آئودی

پوستر استثنایی آئودی R8 برای گرامیداشت نیروگاه 10 سیلندر

امسال دهمین سالگرد نصب پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر آئودی در سوپرکار R8 بوده و ارباب حلقه‌ها نیز این رویداد مهم را با معرفی خودروی سفارشی دسنیوم ۲۱۴۹۹۵ دلاری گرامی داشته است. این برند همچنین راه دیگری برای گرامی داشت این واقعه پیدا کرده و آن‌هم همکاری با فابیان اوفنر برای خلق “آرام‌ترین هنری است که تاکنون ساخته‌ایم” بوده است.


شاید نام این هنرمند به گوشتان خورده باشد زیرا اوفنر اوایل سال جاری نیز با لامبورگینی برای تولید ویدئویی مشابه از میورا همکاری داشته است. هنر “انفجار و ازهم‌پاشیدگی” اوفنر با گرفتن تصویر از تممی قطعات خودرو، از پانل‌های بدنه گرفته تا کوچک‌ترین پیچ و مهره‌ها به وجود می‌آید. هر قطعه با تصویر خاص خود در جای مخصوص و مشخص قرار می‌گیرد تا ظاهر یک خودرو که در حال از هم پاشیده شدن است به وجود آید.


بسیاری از افراد تصور می‌کنند این تصویر رندری کامپیوتری و غیرواقعی است اما این‌طور نیست. نتیجه‌ی نهایی که مشاهده می‌کنید حاصل فرایند طولانی تصویربرداری از تمامی قطعات بوده و پس از آن تصاویر به هم وصل می‌شوند تا حس انفجار و ازهم‌پاشیدگی خودرو تداعی شود.


شما می‌توانید این تصویر فوق‌العاده را به‌صورت یک پوستر و با بهای ۲۴.۹۵ دلار خریداری نمایید.

صدای بکار رفته در ویدئو و عنوان آن نیز به دیگر ویدئوی آئودی که برای نسل اول R8 منتشر شده بود تعلق دارد. ما درباره‌ی ویدئویی متعلق به سال ۲۰۰۷ و عنوان “R8: کندترین خودرویی که آئودی ساخته است.” صحبت می‌کنیم. همان آهنگ در این ویدئو نیز بکار رفته است.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ZXEN

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (94 ديدگاه)

    زیباترین آئودی قرن R8 2007

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    پوسترهای قرمز و آبی عصر صنعت رو فریاد میزنن
    جالبه نوع هیاهوی خارجیها برای درتیتر اخبار بودن و سود بیشتر
    و نوع هیاهوی مونتاژکننده های ما برای سود بیشتر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا