آئودی

آئودی RS Q7 احتمالی، قدبلندی قوی‌تر، لوکس‌تر و جذاب‌تر!

آئودی تولید یا عدم تولید RS Q7 را اعلام نکرده اما به راحتی می‌توان گفت که این خودرو در صورت تولید فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.


نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی Q7 در ماه ژوئن رونمایی شد و یکی از طراحان دنیای خودرو نیز این شاسی‌بلند لوکس را با لباس مجازی RS تجسم کرده است.


در نمای جلو سریعاً چشمتان به جلوپنجره‌ی جدیدی خواهد افتاد که فاقد میله های عمودی کرومی Q7 استاندارد بوده و بجای آن‌ها طرح مشبکی خودنمایی می‌کند. همچنین تیغه های فیبر کربنی نیز به ورودی‌های هوا اضافه شده اند. در این بخش سه ورودی هوای کوچک بین بخش بالایی جلوپنجره و کاپوت وجود داشته که دقیقا مشابه نسل جدید آئودی A1 است.

همین طراحی برجسته به کناره ها نیز سرایت کرده جایی که رینگ های جدید با پره های مشکی و نقره‌ای خودنمایی می‌کنند. تکمیل کننده‌ی تغییرات مجازی این شاسی‌بلند چراغ‌های عقب تیره، دیفیوزر برجسته و خروجی‌های اگزوز دوگانه هستند.


اگر آئودی تصمیم به تولید RS Q7 بگیرد احتمالا از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی گروه فولکس با قدرت حدود ۶۰۰ اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استفاده خواهد کرد. همین ترکیب در RS Q8 جدید نیز بکار رفته است. آئودی قطعا می‌تواند قدرت بیشتری را از این نیروگاه آهنین بگیرد اما قطعا نمی‌خواهد آن را با اوروس ۶۴۱ اسب بخاری سرشاخ کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Amirferrari

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (352 ديدگاه)

    اگه تولید بشه شاسی بلندهای پرفورمنس مجموعه فولکس واگن تکمیل میشن،بنتیاگا اسپید،کاین توربو s،اوورس و…، به زودی نسخه 63s مرسدس gls هم معرفی میشه که رقابت رو خیلی جذاب تر میکنه،بی ام و x5m کامپیشن هم تو راهه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا