چشم اندازهفته نامه

انتخاب پیکاپ سال 2024 موتورترند

در رقابت انتخاب پیکاپ سال ۲۰۲۴ موتورترند شاهد نبردی تمام آمریکایی هستیم که شامل چهار پیکاپ مختلف از جنرال موتورز و فقط دو نماینده از فورد می‌شود.

پس از معرفی خودرو و شاسی‌بلند سال ۲۰۲۴ موتورترند، حالا نوبت به انتخاب پیکاپ سال رسیده است تا یکی از وانت‌های فورد، شورلت و جی‌ام‌سی، جایزهٔ کالیپر طلایی را با خود به خانه ببرد. جالب اینکه نبرد امسال برای کسب عنوان پیکاپ سال ۲۰۲۴ موتورترند بیشتر رقابتی خانوادگی بین وانت‌های شورلت و جی‌ام‌سی بوده و متأسفانه نسل جدید تویوتا تاکوما نتوانست به آزمون امسال برسد و باید خود را برای رقابت سال آینده آماده کند. البته در این جمع جنرال موتورزی، دو فورد هم حضور دارند. در رقابت‌های انتخاب خودروی سال موتورترند، برخلاف مقایسه‌های معمول، خودروها نسبت به یکدیگر قیاس نمی‌شوند بلکه هر شرکت‌کننده برای دستیابی به جایزهٔ کالیپر طلایی طبق شش معیار کلیدی شامل پیشرفت در طراحی، برتری مهندسی، عملکرد، ارزش، ایمنی و مصرف سوخت ارزیابی می‌شوند.

شرکت‌کنندگان رقابت پیکاپ سال ۲۰۲۴ موتورترند

شورلت سیلورادو HD

زمانی که نسل جدید سیلورادو HD در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، بحث‌ها در مورد این پیکاپ بالا گرفت زیرا هرچند شورلت تمام ارقام مهم برای خریداران پیکاپ یعنی قدرت، گشتاور، ظرفیت بار و ظرفیت یدک کشی را افزایش داد اما طراحی بیرونی بحث‌برانگیز و کابین قدیمی انتقاداتی را به دنبال داشت. خبر خوب اما اینکه شورلت به این انتقادات توجه کرده و نسخهٔ بروز شدهٔ سیلورادو را برای مدل ۲۰۲۴ ارائه کرد که تمام این مشکلات را تا حد زیادی برطرف کرده است. علاوه بر این، شورلت حالا نسخهٔ ZR2 را هم برای سیلورادو HD ارائه کرده تا در کنار سیلورادو ZR2 و کلرادو ZR2، جمع پیکاپ‌های آفرودی این برند تکمیل شود. ZR2 در نسخهٔ ۲۵۰۰HD دو کابین با اتاق بار کوتاه با پیشرانه‌های ۶.۶ لیتری بنزینی یا دیزلی ارائه می‌شود و به لاستیک‌های ۳۵ اینچی گودیر، کمک‌فنرهای مالتی‌متیک DSSV و قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب مجهز است.

فورد F150 رپتور R

F150 رپتور R قوی‌ترین پیکاپ حال حاضر بازار محسوب می‌شود. این نسخهٔ سوپرشارژ که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، برای حضور در رقابت انتخاب پیکاپ سال ۲۰۲۳ کمی دیر به بازار آمد و نسخهٔ فیس‌لیفت ۲۰۲۴ آن‌هم رقابت امسال را از دست داد. رپتور R بروز شدهٔ مدل ۲۰۲۴ به سپر ماژولار جدید و کمک‌فنرهای فاکس ارتقاءیافته با حالت دوگانه مجهز است. آیا این تغییرات پیکاپ هیولایی فورد را حتی از چیزی که هست بهتر کرده‌اند؟ احتمالاً اما تا سال آینده نمی‌توانیم با اطمینان در این مورد حرف بزنیم و فعلاً باید به همان نسخهٔ قبلی اکتفا کنیم که پای به این رقابت گذاشته است.

فورد سری F سوپر دیوتی

دنیای پیکاپ‌های سنگین آهسته‌تر از دیگر کلاس‌های پیکاپ پیشرفت می‌کند ولی با این حال، فورد سوپر دیوتی جدید را ببینید که در به‌روزرسانی اخیر به ظاهر تازه، یک پیشرانهٔ V8 بنزینی جدید، یک موتور ۶.۷ لیتری V8 توربودیزل جدید با قدرت بیشتر و بهبودهای بی‌شماری مثل پله‌های جانبی جدید مجهز شده است. بااین‌همه، آیا سوپر دیوتی هنوز همان پیکاپ قبلی است؟ بله اما حالا بهتر شده هرچند که به‌صورت تدریجی. سوپر دیوتی یکی از تنها دو فورد حاضر در رقابت پیکاپ سال ۲۰۲۴ موتورترند بود و با یکی از پیشرانه‌های جدید خود یعنی ۶.۷ لیتری دیزلی خروجی بالا به این رقابت آمد. این پیشرانه‌ای گران اما فوق‌العاده با ارائهٔ قدرت نرم است و با تولید ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۲۷ نیوتن متر گشتاور، ۲۵ اسب بخار و ۲۰۳ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به پیشرانهٔ دیزلی معمولی دارد. همچنین سوپر دیوتی می‌تواند تا ۱۸ تن را یدک بکشد که رقمی خیره‌کننده است.

جی‌ام‌سی کانیون

جی‌ام‌سی مدت‌ها تلاش کرده است تا محصولات خود را از همتایان شورلتی متمایز کند. در سال ۲۰۱۵، پیکاپ میان سایز کانیون این برند شاهد پیروزی برادر ارزان‌ترش، شورلت کلرادو در رقابت پیکاپ سال موتور ترند بود. البته کانیون به همان اندازه خوب بود اما ویژگی‌های کافی برای توجیه قیمت بالاتر خود را ارائه نمی‌کرد. نسل جدید کانیون اما بیشتر تلاش کرده است. همچنان وجه تمایز اصلی این پیکاپ از کلرادو طراحی بیرونی متفاوت و کابین لوکس‌تر است اما تغییرات فنی قابل‌توجهی هم وجود دارد. تمام پیکاپ‌های میان سایز جنرال موتورز از یک پیشرانهٔ ۲.۷ لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می‌کنند اما درحالی‌که این پیشرانه در کلرادو با سه خروجی مختلف ارائه می‌شود، کانیون به‌صورت استاندارد از قوی‌ترین نسخه بهره می‌برد که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ نیون متر گشتاور دارد. علاوه بر این، تمام نسخه‌های کلرادو به تعلیق بلندتری مجهز هستند.

جی‌ام‌سی هامر EV

هامر EV تنها پیکاپ الکتریکی رقابت امسال بود اما با توجه به اینکه برندگان رقابت پیکاپ سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ هردو تمام الکتریکی بودند، امسال هم هامر می‌توانست شانس بالایی برای پیروزی داشته باشد. البته این پیکاپ سال ۲۰۲۲ با نسخهٔ ادیشن وان در رقابت حضور داشت و نتوانست پیروز شود اما حالا با نسخهٔ ۳X به میدان آمده است. این نسخه اما هیچ چیز جدیدی را نسبت به نسخهٔ ادیشن وان ارائه نمی‌کند و همچنان مثل قبل وحشی و چشمگیر است که البته همین موضوع بزرگ‌ترین مشکل هامر محسوب می‌شود. قیمت هامر ۳X از ۱۰۶,۹۴۵ آغاز می‌شود و به سه موتور الکتریکی (یکی در جلو و دوتا در عقب) مجهز است که مجموعاً ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این پیکاپ الکتریکی همچنین از رینگ‌های ۲۲ اینچی با لاستیک‌های ۳۵ اینچی بهره می‌برد.

جی‌ام‌سی سی‌یرا HD

این پیکاپ با چهرهٔ تازه، توانایی یدک کشی بالا، افزایش قدرت، کابین کاملاً جدید و دیگر بروزرسانی‌ها، بهترین نسخهٔ تاریخ سی‌یرا محسوب می‌شود و حالا وارد رینگ رقابت پیکاپ سال ۲۰۲۴ شده است. برخلاف سیلورادو HD، سی‌یرا در فیس‌لیفت اخیر مجبور نبود ظاهر خود را تغییر دهد زیرا همان ظاهر قبلی هم بسیار جذاب به نظر می‌رسید. ازهر زاویه‌ای که به این پیکاپ نگاه کنید، با ویژگی‌های ظاهری جسورانه مواجه می‌شوید اما در نسخهٔ دنالی آلتیمیت آزمایشی ما، جلوپنجرهٔ کرومی مشکی واقعاً تحسین‌برانگیز بود.

شورلت کلرادو، پیکاپ سال ۲۰۲۴ موتورترند

پس‌ازاینکه جنرال موتورز برای سه سال بازار پیکاپ‌های میان سایز را در اختیار تویوتا و نیسان قرار داد، شورلت در سال ۲۰۱۵ با نسل جدید کلرادو دوباره وارد این بخش شد و با پیشی گرفتن از رقبا توانست جایزهٔ کالیپر طلایی موتورترند را از آن خود کند. در سال ۲۰۲۳ نیز شورلت یک کلرادوی جدید دیگر را به بازار فرستاده و بازهم توانست افتخار سال ۲۰۱۵ را تکرار کند. این نسل روی شاسی برگرفته از سیلورادو ساخته شده و تنها با یک پیشرانه ارائه می‌شود که نمونهٔ ۲.۷ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ کاملاً جدیدی است. این نسل همچنین برخلاف قبل فقط به‌صورت دو کابین عرضه می‌شود زیرا خریداران کمی نسخهٔ تک کابین را انتخاب می‌کردند.

امسال نیز مثل سال ۲۰۱۵، شورلت کلرادو از رقبای میان سایز خود پیشی گرفته و در این رقابت نیز توانست با اختلاف زیادی پیکاپ‌های فول سایز را مغلوب کند. ارزش بالا در برابر قیمت، توانایی‌های آفرود چشمگیر در تمام مدل‌ها در عین حالی که برای استفاده‌های روزمره بسیار مناسب است، ظاهر خوب و تجهیزات زیاد باعث شدند کالیپر طلایی امسال به نسل جدید کلرادو برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. Deadman95

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    انتخاب بین خوب و خوبتره اینجا،مهد پیکاپ های جهان

    موافقم 97
    مخالفم 8
    1. (Ali(chevynova

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      ماشالاه امریکن پیک آپ بی نقص
      ماشالاه شوی
      ماشالاه جی ام

      موافقم 62
      مخالفم 79
      1. AMG

        ۲۵ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (80 ديدگاه)

        یه کاری کردی اصلا تصویر پروفایلت رو میبینم بدون خوندن دیس‌لایک میدم

        موافقم 11
        مخالفم 6
        1. هادی چوپان

          ۲۹ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (5 ديدگاه)

          به نازنینم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. (Ali(chevynova

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      ماشالاه شوی با اصالت
      سگمنت وانت بهترین کلاس خودرویی هست و مثل همیشه امریکن کارز در اون موفق هستن و بی رقیب
      فروش ۳ پیک آپ فورد سری اف ، شوی سیلورادو و دوج رم نشون از بی نقصی و محبوبیت این کلاس مهم خودرویی داره
      ماشالاه امریکن کارز
      ماشالاه شوی برنده پیک اپ سال
      ماشالاه پشتوانه

      موافقم 54
      مخالفم 77
      1. amir

        ۲۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (2338 ديدگاه)

        فقط من از ماشالا های بی پایان این آقا خسته شدم؟
        بمولا من عاشق آمریکایی هام ولی از دست ایشون خسته شدم از بس ماشالا ماشالا کرد دوتا کامنت متفاوت بزار الانم میخواد برگرده بگه ناراحتی نخون
        ما عاشق تموم آمریکایی ها هستیم میدونم اصالت و خفنی و اینارم همه رو داره لازم نیست گوشزد کنی دائم

        موافقم 89
        مخالفم 14
        1. مهران

          ۲۴ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (605 ديدگاه)

          باید گل ریزون کنیم بفرستیمش امریکاااااااه

          موافقم 70
          مخالفم 3
      2. آرین

        ۲۵ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (238 ديدگاه)

        داداش تو تا چند سال پیش صحبت های منتفی میکردی چرا مسخره بازی ؟

        موافقم 3
        مخالفم 1
    3. ممد ژانگولر

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3558 ديدگاه)

      حق هامر بود خداوکیلی . ولی چون فاکتور قیمت خیلی مهمه شورلت اول شد . از سال دیگه منتظر جابجا شدن رنکینگها توسط سایبر تراک باشید . همرو یک لقمه میکنه ی دوغ و ماست موسیر هم روش

      موافقم 4
      مخالفم 43
  2. داک هادسون

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (98 ديدگاه)

    پادشاهی امریکن کارز در پیکاپ سازی .

    موافقم 54
    مخالفم 10
    1. (Ali(chevynova

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (6818 ديدگاه)

      البته علاوه بر پادشاهی در وانت سازی در شاسی بلندها و کوپه های اسپورت هم خدا هستن
      نمونش آمار فروش شاسی بلندهایی نظیر تاهو و سابربن و اکسپدیشن و اکسپلورر
      یا فروش کوپه های اسپورتی نظیر موستانگ و چلنجر و کوروت

      موافقم 29
      مخالفم 55
      1. مهران

        ۲۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        این آماری که میگی برای خود آمریکاست…که ذات و روحیه‌ی مردمش اینطور مدل هارو میطلبه

        موافقم 41
        مخالفم 9
        1. (Ali(chevynova

          ۲۴ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (6818 ديدگاه)

          امریکا مهمه دیگه بازارش
          بقیه اهمیت نداره

          موافقم 17
          مخالفم 36
    2. Mercedes-Benz

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      از هامر از همه بیشتر خوشم اومد
      در ضمن دیگه تسلا فنا نیان راجع به سایبرتراک نظر بدن حتی عرضه ی رقابت با پیکاپ های ضعیف ترو ارزون‌تر رو هم نداره با این قیافه زشتش

      موافقم 27
      مخالفم 10
  3. F22RAPTOR

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    انتخاب بسیار شایسته

    موافقم 21
    مخالفم 7
  4. پیام

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1591 ديدگاه)

    واقعا آدم بگه کدوم بهتره! همه عالی

    موافقم 22
    مخالفم 14
  5. ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3286 ديدگاه)

    اریسان ۲
    در این لیست نیست
    سایپا ۱۵۱ با چراغ روز
    چرا نیست
    این لیست بدون این خودرو ها ناقص است

    موافقم 39
    مخالفم 11
  6. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (984 ديدگاه)

    عاشق پیکاپ های آمریکایی ام همشون خیلی جذابن

    موافقم 32
    مخالفم 8
    1. 𝐀𝐥𝐢

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (984 ديدگاه)

      البته بجز سایبر تراک

      موافقم 15
      مخالفم 4
    2. Mercedes-Benz

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      حیف آلمانی ها دیگه پیکاپ نمی زنن وگرنه این لیست خیلی فرق داشت 🙂

      موافقم 12
      مخالفم 41
      1. (Ali(chevynova

        ۲۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (6818 ديدگاه)

        اره مثل ایکس کلاس بنز که اونقدر موفق بود که بعد ۲ سال از رده خارج شد
        بعد ۱۳۰ سال هنوز توان ساخت یه پلتفرم رو نداشت و رفت از نیسان گدایی کرد و همه اینها هم باعث نشد موفق بشه

        موافقم 21
        مخالفم 43
      2. ARMAN سابق

        ۲۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (453 ديدگاه)

        آره آلمانم پیکاپ زد که تهش هیچ ….. نشد.
        تازه پلتفرمش مال نیسان بود و اصلا آلمانی نبود
        پادشاه بلامنازع پیکاپ فقط آمریکاس و تمام و آلمان بهتره بره همون سدان اسپرتشو که توش مهارت داره بزنه که دیگه گند بالا نیاره.
        پس دیگه نیاین در مورد پیکاپ آلمان آلمان کنین چون آلمان هیچ تخصصی تو پیکاپ نداره همه هم اینو می‌دونن جز یه مشت بچه سال مثل تو

        موافقم 23
        مخالفم 24
      3. سوشیانت

        ۲۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1928 ديدگاه)

        آلمانی ها نه تنها تو پیکاپ ها بلکه تو سدان ها و شاسی بلند ها و سوپر اسپرت ها هم حریف آمریکایی ها نمیشن

        موافقم 17
        مخالفم 28
        1. Mercedes-Benz

          ۲۴ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (350 ديدگاه)

          متعصب یه سدان یا اس یو وی یا یه سوپر اسپرت امریکایی بگو از آلمانی بهتر باشه
          اصن من چرا دارم با بیسوادترین و متعصب ترین کاربرا بحث می‌کنم
          ببین چند سال دیگه آلمانی ها هم پیکاپ های جدید میزنن اونوقت حالتون گرفته میشه🙂

          موافقم 11
          مخالفم 9
  7. R@min

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1679 ديدگاه)

    جی ام تو این دو ماه اخیر سر این و بلیزر برقی تبلیغات سنگینی کرده. پیکاپ فوق العاده ای هست اما نسل جدید سری فورد سوپر دیوتی لیاقت بیشتری داشت.

    موافقم 23
    مخالفم 3
  8. محمد سادق

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام جمشید
    جیجی ام سی هامر بهتر است یا فورد سری F بهتر است

    موافقم 8
    مخالفم 3
  9. Anti BTS

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پیکاپ های غول پیکر ، اثر انگشت صنعت خودروی آمریکاست .
    تنها یه برند غیر امریکایی در پیکاپای میان سایز و فول سایز تونست دوام بیاره و خودشو نشون بده اونم تویوتا با مدل تاکوما و توندرا بود ؛ گرچه اونم همیشه زیر سایه آمریکاییا بوده و هست .

    موافقم 33
    مخالفم 5
  10. ARMAN سابق

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (453 ديدگاه)

    خدایی عظمت سری F سوپر دیوتی و سیلورادو HD رو ببینید
    قابل مقایسه با هیچ پیکاپ استاندارد جدیدی از هیچ لحاظی نیست.
    یکی از دلایلی که پیکاپ آمریکایی رو کلا به ژاپنی ترجیح میدم همینه
    ابعاد بزرگ

    موافقم 31
    مخالفم 6
    1. Mercedes-Benz

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      مشکوکه چون ژاپنیا نیستن

      موافقم 9
      مخالفم 20
      1. ARMAN سابق

        ۲۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (453 ديدگاه)

        ژاپنی‌ها اصلا در برابر اینا عددی نیستن
        بعدم کی گفته اصلا تو بیای نظر بدی؟
        برو زیر همون پستای آلمانیا نظر بده چون هیچی بلد نیستی

        موافقم 12
        مخالفم 21
        1. Absurd Hero

          ۲۴ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (163 ديدگاه)

          این کری هارو میتونی برای جایی جز بازار کشور خودشون هم بخونی؟

          موافقم 10
          مخالفم 8
  11. Amir

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جیپ کجاست پس؟

    موافقم 8
    مخالفم 1
  12. رومانی>چین>فرانسه

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1115 ديدگاه)

    ریون چی

    موافقم 5
    مخالفم 1
  13. مازیار

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    بهترین دلیل برای انتخاب پیکاپ فورد، رکورد حیرت انگیز پرفروش ترین اتومبیل امریکا برای چند دهه متوالی هست
    البته با موتور V8 توربودیزل

    موافقم 16
    مخالفم 3
  14. yaghoub

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (297 ديدگاه)

    سی یرا انتخاب معقولیه

    موافقم 8
    مخالفم 1
  15. فرامرز

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (229 ديدگاه)

    فورد سری F سوپر دیوتی چه ابهتی داره🤌🤌

    موافقم 11
    مخالفم 1
  16. sina

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2646 ديدگاه)

    برنده که مشخصه ولی انتظار داشتم توندرا تو فینالیست ها باشه

    موافقم 4
    مخالفم 11
    1. ARMAN سابق

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (453 ديدگاه)

      خدایی توندرا از چه لحاظی با اینا علی الخصوص سوپر دیوتی و HD قابل مقایسه هستش؟؟؟
      موتور؟ ابعاد؟ فضا سازی؟ تنوع پیشرانه ؟؟
      هر مقایسه ای هم که شده بین توندرا و آمریکاییا همیشه آخر شده توندرا و من جا های زیادی چه تو پدال چه تو مجله ماشین دیدم

      موافقم 10
      مخالفم 8
      1. Anti BTS

        ۲۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        همین توندرا در ۵ سال اخیر مجموعا بیش از نیم میلیون دستگاه فروش داشته پس نباید دست کم گرفتش .
        سالهاست به خوبی تونسته آمریکاییا رو علاقمند خودش کنه و بخشی از بازار رو تصاحب کرده .

        موافقم 15
        مخالفم 3
        1. ARMAN سابق

          ۲۴ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (453 ديدگاه)

          من نمیگم بده در حد خودش خوبه ولی با آمریکاییا قابل مقایسه نیست
          ژاپن تو پیکاپ متوسط و کامپکت بهتر می تونه رقابت کنه

          موافقم 9
          مخالفم 3
    2. امیر دهقان

      ۲۴ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (695 ديدگاه)

      تاندرا سال قبل تو این رقابت بود
      هرسال فقط وانت‌های جدید بازار در این رقابت شرکت داده میشن
      https://www.pedal.ir/vision/2023-motortrend-truck-year/

      موافقم 5
      مخالفم 1
  17. زیزیگولو

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (4943 ديدگاه)

    مگه آمریکاییا تو زمینه پیکاپها رو دست هم دارن؟

    موافقم 12
    مخالفم 3
  18. blackwing

    ۲۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (889 ديدگاه)

    یکی از یکی بهتر و جذاب تر…
    رپتور R و هامر انتخاب من 🤙🏼

    موافقم 13
    مخالفم 0
  19. M power

    ۲۵ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    من طرفدار BMW هستم ولی خداییش
    رو دست پیکاپ امریکایی ندیدم و نخاهم دید

    موافقم 6
    مخالفم 3
  20. Ali

    ۲۵ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    کاربر Mercedes Benz
    سدان رو نمیگم البته سدان بنزینی
    تو سدان برقی :
    کادیلاک سلستیک
    تو SUV :
    کادیلاک اسکالید
    لینکلن نویگیتور
    جیپ گرند واگنییور L
    تو کراس اوور ها :
    جیپ گرند چروکی L
    که البته این خودش SUV هست ولی نسبت به ۳ شاسی بلند بالا ابعادش کم هست واسه همین گفتم کراس اوور
    تو سوپر اسپرت ها :
    شورولت کوروت C8 Z06
    فورد GT
    داج Viper
    تو کوپه های اسپرت :
    فورد موستانگ شلبی GT500
    بسته یا بگم دیگه 😂😂😂

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. Mercedes-Benz

      ۲۷ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      سلستیک یه فرغون چینیه با قیمت نجومی
      EQS amg با قیمت نصف از هر لحاظ بهتره پرفورمنس تکنولوژی لوکس بودن و…
      تو suv هم اون اشغال‌های امریکایی با اون اسمای مسخرشون عمرا حریف gls600 و ix بشن
      توی سوپراسپرت هم اصن مگه میشه کوروت و بقه اون ماشین های مسخره امریکایی رو با ۹۱۱ و بلک سریز مقایسه کرد
      امریکایی یه قرن عقبن از آلمانی ها
      حالا علی حرفی برا گفتن داری🤣🤣😂😂😂

      موافقم 2
      مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا