رپورتاژ

اولین تجربه مشتری نیسان ترا ، رضایت صددرصدی!

علی جلالی، یکی از نخستین مالکان نیسان ترا در ایران  پس از حضور برای اولین سرویس دوره‌ای (۱۰۰۰ کیلومتر) در دفتر مرکزی پرشیا خودرو، تجربه رانندگی هیجان‌انگیز خود با این خودرو را با ما به اشتراک گذاشتند. ایشان که پیش از این، قصد خرید یک خودروی کراس‌اوور شهری را داشتند، با توصیه دوستان نیسان ترا را انتخاب کردند و به جای خودرو هوندا وزل، این شاسی‌بلند قدرتمند و آفرودی را خریداری کردند.

یکی از نکات برجسته‌ای که این مالک نیسان ترا به آن اشاره کردند، شتاب اولیه و ثانویه بسیار خوب خودرو، در حد یک خودرو سدان اسپورت بود که به گفته ایشان، امکان سبقت‌گیری آسان در گردنه‌ها را فراهم کرده است. همچنین، سیستم تعلیق نرم و راحت نیسان ترا، لذت سواری را برای تمامی سرنشینان، حتی در مسیرهای ناهموار و جاده‌های میان‌بر، به ارمغان آورده است. به گفته ایشان هندلینگ بسیار خوب خودرو در پیچ‌ها و دست‌اندازها، حتی در سرعت‌های بالا، از دیگر مزایای نیسان ترا است که به لطف سیستم تعلیق خوب آن حاصل شده است.

در خصوص تجربه کیفی خودرو نیسان ترا، در طول سفر ۹۰۰ کیلومتری، ایشان هیچ‌گونه ایرادی در خودرو مشاهده نکردند و از عملکرد بی‌نقص آن بسیار راضی بودند. فضای داخلی جادار نیسان ترا نیز از دیگر نکات مثبت آن است که به گفته ایشان، راحتی سرنشینان ردیف عقب را نیز تضمین می‌کند.

بنا به اظهارات این مالک نیسان ترا، ایشان به دلیل علاقه به آفرود و تجربه‌های قبلی خود در این زمینه، این خودرو را انتخاب کرده است. ایشان به قابلیت‌های آفرودی خودرو، از جمله سیستم چهارچرخ محرک، ارتفاع مناسب از زمین و زاویه‌های مناسب ورود و خروج، اشاره کرد و افزود ترا مجموعه ای از مشخصات لازم را جهت کاربری آفرودی در خود دارد.

ایشان، نیسان ترا را از نمایندگی پرشیا پریمیوم خریداری کرده و طبق اطلاعیه‌ای که در زمان تحویل خودرو دریافت کرده بودند، برای سرویس دوره‌ای به دفتر مرکزی پرشیا خودرو مراجعه نمودند. ایشان همچنین از نحوه خدمت رسانی، برخورد پرسنل نمایندگی و خدمات پس از فروش گروه پرشیا موبیلیتی (پرشیا خودرو) نیز ابراز رضایت کردند.

وی که پیش از این تجربه رانندگی با خودروهایی مانند رنو تالیسمان و BMW سری ۵ را داشته‌اند، از سواری نرم و راحت نیسان ترا بسیار راضی هستند و آن را خودرویی ایده‌آل برای سفرهای طولانی بین شهری و همچنین آفرود می‌دانند.

لازم به ذکر است این مالک تنها هفت روز پس از تحویل خودرو، سفری ۹۰۰ کیلومتری از تهران تا آستارا را آغاز نموده و پس از بازگشت، برای سرویس دوره‌ای ۱۰۰۰ کیلومتری به دفتر مرکزی پرشیا خودرو مراجعه کردند. ایشان همچنین قصد دارند پس از انجام سرویس دوره ای، سفری به یزد داشته باشند تا توانایی‌های آفرود نیسان ترا به عنوان یک SUV شاسی مستقل را در کویر محک بزنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. HAMID

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (313 ديدگاه)

    چه تبلیغ سطح بالایی

    موافقم 52
    مخالفم 1
    1. اوسا

      ۲۴ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (32 ديدگاه)

      دقیقا بش بگو نکشیمون آقای راضی

      موافقم 25
      مخالفم 3
    2. ممد ژانگولر

      ۲۴ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (4256 ديدگاه)

      حاج علی شما با این تیپ و سیبیل مشتی که داری که دل همرو برده الان باید پشت لندکروز بشینی . نیسان برای سیبیلات کوچیکه

      موافقم 16
      مخالفم 16
      1. ۲۵ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (5252 ديدگاه)

        اگه اینطوریه پس آقای من باید کادیلاک اسکالید داشته باشه😂😂😂😂

        موافقم 8
        مخالفم 2
        1. ممد ژانگولر

          ۲۵ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (4256 ديدگاه)

          😂

  2. سالار فصل

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (397 ديدگاه)

    دوستداشتنی و‌ زیبا
    کاربردی و قابل اعتماد
    برای عزیزانی که سطحی نگر نیستند

    موافقم 8
    مخالفم 47
  3. سالار فصل

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (397 ديدگاه)

    آقای اشتری لطفا مشتریان خودتون رو راهنمایی کنید برای آگهی و مشاوره بدید بهشون
    بنظرم سطح مطلب برای آگهی خیلی پایین بود.
    حتی انتخاب تصاویر

    موافقم 43
    مخالفم 3
  4. Pubg_player

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ایشان فرمود هیچی نیسان‌ ترا‌ نمیشه

    موافقم 29
    مخالفم 1
  5. حسین

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (2951 ديدگاه)

    طبق متن بجای هوندا رفته ماشین چینی خریده!
    خب ایشون مناسب نظر دادن هست؟
    مناسب مطرح شدن نظرشون در سایت پدال هست؟
    آیا نظارت نیسان روی این ماشین هست؟ کارمندان نیسان در خط تولید ایرانش هستن؟
    وقتی این ماشین با این داشبورد و موتور توسط نیسان تولید نمیشه ، چرا اسم نیسان در تبلیغات استفاده میشه؟

    موافقم 32
    مخالفم 5
  6. Sina

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (835 ديدگاه)

    شاید گفت از مزیت مهم نیسان ترا موجود در ایران حتی اگه صد درصد ری بج شده و چینی شده ترای ژاپنی باشه دسترسی زیاد به بازار قطعاتش باشه اگر خراب بشه و توی ایران گیر نیاد حتی سال ها بعد هم میتونی به راحتی قطعه ژاپنیش رو از دبی بخری
    مثل چینی های دیگه مثلا لاماری فینگلیتی یا حتی جیلی های سال های ۹۳ ۹۴ و..نیست که انقدر گم نامن که نمیدونی از کجا اومدن و قطعه هاش کجا هستن

    موافقم 15
    مخالفم 10
    1. حسین

      ۲۴ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (2951 ديدگاه)

      وقتی ژاپنی اش با این موتور نیست ، چه قطعه ای از ژاپنی روش بزاری؟
      یاد چه گاری؟

      موافقم 21
      مخالفم 2
  7. Siyavash

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (951 ديدگاه)

    کلا ۷ روز دستش بود رضایت صد در صدی داشته.جالب بود..دیگه اشغالتر از محصولات داخلی تویه دنیا نداریم حتی تویه ۱ سال هیچ خرجی ندارن
    ..حالا این که دیگه جایه خود داره..

    موافقم 19
    مخالفم 1
  8. froG-driVer

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    تنها ماشینی که وارداتی جدیده و میتونم بهش اعتماد کنم…

    موافقم 5
    مخالفم 18
  9. فرهاد

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    وضعیت کلی ما أین روزها
    حکایت ابو عطا خواندن غورباغه وقت سربالا رفتن اب أست
    چه چیزی اینجا سرجاست که
    کیفیت خودرو و قیمتش سر جاش باشه

    موافقم 12
    مخالفم 1
  10. حجت اله براهنی

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    منظورشون مانیان ترا هست دیگه؟ ما که نیسان ندیدم تو تصاویر یا تو نمایندگی‌های PMG. اگر این مشکل رو هم نادیده بگیریم، ایشون ماشین صفر رو انداخته تو جاده و مشخصه که چیزی از خودرو و نحوه کارکرد اون نمی‌‌دونه!

    موافقم 16
  11. Doom

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    داستان وقتی جالب میشه که مثلا اسم مالک اون نمایندگی یا یکی از عوامل همین پرشیا خودرو بطور کاملا اتفاقی علی جلالی باشه

    موافقم 21
  12. ALI

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    احتمالا بهش گفتن اینو برمیداریم شمام یه سری پنج بردار و رضایت صد درصدی ب نمایش گذاشته شده

    موافقم 4
    مخالفم 1
  13. بابک

    ۲۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (84 ديدگاه)

    آخه چرا اینقدر این بنده خدا را سرکوب و سرزنش می کنید…بین ماشین های ایرانی چینی ، شامل مدیران خودرو و کرمان خودرو …..نیسان ترا مونتاژ داخل ، کیفیت بهتری دارد
    معلوم است که خودرو با قطعات ساخت چین و مونتاژ ایران ، کیفیت و عملکرد و دوامش از خودروی ژاپنی و کره ای و آلمانی و آمریکایی پایین تر است
    بهتر نیست چشم هایمان را بیشتز باز کنیم دست از کلیشه های فکری و ایده آل گرا برداریم
    اینجا ایران است ، قیمت خودرو معادل یک آپارتمان یا خانه ۹۰ تا ۱۰۰ متری است
    اینجا ایران است ، هیچ کالایی ثبات قیمت یک ماهه هم ندارد….خود شما هم اگر بتوانید ۲ تومن پول جمع کنید حتما یکی از همین خودروها خواهید خرید و….

    موافقم 10
    مخالفم 6
    1. علی منصوری

      ۲۵ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (465 ديدگاه)

      کاملا موافقم

  14. علی منصوری

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (465 ديدگاه)

    دوستان اصن بحث قیاس نیست، بحث چین و آلمان و کره و ژاپن نیست….من چنبارم گفتم قبل از هر انتقادی امیدوارم حداقل تجربه رانندگی از این چین‌هایی روز ک بهشون هیت میدین داشته باشین و صرفاً بحساب گذشته چین بی کیفیت ک تو ذهنتون نهادینه کردین نظر مخالف ندین،
    تو ایران حق انتخاب محدوده ، بغیر از قشر خاصی ملاک انتخاب فقط اون چیزی ک دلتون میخواد نیست، صدتا آیتم مدنظر باید برای خرید داشته باشین، خریداتون محدوده چون بودجه و تنوع محدوده….

    موافقم 2
    مخالفم 2
  15. A1

    ۲۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    شبیه انشا های زمان دبستانم بود با تشکر از پرشیا خودرو

  16. محمدh

    ۲۶ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    برخی افراد تا اسم چین میاد جبهه میگیرن، ولی این خودرو به نظرم اونقدرا هم نمیتونه بد باشه به هر حال موتورش میتسوبیشی هست گیربکسش آلمانیه و.. برای نظر قطعی دادن زوده، برای فحش دادن به این خودرو باید صبر کرد و میزان استهلاکش رو در پیمایش های طولانی و افرودهای سخت سنجید‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا