آستون مارتین

خروج استون مارتین والکری از لمانز پیش از ورود به آن!

متأسفانه شایعات منتشر شده درست از آب درآمدند. استون مارتین اعلام کرد برنامه‌ای برای شرکت دادن هایپرکار والکری در فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ مسابقات استقامت قهرمانی جهان ندارد.

در ابتدا تصور بر این بود که استون مارتین با این خودرو وارد کلاس جدید هایپرکارها خواهد شد. این کلاس جایگزین بالاترین کلاس مسابقات قبلی یعنی LMP1 شده اما خب بریتانیایی‌ها گفته‌اند به خاطر هماهنگی کلاس هایپرکارها با بخش به اصطلاح پروتوتایپ LMDh در WEC و همچنین مسابقات قهرمانی WeatherTech آمریکا تصمیم به لغو برنامه‌های خود برای حضور والکری در این مسابقات گرفته‌اند.

در بیانیه استون مارتین آمده است:

اتخاذ این تصمیم به معنی آن است که هایپرکار والکری در مسابقات استقامت قهرمانی در آگوست ۲۰۲۰ حضور نخواهد یافت. استون مارتین هم‌اکنون برنامه‌های قبلی را متوقف خواهد کرد زیرا به دنبال بررسی این موضوع است که در هرگونه کلاس پروتوتایپ آتی شرکت خواهد کرد یا خیر.

این یک ضربه قوی بر پیکر مسابقات قهرمانی استقامت جهان است زیرا باعث می‌شود تویوتا تنها خودروسازی باشد که حضور خود در فصل جدید کلاس هایپرکارها را تائید نموده است. تیم این برند ژاپنی باید در سال ۲۰۲۱ با تیم اسکودریا کامرون گلینکنهاوس و احتمالاً با پژو از سال ۲۰۲۲ رقابت کند.

اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین گفته است:

ما استون مارتین والکری را با دانستن اینکه رقابتی با خودروسازان هم رده خواهیم داشت وارد لمانز کرده بودیم. این وضعیت تغییر کرده و بنابراین توقف برنامه‌ها و بررسی دوباره سایر گزینه‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

البته پالمر اضافه کرده است:

هدف ما برای رقابت و دست‌یابی به قهرمانی اصلی در رقابت‌های ۲۴ ساعته لمانز همچنان پابرجاست.

این برند بریتانیایی می‌گوید از کار کردن با فیات و ACO برای یافتن راه‌های مناسب برای هرگونه همکاری آتی استقبال می‌کند. تغییر ناگهانی برنامه‌ها تأثیری روی استون مارتین ونتیج GTE نخواهد داشت زیرا این خودرو همچنان در بخش‌های GTE Pro و Am قهرمانی استقامت جهان همچنین حضور خواهد یافت.

در خبر مرتبط دیگری نیز باید گفت استون مارتین سال آینده برای اولین بار از سال ۱۹۶۰ تاکنون به عنوان تیم وارد فرمول ۱ خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ساسان

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    توکلیپ گیربکسش چقد با تاخیر و مکث عمل میکنه. با هدفن گوش کنید..تک کلاجست؟ یعنی حتی از تک کلاجه هایی مثل اونتادورم کندتر منو یاد مورسیه لاگو 2002انداخت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID

      ۱ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      دقیقا
      قشنگ چند ثانیه بعد زدن شیفتر‌ دنده عوض میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عکس سوم که از پشته ??? / چرا همچی اند / یعنی استاد کروندی خم کار بادست از این شیک تر کارو در میاره / شرکت نمیکنه چون توانایی فنی ش رو نداره ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hamidreza

    ۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    خیلی ناراحتم چون اوضاع استون بد خرابه اون از اون DBX مسخره اینم از این
    شرکت رو به … دادن عه
    آخه اینقدر شرکتی به این بزرگی با این تاریخچه ارزون میشه؟
    پناه بر خدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ADAK

    ۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    من فقط هیچی نمیگم !
    هر کلامی بگم به بعضیا بر میخوره…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا