تخت گاز با آئودی E-Tron در اتوبان!

به سادگی می‌توان تحت تأثیر آئودی E-Tron قرار گرفت. پاسخ ارباب حلقه‌ها به تسلا مدل X، مرسدس بنز EQC و جگوار ای پیس از دو پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت 355 اسب بخاری و گشتاور 402 اسب بخاری استفاده می‌کند. البته این خروجی در صورت فعال شدن حالت بوست به دست می‌آید.


شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودروی آلمانی تنها در 5.5 ثانیه ثبت می‌شود که هشت‌دهم ثانیه سریع‌تر از پورشه ماکان S می‌باشد. زمانی که باتری 95 کیلووات ساعتی E-Tron به‌صورت کامل شارژ باشد شاهد برد حدود 328 کیلومتری خواهیم بود. بد نیست بدانید این شاسی‌بلند الکتریکی ظرفیت یدک کشی 1814 کیلوگرمی دارد.


قبلاً تست‌ها و بررسی‌های تخصصی این خودرو را دیده‌ایم و حالا نوبت به پرفورمنس آن در دنیای واقعی رسیده است.


بخش بدون محدودیت یکی از اتوبان‌های آلمان بهترین مکان برای طرفداران خودرو است که در آنجا می‌توانند به سرعت بالای خودروها که درباره‌ی E-Tron برابر با 200 کیلومتر در ساعت است برسند. با مشاهده‌ی این تست شتاب خواهید توانست چگونگی سرعت گرفتن و میزان صدای ورودی به داخل کابین را ببینید.


اگر به هر دلیلی پرفورمنس نسخه استاندارد شاسی‌بلند الکتریکی آئودی نظر شما را جلب نکرد می‌توانید منتظر معرفی نسخه پرفورمنس آن بمانید. انتظار می‌رود این خودرو E-Tron S یا E-Tron RS نام بگیرد و از کیت بدنه‌ی اسپورت تر، ترمزهای بزرگ‌تر و سیستم تعلیق ارتقا یافته سود ببرد. ظاهراً قدرت پیشرانه نیز در حالت بوست به 496 اسب بخار خواهد رسید.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. پیکان جوانان گوجه ای
    سوابق: (956 دیدگاه) ,

    کم کم داره بازار خودروهای الکتریکی شلوغ میشه ولی حداقل به نظر من 5 سال زمان لازمه تا ببینیم کدوم شرکت واقعا موفق تر میشه تو این زمینه. فعلا هم تسلا از بقیه جلوتره

    پاسخ
  2. M
    سوابق: (66 دیدگاه) ,

    ۲۰۰ تا برای اتوبان آلمان خیلی کمه !، یه گلف با ۲۵۰ تا میچسبونه پشتت اون وقت ضایع میشی باید بکشی کنار …

    پاسخ
    1. تورج
      سوابق: (16 دیدگاه) ,

      شاسی بلند ها کلا حداکثر سرعتشون محدوده بعلت مسائل ایمنی و آئرودینامیکی. این دیگه تقریبا واسه همه واضحه………

      پاسخ
    2. نوید جهرمی
      سوابق: (2807 دیدگاه) ,

      فرق اونا با ما اینه که اونا برای خودشون زندگی میکنن و ما برای مردم. اون اگه یه ماشین بیاد پشتش و بهش راه بده این کار رو ضایع شدن نمیدونه.

      پاسخ
  3. نوید جهرمی
    سوابق: (2807 دیدگاه) ,

    اینهمه سکوت. اینهمه نرمی.
    هر چقدرم ضعیف تر از تسلا باشه بازم من اینو به تسلا ترجیح میدم.خیلی خوشم اومد.عالیه.

    پاسخ
  4. Omid622
    سوابق: (647 دیدگاه) ,

    برد ماشین های الکتریکی فعلا دغدغه خریداران هستش در انتخاب ماشین الکتریکی با حضور آلمان ها تنوع خرید داره زیاد میشه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.