البته تیون شده)

      موافقم 2
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا