آئودی

ترسناک‌تر شدن آئودی RS6 آوانت 2021 با تیونینگ ABT

ABT متخصص ارتقای بسیاری از خودروهای گروه فولکس‌واگن بوده و پکیج‌های متنوعی برای خودروهای گوناگون از فولکس‌واگن پولو گرفته تا سئات و لامبورگینی اوروس و آئودی R8 تدارک دیده است. این شرکت هم‌اکنون دست روی سوپر استیشن دوست‌داشتنی ارباب حلقه‌ها گذاشته است…


اما ABT سابقه‌ی درخشانی در تیون استیشن‌های آئودی داشته و هنوز خاطره‌ی RS6+ آوانت پرفورمنس نوگارو و RS6-E تمام الکتریکی با قدرت ۱۰۱۸ اسب بخار از یادمان نرفته است. همچنین خبرهایی درباره‌ی تولید نسخه‌ی جدید این خودرو به گوش رسیده است.


ABT پس از معرفی نسخه‌ی RS6-R در سال ۲۰۱۴ دو تیزر از نسل بعدی این استیشن فوق‌العاده سریع را منتشر کرده است. این پروژه‌ی متفاوت بر پایه RS6 جدید شکل گرفته است.


جدیدترین استیشن اینگولشتات یکی از دیوانه‌وارترین خودروهای آئودی بوده و جزو بهترین استیشن‌های تاریخ محسوب می‌شود. ABT با تغییراتی که روی این خودرو اعمال کرده محصولی خشن‌تر را متولد ساخته است. اسپلیتر جلوی گیرا، دیفیوزر گیرای عقب و… نشان می‌دهند که این یک استیشن عادی نیست. در پشت خودرو همچنین سیستم اگزوز با چهار خروجی و سپرهای متمایز با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر دیده می‌شوند.


این تیونر فعلاً آمار و ارقام مربوط به قدرت و گشتاور پیشرانه را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود افزایش قابل‌توجهی نسبت به قدرت ۵۹۱ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری مدل استاندارد دیده شود. شاید خود آئودی هم یک روزی با استفاده از قوای محرکه هیبریدی RS7 اسپورت بک نسخه‌ای قوی‌تر از RS6 آوانت را تولید نماید.

رونمایی کامل از هیولای ABT در نیمه دوم آوریل انجام خواهد شد اما از برخی قطعات ارتقایی و رینگ‌های جدید این خودرو در اواسط ماه فوریه پرده‌برداری خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. شاهین

    ۱۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    یه کلیپی تازگیا توی اینستا دیدم که آئودی ار اس 6 تیونینگ خیلی راحت به سرعت 378 تا رسید! فضای داخلی ماشین کاملا جاده ای و استاندارده و فقط موتور تقویت شده، واقعا برام عجیب بود که یه استیشن با اون سرعت … یکم تو بحرش برید میبینید با چه لاستیکی و سیستم آیرودینامیکی به اون سرعت رسیده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا