علی جلالی، یکی از نخستین مالکان نیسان ترا در ایران پس از حضور برای اولین سرویس دورهای (۱۰۰۰ کیلومتر) در دفتر مرکزی پرشیا خودرو، تجربه رانندگی هیجانانگیز خود با این خودرو را با ما به اشتراک گذاشتند. ایشان که پیش از این، قصد خرید یک خودروی کراساوور شهری را داشتند، با توصیه دوستان نیسان ترا را انتخاب کردند و به جای خودرو هوندا وزل، این شاسیبلند قدرتمند و آفرودی را خریداری کردند.
یکی از نکات برجستهای که این مالک نیسان ترا به آن اشاره کردند، شتاب اولیه و ثانویه بسیار خوب خودرو، در حد یک خودرو سدان اسپورت بود که به گفته ایشان، امکان سبقتگیری آسان در گردنهها را فراهم کرده است. همچنین، سیستم تعلیق نرم و راحت نیسان ترا، لذت سواری را برای تمامی سرنشینان، حتی در مسیرهای ناهموار و جادههای میانبر، به ارمغان آورده است. به گفته ایشان هندلینگ بسیار خوب خودرو در پیچها و دستاندازها، حتی در سرعتهای بالا، از دیگر مزایای نیسان ترا است که به لطف سیستم تعلیق خوب آن حاصل شده است.
در خصوص تجربه کیفی خودرو نیسان ترا، در طول سفر ۹۰۰ کیلومتری، ایشان هیچگونه ایرادی در خودرو مشاهده نکردند و از عملکرد بینقص آن بسیار راضی بودند. فضای داخلی جادار نیسان ترا نیز از دیگر نکات مثبت آن است که به گفته ایشان، راحتی سرنشینان ردیف عقب را نیز تضمین میکند.
بنا به اظهارات این مالک نیسان ترا، ایشان به دلیل علاقه به آفرود و تجربههای قبلی خود در این زمینه، این خودرو را انتخاب کرده است. ایشان به قابلیتهای آفرودی خودرو، از جمله سیستم چهارچرخ محرک، ارتفاع مناسب از زمین و زاویههای مناسب ورود و خروج، اشاره کرد و افزود ترا مجموعه ای از مشخصات لازم را جهت کاربری آفرودی در خود دارد.
ایشان، نیسان ترا را از نمایندگی پرشیا پریمیوم خریداری کرده و طبق اطلاعیهای که در زمان تحویل خودرو دریافت کرده بودند، برای سرویس دورهای به دفتر مرکزی پرشیا خودرو مراجعه نمودند. ایشان همچنین از نحوه خدمت رسانی، برخورد پرسنل نمایندگی و خدمات پس از فروش گروه پرشیا موبیلیتی (پرشیا خودرو) نیز ابراز رضایت کردند.
وی که پیش از این تجربه رانندگی با خودروهایی مانند رنو تالیسمان و BMW سری ۵ را داشتهاند، از سواری نرم و راحت نیسان ترا بسیار راضی هستند و آن را خودرویی ایدهآل برای سفرهای طولانی بین شهری و همچنین آفرود میدانند.
لازم به ذکر است این مالک تنها هفت روز پس از تحویل خودرو، سفری ۹۰۰ کیلومتری از تهران تا آستارا را آغاز نموده و پس از بازگشت، برای سرویس دورهای ۱۰۰۰ کیلومتری به دفتر مرکزی پرشیا خودرو مراجعه کردند. ایشان همچنین قصد دارند پس از انجام سرویس دوره ای، سفری به یزد داشته باشند تا تواناییهای آفرود نیسان ترا به عنوان یک SUV شاسی مستقل را در کویر محک بزنند.
HAMID
۲۴ آذر ۱۴۰۳چه تبلیغ سطح بالایی
اوسا
۲۴ آذر ۱۴۰۳دقیقا بش بگو نکشیمون آقای راضی
ممد ژانگولر
۲۴ آذر ۱۴۰۳حاج علی شما با این تیپ و سیبیل مشتی که داری که دل همرو برده الان باید پشت لندکروز بشینی . نیسان برای سیبیلات کوچیکه
۲۵ آذر ۱۴۰۳اگه اینطوریه پس آقای من باید کادیلاک اسکالید داشته باشه😂😂😂😂
ممد ژانگولر
۲۵ آذر ۱۴۰۳😂
سالار فصل
۲۴ آذر ۱۴۰۳دوستداشتنی و زیبا
کاربردی و قابل اعتماد
برای عزیزانی که سطحی نگر نیستند
سالار فصل
۲۴ آذر ۱۴۰۳آقای اشتری لطفا مشتریان خودتون رو راهنمایی کنید برای آگهی و مشاوره بدید بهشون
بنظرم سطح مطلب برای آگهی خیلی پایین بود.
حتی انتخاب تصاویر
Pubg_player
۲۴ آذر ۱۴۰۳ایشان فرمود هیچی نیسان ترا نمیشه
حسین
۲۴ آذر ۱۴۰۳طبق متن بجای هوندا رفته ماشین چینی خریده!
خب ایشون مناسب نظر دادن هست؟
مناسب مطرح شدن نظرشون در سایت پدال هست؟
آیا نظارت نیسان روی این ماشین هست؟ کارمندان نیسان در خط تولید ایرانش هستن؟
وقتی این ماشین با این داشبورد و موتور توسط نیسان تولید نمیشه ، چرا اسم نیسان در تبلیغات استفاده میشه؟
Sina
۲۴ آذر ۱۴۰۳شاید گفت از مزیت مهم نیسان ترا موجود در ایران حتی اگه صد درصد ری بج شده و چینی شده ترای ژاپنی باشه دسترسی زیاد به بازار قطعاتش باشه اگر خراب بشه و توی ایران گیر نیاد حتی سال ها بعد هم میتونی به راحتی قطعه ژاپنیش رو از دبی بخری
مثل چینی های دیگه مثلا لاماری فینگلیتی یا حتی جیلی های سال های ۹۳ ۹۴ و..نیست که انقدر گم نامن که نمیدونی از کجا اومدن و قطعه هاش کجا هستن
حسین
۲۴ آذر ۱۴۰۳وقتی ژاپنی اش با این موتور نیست ، چه قطعه ای از ژاپنی روش بزاری؟
یاد چه گاری؟
Siyavash
۲۴ آذر ۱۴۰۳کلا ۷ روز دستش بود رضایت صد در صدی داشته.جالب بود..دیگه اشغالتر از محصولات داخلی تویه دنیا نداریم حتی تویه ۱ سال هیچ خرجی ندارن
..حالا این که دیگه جایه خود داره..
froG-driVer
۲۴ آذر ۱۴۰۳تنها ماشینی که وارداتی جدیده و میتونم بهش اعتماد کنم…
فرهاد
۲۴ آذر ۱۴۰۳وضعیت کلی ما أین روزها
حکایت ابو عطا خواندن غورباغه وقت سربالا رفتن اب أست
چه چیزی اینجا سرجاست که
کیفیت خودرو و قیمتش سر جاش باشه
حجت اله براهنی
۲۴ آذر ۱۴۰۳منظورشون مانیان ترا هست دیگه؟ ما که نیسان ندیدم تو تصاویر یا تو نمایندگیهای PMG. اگر این مشکل رو هم نادیده بگیریم، ایشون ماشین صفر رو انداخته تو جاده و مشخصه که چیزی از خودرو و نحوه کارکرد اون نمیدونه!
Doom
۲۴ آذر ۱۴۰۳داستان وقتی جالب میشه که مثلا اسم مالک اون نمایندگی یا یکی از عوامل همین پرشیا خودرو بطور کاملا اتفاقی علی جلالی باشه
ALI
۲۴ آذر ۱۴۰۳احتمالا بهش گفتن اینو برمیداریم شمام یه سری پنج بردار و رضایت صد درصدی ب نمایش گذاشته شده
بابک
۲۴ آذر ۱۴۰۳آخه چرا اینقدر این بنده خدا را سرکوب و سرزنش می کنید…بین ماشین های ایرانی چینی ، شامل مدیران خودرو و کرمان خودرو …..نیسان ترا مونتاژ داخل ، کیفیت بهتری دارد
معلوم است که خودرو با قطعات ساخت چین و مونتاژ ایران ، کیفیت و عملکرد و دوامش از خودروی ژاپنی و کره ای و آلمانی و آمریکایی پایین تر است
بهتر نیست چشم هایمان را بیشتز باز کنیم دست از کلیشه های فکری و ایده آل گرا برداریم
اینجا ایران است ، قیمت خودرو معادل یک آپارتمان یا خانه ۹۰ تا ۱۰۰ متری است
اینجا ایران است ، هیچ کالایی ثبات قیمت یک ماهه هم ندارد….خود شما هم اگر بتوانید ۲ تومن پول جمع کنید حتما یکی از همین خودروها خواهید خرید و….
علی منصوری
۲۵ آذر ۱۴۰۳کاملا موافقم
علی منصوری
۲۵ آذر ۱۴۰۳دوستان اصن بحث قیاس نیست، بحث چین و آلمان و کره و ژاپن نیست….من چنبارم گفتم قبل از هر انتقادی امیدوارم حداقل تجربه رانندگی از این چینهایی روز ک بهشون هیت میدین داشته باشین و صرفاً بحساب گذشته چین بی کیفیت ک تو ذهنتون نهادینه کردین نظر مخالف ندین،
تو ایران حق انتخاب محدوده ، بغیر از قشر خاصی ملاک انتخاب فقط اون چیزی ک دلتون میخواد نیست، صدتا آیتم مدنظر باید برای خرید داشته باشین، خریداتون محدوده چون بودجه و تنوع محدوده….
A1
۲۵ آذر ۱۴۰۳شبیه انشا های زمان دبستانم بود با تشکر از پرشیا خودرو
محمدh
۲۶ آذر ۱۴۰۳برخی افراد تا اسم چین میاد جبهه میگیرن، ولی این خودرو به نظرم اونقدرا هم نمیتونه بد باشه به هر حال موتورش میتسوبیشی هست گیربکسش آلمانیه و.. برای نظر قطعی دادن زوده، برای فحش دادن به این خودرو باید صبر کرد و میزان استهلاکش رو در پیمایش های طولانی و افرودهای سخت سنجید