تویوتا

تویوتا لندکروزر رتروی رنوکا با ویژگی‌های فوق‌العاده!

رنوکا به عنوان برندی تحت مالکیت تیونر ژاپنی فلکس دریم روی تغییرات خودروها و تبدیل آن‌ها به محصولاتی کلاسیک کار می‌کند. این شرکت نسل‌های گوناگون تویوتا لندکروزر را به مدل قدیمی‌تر J60 تبدیل می‌کند. نکته جذاب درباره این شاسی بلندها به استفاده از جلوپنجره‌ها و چراغ‌های فابریک سازنده مربوط می‌شود. این قطعات به لطف تغییرات رخ داده در پانل‌های جلوی بدنه به خوبی با سایر بخش‌ها هماهنگ می‌شوند.

کیت تبدیل رنوکا گزینه‌های شخصی‌سازی زیاد دارد و برای لندکروزر J80 1990، لندکروزر پرادو J90 1996 و J100 1999 در دسترس است. با سفارش این کیت‌ها ظاهر خودروهای موردبحث به مدل قدیمی‌تر J60 1980 تغییر می‌کند. این خودروها را می‌توان با چراغ‌های جلوی گرد یا مربعی و جلوپنجره کرومی یا مشکی سفارش داد. همان‌گونه که گفته شد این قطعات به‌صورت مستقیم از J60 تأمین می‌شوند. رنوکا اقدام به ایجاد تغییراتی در کاپوت فلزی و جای نصب چراغ‌های جلو، گلگیرها و سپرها می‌کند. جدای از چراغ‌های جلو و جلوپنجره، گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی از جمله رنگ‌های نوستالژیک برای بدنه و رینگ‌های آلیاژی وجود دارند.

صرف‌نظر از خودروی انتخابی، شما شاهد فضای داخل بسیار مدرن‌تری نسبت به J60 دهه ۸۰ میلادی خواهید بود. در این بخش شاهد فضای کابین بیشتر، سواری راحت‌تر و نمایشگر افترمارکتی خواهید بود. رنوکا پوشش‌های پارچه و چرم زیادی را برای صندلی‌ها ارائه می‌کند و فرمان سه پره چوبی J80 نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر است. از نظر مکانیکی و فنی باید گفت این لندکروزرها شاسی فریم نردبانی و پیشرانه‌های خود را حفظ می‌کنند اما رنوکا کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق را ارائه می‌کند و بنابراین شما می‌توانید توانایی آفرود خودروی خود را بیشتر کنید. برخی مدل‌ها را نیز می‌توان با روف راک سفارش داد.

بسته به مدل انتخابی، قیمت این پکیج‌ها از ۲۰۳۰۰ دلار شروع و به ۲۷۱۴۰ دلار می‌رسد. البته می‌توان آپشن های بیشتری را نیز سفارش داد. ما پیکربندی این شرکت را بررسی کردیم و برخی مدل‌های جذاب را ساختیم. این تیونر جدا از لندکروزر روی تویوتا هایس، تاون ایس و یورو باکس واگن نیز کار می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    از نظر من ، بازسازی برای چنین خودروهایی باید اصولی و فابریک کارخونه باشه ، در غیر اینصورت هم ارزش خودرو پائین میاد هم ارزش خرجی که شده !

    درسته که تویوتا خراب شدن در کارش نیست و هر ۱۰سال استفاده که میکنند دوباره با یه اوورهال سرحال میشه مثل روز اول اما همین سرحال کردن هم باید درست و اساسی باشه و نه مثل ایت تویوتا کمری‌هایی که فیس لکسوسی میزنند و یا این لندکروزرهایی که فیس جدید میکنند !

    موافقم 32
    مخالفم 11
    1. شهاب

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (251 ديدگاه)

      خبر رو که باز کردم میدونستم عشق لندکروز یعنی نوید اولین کامنت هست😎

      موافقم 25
      مخالفم 4
    2. زیزیگولو

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4921 ديدگاه)

      همه لندکروزای ایران به مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت شدن🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

      موافقم 33
      مخالفم 0
      1. seyedjavad.mercedesbenz

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (527 ديدگاه)

        بعضا دیده شده بر اساس رندر های نسل جدید و قبل از رونمایی فیس لیفت کردن

        موافقم 17
        مخالفم 2
        1. زیزیگولو

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (4921 ديدگاه)

          اکثراً هم با کیت های بدنه ۲۰۲۲ ساخت چین فیس لیفت کردن 🤦‍♂️ جوری که حتی یه بچه دبستانیم با یه نگاه میتونه تشخیص بده که این لندکروز LC300 نیستش ….. داخل کابین و داشبورداشون هم که دیگه فریاد میزنه مدل ۲۰۲۲ نیستن چون تو مدل ۲۰۲۲ کابین و داشبورد و کنسول کلاً تغیر کرده

          موافقم 15
          مخالفم 0
        2. JDM lover

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (886 ديدگاه)

          اره دقیقا
          یجور خیلی بدی فیس لیفتشون‌کردن که به نظرم فقط بدتر کرده قیافه ماشین رو
          و‌کاملا مشخصه که یه سری ۲۰۰ هست در واقع

          موافقم 14
          مخالفم 0
        3. جناب ایکس

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          🤣🤣🤣👌👌👌👌

          موافقم 5
          مخالفم 2
    3. IMAN99

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      Navid0098 تویوتا خراب شدن در کارش هست و بعد از ۱۰ سال هم با یه اوورهال اصلا مثل روز اولش نمیشه و بد می مونه خراب تویوتا خراب میشه راحت
      موارد زیادی هم تویوتا لندکروز دیدم که حرارت موتورشون رفته بالا و جوش آوردن و تو گرما کم آوردن و آمپر کشیدن و موتور هم سوزونددن
      موارد زیادی هم تویوتا لندکروز دیدم که یاتاقان زدن و خراب شدن حتی در استفاده های عادی هم خراب شدن و حتی جلوبندی شون هم خراب شده این موارد رو زیاد دیدم

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. Jamshid

        ۲۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (967 ديدگاه)

        فعلا ب ام و ی فکری ب حال شمع های بی ام و کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Jamshid

        ۲۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (967 ديدگاه)

        کلیپ کار واو رو ببین استقامت ماشین ژاپنی مقابل آلمانی و کره ای

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Jamshid

      ۲۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (967 ديدگاه)

      زیاد دیدم ، فیس لکسوس دیگه ندیده بودم😂

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمید

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (97 ديدگاه)

    چه چیز بیخودی!

    موافقم 9
    مخالفم 13
  3. حمید

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (97 ديدگاه)

    چیز بیخودیه

    موافقم 8
    مخالفم 20
  4. امیرشایان فرازی

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (459 ديدگاه)

    ای جان 😍

    موافقم 13
    مخالفم 3
  5. TML BN

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1058 ديدگاه)

    دوست خاورمیانه ای بجنبید

    موافقم 15
    مخالفم 2
  6. meysam

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    خوشم اومد

    موافقم 13
    مخالفم 2
  7. JDM lover

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    چقدر خوبه
    خوشم‌ اومد واقعا

    موافقم 8
    مخالفم 1
  8. علی

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (49 ديدگاه)

    شگفتا

    موافقم 0
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا