مسابقات

ناسکار کاپ سونوما 2023 با پیروزی تویوتا کمری به پایان رسید

«مارتین تراکس» موفق شد در مسابقه ناسکار کاپ سونوما موفقیتی دیگر را برای خود رقم بزند.

با رسیدن به دورهای پایانی، تارکس از «چیس» سبقت می‌گیرد و با عقب نگه‌داشتن «کایل باش» از زیر پرچم شطرنجی می‌گذرد. تاکس نخستین راننده تیم «جو گیبس ریسینگ» به شمار می‌رود که امسال به پیروزی‌های پی‌درپی دست یافته است. تارکس با این پیروزی تازه در سونوما که با خودروی تویوتا کمری ناسکار انجام شد، برای سی و سومین بار در زندگی خود و چهارمین بار در مجموعه مسابقه‌ای سونوما به پیروزی دست یافته است.

ناسکار کاپ سونوما 2023

«دنی هملین» در فاز آغازین مسابقه به مقام اول می‌رسد اما سرانجام درگیر حادثه شده و به عنوان تنها مسابقه‌دهنده بازمانده از خط پایان بدل می‌شود. با پایان فاز دوم که در آن باش بیشترین امتیازات را از آن خود می‌کند، تراکس موفق می‌شود در اغلب مواقع در مقام اول باقی بماند.

البته این برتری هم برای باش بی‌دردسر نبود؛ او برای تثبیت موقعیت خود باید از سه خودرو درگیر رقابت در قسمت «تایرهای قدیمی» گذر میکرد تا اینکه سرانجام موفق به انجام این کار شد. تراکس به لطف این برتری تازه توانست به بیشترین امتیاز در فصل برسد و خود را جلوتر از راننده‌هایی چون «ویلیام برایون» قرار دهد.

در مقاطع مختلف مسابقه سونوما که یکشنبه این هفته برگزار شد، شش مسابقه‌دهنده به موقعیت اول رسیدند و تنها شامل دو پرچم احتیاط برای مسابقه‌دهندگان بود. در ادامه می‌توانید نتایج کامل این مسابقه را تماشا کنید. این مسابقه برای نفر اول، تراکس، ۵۱ دور به درازا انجامید. نظر شما درباره این مسابقه چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. BMW

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1219 ديدگاه)

    چه قری میده تویوتا کمری😜😂😂

    موافقم 34
    مخالفم 2
    1. Ali (Toyota Camry)

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ماشالاه ژاپنی کارز
      اصالت قدرت عظمت
      تویوتا از چرم مصنوعی استفاده میکنه برا همین برنده شده اونایی که از چرم گاو هلندی استفاده میکنن همیشه میبازن

      موافقم 20
      مخالفم 14
  2. محمد

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    تحریریه عزیز و محترم سایت پدال ترو خدا قسمت کامنتها رو بازنگری کنید.یا کامنت فرستاده نمیشه یا مینویسه کامنت شما تکراری است و حتی اون کامنت رو هم منتشر نمیکنه.نه به کسی توهین کردم نه بی احترامی کردم نه تبلیغات کردم ولی متاسفانه نظرم درج نمیشه.یبار برای همیشه بیاید توضیح بدید دلیل این رفتار رو.برای مخاطب ارزش قائل بشید.جناب اشتری.جناب احمد زاده و بقیه دوستان محترم تحریریه لطفا درخواست من رو بی جواب نگذارید.

    موافقم 21
    مخالفم 0
    1. مردیم از خوشی

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1390 ديدگاه)

      تمام سایت های پر بازدید ایرانی چه زومیت و پدال و… فقط بخاطر نداشتن رقیب درست وحسابی زنده هستند اگه یه سایت درست حسابی و با سرمایه گذاری خوب وارد میدان بشه همه از دور خارج میشند

      انتظار می‌رفت با عضویت پدال در خانواده زومیت اندکی مشکلات حل بشه که نشد
      خود زومیت هم اوضاعش خوب نیست بعد حذف لایک و دیسلایک نظرات به شدت میزان کامنت های مفید به شدت کاهش پیدا کرده من خودم بازدیدم از زومیت ۱۰ برابر از اون زمان کم شده

      موافقم 18
      مخالفم 1
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2351 ديدگاه)

        فعلا که شکر خدا
        پدال از ابتدای سال 1401 تا امروز تونسته آمار جذب مخاطبش رو به خوبی رشد بده و روند افزایشی ماه های اخیر، کاملا در تعداد کامنت ها و بازدید مطالب دیده می‌شه
        اگر دقت کنید، آگهی‌های داخل سایت و بنرهای تبلیغاتی داخل پدال، بسیار بیشتر از سال 1400 هست
        نکته مهم اینه که به یاری شما دوستان و تلاش گروهی افراد مختلف، شامل همکارن شاغل در پدال و تیم فنی زومیت، شرایط جذب مخاطب و ارزش مارکتینگ پدال خیلی بهتر از قبل شده و روی مدار افزایش مداوم قرار گرفته
        رقیب که مشاالله زیاد داریم، کافیه “اخبار خودرو” و “اخبار فناوری” در گوگل سرچ کنید تا با رقبای بسیار پرتعداد ما آشنا بشین
        ———————–
        اگر شما دوست عزیز، انتقاد و پیشنهادی برای ارتقای پدال دارین
        خوشحال می شیم مطرح بفرمایین

        موافقم 19
        مخالفم 11
        1. مردیم از خوشی

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1390 ديدگاه)

          افزایش مخاطب شاید ولی هنوز مشکلات سایت زیاده
          ۱_ اگه واقعا این قدر حساس هستید روی تایید کامنت پس کسی را استخدام کنید که دائم آنلاین باشه یا اینگه توانایی تایید را برای تمام اعضای تحریریه فراهم کنید
          ۲-سایت مشکلی که داره بعضا وارد سایت شدم دیدم مطلب جدید نیست نیم ساعت بعد دوباره چک کردم دیدم یه مطلب آورده که مال ۲ ساعت پیش هست !
          چرا باید دو ساعت بعد از بارگزاری پست توسط خود شما برای ما نمایش داده بشه ( دقت کنید منظورم کامنت نیست )
          ۳_ اینکه نباید سخت گیری کرد در تایید
          بار ها خواستم از آقای میرسلیم انتقاد شدید کنم که پدال سانسور کرده
          ۴_ اکثر نویسندگان طرفدار آلمانی یا ژاپنی هستند و این در میزان محتوای سایت به شدت اثر گذاشته
          یه چندتا نویسنده با سلیقه های متفاوت جذب کنید مثلا آمریکایی و…
          ۵_ اخبار داخلی اصلا خوب پوشش داده نمیشه مثلا من انتظار داشتم خبر پست و مقام گرفتن وزیر صمت دو روز بعد اخراج کار بشه که نشد

          موافقم 12
          مخالفم 3
    2. شاهین

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (4526 ديدگاه)

      سلام و عرض ادب
      بنده و همکاران بارها عرض کردیم که سیستم انتشار کامنت ها بصورت دستی هستش یعنی کامنتی که حتی خود من میزارم میره برای بررسی و بعد از اون منتشر میشه. حالا مسئول تایید کامنت ها بصورت 24 ساعته آنلاین نیست که این کار رو انجام بده و شاید شما کامنت رو الان بزاری و ایشون در اون ساعت مشغول کار دیگری باشن. این باعث میشه کامنت شما چند ساعت در حالت انتظار باقی بمونه.
      دلیل این امر هم برخی اظهارات مشکل ساز برای ما هست و همونطور که میدونین این موارد باید قبلش بررسی بشه. شاید شما بگی من یه کامنت ساده دادم و علمی بوده اما ما تو پشت صحنه می بینیم که برخی کاربرها چه الفاظی رو استفاده میکنن و اگه اون کامنت همون لحظه منتشر بشه برای خود ما و کاربرا دردسر ایجاد میکنه.
      ممنون که صبر می کنین
      تشکر

      موافقم 16
      مخالفم 4
      1. محمد

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (219 ديدگاه)

        جناب احمد زاده عزیز ممنون از پاسخ شما.من خیلی تو بحث نرم افزار و آی تی تخصص ندارم.ولی میتونید ساز و کاری و سایت قرار بدید که مثلا الفاظ و کلماتی که رکیک هستند رو حذف کنه یا حداقل به اون مخاطب ایمیل تذکر ارسال کنید.جناب احمد زاده باور کنید من از سال ۹۲ مخاطب سایت پدال هستم و تقریبا روزی ۱۰ تا ۱۵ بار سایت رو چک میکنم برای اخبار جدید دنیای خودرو.شما میتونید برای راستی آزمایی عرض بنده برید کامنت های من رو چک کنید ببینید از چه تاریخی و در چه موضوعاتی کامنت گذاشتم.من خدایی نکرده نمیخوام بگم من تافته جدا بافته هستم ولی ۱۰ سال کنار شما بودم و شما رو مرجع خودم قرار دادم.ولی بعضی مواقع این رفتار ها تو بحث کامنتها من رو دل آزرده و دلسرد میکنه.آرزوی بهترینها برای شما و خانواده بینهایت بزرگ پدال رو دارم.

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          شما تاج سر ما هستید.
          والا من خودم هم از ساز و کار کامنت ها اطلاعی ندارم چون ادم فنی نیستم. حتی کامنت های خود من هم به عنوان عضوی از پدال میره برای تایید.
          ولی سعی خودم اینه که کامنت ها در سریع ترین‌ زمان ممکن تایید بشن.
          ممنونم از شما ♥️🌷

          موافقم 4
          مخالفم 3
  3. زیزیگولو

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (4943 ديدگاه)

    این ماشین فقط به خاطر قابلیت اطمینانو دوام بالا و مصرف سوخت پایینش تونسته قلب خریدارا رو تو دنیا تسخیر و یه جورایی میشه گفت هیچ سدان میان سایزی به اندازه تویوتا کمری محبوب نیستش

    موافقم 11
    مخالفم 2
  4. حالا یکی

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (160 ديدگاه)

    پست گرفتن و اخراج وزیر صمت چه ربطی به مباحث فنی و تخصصی خودرو داره؟ چه بار علمی به کاربر اضافه می‌کنه ؟
    بنده به شخصه با انعکاس اخباری(مخصوصاً داخلی) که ارتباطی به نفس motor نداشته باشه کاملاً مخالفم

    موافقم 1
    مخالفم 1
  5. ۷۷۸۸

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    پس ویدئو کو 🤔

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Saleh

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    تویوتا همیشه سعی کرده دوام فنی خودرو هاش و ببره بالا که توش موفق هم بوده :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حمیدرضا

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (159 ديدگاه)

    ماشالا امریکن کارز ماشالا اصالت ماشالا متعصب های غایب در صحنه 😂🤪

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا