آئودی

تخت گاز با آئودی E-Tron در اتوبان!

به سادگی می‌توان تحت تأثیر آئودی E-Tron قرار گرفت. پاسخ ارباب حلقه‌ها به تسلا مدل X، مرسدس بنز EQC و جگوار ای پیس از دو پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت ۳۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۲ اسب بخاری استفاده می‌کند. البته این خروجی در صورت فعال شدن حالت بوست به دست می‌آید.


شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودروی آلمانی تنها در ۵.۵ ثانیه ثبت می‌شود که هشت‌دهم ثانیه سریع‌تر از پورشه ماکان S می‌باشد. زمانی که باتری ۹۵ کیلووات ساعتی E-Tron به‌صورت کامل شارژ باشد شاهد برد حدود ۳۲۸ کیلومتری خواهیم بود. بد نیست بدانید این شاسی‌بلند الکتریکی ظرفیت یدک کشی ۱۸۱۴ کیلوگرمی دارد.


قبلاً تست‌ها و بررسی‌های تخصصی این خودرو را دیده‌ایم و حالا نوبت به پرفورمنس آن در دنیای واقعی رسیده است.


بخش بدون محدودیت یکی از اتوبان‌های آلمان بهترین مکان برای طرفداران خودرو است که در آنجا می‌توانند به سرعت بالای خودروها که درباره‌ی E-Tron برابر با ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است برسند. با مشاهده‌ی این تست شتاب خواهید توانست چگونگی سرعت گرفتن و میزان صدای ورودی به داخل کابین را ببینید.


اگر به هر دلیلی پرفورمنس نسخه استاندارد شاسی‌بلند الکتریکی آئودی نظر شما را جلب نکرد می‌توانید منتظر معرفی نسخه پرفورمنس آن بمانید. انتظار می‌رود این خودرو E-Tron S یا E-Tron RS نام بگیرد و از کیت بدنه‌ی اسپورت تر، ترمزهای بزرگ‌تر و سیستم تعلیق ارتقا یافته سود ببرد. ظاهراً قدرت پیشرانه نیز در حالت بوست به ۴۹۶ اسب بخار خواهد رسید.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (966 ديدگاه)

    کم کم داره بازار خودروهای الکتریکی شلوغ میشه ولی حداقل به نظر من ۵ سال زمان لازمه تا ببینیم کدوم شرکت واقعا موفق تر میشه تو این زمینه. فعلا هم تسلا از بقیه جلوتره

  2. M

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ۲۰۰ تا برای اتوبان آلمان خیلی کمه !، یه گلف با ۲۵۰ تا میچسبونه پشتت اون وقت ضایع میشی باید بکشی کنار …

    1. تورج

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (27 ديدگاه)

      شاسی بلند ها کلا حداکثر سرعتشون محدوده بعلت مسائل ایمنی و آئرودینامیکی. این دیگه تقریبا واسه همه واضحه………

    2. نوید جهرمی

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2848 ديدگاه)

      فرق اونا با ما اینه که اونا برای خودشون زندگی میکنن و ما برای مردم. اون اگه یه ماشین بیاد پشتش و بهش راه بده این کار رو ضایع شدن نمیدونه.

  3. نوید جهرمی

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2848 ديدگاه)

    اینهمه سکوت. اینهمه نرمی.
    هر چقدرم ضعیف تر از تسلا باشه بازم من اینو به تسلا ترجیح میدم.خیلی خوشم اومد.عالیه.

  4. Omid622

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (691 ديدگاه)

    برد ماشین های الکتریکی فعلا دغدغه خریداران هستش در انتخاب ماشین الکتریکی با حضور آلمان ها تنوع خرید داره زیاد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن