سایپا

پیش فروش محصولات سایپا (بهمن ۱۴۰۱)

پیش فروش یکساله طرح عادی و جوانی جمعیت

شرکت خودروسازی سایپا در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، ۴ محصول کوییک R اتوماتیک و GX، کوییک GX و ساینا S دوگانه سوز را ویژه متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت عرضه می‌کند.

در این طرح فروش قیمت خودروها قطعی نبوده و در زمان تحویل خودرو، قیمت بر اساس قوانین به مشتریان اعلام می شود. اعداد اعلام شده در این بخشنامه صرفاً ودیعه اولیه و پیش پرداخت بوده و ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی خودروها ندارند. موعد تحویل این چهار مدل خودرو توسط سایپا مهر تا بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است و سود مشارکت ۱۰ درصد و سود انصراف ۷ درصد به ودیعه مشتریان تعلق می گیرد. سود تاخیر هم بر اساس قوانین سازمان حمایت به صورت قانونی و الزامی در این بخشنامه رعایت می شود.

مدل خودرو مبلغ پیش‌پرداخت علی الحساب (تومان) قیمت خودرو موعد تحویل
فروش سایپا ساینا sساینا S دوگانه‌سوز ۱۱۴,۲۵۰,۰۰۰ بر اساس قیمت روز خودرو مندرج در دعوتنامه در زمان تحویل آبان الی بهمن ۱۴۰۲
فروش سایپا کوییک Rکوییک R اتوماتیک ۱۴۸,۶۷۵,۰۰۰ مهر الی بهمن ۱۴۰۲
فروش سایپا کوییککوییک GX-R ۱۱۷,۶۲۳,۰۰۰
کوییک Sکوییک GX ۱۱۲,۶۵۰,۰۰۰

متقاضیان محترم ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه درصورتی‌که مطابق فرایند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت‌نام را خواهند داشت که تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه، کلیه فرایندهای اعلام‌شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

جهت تعریف حساب وکالتی ، مشتریان محترم بایستی به شعب یکی از بانکهای تجارت ، ملت ، ملی ، صادرات واقتصاد نوین و رفاه مراجعه حضوری داشته باشند و در صورتی که حساب بانک تجارت یا حساب بانک ملی دارند می توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت https://car.farava.ir یا سایت بانک ملی https://firoozeh.bmi.ir/signin به صورت آنلاین در این خصوص اقدام نمایند.

مشتریان، مطابق دستورالعمل های پلیس راهور ، قبل از ثبت نام خودرو باید در سامانه راهور (سامانه سخا) اطلاعات فردی و سکونتی خود را ثبت و یا بروز نمایید.

همچنین امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۴ بهمن به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشند.

شرایط عمومی طرح عادی ثبت‌نام:

  • هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو می‌تواند خریداری نماید.
  • حداقل سن متقاضیان ۱۸ سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی می‌باشند.
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • امکان ثبت نام برای افراد دارای پلاک انتظامی فعال وجود ندارد.
  • متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور نزد شرکت‌های ایران‌ خودرو و سایپا نداشته باشد.
  • امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
  • در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
  • پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می‌بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی‌الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد.
  • در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

 

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام پیش فروش خودروهای سایپا به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه نموده و همچنین نسبت به درج اطلاعات اولیه در وب‌سایت فروش این شرکت اقدام نمایند.


قیمت‌ روز خودروهای سایپا

مدلمشخصاتقیمت کارخانهقیمت بازار
سایپا پراید ۱۱۱سفید مدل ۹۹توقف تولید۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۳۱سفید مدل ۹۹توقف تولید۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
سایپا پراید ۱۵۱معمولی۱۵۰,۵۶۴,۰۰۰۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوقدارمعمولیتوقف تولید۳۱۴,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ هاچ بکمعمولیتوقف تولید۳۱۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا EX معمولیتوقف تولید۳۱۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S---۱۶۹,۸۱۷,۰۰۰۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییکمعمولی۱۶۸,۰۶۱,۰۰۰۳۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییکپلاس اتوماتیک ۲۷۷,۱۵۳,۰۰۰۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک Rدستی ۱۷۸,۰۲۰,۰۰۰۳۲۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک Rاتوماتیک۲۸۷,۱۵۳,۰۰۰۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S---۱۸۴,۵۴۹,۰۰۰۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهیندستی۳۴۴,۵۸۰,۰۰۰۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بیمه بازار

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. مهران

    ۲۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (253 ديدگاه)

    ماشین بنده SD مدل ۹۰ هست.پشت شاهینم نشستم تو جاده و جاده کوهستانی…به هیچ وجه حاضر نیستم با شاهین عوض کنم ماشینو…کششی که sd داره(حداقل ماشینی که من سوارم و باهاش همه جوره میرم.تا ۱۹۰خیلی وقتا پر کردم بی هیچ فشاری)اصلا نه شاهین داشت نه تارا و نه خیییییییلی ماشینای ساخت داخل.

    شاید تنها حرصی که میخورم بخاطر کساییه که میرن کوئیک و این مدل ماشینارو میگیرن.

    یا علی👑

    موافقم ۱۶۶
    مخالفم ۱۵۵
    1. کرگدن باواریا

      ۳۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (433 ديدگاه)

      یکی از اقوام دنا پلاس توربو خریده مدل ۱۴۰۰ ؛ ابدا شتاب لآیقی نداره!!
      برعکس ۲۰۶ مدلای ۹۰ یا زیر ۹۰ جاده رو رسماً میکَنن !
      همش به خاطر ریمپ دریچه گاز برقی از نوع نامرغوب و بی‌کیفیت هست
      وگرنه شاهین و .. که وزن پَشه روشون هست شتابشون از کراس اوور ۲.۴ لیتری کره ایی کمتره !! نباید با محصولات سایپا و جدیدا ایرانخودرو سبقت گرفت !

      موافقم ۱۰۸
      مخالفم ۴۷
      1. مهران

        ۳۰ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (253 ديدگاه)

        دقیقا دوست گلم.من ماشین رو سال ۹۸ گرفتم با ۱۱۰ تا کار تا الان موتورش پلمپ بوده بدون حتی صدای اضافه.بی صدا بی صدا.جالبه قطعات الکترونیش همش مارک بوشه.

        ایشالا که این….یکم به خود بیان.برای مردم و بعد خودشون.

        موافقم ۹۵
        مخالفم ۲۱
        1. elman

          ۳۰ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (86 ديدگاه)

          فکر کنم ماشین شما از خود فرانسه وارد شده باشه و ساخت خود پژو باشه چون توی SD هایی که من دیدم مشخصاتی و ویژگی هایی مه شما گفتی نبود

          موافقم ۱۲۹
          مخالفم ۳۲
      2. گوریل منهتن

        ۴ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (8 ديدگاه)

        شاهین اصلا خوب نیست، نه از لحاظ متریال و نه از لحاظ فنی
        ولی دنا پلاس توربو بهتر از ۲۰۶ ساخت داخل در سال‌های اخیر است

        موافقم ۳۴
        مخالفم ۴۱
      3. محسن

        ۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (112 ديدگاه)

        من از روزی میترسم که سایپا قرار ماشین سه گانه
        سوز بده.

        موافقم ۹
        مخالفم ۳
    2. احمد

      ۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      داداش سرعت مجاز تو جاده های ایران ۱۲۰ هست. شتاب مهم هست. از طرفی همه چیز یک ماشین سرعت نیست راحتی کم خرجی و فراوانی لوازم خیلی مهم هست . در ضمن با این ماشین ها ۱۹۰ تا نرو هیچوقت اینا برای این سرعت ساخته نشدن نه لاستیک ها برای این سرعت هستن و نه ماشینها . مراقب خودت باش 🌷♥️🌺♥️

      موافقم ۲۰۹
      مخالفم ۱۳
    3. نویدی

      ۱۱ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (91 ديدگاه)

      ۲۰۶ قشنگیش به هاچبک بودنشه.اس دی اصلا طول و عرضش با هم همخوانی نداره.فقطم واسه دو نفر مناسبه،چون سرنشینای عقب هیچ آسایشی ندارن…کشش فقط یکی از فاکتورهاییه که یه ماشین خوب باید داشته باشه.

      موافقم ۱۱۱
      مخالفم ۱۰
    4. Alireza

      ۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (49 ديدگاه)

      بابا دیگه بی خیال این پژو های مثلا فرانسوی مدل های ۹۰ و ۸۹ و فلان بهمان بشین دیگه دوره شون گذشت … الان اون ماشین ها فقط خرجن و بالای ۱۰ سال هم کارکردند و توجیه اقتصادی هم ندارن … هر چی هم داشتن دیگه تو سرویس و خرابی ها عوض شده و ایرانی و چینی و جنس های این تیپی روش رفته . تویوتا هم نیستن بگین کارکردش زیاده اوکیه ! خرید مخصوصا ۲۰۶ های سال بالا که خصوصا این ۲۰۶ و ۲۰۷ زیاد کشیده میشن و دل و روده شون رو در میارن اصلا جالب نیست مخصوصا که ۲۰۶ به خرج میفته پدر صاحبش رو در میاره مخصوصا ایرادات برقی و کوئل و غیره که داره ، فنی بماند…

      موافقم ۹۸
      مخالفم ۹
    5. shayan1renault

      ۱۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (344 ديدگاه)

      عزیزان انتظار کاهش کیفیت داشته باشین
      چون دولت فشار زیادی برای افزایش تولید به خودرو ساز ها اورده

      موافقم ۴۰
      مخالفم ۶
    6. علی جردن

      ۱۶ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (417 ديدگاه)

      وقتی واردات خودرو بسته باشه باشه وقتی تویوتا کمری ارزان قیمت داخل ایران تبدیل به ماشین لاکچری بشه امثال مهران به ۲۰۶ هزارویک سال پیششون میبالن و فکر می کن آخر اسب بخار و هندلینگ سوار می شن …. افسوس به این جونای ندید بدید

      موافقم ۶۴
      مخالفم ۵
    7. hasan

      ۱۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (65 ديدگاه)

      من یه هیچ عنوان از ایران خودرو و سایپا ماشین نمیخرم چون به شدت کیفیت داغون و قیمت ماشین فضایی به مشتری میدن و بعد که تحویل میگری میری کارشناسی ماشین هزار حال هستش و این نهایت بی احترامی به ادم و مسخره کردن هست. ناچار هم باشم میرم ماشین دست دو خارجی میخرم و استهلاکش برام مهم نیست.نهایت اون خرجی که باید برای این لگنا بکنم میرم برای ماشین خارجی میکنم و سرپا میکنم.حداقلش اینه که خیالم از لحاظ کیفیت ،دوام ،ایمنی، و … راحته.

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۷
      1. علی جردن

        ۲۰ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (244 ديدگاه)

        آقا حسن شماهم تو رویا زندگی نکن برگرد به وایعیت بازار کشورمون اولا اگه اونقدر پول داری که حاضری یه خارجی دست دوم بگیری باید هزینه های نجومی برای خریدن وسایل کم یاب یا گاها نایاب ماشینت بگردی و وقتی مثلا یه چراغ آزرا مدل ۲۰۰۹ پیدا کردی بخاطر نایاب بودنش باید چند برابر پرداخت کنی اگه اون همه پول داری می ری خارجی صفر می خری (درسته واردات هنوز بسته اس اما انبارها پره از ماشین های صفر)
        دوما ماشین صفر یه دنیای دیگه اس حتی اگه پراید صفر باشه اندازه یک میلیمتر توش غبار پیسی نداره موتورش از شدت صفر بودن مثل آینه و نقره برق می زنه مثل الماس می درخشه و ….

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۲
    8. حسین

      ۲۰ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (143 ديدگاه)

      پشت فرمان کوئیک s برای امتحان نشستم و دیدم اصلا شتاب نداره و هرچی گاز میدی اصلا نمیره،کابینش پلاستیک خشکه و با یک ضربه میشکنه،نخرید که اگر بخرید پولتون رو ریختین دور،خودم ۲۰۶ تیپ ۵ دارم.

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۵
  2. فرامرز

    ۱ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    تست شتاب شاهین و ۲۰۶ و ب ام و سری ۵ و … با دستگاه شتاب سنج تو یوتیوب هست. وقتی شتاب سنج میگه ۱۵ ثانیه حالا شما بیا با قسم و قرآن بگو که اس دی پرفورمنس خوبی داره.

    موافقم ۱۰۶
    مخالفم ۹
    1. Alireza

      ۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (49 ديدگاه)

      ایمنی بدنه و ریخت و قیافه و آپشن ها و گیربکس خوبی که شاهین داره به صد تا پژو های ۲۰۶ و ۲۰۷ و پارس می ارزه و ضعفش موتوره که اون هم اونقدر بد نیست که میگن … شتابش هم تو اپدیت آخر میگن اوکیه حتی تو نت هم هست. پژو های جدید الان کلی خرج و خرابی دارن وای بحال مدل های قدمی و اون مثلا فرانسوی که الان از فرانسه ش فقط ف مونده …

      موافقم ۶۱
      مخالفم ۲۷
      1. فرامرز

        ۱۵ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1594 ديدگاه)

        متاسفانه بازار ما هم تو خودروی صفر داغونه هم تو دست دوم. صفرها که مثل فرانسوی ها نمیشن و فرانسوی ها هم که به قول شما فقط ف ازش مونده. هیچ جای دنیا ماشین ۲۰ سال کار کرده نصف قیمت صفر نیست. فکر نکنم تو کل اروپا الان کسی بالای ۱۰۰ یورو به ۲۰۶ بیست سال کارکرد بده. حتی مدل بالاترین و کم کار ترین ۲۰۶ پلاس هم در حد همون ۱۰۰-۲۰۰ یورو خریدار داره

        موافقم ۲۷
        مخالفم ۲
        1. Afg

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (455 ديدگاه)

          اروپا گاها بعضیا ماشینای قدیمی شونو میزارن جلو خونه مجانی یکی ببره چون هزینه اوراقش ۴۰۰ یورو میشه

          موافقم ۳
          مخالفم ۲
  3. افشار

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (636 ديدگاه)

    کسی هم هست که ۳۰۰ میلیون برای کوییک بده ؟

    موافقم ۷۶
    مخالفم ۲۶
    1. محمد جواد نورایی

      ۱۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      سلام … با‌ تمامی نقدهای جدی که به خانواده ایکس دویست سایپا وارد هست، در حال حاضر کوییک اتوماتیک ارزان‌ترین خودروی اتومات صفر‌کیلومتر موجود (در دسترس) برای خرید هستش و نسبت به مدل اقتصادی دیگه یعنی ۲۰۷ مولتی کالر در حدود دویست میلیون تومان(به اندازه یک دستگاه کوییک دنده ای) ارزانتر! بررسی آمار فروش این خودرو هم نشون میده که استقبال قابل قبولی ازش شده ….در ضمن به مورد بالا دردسرهای تعویض دنده و مشکل کلاچ‌گیری در ترافیک های سنگین کلانشهرها رو هم اضافه کنید.

      موافقم ۷۰
      مخالفم ۱۵
      1. افشار

        ۱۰ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (636 ديدگاه)

        پژو ۲۰۷i دستی در قرعه کشی ۲۳۶ میلیون و در بازار آزاد حدود ۴۰۰ میلیون و حالا درسته که ۱۰۰ تومان اختلاف قیمت با کوییک اتومات داره اما آن کجا و این کجا ؟

        موافقم ۴۱
        مخالفم ۱۴
      2. علی جردن

        ۱۵ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (417 ديدگاه)

        موافقم گیربکس اتوماتیک کوئیک از گیربکس دستی BMW لذت بخش تره چون ماها تو خیابون های قفل همت رانندگی می کنیم باید دنده اتومات باشه تا اشکمون در نیاد این واقعیته که شهرهامون کلان شهر شدن و مثل خیابون های موناکو خلوت نیست پس وجود گیربکس اتوماتیک توی خودروهامون ضروریه!!!!!

        موافقم ۲۷
        مخالفم ۲
    2. علی

      ۱۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ۳۰۰ میلیون دلیل با ارزش بودن کوییک نیست دلیل بی ارزش بودن پول کشوره که حاصل چهل و چند سال دست‌آورد و سیاست مسوولان پرتلاش هستش…

      موافقم ۱۰۲
      مخالفم ۱۰
      1. SS

        ۱۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (666 ديدگاه)

        اگر ماشین وارداتی بود حرفتون رو قبول میکردم که پول ما بی ارزش هست
        اما در مورد خودرویی که مسئولین خودروسازی (به شعار) میگن ۹۰ درصد داخلی هست این حرف قابل قبول نیست
        وقتی بحث ساخت هست ارزانترین حقوق کارگر، هزینه انرژی و مواد اولیه در جهان رو به ریال استفاده میکنن
        اما وقتی بحث فروش میشه سریع ضرب و تقسیم میکنن که خودروی ما با این قیمت دلاری در جهان رقیب نداره

        موافقم ۲۱
        مخالفم ۴
    3. Alireza

      ۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (49 ديدگاه)

      اگر بخواد ماشین صفر دنده اتومات بخره تنها گزینه ش هست و اتفاقا دنده دستیش مدل های یورو۵ ماشین های خوب و بی اذیت و آزاری درومده … هم کشش خوبی داره هم ظاهری خوبی داره هم مصرفش کمه هم گیربکس خوبی داره هم بدنه ی نسبتا خوبی داره و شما با ۱۷۰-۱۸۰ تومن یا ۲۰۰ تومن ماشین بهتری گیرت نمیاد. ایرانخودرو های دست دوی این قیمت هم فقط خرج خالصن …

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۳
  4. genius

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (982 ديدگاه)

    سری اول کوئیک اتومات سال ۹۶ اومد فقط و فقط ۳۲۰ میلیون ریال.شعارش هم این بود خودروی اتومات مناسب اقشار کم برخوردار اونموقع انقدر بازار تنوع داشت و قیمت ها منطقی تر بود استقبالی نشد ازش اما امروز با رسیدنش به نزدیک ۳ میلیارد ریال واقعا درد و اندوه عمیقی روح و جسمم رو داره عذاب میده!چه کردن باهامون؟!!؟

    موافقم ۷۳
    مخالفم ۵
  5. AloneBoy13

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    واقعا ۳۰۰ میلیون برای یه خودروی لوکس اتوماتیک زیاد نیست .
    (میخوام رکورد بیشترین دیسلایک رو توی پدال بشکنم 😅)

    موافقم ۷۶
    مخالفم ۷
    1. حسن

      ۱۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (542 ديدگاه)

      اگه مدیران ل ا … خودرو سازان و مسئولان کشور تو پدال باشن قطعا دیس میگیری وگرنه همه همراه لایک فحشم بهشون میدن

      موافقم ۳۸
      مخالفم ۳
  6. A.A.S

    ۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (144 ديدگاه)

    مگر خرید گاری هم شرایط داره؟🤔

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۳
    1. Rezsadr

      ۱۷ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      گاری که جای خود داره ، پشم بز هم تو ایران شرایطی هست

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۱
  7. مهردادکمال

    ۱۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1461 ديدگاه)

    یه زمان ریو و تندر که تولید میشدن یه سر و گردن با کیفیت تر از ماشین های هم قیمتشون بودن اما متاسفانه الان مردم مجبورن از اینا بگیرن و حق انتخابی هم ندارن
    در مورد کویک هم میشه گفت یه محصول فوق العاده بی کیفیته که به شدت از جنس نامرغوب متریال داخلی رنج میبره اما خب چون به نسبت استهلاک کمتری از خانواده پژو داره و مصرف نسبتا مناسبی داره و لوازم یدکی تقریبا ارزونتری داره مردم از سر ناچاری میرن میگیرن. اگرم دیدین کسی از اینا گرفته بهش خرده نگیرین چون مجبور هست دیگه…

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۵
  8. احمدرضا

    ۱۲ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (571 ديدگاه)

    دوستان کسی میدونه سایپا دیگه ساینا S مینویسه یا نه ؟
    آخه من وسایل مسافر کجای کوییک بذارم؟!
    خداااااااا

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
    1. MAHDI

      ۱۵ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1462 ديدگاه)

      ساینا تا چند ماه پیش فقط پیش فروش بود با یه زمان تحویل طولانی که ظرفیتش تموم شد
      فکر نکنم دیگه ظرفیت جدید بدن میخوان جاش فیس لفتش یعنی سهند رو جایگزین کنن اونم ۲۳۰ تا ۲۵۰ قیمت میخوره

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۱
    2. MAHDI

      ۱۵ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1462 ديدگاه)

      ساینا فقط گازسوز و اتومات موجود هست که ۱۷ آذر سایت باز میشه
      ساینا S بنزینی دیگه نمیدن سال بعد که تمام سفارشات تحویل داده شد جایگزینش سهند رو روی خط تولید میبرن با قیمت ۲۳۰ تا ۲۵۰ میلیون

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۱
  9. علی جردن

    ۱۵ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (417 ديدگاه)

    چه عجب دنده اتومات😪

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۲
  10. علی جردن

    ۱۶ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (417 ديدگاه)

    آیا سایپا در مورد مشکل فروش آنلاین خودرو جوابیه داد؟
    آیا اینبار قراره سایت درست عمل کنه؟!

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۱
  11. احمدرضا

    ۱۶ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (571 ديدگاه)

    کجای دنیا سالی چند بار افزایش قیمت میدن ؟
    خسته شدم دیگه

    موافقم ۲۸
    مخالفم ۱
  12. fordglx2008

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    یه سری آپشناش غیر مستقیم با بازار های جهانی پالادیوم نقره در ارتباطه همین یه دلیل می‌تونه باشه واسه افزایش قیمت طلا بکشه بالا دستگیره و ما بقی …

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۳
  13. Behnam1012

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (882 ديدگاه)

    دیگه طرح های فروش عادی ( قرعه کشی ) حذف کردن
    و فقط تو بورس عرضه میکنن

    دیدن با این شرایط هم تو بورس بیشتر سود میکنن (حداقل دو برابر قیمت عادی میفروشن) کسی هم صداش در نیومده و صف هم کشیدن وای تولیداتشون

    به قیمت کارخونه فقط یه طرح جوانی و خودروی فرسوده مونده که اونم چند وقت دیگه بر میدارن

    بعد با افتخار میان میگن قرعه کشی رو جمع کردیم و مردم به طور مستقیم دارن از کارخونه خرید میکنن

    دست دلالان هم از صنعت خودرو کوتاه کردیم

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۱
  14. احسان

    ۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بنده پس از بررسی شخصی این خودرو در نمایندگی نسبت به ثبت نام اقدام کردم و به نظرم این خودرو با توجه به ایمنی قابل قبول پس از تست در مراکز معتبر و کیفیت سواری خوب با توجه به پلتفرم مشترک با تویوتا یاریس و همپنین امکانات کاربردی می تواند نسبت به خودروهای رده قیمتی مشابه قدیمی و خسته کننده همچون سمند و پارس و ۲۰۷ که از نظر کیفیتی هم افت قابل ملاحظه ای داشتند گزینه مناسبی برای خرید باشد.جالب اینکه در بورس کالا برای ۲۰۰۰ خودرو شاهین ۴۳۱۰ نفر متقاضی شکل گرفته که نشان از اقبال عمومی به این خودرو پس از یکسال از ورود به بازار دارد.منو یاد تندر ۹۰ در ابتدای ورود به بازار انداخت که انتقادات تندی رو داشت و الان شده گل سرسبد محصولات اقتصادی بازار، التماس تفکر … ضمنا جهت اطلاع در محصولات نیمه دوم ۱۴۰۱ این خودرو عایق بندی موتور جهت رفع مشکل صدا در کابین انجام شده و صندلی ها با نمونه نزدیک به طراحی سیتروئن c3 تعویض گشته

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۵
    1. behnam1012

      ۱۳ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (882 ديدگاه)

      بزرگ ترین مشکل شاهین قوای محرکه ش هست که همون موتور تیبا بعلاوه توربو ی بی کیفیت هست

      موتور تیبا یا همون M15 در اصل موتور تقویت شده پرایده حالا یه توربو هم بهش اضافه شده

      یک و نیم لیتر حجم ۱۱۰ اسب بخار قدرت اونم برای موتور توربو یک فاجعه س

      مشکلات کیفی و استهلاک بالاش هم به کنار بعد دو سه سال کارکرد به عمق این فاجعه پی میبرید

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۶
  15. محسن

    ۱۴ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (50 ديدگاه)

    لامصب چه اسم در خوری هم براش انتخاب کرده.
    سوزوکی فقط برای هیولای ۱۳۰۰ سی‌سی‌ش از اسم شاهین استفاده میکنه.
    این کجا و آن کجا …

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۲
  16. amirboss

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (96 ديدگاه)

    من یه پراید ۸۲ دارم و یه دنا پلاس هم پارسال گرفتم مدل ۹۹.پرایدم خیلی خوش رکابه و چندسال دارمش تا حالا هیچ جا نذاشتتم.کاربرات هست و منم یه مقداری دست به آچارم. هرجا گیرکنم با یه پیچ گوشتی مثل روز اول راه میفته. خلاصه اینقدر که خیالم از پرایدم راحته از حضرت شاتون راحت نیست.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
  17. همایون

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (139 ديدگاه)

    الان این کوئیک رو اگه بخوای طرح فیس یوز😁با داشبورد مانیتور دار و بدنه دورنگ و گیربکس اتومات بخری موجود نیست اگه اتومات بخوای فقط فیس قبلیش هست یعنی یا فیس یوز میخری با دنده دستی و داشبورد معمولی یا آر با داشبورد مانیتوردار یا اتومات بی مانیتورو….خودمم مغزم پوکید😉حالا اون مدل فیس لیفت جدیدش که واسش اسم جدیدم گذاشتن فکر کنم اطلسه اونم بیاد که اوضاع از اینم پیچیده‌تر میشه موقع انتخاب.بعد ما ملت ناشکر با اینهمه حق انتخاب تو بازار خودرو بازم از خودروسازان وطنی گلایه میکنیم دیگه چی میخواین😵‍💫😂

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱
  18. احمدرضا

    ۲۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (571 ديدگاه)

    الان این طرح فروش فوق العاده بود ؟!!!!
    مثلا بعد جلسه بازرسی قوه قضاییه گفتن باید قرعه کشی ادامه بدین پس نتیجش این میشه ؟
    کی میاد این مبلغ بده واسه اینا اونم با تحویل یکساله و بدون سود و قیمت نامعلوم ؟!!!!
    گیری افتادیم بخدا

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  19. احمدرضا

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (571 ديدگاه)

    این سایپای … چی با خودش فکر کرده ؟!

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  20. طیبه کدیور

    ۴ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این مدل فروش جدید سایپا یک روش دیگر برای کلاهبرداری از مردم است. وقتی پولها به حساب وکالتی سایپا واریز شد. دقیقا از ساعتی که قرار بود انتخاب خورو انجام شود، یعنی ساعت دو روز سه شنبه ۴ بهمن سایت سایپا از دسترس خارج شد. هنوز هم برنگشته و برنخواهد گشت. فردا معلوم خواهد شد که فقط اقوام و آشنایان توانسته اند وارد سایت سایپا شوند و درخواست خرید بدهند. اگر هدفشان این نبود، مثل همیشه سایپا می توانست سه روز برای ثبت نام مهلت بدهد و بعد قرعه کشی می کردند.

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  21. taher

    ۴ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این هم یک روش دیگر برای کلاهبرداری از مردم است. وقتی پولها به حساب وکالتی سایپا واریز شد. دقیقا از ساعتی که قرار بود انتخاب خورو انجام شود، یعنی ساعت دو روز سه شنبه ۴ بهمن سایت سایپا از دسترس خارج شد. هنوز هم برنگشته و برنخواهد گشت. فردا معلوم خواهد شد که فقط اقوام و آشنایان توانسته اند وارد سایت سایپا شوند و درخواست خرید بدهند. اگر هدفشان این نبود، مثل همیشه سایپا می توانست سه روز برای ثبت نام مهلت بدهد و بعد قرعه کشی می کردند.

    موافقم ۴
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا